De VS gaat in de thuisbasis van Saddam Hoessein spotprenten van Saddam ophangen. Ze hopen hiermee aanhangers van Saddam, uit hun tent te lokken. Er zijn prenten te zien met Saddam met een grotere boezem en foto's waar hij een vetkuif heeft Allah Elvis.
Leuke woordkeus
quote:want? sorry maar als ik jarenlang onderdrukt ben geweest door een dictator zou ik die prenten wel leuk vinden
Op maandag 18 augustus 2003 08:25 schreef detulp050 het volgende:
Daarmee krijg je niet alleen zijn aanhangers op je dak, maar ook elke andere Irakees vermoed ik...
quote:en ook waren ze niet onderdrukt, misschien hebben de irakezen wel HUMOR en vinden ze het gewoon leuk
Op maandag 18 augustus 2003 08:26 schreef MikeyMo het volgende:[..]
want? sorry maar als ik jarenlang onderdrukt ben geweest door een dictator zou ik die prenten wel leuk vinden
[Dit bericht is gewijzigd door _The_General_ op 18-08-2003 08:34]
onnodig provoceren van de bevolking imo
Net zoals bij die 2 zonen, bijna iedereen was blij dat ze dood waren, behalve met de manier waarop Amerika nadien met de lijken omging.
Wil ook wel zo'n poster hebben zal wel snel op Ebay staan
de trotse leider van de Arabische wereld verworden tot een bespotte vluchtende sjaak
quote:Alleen de manier hoe de V.S. Saddams portret ridiculiseren gaat recht in tegen de normen en waarden van de Arabische cultuur. Als ze zijn snor weg hadden gehaald o.i.d. kan het, maar niet met een Elvis kuif of een grote boezem
Op maandag 18 augustus 2003 08:26 schreef MikeyMo het volgende:[..]
want? sorry maar als ik jarenlang onderdrukt ben geweest door een dictator zou ik die prenten wel leuk vinden
quote:Is mischien leuk om over te lachen en een soort van leedvermaak bij te hebben, maar tacktisch is het gewoon zwak.
Op maandag 18 augustus 2003 08:35 schreef BAZZA het volgende:
Leuk![]()
Wil ook wel zo'n poster hebben
zal wel snel op Ebay staan
de trotse leider van de Arabische wereld verworden tot een bespotte vluchtende sjaak
Waarom die mensen tegen de haren instrijken?
quote:In Duitsland na de bezetting is er idd alles aan gedaan om de bevolking niet (opnieuw) te vernederen. Het maakt niet uit hoe'n schoft hij is geweest, hij was wel hun schoft. Zo werkt dat nu eenmaal.
Op maandag 18 augustus 2003 08:45 schreef _The_General_ het volgende:
dus een spotprentje van anton mussert vind je ook nie kunnen, want hij was tenslotte toch een nederlander
quote:weet niet helemaal wat ik met deze post ook alweer wou zeggen, maarja, heb ook maar 4 uur slaap gehad
Op maandag 18 augustus 2003 08:45 schreef _The_General_ het volgende:
dus een spotprentje van anton mussert vind je ook nie kunnen, want hij was tenslotte toch een nederlander
quote:Ik geloof dat ik op de strekking heb gereageerd?
Op maandag 18 augustus 2003 08:48 schreef _The_General_ het volgende:[..]
weet niet helemaal wat ik met deze post ook alweer wou zeggen, maarja, heb ook maar 4 uur slaap gehad
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 08:49 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Ik geloof dat ik op de strekking heb gereageerd?
quote:Een beetje humor moeten ze wel hebben hoor
Op maandag 18 augustus 2003 08:43 schreef NorthernStar het volgende:Waarom die mensen tegen de haren instrijken?
quote:Ze moeten niks en als je je doel hier niet mee bereikt, is het een domme actie.
Op maandag 18 augustus 2003 08:59 schreef BAZZA het volgende:[..]
Een beetje humor moeten ze wel hebben hoor
Het toont de wanhoop van de Amerikanen aan die totaal niet weten wat ze moeten uitrichten in Irak, ook al omdat ze er met de verkeerde mensen zitten en vooral omdat er tevoren niet over is nagedacht. Dan kom je terecht bij dit soort kolderieke ongein.
Wordt dit soms de nieuwe manier van oorlog voeren..Poster WAR
[Dit bericht is gewijzigd door Blan op 18-08-2003 10:16]
quote:Dat vind ik juist
Op maandag 18 augustus 2003 10:15 schreef dJ-Zcore het volgende:
Wat denkt de VS nou te bereiken?? Die sukkels raken telkens meer soldaten kwijt.
quote:Sinds waneer was Saddam "de trotse" leider van de Arabische wereld? Praat nie zo dom Bazza!
Op maandag 18 augustus 2003 08:35 schreef BAZZA het volgende:
Leuk![]()
Wil ook wel zo'n poster hebben
zal wel snel op Ebay staan
quote:Ik niet. Die soldaten krijgen ook maar hun orders en worden gedood door dat stomme getreuzel van de VS. Wat willen ze nou met Irak?
Op maandag 18 augustus 2003 10:17 schreef dennisdotcom het volgende:[..]
Dat vind ik juist [afbeelding]
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 08:43 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Is mischien leuk om over te lachen en een soort van leedvermaak bij te hebben, maar taktisch is het gewoon zwak.
Waarom die mensen tegen de haren instrijken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |