abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12524265
hou verder ik me erin verdiep, hoe minder ik ooit de neiging denk te krijgen op een partij als vvd te stemmen.
al heeft iedere partij natuurlijk zo zijn goeie punten, maar de goeie wegen niet op tegen de minder goeie ( in mijn mening dan ).
pi_12524430
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 14:57 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Als er iemand is die zijn bek moet houden over niet snappen ben jij het wel. Refragmental heeft jou 1000 keer uitgelegd waarom kleinere gezinnen wenselijk zijn, en NOG snapte je het niet (of je was uitgeluld en durfde niet meer te reageren). Tering zeg...

Oppertunisme en populisme (de combinatie ook) hebben NIETS, maar dan ook NIETS te maken met rechts of links.

Bek houden?? Hou jij je mond even.
Hij gaf zijn mening, thats all, mijn mening was de betere
Heeft niets met snappen te maken, maar met innerlijke overtuiging
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_12525308
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 14:40 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

De LPF is een populistische en oppertunistische partij, die naast reactionair, ook nog een neo-liberaal is. Dus extreem-rechts lijkt me een goed label

Ik hoop dat je nu niet serieus bent:r
Okay het is een bende binnen de LPF maar extreem-rechts kun je ze toch echt niet noemen... Wat doet iemand als Varela dan in die partij??
De oprichter en één van zijn ministers kwamen zelfs van de PvDA...

Ik walg echt van de vergelijking met extreem rechts zodra je durft te zeggen waar het op staat, heel kort door de bocht en erg jammer

pi_12525450
Ik geloof dat de vergelijking SP/GroenLinks al wel voldoende behandeld is, aangezien de discussie inmiddels over hele andere zaken gaat.

Zoniet dan zijn er nog wel een paar oudere topics waar je je licht kan opsteken, zoals Verschil SP en GroenLinks? of Geschiedenis GroenLinks en SP.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')