Zal mij niks verbazen want Elvis Presley & John Lennon verkochten ook na hun dood heel goed.
Jim Morrison gaf zelf toe dat zijn band niet paste in de flower-power sfeer van Woodstock 1969. De Doors hielden zich dan ook in. Misschien dat dat het einde van Morrison inluidde.
Tegelijkertijd speelden de Rolling Stones op Woodstock 1969, waar Mick Jagger door zijn stomme Rock-optreden mede verantwoordelijk was voor de dood van enkele bezoekers die door Hell's Angels werden neergestoken. (e.a. staat in het boek van Richard Leigh over Rock en Satanisme).
Ook laatst in Toronto waren ze weer lekker bezig die Rolling Stones met een chemtrail-entourage:
http://www.rense.com/general39/jg.htm
Laten we dus stellen in dit topic dat de Rock-muziek een propaganda-speeltje is van de Westerse Regeringen, en men naar wens de hit-parade bijstuurt en al dan niet ongewenste elementen elimineert.
Verder: zijn Elvis, Bob Marley c.s. en al die andere vroegtijdige rock-sterren niet eigenlijk vermoord c.q. gezelfmoord ?
[Dit bericht is gewijzigd door M.ALTA op 08-08-2003 16:26]
quote:Ik wou het nog net niet vragen..
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:19 schreef Rex_Mundi het volgende:
verder alles goed met je
quote:Hey hey... zo is M.ALTA nou eenmaal (.
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:19 schreef Rex_Mundi het volgende:
verder alles goed met je
Beschamend trouwens dat de heer J. Hendrix niet genoemd is daarboven .
quote:Zo zo, de feiten kloppen weer goed..
Tegelijkertijd speelden de Rolling Stones op Woodstock 1969, waar Mick Jagger door zijn stomme Rock-optreden mede verantwoordelijk was voor de dood van enkele bezoekers die door Hell's Angels werden neergestoken.
Ten eerste speelden de Stones niet op Woodstock. Het incident waar je naar verwijst vond plaats tijdens het gratis festival in Altamont, dat door de Stones zelf georganiseerd was. Ten derde waren het niet 'enkele bezoekers', maar was het er slechts 1 (erg genoeg, daar niet van).
Als de rest van je informatie over deze overleden rocksterren net zo betrouwbaar is, dan verwijs ik het bij deze dus lachend naar de prullenmand.
quote:Inderdaad!
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:43 schreef Zander het volgende:[..]
Ten eerste speelden de Stones niet op Woodstock. Het incident waar je naar verwijst vond plaats tijdens het gratis festival in Altamont, dat door de Stones zelf georganiseerd was. Ten derde waren het niet 'enkele bezoekers', maar was het er slechts 1 (erg genoeg, daar niet van).
Op deze manier is het wél erg makkelijk scoren voor de "tegenstanders" van M.ALTA en haar beweringen...
quote:Ja, maar je moet ze hun hoop niet ontzeggen, want anders is het niet meer leuk. Dus over Alta.M.ont OK.
Op vrijdag 8 augustus 2003 17:01 schreef MasterPeace het volgende:[..]
Inderdaad!
Op deze manier is het wél erg makkelijk scoren voor de "tegenstanders" van M.ALTA en haar beweringen...
Over 1 dode ? het waren er meer dacht ik (zou op film zijn opgenomen).
quote:Freddy Mercury ook niet, ik kan niet iedereen benoemen
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:38 schreef ChOas het volgende:[..]
Hey hey... zo is M.ALTA nou eenmaal (.
)
Beschamend trouwens dat de heer J. Hendrix niet genoemd is daarboven .
quote:Laten we beginnen met het feit dat de Stones sowieso niet op Woodstock speelden... hoe kunnen je bronnen DAT in godsnaam fout hebben ?
Op vrijdag 8 augustus 2003 17:17 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Ja, maar je moet ze hun hoop niet ontzeggen, want anders is het niet meer leuk. Dus over Alta.M.ont OK.
quote:Ja, die film is in elke goede videotheek te huur. 'Gimme Shelter' heet'ie. Een wonder dat de Illuminati dit bewijsmateriaal na 30 jaar nog steeds niet in de doofpot hebben gestopt. Veel kijkplezier..
Op vrijdag 8 augustus 2003 17:17 schreef M.ALTA het volgende:
quote:Ik gaf mijn foutje toch toe ? ja, zal wel aan de hitte liggen.
Op vrijdag 8 augustus 2003 17:18 schreef ChOas het volgende:[..]
Laten we beginnen met het feit dat de Stones sowieso niet op Woodstock speelden... hoe kunnen je bronnen DAT in godsnaam fout hebben ?
quote:Dit begrijp ik niet.
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:17 schreef M.ALTA het volgende:
Als aanvulling op die Mc Cartney story, zou Jim Morrison niet dood zijn maar, in 1971 een gekkenhuis zijn gestopt, omdat hij on-toe-rekeningsvatbaar zou zijn geweest, maar men wel een legende van een pop-star-cultus wilde creeeren op het kerkhof in Parijs.Zal mij niks verbazen want Elvis Presley & John Lennon verkochten ook na hun dood heel goed.
politiek getinte muziek word bewust geweerd, je mag als jeugd via muziek alleen maar denken aan sex, drugs en geweld en hoe stoer dat wel niet is , zodat je uiteindelijk een uitstekende gevangenisarbeider bekomt.
quote:
"There's no way to rule innocent men. The only power any government has is the power to crack down on criminals. Well, when there aren't enough criminals, one makes them. One declares so many things to be a crime that it becomes impossible for men to live without breaking laws."--Ayn Rand, Atlas Shrugged, Ch. III, "White Blackmail"
quote:Ja, het maakt ze niet meer uit of het opvallend is of niet, de slapende mens blijft toch slapen hoe duidelijk het ook verschijnt. Ze kunnen hun gang gaan waar en wanneer ze maar willen.
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:17 schreef M.ALTA het volgende:Ook laatst in Toronto waren ze weer lekker bezig die Rolling Stones met een chemtrail-entourage:
http://www.rense.com/general39/jg.htm
quote:Dat dit soort lijsten naar wens worden bijgestuurt dacht ik al voordat ik schaamhaar had. Maar zeten weten doe ik het nog steeds niet, het lijkt me alleen wel heel logisch. (ik denk nu ook ineens weer aan de 'hardcore'/'gabber' muziek)
Laten we dus stellen in dit topic dat de Rock-muziek een propaganda-speeltje is van de Westerse Regeringen, en men naar wens de hit-parade bijstuurt en al dan niet ongewenste elementen elimineert.
quote:Sommige zullen wel vermoord zijn. Vervelend is dat je dit soort dingen nooit kan bewijzen. Het blijft speculeren met (sterke) vermoedens. Kijk maar uit, ze vragen je hier alleen maar om harde bewijzen.
Verder: zijn Elvis, Bob Marley c.s. en al die andere vroegtijdige rock-sterren niet eigenlijk vermoord c.q. gezelfmoord ?
quote:Marvin Gaye is in elk geval duidelijk vermoord door zijn vader.
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:11 schreef ParAlien het volgende:
Sommige zullen wel vermoord zijn. Vervelend is dat je dit soort dingen nooit kan bewijzen. Het blijft speculeren met (sterke) vermoedens. Kijk maar uit, ze vragen je hier alleen maar om harde bewijzen.
De dumdumkogel voor John Lennon lijkt me ook vrij duidelijk geen geval van natuurlijke dood. Is dus duidelijk niet speculeren met vermoedens.
Elvis hield er gewoon ongezonde eetgewoonten op na en Jim is overleden aan een overdosis (hij leefde niet zo gezond).
Jimmi Hendrix is gestikt in zijn eigen braaksel (leefde ook niet zo gezond).
Even kijken, wie hebben we nog meer, Janis Joplin, overdosis... ongezonde leefgewoontes dus.
Bob Marley had kanker, lijkt me ook duidelijk.
Brain Jones is verdronken in zijn eigen zwembad. Zou moord geweest kunnen zijn, zou ook gewoon kunnen zijn dat ie met een slok teveel op vergeten is dat ie geen zwemdiploma had.
Kurt Cobain, duidelijk geval van zelfmoord.
Michael Hutchene, een wat aparte sexuele voorkeur die fataal werd.
Lisa Lopez, verongelukt, om daar een moordtheorie omheen te bouwen lijkt me erg ver gezocht.
Buddy Holly, vliegtuigcrash (samen met Richie Valens). Aangezien Buddy Holly zelf het vliegtuig bestuurde kunnen we moord ook wel uitsluiten (tenzij hij Richie Valens als rivaal zag, maar dan is het een beetje dom om deze manier uit te zoeken).
John Denver ook vliegtuigcrash en bestuurde dat ook zelf. Wat het nummer "I'm leaving on a Jetplane" een geheel nieuwe dimensie geeft, of om in de stijl van dit forum te blijven, hij heeft zijn eigen dood voorzien toen ie dat schreef (hoewel ik het zelf meer een wrang toeval vind).
2pac had zich beter niet met gangs in kunnen laten, net als Notorious B.I.G. Kogels terugkoppen lukt niet zo goed.
George Harrison had kanker, lijkt me een typisch geval van natuurlijke dood (of was die misschien al te veel op leeftijd om in de complottheorieen te passen).
Falco heeft zichzelf te pletter gereden.. mwah, lijkt me ook duidelijk.
Aaliyah is helaas het slachtoffer geworden van een tragisch ongeluk.
Overigens, Lennon is vermoord op 8 december 1980. Elvis is overleden op 16 augustus 1977.
Jim Morisson is overleden op 3 juli 1971. De eerder genoemde theorie vind ik behoorlijk uit de lucht gegrepen en vrij ver bezijden de waarheid.
(voor de goede orde, die data zijn harde feiten!!)
In sommige gevallen is het nog niet eens zo enorm vergezocht: zo hield de FBI een dossier bij over John Lennon & Yoko Ono nav hun politieke activiteiten. Bob Marley was het slachtoffer van een aanslag vanwege zijn commentaar op de toenmalige Jamaicaanse politieke situatie (hij overleefde deze aanslag overigens wel).
Maar goed, in de meeste gevallen blijft het toch bij vage theorieen zonder concreet bewijs. Alleen de dood van Brian Jones schijnt echt verdacht te zijn..
quote:laten we dan meteen het hele verhaal vertellen.
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:43 schreef Zander het volgende:[..]
Zo zo, de feiten kloppen weer goed..
Als de rest van je informatie over deze overleden rocksterren net zo betrouwbaar is, dan verwijs ik het bij deze dus lachend naar de prullenmand.
Stones gingen dus gratis festival geven op een paar weilanden Altamont. Manager van de Stones (de verantwoordelijke !!) had dit beetje slecht georganiseerd en kreeg tijdens de reis naar het festival een telefoontje waarin hij hoorde dat bijna elke toegangsweg naar Altamont vast stond ivm massale toeloop van Stones fans. Manager ten einde raad want had geen (of te weinig) security ingeschakeld dus hij maar op het laatste moment de Hells Angels regelen (ja, zij waren dus de officiele security tijdens dat festival). Helaas was dit beetje stomme fout want ze reden gewoon met motors door het publiek enz.
Uiteindelijk resulteerde het in 1 man die werd doodgeschoten door een Hells Angel....
quote:Euh, "Manchurian Candidate"? Enlighen me!
Op maandag 11 augustus 2003 14:54 schreef merlin693 het volgende:
Al word er nog wel eens geopperd dat Chapman een "Manchurian Candidate" was
quote:Gisteren was op BBC 1 een docu over de Stones...
Op vrijdag 8 augustus 2003 17:17 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Ja, maar je moet ze hun hoop niet ontzeggen, want anders is het niet meer leuk. Dus over Alta.M.ont OK.
BRON :
http://home.swipnet.se/~w-35264/
1969
A free Stones concert at the Altamont Speedway in California
proves to be a dark finale to the peace-and-love 60s.
The Hell's Angels, acting as security guards for the fest, beat audience members with,
among other things, pool cues.
The event ends in disaster when 18-year-old Meredith Hunter -
who pulled a gun near the front of the stage - is stabbed to death by one of the bikers.
[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 25-08-2003 16:19]
quote:Op foto's (en op de film) kon je zien hoe (een) Angel member(s) met
Op maandag 11 augustus 2003 15:01 schreef merino het volgende:[..]
laten we dan meteen het hele verhaal vertellen.
Stones gingen dus gratis festival geven op een paar weilanden Altamont. Manager van de Stones (de verantwoordelijke !!) had dit beetje slecht georganiseerd en kreeg tijdens de reis naar het festival een telefoontje waarin hij hoorde dat bijna elke toegangsweg naar Altamont vast stond ivm massale toeloop van Stones fans. Manager ten einde raad want had geen (of te weinig) security ingeschakeld dus hij maar op het laatste moment de Hells Angels regelen (ja, zij waren dus de officiele security tijdens dat festival). Helaas was dit beetje stomme fout want ze reden gewoon met motors door het publiek enz.
Uiteindelijk resulteerde het in 1 man die werd doodgeschoten door een Hells Angel....
BRON :
http://home.swipnet.se/~w-35264/
Kijk bij 1969
quote:http://www.geocities.com/Area51/3255/MC.html
THE MYSTERY OF INITIALS - "M.C"Concerning the movie "The Manchurian Candidate" (starring Frank Sinatra, Laurence Harvey and Janet Leigh, who played Marion Crane in "Psycho"): the film deals with the secret science of "brainwashing", Mind Control, or behaviour modification, begun some time in the forties (or even earlier, perhaps) and directed above all towards the creation of the "sleeper" assassin, or programmed killer. (That the film comes dangerously close to an accurate portrayal of this science is evidenced by the fact that it was banned for over 20 years.) Famous real-life sleeper assassins include Charles Whitman, David Berkowitz (Son of Sam), Sirhan Sirhan, Bernard Goetz (possibly, through there's no real hard evidence), John Hinckley Jr, and a whole host of nameless berserker "spray and pray" shooters, running amok in schoolyards and MacDonalds and whathaveyou, in places as diverse as USA, Australia and Scotland. (One thing these random lunatics had in common, besides an improbably large arsenal: they were all proscribed Prozac users!) Perhaps the two most notorious of these zombie assassins are Charles Manson and Mark Chapman, both of whom bear the tell-tale initials of an M.C. It is illuminating to note how both Manson and Chapman, as well as Hinckley, shared apparent "artistic" obsessions: Manson with the White Album (he believed the Beatles were sending him messages enciting him to start his "Helter Skelter" war of blacks and whites); Chapman with Salinger's "Catcher in the Rye", which he was carrying at the time he shot Lennon; and Hinckley, perhaps more appropriately, with the film "Taxi Driver" (he claimed to have shot Reagan out of love for Jodie Foster, who plays the 12-year old hooker, Iris, in the film). For the creation of a sub- or alternate personality in the "candidate", one of the most effective tools (besides saturation with mind-altering chemicals, lack of sleep, starvation, torture, and bombardment with light/sound waves) is a given art-work that serves, effectively, to obsess the subject, and provide him with a fantasy reality in which his psychosis can grow and develop. As artists is one thing the boys at MK-ULTRA (note initials) are definitely NOT, it behooves them to rely on existing works for the indoctrinage of this surrogate, mythic quasi-reality in which the deranged killer may come into existence. Hence, when the "trigger" is activated (having already been inculcated while in hypnotic trance - in the MC movie, this trigger was a Queen of Diamonds playing card), the M.C's other personality takes over, he enters into the surrogate reality, and believes he is acting out his own obsessions (doing it for Jodie or the Beatles or whatever), when in fact he is merely following the obscure and sinister designs of others. Hence the "cover story" as such is impeccable: even the killer himself believes it!
The purposes of this murky, apparently globally prevalent agenda (Chapman and Hinckley both worked for "World Vision", an M.C "factory", ostensibly the intelligence wing of the Peace Corps) are, of course, myriad manifest and mysterious. Above all (and beyond the obvious end of persuading US citizens to surrender their arms), it seems to be to convince us of the complete and utter, irredeemably violent and aberrational nature of humanity, both individually and en masse, to create, in a word, a world of raving psychos that can explode at any moment, and without apparent motive: what I have called - a utopia of assassins. Adolf Hitler would have been proud.
The "M.C" factor is i admit a mere curiosity at this time, but also perhaps a clue: anyone who has any additional correspondences, or ideas on the subject, can contact me at CROW
http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=chapman+Manchurian+Candidate&lr=
http://www.john-lennon.com/whokilledjohnlennon.htm
quote:Ja hoor.
Op maandag 25 augustus 2003 17:44 schreef merlin693 het volgende:
(One thing these random lunatics had in common, besides an improbably large arsenal: they were all proscribed Prozac users!)
[..]
Doe toch eens research als je dingen neerplant.
Prozac kwam pas in 1988 op de markt in de VS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |