abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12516016
-edit- Discussie al gaande -edit-
mag hij op slot zometeen?

[Dit bericht is gewijzigd door demonseeker14 op 18-08-2003 07:15]

Nee ik ben geen 14
  maandag 18 augustus 2003 @ 06:48:32 #2
52589 sjun
uit solidariteit
pi_12516032
Ik heb het gelezen? Is er iets specifieks waar je nader op in wilt gaan?
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_12516037
Volgens mij wil je een beetje zielig gevonden worden of niet? "Vertel me niks over shit in je leven hebben want daar weet ik alles van" met andere woorden, het kan niet erger zijn dan mij dus je mond houden....
Lullig dat je veel mensen bent verloren maar that's life! Zielig doen is zinloos daar berijk je niks mee en zeg niet dat ik niks heb meegemaakt...
"ruzie met me ex" op je 14de? Man je klinkt als een vent van 40 doe ff normaal!
Ikz eg neit dat het allemaal niet erg is maar je hebt nu geen trauma meer van iemand die je in groep 1 ben verloren! Tuurlijk het is erg maar je moet er overheen komen!

[Dit bericht is gewijzigd door kibber op 18-08-2003 06:54]

pi_12516038
quote:
Ik heb er 40 minuten over gedaan om dat te schrijven dus lees het alsjeblieft?
.

Het komt allemaal wel goed .

[b]Op zondag 21 september 2003 00:58 schreef Ype het volgende:[/b][br]Wijn is voor Rechtse CorpsBallen.
pi_12516042
Ik heb wel de moeite genomen om het te lezen,

er is een spreekwoord "elk huis heb zn eige kruis". Aan de buitenkant zie je dit soort dingen niet aan mensen, het "gras is daar immers altijd groener". Toch als je echt heel diep met mensen leert praten, is jouw verhaal gemiddeld. Misschien is het wijs omdit te gaan inzien, en gewoon gezellig plezier te maken, en leren anders met dergelijke tegenslagen om te gaan.

P.s. Ik wil je problemen niet bagatelliseren, maar dat je er op een andere manier mee omgaat...succes ermee

Ik heb er zin an
pi_12516046
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 06:50 schreef kibber het volgende:
Volgens mij wil je een beetje zielig gevonden worden of niet? "Vertel me niks over shit in je leven hebben want daar weet ik alles van" met andere woorden, het kan niet erger zijn dan mij dus je mond houden....
Lullig dat je veel mensen bent verloren maar that's life! Zielig doen is zinloos daar berijk je niks mee en zeg niet dat ik niks heb meegemaakt...
"ruzie met me ex" op je 14de? Man je klinkt als een vent van 40 doe ff normaal!
Ikz eg neit dat het allemaal niet erg is maar je hebt nu geen trauma meer van iemand die je in groep 1 ben verloren! Tuurlijk het is erg maar je moet er overheen komen!
Ik wil niet zielig doen/gevonden worden ofzo maar ik wou het ergens zetten . Ja ruzie ja, ze maakt me belachelijk enzo is ook ni echt fijn enzo, owja ze heeft gezegt op msn tijdens een gesprek over muziek dat:
[10:49:47] *lalalalala*: of mag dat niet van jou ofzo?
[10:49:56] «·°·.~*o°¤*: neej
[10:50:00] «·°·.~*o°¤*: je bent een nep punker
[10:50:03] «·°·.~*o°¤*: jezus
[10:50:10] «·°·.~*o°¤*: dat je dat zelf neit ziet
[10:50:16] «·°·.~*o°¤*: das egt......................
[10:50:17] «·°·.~*o°¤*: hahaha
[10:50:19] «·°·.~*o°¤*: zielig hoor, nou ik ga maar, ik hoop dat je opa doodgaat
[10:50:21] *lalalalala*: Ben je wel helemaal bij verstand ofzo? Kutwijf!!!!:@:@:@ Mijn opa is doodziek en dat weet je donders goed dus STFU! :@
Ja ik probeer er het beste van te maken, altijd hoor maar ik word er doodziek van dat er elk jaar wel wat kuts gebeurd. Maargoed ik zal wel zien hoe 2003/2004 verloopt als schooljaar enzo. Owja ik heb het misschien een beetje vaag geschreven maar hij is ook gelijk voor op me profiel van thats-me dus let daar mar niet op. Vooral dat "vertel mij niks over" moet je maar niet op ingaan. Maar ik krijg op school va sommigen te horen dat ze het zo klote hebben omdat hun ouders gaan scheiden en dat is triest hoor, maar als ik dan zeg dat mijn opa doodziek is, dan is het ineens niet meer belangrijk.

[Dit bericht is gewijzigd door demonseeker14 op 18-08-2003 07:02]

Nee ik ben geen 14
pi_12516051
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 06:55 schreef demonseeker14 het volgende:

[..]

Ik wil niet zielig doen/gevonden worden ofzo maar ik wou het ergens zetten . Ja ruzie ja, ze maakt me belachelijk enzo is ook ni echt fijn enzo.

Hallo? Je bent 14... Ga je morgen trouwen? Ik ben zelf ook een jaar of 5 non-stop gepest dus ikw eet hoe erg het is als mensen je belachelijk maken maar denk amar zo i dont give a fuck! Als jij kwaad word is het leuk! Ga je richten op leuke dingen en blijf niet in je verleden hangen heb je niks aan
pi_12516056
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 06:58 schreef kibber het volgende:

[..]

Hallo? Je bent 14... Ga je morgen trouwen? Ik ben zelf ook een jaar of 5 non-stop gepest dus ikw eet hoe erg het is als mensen je belachelijk maken maar denk amar zo i dont give a fuck! Als jij kwaad word is het leuk! Ga je richten op leuke dingen en blijf niet in je verleden hangen heb je niks aan

Het boeit me ook niks meer maar ik wou dit gewoon even kwijt, ik moest het gewoon ergens zetten want het zat me dwars, nu ik het hier geplaats heb(en op me thats-me) ben ik zeg maar "opgelucht".
Owja, ik heb geen trauma van iemand die ik in groep 2 ben verloren hoor.

[Dit bericht is gewijzigd door demonseeker14 op 18-08-2003 07:05]

Nee ik ben geen 14
pi_12516061
quote:
Maar ik krijg op school va sommigen te horen dat ze het zo klote hebben omdat hun ouders gaan scheiden en dat is triest hoor, maar als ik dan zeg dat mijn opa doodziek is, dan is het ineens niet meer belangrijk.
Even nieuwe berichten schrijven is makkelijker...
Tuurlijk is het wel erg voor je! Maar jij begint jezelf zielig te vinden! Lees je eigen bericht eens terug als een buitenstaander, het staat vol zelf medelijden!!! Schijt op dat wijf voor haar 10 andere!
pi_12516065
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 07:03 schreef demonseeker14 het volgende:

[..]

Het boeit me ook niks meer maar ik wou dit gewoon even kwijt, ik moest het gewoon ergens zetten want het zat me dwars, nu ik het hier geplaats heb(en op me thats-me) ben ik zeg maar "opgelucht".

Zo was ik ook, zoek iemand waarmee je kan praten op het Riagg kunnen ze je dt leren hebben ze met mij ook moeten doen, zoek goeie vrienden of een leraar die je vertrouwd ofzo
pi_12516066
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 07:04 schreef kibber het volgende:

[..]

Even nieuwe berichten schrijven is makkelijker...
Tuurlijk is het wel erg voor je! Maar jij begint jezelf zielig te vinden! Lees je eigen bericht eens terug als een buitenstaander, het staat vol zelf medelijden!!! Schijt op dat wijf voor haar 10 andere!

Ja misschien heb je wel gelijk ja.... Maargoed zal ik het dan maar weghalen?
Nee ik ben geen 14
pi_12516070
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 07:06 schreef demonseeker14 het volgende:

[..]

Ja misschien heb je wel gelijk ja.... Maargoed zal ik het dan maar weghalen?

nee laat maar staan, je moet leren te stoppen met terugkijken! Jij ziet alleen de nare dingen maar er zijn vast genoeg leuke dingen denk daaraan terug!
pi_12516072
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 07:07 schreef kibber het volgende:

[..]

nee laat maar staan, je moet leren te stoppen met terugkijken! Jij ziet alleen de nare dingen maar er zijn vast genoeg leuke dingen denk daaraan terug!

Het komt vast door de te lange vakantiedagen waar ik niks op doe, normaal hebbik nergens last van maar sinds die vakantei maar blijft duren en duren, ga ik nadenken en dat moet ik dus afleren eigenlijk?

kan een mod ff de topictitel veranderen?

Nee ik ben geen 14
pi_12516075
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 07:09 schreef demonseeker14 het volgende:

[..]

Het komt vast door de te lange vakantiedagen waar ik niks op doe, normaal hebbik nergens last van maar sinds die vakantei maar blijft duren en duren, ga ik nadenken en dat moet ik dus afleren eigenlijk?

nee hoor, maar stop met terugkijken en ga kijken na wat nog komt. Wees blij dat je zelf nog gezond bent en je je ouders nog hebt weet ik veel... Je mag er nog wel aan terugdenken zo is het niet maar blijf niet denken "tja, het is wel erg voor me" mensen merken dat en gaan een hekel aan je krijgen want jij vind jezelf zielig en dan doet de shit van een ander er niet toe... daar moet je mee kappen, tuurlijk is het heel erg wat er is gebeurt maar je maakt jezelf gek
pi_12516078
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 07:12 schreef kibber het volgende:

[..]

nee hoor, maar stop met terugkijken en ga kijken na wat nog komt. Wees blij dat je zelf nog gezond bent en je je ouders nog hebt weet ik veel... Je mag er nog wel aan terugdenken zo is het niet maar blijf niet denken "tja, het is wel erg voor me" mensen merken dat en gaan een hekel aan je krijgen want jij vind jezelf zielig en dan doet de shit van een ander er niet toe... daar moet je mee kappen, tuurlijk is het heel erg wat er is gebeurt maar je maakt jezelf gek

Ik snap je geloof ik... maar ik heb nou nooit iemand gehad die een hekel aan me heeft enzo daarom, de meesten hebben hetzelfde meegemaakt. Maargoed ik zal dan wel wat minder terugkijken op mijn "slechte"" "verleden"
Nee ik ben geen 14
pi_12516080
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 07:14 schreef demonseeker14 het volgende:

[..]

Ik snap je geloof ik... maar ik heb nou nooit iemand gehad die een hekel aan me heeft enzo daarom, de meesten hebben hetzelfde meegemaakt. Maargoed ik zal dan wel wat minder terugkijken op mijn "slechte"" "verleden"

Maar mensen hebben wel zo iets van "kijk daar komt wim weer met z'n gezeik" praat een eker met die vriendin WAAROM ze je nep vind.. En anders voor jou legers andere!
EDIT gooi dat eerste bericht terug joh ik ga slapen ben er vanmiddag nog ff
pi_12516084
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 07:16 schreef kibber het volgende:

[..]

Maar mensen hebben wel zo iets van "kijk daar komt wim weer met z'n gezeik" praat een eker met die vriendin WAAROM ze je nep vind.. En anders voor jou legers andere!

Ow ik kom nooit met dat "gezeik" aan hoor
Ze vind me nep omdat......ze weet het niet, als ik het vraag veranderd ze van onderwerp dus volgens mij heeft ze geen reden.
-edit- ik ga ook slapen zet het straks wel terug ofzo, is niet zo noodzakelijk aangezien 140 mensen ofzo het al gelezen hebben.
Nee ik ben geen 14
pi_12516093
MAGGIE OP SLOT?
Nee ik ben geen 14
pi_12516353
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 07:24 schreef demonseeker14 het volgende:
MAGGIE OP SLOT?
Van mij wel
Free people own guns! Slaves do not!
pi_12516390
quote:

[10:50:19] «·°·.~*o°¤*: zielig hoor, nou ik ga maar, ik hoop dat je opa doodgaat

Dit vind ik een kutopmerking
Lambo of Rekt
  maandag 18 augustus 2003 @ 08:50:26 #21
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12516412
waar gaat dit over? Breezahproblemen?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_12516431
slotje, gaat nergens over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')