Op donderdag 24 juli 2003 18:32 schreef yvonne het volgende:
Nog even ter verduidelijking,
het is savonds/snachts,
er is GEEN openbaar vervoer,
het is NIET de bedoeling dat we daar gaan lopen gillen en schreeuwen in het bos, geen vuur en op de plek zelf, geen licht graag.
Wat je mee moet nemen, iets om op te zitten, bosgrond kan drassig zijn, zaklamp, goede schoenen, kleding die vuil mag en een goed humeur,
o, en vergeet ook niet, vanaf de parkeerplek is het een half uur door stappen, en op de terugweg kan dat langer zijn als we in het donker het verkeerde pad nemen
----
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 13:13 schreef iteejer het volgende:
Gaslampjes, waxinelichtjes, kaarsen, gaskachels - allemaal uiteraard absoluut verboden nu!Het is nog droger dan het al was, is niets aan regen gevallen daar.
heb een instructie-dvd gezien: de ondergrondse evenaals kurkdroge wortels gedragen zich als lonten. Dus ook al kun je een bovengronds beginnend fikkie doven, ondergronds kan het ineens 20 meter verderop naar boven komen.Als deze droogte zo blijft denk ik dat we niet moeten gaan.
quote:Dat is nog niet zeker, de kans met dit weer is juist eerder dat het niet door gaat. Het is kurkdroog, erg heet.
Op donderdag 7 augustus 2003 15:17 schreef WiccaN-AmeL het volgende:
Het gaat dus door zo te merkenGr
Je kunt namelijk je auto er niet naast zetten helaas.
De kans bestaat ook nog dat er een avondklok komt, een stricte avondklok, en op extra patrouilleringen kun je uberhaupt rekenen nu.
Het lijkt me dus dat we ons het beste kunnen buigen over een volgende datum. Suggesties?
quote:Ik zal alvast oefenen met hypnotiserend lief kijken..
Ik woon in die regio, Evil komt mij daar halen alst goed is ()
Als je der lief aankijkt![]()
quote:Ik ben het er helemaal mee eens.
Op donderdag 7 augustus 2003 16:59 schreef iteejer het volgende:
Tenzij er een forse regenbui overheen komt, is de meet té risico-vol om door te laten gaan.
Je loopt er niet even doorheen, maar gaat er tenslotte echt voor uren en uren zitten, praten, roken, etc.
De kans dat er iets mis gaat is reeel, al is die klein en al lijkt dat wat muggenzifterig.De kans bestaat ook nog dat er een avondklok komt, een stricte avondklok, en op extra patrouilleringen kun je uberhaupt rekenen nu.
Het lijkt me dus dat we ons het beste kunnen buigen over een volgende datum. Suggesties?
20 of 27 sept . lijkt me een mooie datum (zaterdag avond)
quote:Ben ik in elk geval niet van de partij...loop nu alk een schitterend reikiweekend mis door dat ik naar fok zou gaan en nu gaat de boel niet door...dat risico wil ik niet nog es lopen!
Op donderdag 7 augustus 2003 18:03 schreef Lord_Dreamer het volgende:[..]
Ik ben het er helemaal mee eens.
Meeting wordt verplaatst naar een andere datum20 of 27 sept . lijkt me een mooie datum (zaterdag avond)
[Dit bericht is gewijzigd door cyberbull op 07-08-2003 18:56]
Gaat vast nog wel regenen, gisteren waren er ook al enkele buien.
Mag het kaartje er weer in?
Stortbui viewer
[Dit bericht is gewijzigd door Viperdesign op 07-08-2003 19:29]
quote:Maar in december is het misschien wel te koud.
Op donderdag 7 augustus 2003 19:57 schreef EggsTC het volgende:
Schiet niet op zo nee.. doe maar ergens in december, dan weet je zeker dat het bos niet de hens in vliegt. Bovendien zullen die geesten daar het ook niet op prijs stellen als we ze lastig vallen op zo'n warme dag.
quote:4 uur niet roken? Ben je wel lekker in je hoofd?
Op donderdag 7 augustus 2003 21:13 schreef Viperdesign het volgende:[..]
Maar in december is het misschien wel te koud.
Enfin, een weekje later kan in principe toch wel?
Nogmaals: Als er niet gerookt gaat worden en we nemen genoeg drinken mee dan zie ik het probleem eerlijk gezegt niet.
quote:Dat meen je toch niet hé?
Op donderdag 7 augustus 2003 23:52 schreef EggsTC het volgende:[..]
4 uur niet roken? Ben je wel lekker in je hoofd?
quote:Althans, niet vrijwillig
Op vrijdag 8 augustus 2003 10:54 schreef Bolletje... het volgende:
[...]Ow en echt..4 uur niet roken is geen optie bij velen van ons
quote:*schuifelt met voetje over de grond*
Op donderdag 7 augustus 2003 18:03 schreef Lord_Dreamer het volgende:[..]
Ik ben het er helemaal mee eens.
Meeting wordt verplaatst naar een andere datum20 of 27 sept . lijkt me een mooie datum (zaterdag avond)
Ehm...ehm...ik had eigenlijk een paranormaal-beurs-meeting in mijn hoofd voor de 27e of 28e.
Als jullie zin hebben natuurlijk. Anders gooi ik dat plan overboord. .
quote:Waren we meer geïnteresseerde voor dat plan.
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:30 schreef MUUS het volgende:[..]
*schuifelt met voetje over de grond*
Ehm...ehm...ik had eigenlijk een paranormaal-beurs-meeting in mijn hoofd voor de 27e of 28e.
Als jullie zin hebben natuurlijk. Anders gooi ik dat plan overboord..
quote:nee dat klopt niet ..
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:46 schreef Viperdesign het volgende:
10:15 / 10:30.Zie regen boven Putten vallen. Klopt dat?
quote:ik hoop dat het gaat regenen anders mis ik dus fijn 2 meetings doordat er 1 afgelast wordt zoals al eerder vermeld
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:46 schreef Viperdesign het volgende:
10:15 / 10:30.Zie regen boven Putten vallen. Klopt dat?
quote:Para beurs 27 sept ? hmmm op zich een goed idee.
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:30 schreef MUUS het volgende:[..]
*schuifelt met voetje over de grond*
Persoonlijk vind ik het Solse gat indrukwekkender dan een Beurs .. Maar als je een para beurs meet wil doen, wie ben ik om daar tegen te zijn
quote:mag ik met je méééé??
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:30 schreef MUUS het volgende:
*schuifelt met voetje over de grond*Ehm...ehm...ik had eigenlijk een paranormaal-beurs-meeting in mijn hoofd voor de 27e of 28e.
misschien een nieuw topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |