ik wil dus graag lande en plekken in landen waar je makkelijk leuke ,lekker meiden kan krijgen! plaats hier je: plekken voor hete meiden top 10!
[edit] wel goedkoop graag! ik wil niet 50 pleuro betale voor een meisje en het gaat me niet om hoere maar normaal meisjes.
[Dit bericht is gewijzigd door Gerrit-BH op 16-08-2003 16:12]
quote:ik heb niet veel geld dus wel goedkoop graag.. hiero zijn meisjes niet te betalen.
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:10 schreef _Administr8or_ het volgende:
de wallen!veel plezier
quote:En vergeet je pinpas niet.
de wallen!veel plezier
quote:
de wallen!
quote:wat is 't verschil tussen er voor ¤ 50,- drank ingooien of haar meteen dat geld geven
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:09 schreef Gerrit-BH het volgende:[edit] wel goedkoop graag! ik wil niet 50 euro betale voor een meisje en het gaat me niet om hoere maar normaal meisjes.
quote:Als je in Nederland niet aan een meisje kunt komen hoeven de meisjes op vakantie jou ook niet. Hoe zat ze ook zijn.... ze herkennen altijd zo'n lelijke jankert als jij.... "Ik wil makkelijk een meisje krijgen..."
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:09 schreef Gerrit-BH het volgende:
Ik wil weg ,maar wil dus wel een meisje hebben, waar kanik beste heengaan? dus tips en ook graag plekken/clubs enzo...ik wil dus graag lande en plekken in landen waar je makkelijk leuke ,lekker meiden kan krijgen! plaats hier je: plekken voor hete meiden top 10!
[edit] wel goedkoop graag! ik wil niet 50 pleuro betale voor een meisje en het gaat me niet om hoere maar normaal meisjes.
quote:dan kan ie tegen zijn "vrienden" zeggen dat ie eindelijk eens van bil is geweest terwijl hij NIET naar de hoeren moest, Fredwin.
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:13 schreef Vision het volgende:[..]
wat is 't verschil tussen er voor ¤ 50,- drank ingooien of haar meteen dat geld geven
quote:Ik ben naar Thailand geweest en ik heb niet echt een meisje kunnen versieren, (heel wat blauwtjes gelopen..
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:20 schreef WaKkA82 het volgende:
Thailand, suc6 verzekerd
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 16-08-2003 16:35]
quote:Zoek een baan zodat je wat meer waard bent, dan krijg je vanzelf meisjes. Tot die tijd mag je het doen met leftovers of hoertjes.
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:11 schreef Gerrit-BH het volgende:[..]
ik heb niet veel geld dus wel goedkoop graag.. hiero zijn meisjes niet te betalen.
quote:zou dat heel misschien, toevallig niet aan jou kunnen liggen
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik ben naar Thailand geweest en ik heb niet echt een meisje kunnen versieren, (heel wat blauwtjes gelopen..
) hoe ik ook mijn best deed. Thaise vrouwen zijn gewoon nog best principiëel en afstandelijk, (hoewel niet zo erg als in Nederland!) zelfs op pat pong, ik had af en toe wel aanspraak, maar echt verder gaan wilden ze meestal toch niet.
quote:hoezo? ik deed mijn best! maar het is gewoon een foute suggestie van jou dat het in Thailand zo makkelijk vrouwen versieren is, want dat valt behoorlijk tegen in de praktijk!
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:47 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
zou dat heel misschien, toevallig niet aan jou kunnen liggen
quote:Waarom heb jij dit topic niet geopend?
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
hoezo? ik deed mijn best! maar het is gewoon een foute suggestie van jou dat het in Thailand zo makkelijk vrouwen versieren is, want dat valt behoorlijk tegen in de praktijk!
quote:Die is te lang.
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:34 schreef Hik het volgende:
Kan iemand de topictitel even veranderen in Jongens-die-hun-vriendin-moeten-kopen-en-zelfs-daar-te-sneu-voor-zijn-verzamelplaats?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |