abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 augustus 2003 @ 20:54:09 #151
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_12438523
Eska, ik lees nu pas jouw berichtje. Ik kan me voorstellen dat dit toch erg tegenvalt. Bij de gedachte dat het misschien een ks kan worden voel ik me al teleurgesteld. Je had het je toch anders voorgesteld. Je wil het gewoon anders doen!
Aan de andere kant doe je toch gewoon wat het beste is voor je kindje. En het komt, zoals het komt. En als ik de ervaringen hier lees, kan het best meevallen.
Morgen heb je vast je prachtige kindje in je armen. Sterkte !
  donderdag 14 augustus 2003 @ 21:18:21 #152
5673 heijx
Qui que boue
pi_12438979
Joh, ben ik effe een avondje afwezig, lees ik dit.

Eska, ik kan je geen ervaringen vertellen, maar wel heel veel sterkte wensen voor morgen en een wolk van een baby.

Eigenlijk toch goed dat ze er van tevoren achter zijn gekomen, maakt de routine uiteindelijk een stuk rustiger denk ik als ze niet een onverwachte ks moeten doen.

Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 augustus 2003 @ 21:38:25 #153
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_12439347
Bugs, voor jou ook veel sterkte morgen hoor! Jij mag ook zo'n prachtig groen pak aan, net als qltel:

Mijn favoriete foto Die blik...

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 14 augustus 2003 @ 21:49:38 #154
24188 Belana
kloon van belana
pi_12439617
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 17:45 schreef Rewimo het volgende:

[..]

023-5373860
Echoburo Babywatch
Hagelingerweg 235 2071CG Santpoort-Noord

Daar was ik ook Van harte aanbevolen!

Dankjewel!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 14 augustus 2003 @ 21:50:33 #155
24188 Belana
kloon van belana
pi_12439640
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 19:03 schreef Eska het volgende:
Ik baal!

Vandaag bleek op de echo dat het kindje in stuit ligt.... morgen word ik opgenomen, voor een k.s.
Ik had het me zó anders voorgesteld allemaal....

Sterkte van Kbot en mijzelf!!!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 14 augustus 2003 @ 21:52:14 #156
24188 Belana
kloon van belana
pi_12439685
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 20:14 schreef Lois het volgende:

en dan na de afspraak hier gelijk een bakkie komen doen en de video laten zien he? als tegenprestatie

beloofd!
stormy waters...
sailin'
pi_12440304
Eska, heel veel sterkte morgen!!!!!
Ik denk aan je!!!

Bixister, dan ben jij aan de beurt, dus doe is snel die druppels nemen want dan mag ik eindelijk volgens het lijstje

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 14 augustus 2003 @ 22:19:20 #158
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_12440458
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 17:43 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Grijs, dan heb jij rhesusnegatief bloed, en je partner rhesuspositief. Als de baby ook positief bloed zou hebben (en die kans is groot) gaat jouw lichaam daar antistoffen tegen maken. Je krijgt met 30 weken een injectie met Anti-D (zo heet dat spul) om dat te voorkomen. Na de bevalling bepalen ze de bloedgroep van de baby en als die positief is, krijg je nog zo'n injectie.

Ik heb dit zelf ook gehad, en Christan bleek inderdaad A+ te hebben. Wij wisten qltels bloedgroep niet (hij kon zijn kaart niet vinden ) en daarom moest ik ook aan de anti-D.

Inderdaad, ik heb bloedgroep AB-negatief. De bloedgroep van K3 weet ik niet. Ik heb bij de zwangerschap van Daan ook rond de 30 weken een injectie gehad. Daans rhesusfactor is ook negatief, dus nog een injectie was niet nodig. Ik weet alleen niet of het bij een volgende zwangerschap precies hetzelfde gaat, omdat ik al zo'n injectie gehad heb en geen contact met rhesusfactor positief bloed heb gehad. Dat soort info. is vast wel ergens te vinden, maar het maakt me niet zoveel uit, ik merk het vanzelf wel.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  donderdag 14 augustus 2003 @ 22:22:41 #159
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_12440542
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 17:06 schreef Luckepuk het volgende:

[..]

Ik heb (ook utrecht) de kraamzorg geregeld toen ik in de 18e week was. Agis gebeld en die hebben me aangemeld bij Yunio Kraamzorg en ik was volgens Yunio nog ruim op tijd.

Wij zijn ook via Agis verzekerd en die regelen inderdaad de kraamzorg voor je. Bij m'n vorige zwangerschap was dat ook zo (toen nog Anoz) en dat was best handig, je hoeft zelf nergens achteraan .

En Eska, veel succes morgen!

pi_12442729
Eska...heel veel sterkte morgen!
Probeer het ellendige gedeelte over je heen te laten komen, voor je het weet heb je je kindje in je armen!
pi_12444629
Lieverds, allemaal bedankt voor jullie liefs, sterktes en andere oppeppers!
Als het goed is houdt Bugs jullie hier de komende dagen een beetje op de hoogte. Over een dag of vijf hoop ik dat zelf weer te kunnen doen.

In alle hectiek vergat ik helemaal Parabola te feliciteren....bij deze dus alsnog gefeliciteerd!

vrijdag 15 augustus 2003 @ 00:46:24 #162
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_12445440
Eska en Bugs..... heel veel sterkte morgen.
Maar het einde van het slopende wachten is in zicht meisje... binnen heel korte tijd heb je nu je kindje in je armen! Ga je daar lekker op verheugen

Ik zal aan jullie denken morgen, aan allebei. Ik vind jullie een ENORM lief en leuk stel mensen en jullie verdienen het echt dat morgen alles helemaal voorspoedig gaat en dat je dan eindelijk echt kunt gaan beginnen genieten.

People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 07:46:42 #163
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_12448953
Eska en Bugs sterkte vandaag.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_12449084
veel sterkte vandaag Eska! (maar je houdt wel vandaag je kindje in je armen dus dat komt wel goed )

en dan is het de beurt aan Bixister

vrijdag 15 augustus 2003 @ 08:52:37 #165
5673 heijx
Qui que boue
pi_12449314
Zouden ze al begonnen zijn?

Eska en Bugs, heel veel plezier met je nieuwe hummel.

Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_12449408
Eska en Bugs suc6 vandaag!

Doe maar goed je best

♥ K, N, R en F ♥
pi_12449595
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 15:02 schreef Grijs het volgende:
Parabola, gefeliciteerd met jullie dochter!

Vanmorgen ben ik weer naar de verloskundige geweest en alles is nog steeds goed .
Volgens hun gegevens moest ik vandaag een prik krijgen, maar de assistente zei dat dat voor 30 weken niet vergoed wordt (ik ben 29 weken en 1 dag), dus is er een afspraak gemaakt over 2 weken i.p.v. over 3 weken.
Die prik krijg ik, geloof ik, vanwege de negatieve rhesusfactor. Ik weet alleen niet of er bloed geprikt wordt, of dat ik vloeistof ingespoten krijg, maar dat zie ik dan wel weer.

Over dei vergoeding wet ik niets, maar mijn vrouw heeft bloedgroep A rhesus negatief. Dus ze heeft ook bloed moeten prikken (in week 30) en de volgende keer (in week 32) heeft ze een prik gehad.
Die prik krijg je alleen als in je bloed nog geen antistoffen zijn gevonden (anders heeft die geen zin meer, he!). We vroegen of dat nog vaak voorkomt, maar gelukkig niet dus. Wel gebeurt het veel dat vrouwen rhesus negatief zijn, dus je bent zeker geen uitzondering hoor!

ik wil je niet bang maken, maar toch even voor de duidelijkheid: die prik werd in de bovenspier van haar been gegeven, stelt op zich niet veel voor, maar als je spier verkrampt doet het wel even pijn. De VK spoot de vloeistof langzaam in, daar heet m'n vrouw niet veel van gemerkt

pi_12449854
quote:
Ik baal!

Vandaag bleek op de echo dat het kindje in stuit ligt.... morgen word ik opgenomen, voor een k.s.

Jeetje, dat lees ik nu! Nou, ik wens je vandaag heel veel sukses!
In ieder geval weet je nu zeker dat vandaag je kind wordt geboren
pi_12449940
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 22:19 schreef Grijs het volgende:

[..]

Inderdaad, ik heb bloedgroep AB-negatief. De bloedgroep van K3 weet ik niet. Ik heb bij de zwangerschap van Daan ook rond de 30 weken een injectie gehad. Daans rhesusfactor is ook negatief, dus nog een injectie was niet nodig. Ik weet alleen niet of het bij een volgende zwangerschap precies hetzelfde gaat, omdat ik al zo'n injectie gehad heb en geen contact met rhesusfactor positief bloed heb gehad. Dat soort info. is vast wel ergens te vinden, maar het maakt me niet zoveel uit, ik merk het vanzelf wel.

Bij de volgende zwangerschap krijg je gewoon weer rond week 30-32 die prik hoor! Je zult namelijk geen antistoffen in je bloed hebben
pi_12450001
quote:
Ik baal!

Bah wat een tegevaller Ik hoop maar dat je er achteraf net zo blij mee bent als sommige mensen hier.

Sterkte!

Edit: en iedereen bedankt voor de gelukswensen. Baby-Bola was er erg blij mee!

[Dit bericht is gewijzigd door Parabola op 15-08-2003 09:54]

Slaapt winter
en zomer
pi_12450003
even tellen ...
Eska wordt vandaag verlost van haar zware pakketje (nou ja, het pakketje veranderd alleen van plaats; van buik naar armen )

En vandaag is bixister uitgerekend.

Voor Eska geen pufjes, maar wel voor Bixister:

Na vandaag nog 7 babies??

pi_12451336
jeee Eska, hoe kan dat nou dat ze nu pas die stuitligging ontdekten? sterkte bij de k.s. en hopelijk is alles goed met jullie kleintje. wat een heerlijk idee dat je die vandaag gewoon zeker zult zien/ruiken/vasthouden etc!

en vandaag onze datum inderdaad. ben er nu ook wel echt aan toe. jessie, ik ben inmiddels al met de druppels begonnen. maar die vriendin had dat middel in pil-vorm, hoorde ik laatst; ik weet dus niet of ik wel dezelfde dosering gebruik. ik heb wel 't gevoel dat 't daar beneden wat rommelt, maar 't stelt nog niet veel voor hoor.

Lois, hoe is 't nu met jouw buik? houdt die zich weer een beetje rustig?

pi_12451547
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 11:12 schreef bixister het volgende:
...
en vandaag onze datum inderdaad. ben er nu ook wel echt aan toe. jessie, ik ben inmiddels al met de druppels begonnen. maar die vriendin had dat middel in pil-vorm, hoorde ik laatst; ik weet dus niet of ik wel dezelfde dosering gebruik. ik heb wel 't gevoel dat 't daar beneden wat rommelt, maar 't stelt nog niet veel voor hoor.
...
Iedereen lijkt de laatste tijd wel te laat! Wordt er dan helemaal niet meer op gelet?
Bixister, vandaag bevallen he! Maar doe maar rustig aan hoor, 'vandaag' kan best een dag of 10 duren heb ik hier al gemerkt
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 12:11:10 #174
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_12452487
Eska en Bugs heel veel sterkte vandaag en kom maar snel die kleine opdonder laten zien!

Het zonnetje lacht, de lucht is blauw, BixBeebie kom maar gauw

Fok!hokker... en NietKlieker.
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 12:17:11 #175
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12452625
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 11:12 schreef bixister het volgende:
en vandaag onze datum inderdaad.
4% van de kindjes komt toch op de uitgerekende datum? Laat jouw kindje dan maar bij die 4% horen! Gogogogo, floep het er maar uit meid
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 12:21:01 #176
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12452719
En Parabola, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Vertel je de naam nog, ik ben heel nieuwsgierig, nu zit steeds in mijn hoofd de naam E-bola!

Eska en BugsBunny, jullie hebben nu vast het operatiegedeelte achter de rug, ik wacht met spanning op nieuws

pi_12454118
Spannend hoor Bixister!!

Hier rommelt nog steeds niks Behalve als ik loop lijkt het of mijn botten aan de onderkant helemaal opzij gedrukt worden en dat doet verrot zeer. Ook me onderrug gaat dan pijn doen.

Goaxing hoe gaat die met jou???????????????????????

Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 15 augustus 2003 @ 13:22:28 #178
7074 moussy
kuttekop
pi_12454176
Als je vliezen breken, kan het dan ook zijn dat je na een plens(je), kleine beetjes verliest?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Jubileum moderator vrijdag 15 augustus 2003 @ 13:25:53 #179
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12454269
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:22 schreef moussy het volgende:
Als je vliezen breken, kan het dan ook zijn dat je na een plens(je), kleine beetjes verliest?
!!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † vrijdag 15 augustus 2003 @ 13:28:58 #180
7074 moussy
kuttekop
pi_12454354
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:25 schreef Lois het volgende:

[..]

!!

OMG, dan mag ik wel in huis aan de gang gaan.Ik zit nog steeds met 5 kloterig badkamerkasten in mn woonkamer.... En duimen dat Zo mn blaas leegdrukt.

het op mn hand blaas trucje heb ik net al gedaan en toen liep er wat, nu niet meer

arghhhhhhhhhh nee... mn stoel is zeiknat......

Jubileum moderator vrijdag 15 augustus 2003 @ 13:30:46 #181
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12454408
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:28 schreef moussy het volgende:

[..]

OMG, dan mag ik wel in huis aan de gang gaan.Ik zit nog steeds met 5 kloterig badkamerkasten in mn woonkamer.... En duimen dat Zo mn blaas leegdrukt.

het op mn hand blaas trucje heb ik net al gedaan en toen liep er wat, nu niet meer

arghhhhhhhhhh nee... mn stoel is zeiknat......

Ik zou de Gyn. maar vast gaan bellen

Succes Mous! Hou ons op de hoogte!! (enne, die afspraak van samen tegelijk bevallen laten we nu maar vallen hoor, ik krijg het hier spaans benauwd van}

Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † vrijdag 15 augustus 2003 @ 13:31:59 #182
7074 moussy
kuttekop
pi_12454446
Ik heb eerst Peet maar even gebeld

Hoe live moet het verslag? Het vruchtwater staat in mn slippers

Jubileum moderator vrijdag 15 augustus 2003 @ 13:32:41 #183
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12454462
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:31 schreef moussy het volgende:

Hoe live moet het verslag? Het vruchtwater staat in mn slippers

Komt Peet naar huis?
Jezus wat spannend dit!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_12454515
He Moussy stop dat vruchtwater is terug. Jij ben nog helemaal niet aan de beurt

Heb je ook al weeen?
Spannend hoor. En schijt aan je badkamerkasten!!! Ga nou geen gekke dingen doen zoals sjouwen enzo. Bel de gyn en zet hem op. Dikke knuf

Lois jij ziet ook best wel weer op tegen de bevalling he merk ik uit je verhalen een beetje op. Ik ook hoor, maar wij gaan gewoon nu een hele simpele bevalling krijgen ok

Het voelt heerlijk!!!!
pi_12454526
jeetjuh ...kindje te vroeg
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_12454545
Toch niet in die kapotte slippers van Peet he

Is het vruchtwater mooi helder?

Peet ook helemaal nerveus nu?

Rene op school?

Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 13:36:17 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_12454572
Oh, Moussy! Wat stoer! En eng! En spannend! En...en... Hnnnnggg. Pfff... wat een spanning!

Was jij niet uitgerekend op je eigen verjaardag?
Nou dat ga je vast niet meer halen als ik het zo hoor.

En ik heb zometeen een afspraak. Eigenlijk wil ik hier alleen maar lurken.

Zet 'em op!

Nou daar gaat ie dan:

pi_12454622
Als je vliezen breken moet je toch binnen 24 uur bevallen!!!
Moussy jij heb gewoon binnen 24 uur je ZO !!!!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 15 augustus 2003 @ 13:41:26 #189
7074 moussy
kuttekop
pi_12454735
Zo, oma is gebeld voor René. Die thuis is. Ze zegt dat de baby gespuugd heeft

Er zijn nog geen weeën hoor. Wel is er een pjoeterstoel vernaggeld, en mn slippers weer vol water Er is geen kraamverbandje die op dit moment het water tegenhoud

en ik wilde net nog wel ff snel een boodschapie gaan doen

pi_12454813
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:41 schreef moussy het volgende:

Er zijn nog geen weeën hoor. Wel is er een pjoeterstoel vernaggeld, en mn slippers weer vol water Er is geen kraamverbandje die op dit moment het water tegenhoud

spannend hoor , ow en je blijft er wel lekker gezellig onder zo te zien
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Jubileum moderator vrijdag 15 augustus 2003 @ 13:44:24 #191
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12454834
Mous, was Zo wel goed ingedaald? Want anders moet je nu gaan liggen hoor!

godallemachtig ik moet er helemaal van huilen, wat spannend

Karin, die ik snel heb gemaild, is ook al helemaal hyper en wenst je sterkte.

quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:34 schreef Joene het volgende:
jeetjuh ...kindje te vroeg
Het is vroeg maar niet TE vroeg, Mous is 37 weken dus ze mag bevallen.

Jessie ik zie als een berg op tegen de bevalling. Stom he? ik ga er gewoon vanuit dat je gelijk hebt en dat we nu een makkelijke bevalling krijgen.

Hier rommelt het nog lekker door, de rugpijn is wel weg maar ik heb weer iets nieuws (lekker zo'n klachtenlijstje ) als ik een paar passen gelopen heb (en lopen is echt overdreven, ik schuifel een beetje door de vele harde buiken) krijg ik enorme steken in mijn liezen, verlies alle kracht in mijn benen en zak zowat door mijn knieën.
Heeeeeeeeeel vreemd en ook een raar gezicht als buitenstaander volgens Jeroen.

Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 13:45:18 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_12454864
quote:

Lijkt me dat nu zelf ook wel overtuigd bent van het feit dat dit toch echt het begin is .
Ach ja, alles voor het goede doel toch!
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 13:45:23 #193
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_12454870
Moussy, begin je nou al?! Heel veel sterkte!!
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:34 schreef jessie het volgende:
(..)
Lois jij ziet ook best wel weer op tegen de bevalling he merk ik uit je verhalen een beetje op. Ik ook hoor, maar wij gaan gewoon nu een hele simpele bevalling krijgen ok
Om jullie een beetje moed in te spreken: mijn zus heeft over de eerste bevalling 3 dagen gedaan en de tweede maar iets van 4 uur . De 2e bevalling kan dus totaal anders gaan de 1e.
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 13:45:28 #194
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_12454871
moussy wat ontzettend spannend, maak er een mooie Zo van!

*doorgaat met F5-en*

pi_12454939
Wat spannend moussy! Wel de pc er bij houden tijdens de bevalling!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 13:48:36 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_12454961
Mochten jullie eigenlijk thuis blijven deze keer? Of moet je naar het ziekenhuis?

Ik weet het niet meer

vrijdag 15 augustus 2003 @ 13:54:21 #197
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_12455109
Mouss, me kind, wat doe je nu dan? Gaat daar zomaar aan het bevallen!

Zet 'm op, hè? GOGOGOGOGOGO!

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_12455150
quote:

Blijf maar thuis. Je kan thuis nog gewoon je gangetje gaan, het kan nog uren duren. Bij Mama-Bola begonnen de wee-en pas goed ruim 5 uur nadat haar vliezen gebroken waren. Veel succes straks, binnen een etmaal heb je ws je bebietje in handen.
Slaapt winter
en zomer
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 13:56:34 #199
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_12455176
Joehoe!!!!!
Moussy gaat bevallen!!!! Morgen kunnen we Zo zien

En Eska &Bugs.. ik hoop dat jullie alles achter de rug hebben, dat 't meegevallen is en dat jullie snel hier komen melden

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_12455204
Moussy!!! Yeah!!!
Heb je deze nodig --> ?
We hebben er nog wel een paar hoor!

Goh, ga je verdorie gewoon wat eerder bevallen. Dat doe je zeker ter compensatie voor al die babietjes die door de warmte te laat komen

Mouss, heel veel sukses met de bevalling en laat gelijk een Zo-foto zien
Mooi is dat, een live-verslag! 't Is net 'bevallingsverhalen'

edit: Heb je wel goed gedaan joh, de warmste warmte is voorbij

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')