Kat opgesloten bij de buren die op vakantie zijn
De desbetreffende buren zijn net terug van vakantie.. de buurman is een rasechte boer, ander woord kan ik er niet voor vinden, niet voor rede vatbaar en bijna in staat om me een knal op mijn smoel te verkopen..
We hebben zojuist de rekening gepresenteert gekregen.. ruim 1600 EURO.. Vervangen van een deurvleugel, de en montage van bestaande en nieuwe vleugel,, nieuwe scharnieren en nieuw beslag totaale kosten E 1660,05
ARGUL.
Nu hopen dat m'n verzekeringsagent er wat mee kan ..
quote:Echte kutkat dus
Op woensdag 6 augustus 2003 12:25 schreef Mkleinman64 het volgende:
Nav dit topic een aantal weken terug ..Kat opgesloten bij de buren die op vakantie zijn
De desbetreffende buren zijn net terug van vakantie.. de buurman is een rasechte boer, ander woord kan ik er niet voor vinden, niet voor rede vatbaar en bijna in staat om me een knal op mijn smoel te verkopen..
We hebben zojuist de rekening gepresenteert gekregen.. ruim 1600 EURO.. Vervangen van een deurvleugel, de en montage van bestaande en nieuwe vleugel,, nieuwe scharnieren en nieuw beslag totaale kosten E 1660,05
ARGUL.
quote:nope gewoon een stuk deur gelicht en weer netjes teruggezet, afgezien van een tweetal zichtbare krassen was er niets te zien..
Op woensdag 6 augustus 2003 12:32 schreef sigterm het volgende:
mischien miste ik wat... maar ben je met een tank door de voordeur heen gereden ofzo? Is een beste rekening...
Klaarblijkelijk moet dus die hele deur worden vervangen
Die man moet dankbaar zijn dat je z'n kat hebt gered..
quote:Als ik dit zo lees, krijg ik het gevoel dat de buurman het nodig vindt om misbruik van de situatie te maken en op jouw kosten te gaan klussen...
Op woensdag 6 augustus 2003 12:34 schreef Mkleinman64 het volgende:[..]
nope gewoon een stuk deur gelicht en weer netjes teruggezet, afgezien van een tweetal zichtbare krassen was er niets te zien..
Klaarblijkelijk moet dus die hele deur worden vervangen
Ik hoop trouwens dat je een goede verzekering hebt. Ik geef je echter niet veel kans. Wettelijk is het baasje altijd aansprakelijk voor wat zijn huisdier doet (dus ook als het beest bij de buren naar binnen loopt) en de verzekering zou erg moeilijk kunnen gaan doen.
quote:Die kans zit erin.. dan wordt het ineens een hele dure kat..
Op woensdag 6 augustus 2003 12:39 schreef DaMart het volgende:[..]
Als ik dit zo lees, krijg ik het gevoel dat de buurman het nodig vindt om misbruik van de situatie te maken en op jouw kosten te gaan klussen...
Ik hoop trouwens dat je een goede verzekering hebt. Ik geef je echter niet veel kans. Wettelijk is het baasje altijd aansprakelijk voor wat zijn huisdier doet (dus ook als het beest bij de buren naar binnen loopt) en de verzekering zou erg moeilijk kunnen gaan doen.
Ik heb een goede tussenpersoon. Het is ff afwachten..
En anders de aankomende tijd maar wat minder vlees op tafel.. (of de kat op een dieet zetten natuurlijk )
quote:Nope,, heb allemaal bananen in me oren.
Op woensdag 6 augustus 2003 12:42 schreef MikeyMo het volgende:
sukkel. ik heb je uitgebreid gewaarschuwd... niet luisteren he?
Me wil MikeyMo wel eens zien piepen als zijn huisdier pleite is
quote:die gozer zijn eigen kat zat bij de buurman opgesloten, hij heeft hem illegaal uit het pand verwijderd door in te breken
Op woensdag 6 augustus 2003 12:37 schreef _BR_ het volgende:
Gewoon betalen, en zodra de nieuwe deur gezet is, 's nachts een keer een baksteen door die deur heen flikkeren.Die man moet dankbaar zijn dat je z'n kat hebt gered..
quote:moet je je kat eens binnen/in de gaten houden, mijn honden zijn nog nooit bij de buurman naar binnen geklommen...
Op woensdag 6 augustus 2003 12:43 schreef Mkleinman64 het volgende:[..]
Nope,, heb allemaal bananen in me oren.
Me wil MikeyMo wel eens zien piepen als zijn huisdier pleite is
quote:TS zat fout met zijn illegale activiteiten, buurman heeft alle recht de rekening te presenteren...
Op woensdag 6 augustus 2003 12:45 schreef NDAsilenced het volgende:
Leuke buurt woon jij in, eerst die buren in je vorige topic en nu de bewoners van het huis waar de kat in zat..
Mooi materiaal dus om deze eens een keer goed te grazen te nemen.
quote:Hee, ik hou ook niet van katten, maar joh, je hoeft het nou ook niet zo heel duidelijk te maken.
Op woensdag 6 augustus 2003 12:46 schreef MikeyMo het volgende:[..]
moet je je kat eens binnen/in de gaten houden, mijn honden zijn nog nooit bij de buurman naar binnen geklommen...
quote:T's ook niet niks als je eigen buren bij je inbreken, ik zou 't ook niet echt trekken. En ik zou idd de deur vervangen voor een betere, inbraak vrije deur.
Op woensdag 6 augustus 2003 12:25 schreef Mkleinman64 het volgende:
Nav dit topic een aantal weken terug ..Kat opgesloten bij de buren die op vakantie zijn
ARGUL.
Ik heb zelf ook een kat dus begrijp me niet verkeerd maar het is niet de schuld van je buurman dat die kat daar boven zat, je had tot 's avonds kunnen wachten om te kijken of er iemand ZIJN katten kwam voeren en moest van de politie 2 dagen wachten, dat heb je allemaal niet gedaan.
Je hebt je het recht genomen om bij hem in te breken, da's ook niet zomaar wat, vreemden in je huis om welke reden danook is beroerd en daar ben je dan pissig van.. nja je hebt je kat toch dus moet je niet zeuren om de schade.
quote:wat had TS dan moeten doen
Op woensdag 6 augustus 2003 12:46 schreef MikeyMo het volgende:[..]
TS zat fout met zijn illegale activiteiten, buurman heeft alle recht de rekening te presenteren...
quote:ik hou niet van katteneigenaren die hun beest niet in de gaten houden... die beesten kunnen zelf best lief zijn... helaas worden ze aangeschaft door mensen die een huisdier willen waar ze niet naar om hoeven te kijken...
Op woensdag 6 augustus 2003 12:47 schreef NDAsilenced het volgende:[..]
Hee, ik hou ook niet van katten, maar joh, je hoeft het nou ook niet zo heel duidelijk te maken.
quote:Jawel, MikeyMo moet zijn kattenhaat gewoon in elk (semi-)toepasselijk topic tentoonspreiden
Op woensdag 6 augustus 2003 12:47 schreef NDAsilenced het volgende:
Hee, ik hou ook niet van katten, maar joh, je hoeft het nou ook niet zo heel duidelijk te maken.
quote:uit het verhaal bleek dat er mensen zo nu en dan langskwamen om de kranten weg te halen voor de deur, planten water te geven etc. daar had hij gewoon netjes op moeten wachten
Op woensdag 6 augustus 2003 12:48 schreef Flaman het volgende:[..]
wat had TS dan moeten doen
quote:ik dacht dat die niet op kwamen dagen? Nou ja heb ik verkeerd gelezen waarschijnlijk
Op woensdag 6 augustus 2003 12:49 schreef MikeyMo het volgende:[..]
uit het verhaal bleek dat er mensen zo nu en dan langskwamen om de kranten weg te halen voor de deur, planten water te geven etc. daar had hij gewoon netjes op moeten wachten
quote:ze zullen wellicht niet dagelijks komen nee, maar eens in de 2/3 dagen wel lijkt me...
Op woensdag 6 augustus 2003 12:51 schreef Flaman het volgende:[..]
ik dacht dat die niet op kwamen dagen? Nou ja heb ik verkeerd gelezen waarschijnlijk
quote:Moeten wachten tot diegene kwam die de plantjes ging wateren en de katten ging voeren, hij had toch als advies gekregen ff tot 'savonds te wachten omdat dan iemand langs zou komen.
Op woensdag 6 augustus 2003 12:48 schreef Flaman het volgende:[..]
wat had TS dan moeten doen
Nou dat kost je 1600,-
quote:Hij had inderdaad best een briefje op de deur kunnen doen met vraag of ze ff bji hem langs wilden komen! Trouwens wel vreemd dat het die mensen die de planten water kwamen geven niet opgevallen is dat er een vreemde kat rondliep
Op woensdag 6 augustus 2003 12:52 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ze zullen wellicht niet dagelijks komen nee, maar eens in de 2/3 dagen wel lijkt me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |