En als je het helemaal doorleest, waarom doe je het dan?
- omdat je het een leuke topic vindt
- omdat je niet wil dubbelposten
- omdat je graag reactie geeft op anderen
- omdat je echt wel wil weten wat anderen gezegt hebben
quote:- omdat ik alle foto's wil zien.
Op woensdag 6 augustus 2003 16:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En als je het helemaal doorleest, waarom doe je het dan?
quote:ja, soms wel soms niet
Mijn vraag is: Als jij een topic ziet en het zijn meer dan, bijv, 4 pagina's. Lees je dan deze helemaal door voordat je gaat reageren? Of ga je meteen naar de laaste pagina.En als je het helemaal doorleest, waarom doe je het dan?
quote:Nope, vraag om een samenvatting en of het de moeite waard is het hele topic te lezen.
Mijn vraag is: Als jij een topic ziet en het zijn meer dan, bijv, 4 pagina's. Lees je dan deze helemaal door voordat je gaat reageren?
quote:-ja
Mijn vraag is: Als jij een topic ziet en het zijn meer dan, bijv, 4 pagina's. Lees je dan deze helemaal door voordat je gaat reageren? Of ga je meteen naar de laaste pagina.En als je het helemaal doorleest, waarom doe je het dan?
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 17:00 schreef vosss het volgende:[..]
-ja
-ja
-ja
-ja
ik stoor me ook echt aan mensen die alleen een openingspost lezen, de rest overslaan en vervolgens zomaar iets neer kwakken.
Meestal een topic met veel foto's blader ik snel door.
Een topic die mij zeer intresseert lees ik helemaal. (ongeacht het aantal pagina's)
En een topic die niet echt zo boeiend is, maar ik wil wel reageren. Daar ga ik gewoon naar de laatste pagina.
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 17:04 schreef extreme het volgende:
helemaal lezen natuurlijk,ik stoor me ook echt aan mensen die alleen een openingspost lezen, de rest overslaan en vervolgens zomaar iets neer kwakken.
quote:Wat een onzin, je kunt best commentaar hebben op de startpost.
Op woensdag 6 augustus 2003 17:04 schreef extreme het volgende:
ik stoor me ook echt aan mensen die alleen een openingspost lezen, de rest overslaan en vervolgens zomaar iets neer kwakken.
quote:Ik heb even gezocht maar kon niks echt vinden. Dusz...
Op woensdag 6 augustus 2003 17:09 schreef kibber het volgende:
.............Volgens mij zijn hiet trouwens al vele topcis over maargoed
quote:tuurlijk, als je komma's en punten gaat neuken wel,
Op woensdag 6 augustus 2003 17:07 schreef static het volgende:[..]
Wat een onzin, je kunt best commentaar hebben op de startpost.
quote:en dus als je het topic te laat leest moet je maar verder gaan waar ze gebleven zijn zonder jou mening over de openingspost te geven?
Op woensdag 6 augustus 2003 17:12 schreef extreme het volgende:[..]
tuurlijk, als je komma's en punten gaat neuken wel,
inhoudelijk zit een discussie al wat verder na een X-aantal posts.
quote:Dus is reageren bij voorbaat kansloos als een topic meerdere pagina's heeft volgens die stelling?
Op woensdag 6 augustus 2003 17:12 schreef extreme het volgende:[..]
tuurlijk, als je komma's en punten gaat neuken wel,
inhoudelijk zit een discussie al wat verder na een X-aantal posts.
Het kan nooit kwaad om je mening te poneren n.a.v. een startpost.
So what als iemand dezelfde mening is toebedeeld verder in het topic, moet je daarom je mond maar dichthouden?
quote:Dat vind ik doorgaans een arrogante asociale manier van topicverstoring.
Op woensdag 6 augustus 2003 16:59 schreef static het volgende:[..]
Nope, vraag om een samenvatting en of het de moeite waard is het hele topic te lezen.
quote:Tsja, het zal niet.
Op woensdag 6 augustus 2003 17:22 schreef Breuls het volgende:[..]
Dat vind ik doorgaans een arrogante asociale manier van topicverstoring.
Als het een topic in FB betreft waar ik op pagina 8 binnenkom vallen en het topic lijkt me potentie te hebben doe ik dat ja.
Net zoals het topic van gisteren, daar staan zulke lappen tekst in dat het je zoveel tijd kost om je in te lezen dat het topic alweer dicht is voordaat je kunt reageren.
En een deel 2 wordt meestal niet op prijs gesteld, he Breuls.
quote:Ja, jij kunt dat in een gesloten topic.
Op woensdag 6 augustus 2003 17:23 schreef Breuls het volgende:
en dat post ik dan.
quote:Als je alleen de openingspost leest en daar commentaar op geeft loop je een gegrond risico op het 'spuit elf' effect, oftewel: zeven anderen voor jou waren net zo spits als jij, komt niet heel slim over. Bovendien val je midden in een lopende discussie tussen mensen die vermoedelijk wel het topic vanaf post 1 gelezen en gevolgd hebben, en dus weten wat er verder besproken word. Vragen kunnen namelijk al beantwoord zijn, of andere vragen opgeroepen hebben die op dat moment een issue zijn. En zo zijn er nog wel een aantal redenen te verzinnen. Als je serieus deel wil nemen aan een lopende discussie lijkt het me handig dat je weet waar het precies over gaat, en dat haal je niet uitsluitend uit een openingspost.
Op woensdag 6 augustus 2003 17:15 schreef static het volgende:[..]
Dus is reageren bij voorbaat kansloos als een topic meerdere pagina's heeft volgens die stelling?
Het kan nooit kwaad om je mening te poneren n.a.v. een startpost.
So what als iemand dezelfde mening is toebedeeld verder in het topic, moet je daarom je mond maar dichthouden?
verder is het wat topic en forum afhankelijk, maar ik denk dat je zelfs in een gemiddeld onzintopic gewoon de posts moet lezen voordat je er een goed beeld van hebt.
quote:Ligt geheel aan het onderwerp of ik het helemaal doorlees. Als ik het interessant vindt wel
Dus punt 1 en 4 eigenlijk wel
Btw, Breuls, kom ff online @ icq, graag
[Dit bericht is gewijzigd door Pizza_Shooter op 06-08-2003 19:24]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |