Vorige Delen:
Het enige echte AJAX topic
Het enige echte AJAX topic, deeltje 2
Het enige echte AJAX topic, deeltje 3
Het enige echte AJAX topic, deeltje 4
Het enige echte AJAX topic, deeltje 5
Het enige echte AJAX topic, deeltje 6
Het enige echte AJAX topic, deeltje 7
Het enige echte AJAX topic, deeltje 8
Het enige echte AJAX topic, deeltje 9
Het enige echte AJAX topic, deeltje 10
Het enige echte AJAX topic, deeltje 11
Het enige echte AJAX topic, deeltje 12
Het enige echte AJAX topic, deeltje 13
Het enige echte AJAX topic, deeltje 14
Het enige echte AJAX topic, deeltje 15 (aka 14.1)
Het enige echte AJAX topic, deeltje 16 (aka 14.2)
Het enige echte AJAX topic, deeltje 17 (aka 14.3)
Het enige echte AJAX topic, deeltje 18 (aka 14.4)
Het enige echte AJAX topic, deeltje 19 (aka 14.5)
Het enige echte AJAX topic, deeltje 20 (aka 14.6)
Het enige echte AJAX topic, deeltje 21 (aka 14.61)
Het enige echte AJAX topic, deeltje 22 (aka 14.62)
Het enige echte AJAX topic, deeltje 23 (aka 14.63)
Relevante Links:
www.ajax.nl (Ajax Amsterdam website)
www.ajaxct.com (Ajax Cape Town website)
www.amsterdamarena.nl (ArenA website)
www.f-side.nl (F-Side website)
www.ajaxonline.org (Nederlandse fansite)
www.ajaxfanclub.de (Duitse fansite)
www.ajax-usa.com (Amerikaanse fansite)
www.rafaelvdvaart.nl (Rafael van der Vaart website)
www.zlatan.net (Zlatan Ibrahimovic fansite)
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 10:41 schreef TalkShowHost het volgende:
Die ander is nog niet vol, boefje
Sonck heb ik voordat ie naar Ajax kwam niet echt zien spelen, afwachten dus.
Wat Soetaers betreft, laat 'm maar meteen starten in de basis of geef 'm in ieder geval tijd.
Ik geef 'm een goeie kans om te slagen gezien z'n leeftijd en zoals je zei, z'n instelling en redelijk goede techniek en spelinzicht.
Hoepel Sikora en Wamberto eruit, vaak geblesseerd of niet, er is er maar één die vaak geblesseerd mag zijn én krediet heeft. Naam overbodig.
Hup Tom.
Manchester United lijkt in de jacht op een nieuwe rechtsback te zullen kiezen tussen Carles Puyol en Hatem Trabelsi. De Catalaanse verdediger en symbool van Barça heeft al aangegeven open te staan voor een vertrek als Barcelona daarbij gebaat is. Trabelsi heeft het voordeel dat hij waarschijnlijk goedkoper is.
Puyol zou weg mogen bij Barcelona omdat de club naarstig op zoek is naar inkomsten. Deze week bleek dat de schuldenlast van de club zo'n 164 miljoen euro bedraagt. Met de verkoop van de Spaanse international zou Barça een eerste stap kunnen zetten in het saneringsproces.
Puyol gaf aan het liefste te blijven bij de club van zijn hart, maar niet te zullen tegenstribbelen als de clubs eruit komen. 'Als de club er bij gebaat is, dan zal ik meewerken. Maar je moet ook begrip hebben voor mijn situatie. Ik voel me hier uitstekend, dit is mijn huis', aldus Puyol op de website van Barcelona.
Mocht een vertrek noodzakelijk zijn, dan is ManU niet zo'n slechte bestemming, meent Puyol. 'Manchester is een van de beste ploegen ter wereld, waar iedere speler graag zou willen spelen. Ze hebben een goede ploeg en een uitstekende trainer. Maar ik wil ook graag prijzen pakken met Barcelona.'
Puyol zou een afkoopsom van ongeveer twintig miljoen euro in zijn contract hebben staan. Gezien de financiële nood van Barcelona, zou de club wel eens bereid zijn water bij de wijn te doen. Daar staat tegenover dat United sinds de lucratieve verkoop van David Beckham en Juan Veron ruim bij kas zit.
Mochten de Engelsen zuinig willen omspringen met het geld, dan maakt Ajacied Trabelsi een betere kans dan Puyol. De waarde van de Tunesische rechtsback wordt in Engeland geschat op 8,5 miljoen euro. Nadeel voor Trabelsi is echter dat hij mogelijk niet inzetbaar is voor the Red Devils in de Champions League omdat Ajax hem heeft ingeschreven voor de voorronde.
Trabelsi ziet de transfer echter zelf wel zitten. 'Als het aan mij zou liggen, dan zou ik nu te voet naar Manchester lopen om te tekenen', vertelde hij aan The Guardian. 'Alles hangt echter af van de houding van Ajax. Ik verzoek ze zich flexibel op te stellen. Dit is een mogelijkheid die zich niet vaak voordoet.'
(bron = VI )
Tja... ik hoop persoonlijk dat ie blijft.. nog een jaartje... en het is
niet dat ie d'r slechter op wordt... (weer CL spelen met AJAX...)
Scorende Musampa maakt indruk bij Atlético
Kiki Musampa heeft een goede indruk achtergelaten bij zijn nieuwe club Atlético Madrid. De voormalige Ajacied won met de rojiblancos in Mexico met 3-0 van Rayados de Monterrey, de nationale kampioen.
Musampa maakte zelf het tweede doelpunt. Na een mooie individuele actie scoorde de linkermiddenvelder fraai. Atlético speelde sowieso een solide wedstrijd tijdens het eerste duel op Mexicaanse bodem.
Altijd een leuke voetballer... wie weet eigelijk wat er met Nordin Wooter
[Dit bericht is gewijzigd door -Spoon- op 08-08-2003 11:04]
Wooter op proef bij ambitieus Cardiff City
1/8/2003 23:55
Nordin Wooter krijgt vanaf maandag de kans een contract te verdienen bij Cardiff City. De ploeg uit Wales promoveerde afgelopen seizoen naar de First Divsvion en heeft grote ambities. Zo moet er binnenkort een nieuw stadion verrijzen en hoopt de club door te stoten naar het Premiership.
Wooter speelde afgelopen seizoen voor RBC Roosendaal, waar hij een redelijk jaar draaide. Toch besloot de Brabantse club niet met de ex-Ajacied door te gaan. De rappe aanvaller speelde eerder al drie seizoenen voor het Engelse Watford.
quote:Van zulke dingen wordt ik toch altijd zo pissig. Ajax heeft je groot gemaakt, Ajax is qua historie en alles (en zeker vorig jaar) een grotere ploeg als Manchester United! Tis alleen die ***competitie waar we inspelen. Ik weet nog wel op de open dag toen met Adriaanse nog dat Trabelsi net die dag gekocht was enzo en dat die naar voren werd geroepen... onbekend, niks voorstellend...
Trabelsi ziet de transfer echter zelf wel zitten. 'Als het aan mij zou liggen, dan zou ik nu te voet naar Manchester lopen om te tekenen', vertelde hij aan The Guardian. 'Alles hangt echter af van de houding van Ajax. Ik verzoek ze zich flexibel op te stellen. Dit is een mogelijkheid die zich niet vaak voordoet.'
8,5 miljoen euro is way to low!!
quote:Trabelsi is weer helemaal gek gemaakt door zijn zaakwaarnemer die een lucratieve transfer altijd ziet zitten
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:05 schreef Doezelhaar het volgende:[..]
Van zulke dingen wordt ik toch altijd zo pissig. Ajax heeft je groot gemaakt, Ajax is qua historie en alles (en zeker vorig jaar) een grotere ploeg als Manchester United! Tis alleen die ***competitie waar we inspelen. Ik weet nog wel op de open dag toen met Adriaanse nog dat Trabelsi net die dag gekocht was enzo en dat die naar voren werd geroepen... onbekend, niks voorstellend...
8,5 miljoen euro is way to low!!
![]()
quote:Ik hoop dat de mannetjes bij Ajax eens een keer "NEE" kunnen zeggen dan. Laat ze maar Puyol kopen ofzo hoor. Heb het helemaal gehad met die verkopen nu.
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:09 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
Trabelsi is weer helemaal gek gemaakt door zijn zaakwaarnemer die een lucratieve transfer altijd ziet zitten
quote:Meen je dat serieus?
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:05 schreef Doezelhaar het volgende:[..]
Ajax is qua historie en alles (en zeker vorig jaar) een grotere ploeg als Manchester United! Tis alleen die ***competitie waar we inspelen.
quote:Laten we eerlijk wezen, wat heeft Man Utd voorgesteld in Europa? En zeker als je naar de historie kijkt, sinds het Bosman arrest is het verschil tussen grote en kleine landen nog groter geworden. Als Nederland een grote competitie zou zijn, waar naast talenten ook echte sterren konden worden aangetrokken, dan hadden Ajax en ook Feyenoord en PSV meer Europese successen hebben behaald dan dat tot nu toe het geval is geweest.
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:32 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Meen je dat serieus?
quote:Jij snapt hem..
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:50 schreef ChAoZ het volgende:[..]
Laten we eerlijk wezen, wat heeft Man Utd voorgesteld in Europa? En zeker als je naar de historie kijkt, sinds het Bosman arrest is het verschil tussen grote en kleine landen nog groter geworden. Als Nederland een grote competitie zou zijn, waar naast talenten ook echte sterren konden worden aangetrokken, dan hadden Ajax en ook Feyenoord en PSV meer Europese successen hebben behaald dan dat tot nu toe het geval is geweest.
Man Utd is misschien één van de, zo niet dè, populairste club(s) ter wereld, maar niet een erg grote qua successen, zeker niet tot een jaar op 10 terug.
quote:Dus zijn Feyenoord en PSV (in mindere mate) dus ook grotere clubs dan Man. Utd?
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:50 schreef ChAoZ het volgende:[..]
Laten we eerlijk wezen, wat heeft Man Utd voorgesteld in Europa? En zeker als je naar de historie kijkt, sinds het Bosman arrest is het verschil tussen grote en kleine landen nog groter geworden. Als Nederland een grote competitie zou zijn, waar naast talenten ook echte sterren konden worden aangetrokken, dan hadden Ajax en ook Feyenoord en PSV meer Europese successen hebben behaald dan dat tot nu toe het geval is geweest.
Man Utd is misschien één van de, zo niet dè, populairste club(s) ter wereld, maar niet een erg grote qua successen, zeker niet tot een jaar op 10 terug.
Sorry hoor, Ajax heeft een prima naam en vooral een mooie historie, maar kan nu volgens mij niet meer wedijveren met clubs als Manutd...
quote:Laten we het hopen, ik zie Trabelsi niet graag vertrekken
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:28 schreef twi het volgende:
Jongens, kom op, die Engelsen zuigen 99 van de 100 gevallen ook een leuk klinkend tekstje uit hun duim.
quote:Dat ben ik niet met je eens over dat wedijveren dan....
Op vrijdag 8 augustus 2003 12:30 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Sorry hoor, Ajax heeft een prima naam en vooral een mooie historie, maar kan nu volgens mij niet meer wedijveren met clubs als Manutd...
quote:Uit deeltje 23, ben nog benieuwd naar de reactie van (onder andere) Speed1971
Op donderdag 7 augustus 2003 17:06 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Dan begrijp je niet wat een successupporter is: iemand die alleen voor je club is als ze succes hebben en zodra het minder gaat, een andere club kiezen. Die kan ik missen als kiespijn hoor...
quote:Hoe vaak heeft ManU de Cl gewonnen?
Op vrijdag 8 augustus 2003 12:35 schreef Doezelhaar het volgende:[..]
Dat ben ik niet met je eens over dat wedijveren dan....
Ik vind trouwens dat ze Trabelsi moeten houden. Echt een topspeler vind ik dat, maar goed dat vind ik als sinds zijn eerste wedstrijd, alleen veel mensen zien het pas in als ie weg dreigt te gaan.
Ik heb hem trouwens zelf op AT5 horen verklaren dat het 50/50 was.
quote:Net zo vaak als Ajax.
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:04 schreef nielspan het volgende:[..]
Hoe vaak heeft ManU de Cl gewonnen?
quote:Ok grapjas...hij bedoelt Champions League + Europa Cup 1
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:15 schreef zjroentje het volgende:[..]
Net zo vaak als Ajax.
ff voor de duidelijkheid....
Ajax : 1x Champions League 3x Europa Cup 1
Man : 1x Champions League 1x Europa Cup 1
quote:Maar United had nog vaker de EC1 gewonnen, mocht het vliegtuigongeluk niet gebeurd zijn.
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:35 schreef --HOOLIE-- het volgende:[..]
Ok grapjas...hij bedoelt Champions League + Europa Cup 1
ff voor de duidelijkheid....Ajax : 1x Champions League 3x Europa Cup 1
Man : 1x Champions League 1x Europa Cup 1
quote:da's waarschijnlijk wel weer zo ja. ik zat er aan te denken dat mee te nemen, maar in een ajax topic zo positief mogelijk blijven over ajax he
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:39 schreef zjroentje het volgende:[..]
Maar United had nog vaker de EC1 gewonnen, mocht het vliegtuigongeluk niet gebeurd zijn.
quote:volgens de bbc is puyol nr.1 target. mocht dat niet lukken komt trabelsi weer wat meer in beeld
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:28 schreef twi het volgende:
Jongens, kom op, die Engelsen zuigen 99 van de 100 gevallen ook een leuk klinkend tekstje uit hun duim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |