quote:Nou vraag ik me dus: ontwikkelen personen die zich onthouden van vlees in de pubertijd later, of minder? Het valt me idd op dat sommige meisjes al op hun 11e al in het bezit zijn van vrouwelijke rondingen, komt dat dan allemaal door dat vlees?
Op dinsdag 5 augustus 2003 02:24 schreef BL_Henkie het volgende:
Het komt echt door dat hormonen vlees.
Een nichtje van me menstrueerde al op haar 9e (gehoord van haar moeder, mijn zus, voordat de idiote opmerkingen hier over de lucht vliegen) en draag nu (op haar 10e) een BH. En volgens haar moeder is zij niet de enige in haar klas.
Noem dit maar de McDonalds generatie.
quote:Dat is toch altijd al zo'n beetje het leeftijdsgebied geweest?
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:33 schreef MikeyMo het volgende:
dit nav een opmerking uit dit topic: Jonge meisjes met grote borsten
[..]... Het valt me idd op dat sommige meisjes al op hun 11e al in het bezit zijn van vrouwelijke rondingen,...
[Dit bericht is gewijzigd door Jereon op 05-08-2003 09:39]
quote:mja, maar zit dat niet meer in het ras net zoals negers vaak een platte brede neus hebben of azieten spleetoogjes hebben?
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:36 schreef Byte_Me het volgende:
vergelijk het eens met azie, waar de mensen weinig vlees eten, maar meer vis en groente. daar hebben de meeste vrouwen een A-cup.
quote:nah man, op hun 11e begint het net en hebben ze vaak net aan een a-cupje vaak. Laatst zag ik er een van 11 lopen met een volle b-cup op dat tengere lichaampje
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:38 schreef Jereon het volgende:[..]
Dat is toch altijd al zo'n beetje het leeftijdsgebied geweest?
In "vreemde" landen zijn er al meisjes rond die leeftijd met kinderen...
quote:volgens mij niet, want in Japan begint het nou ook te komen, samen met de welvaart, vlees en fastfood.
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:38 schreef MikeyMo het volgende:[..]
mja, maar zit dat niet meer in het ras net zoals negers vaak een platte brede neus hebben of azieten spleetoogjes hebben?
quote:Misschien had zij ook al wel een kind... Want het is een feit dat de borsten groeien wanneer ze zwanger zijn geweest
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:39 schreef MikeyMo het volgende:[..]
...Laatst zag ik er een van 11 lopen met een volle b-cup op dat tengere lichaampje
Het zou bijv. ook best kunnen dat de afnemende vruchtbaarheid bij mannen er mee te maken heeft. Maar dat kan ook door bestrijdingsmiddelen komen die hetzelfde effect hebben als vrouwelijke hormonen.
quote:Heb je zeker ook dikke tieten?
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:41 schreef Razzmatazz het volgende:
nee hoor, maar ik drink dan ook veel bier...
quote:ja tuurlijk joh....
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:41 schreef Jereon het volgende:[..]
Misschien had zij ook al wel een kind... Want het is een feit dat de borsten groeien wanneer ze zwanger zijn geweest
dit was gewoon een doorsnee bijna-breezah-meisje van 11 dat met d'r vriendinnnetjes in het zwembad liep te kloten... die heeft geen kind
quote:En het probleem is??
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:39 schreef MikeyMo het volgende:[..]
nah man, op hun 11e begint het net en hebben ze vaak net aan een a-cupje vaak. Laatst zag ik er een van 11 lopen met een volle b-cup op dat tengere lichaampje
quote:geen
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:43 schreef Maud_Dib het volgende:[..]
En het probleem is??
quote:Het was ook maar bedoelt als grapje.
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:42 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ja tuurlijk joh....
dit was gewoon een doorsnee bijna-breezah-meisje van 11 dat met d'r vriendinnnetjes in het zwembad liep te kloten... die heeft geen kind
Tegenwoordig is zo'n meisje echt geen uitzondering meer.
Geen id of het aan het vlees ligt, maar je begint toch te denken aan een conspiracy theorie van Libresse en de Livera
quote:Niks maar het valt wel op.
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:43 schreef Maud_Dib het volgende:[..]
En het probleem is??
In engeland hebben die grietjes ook al op jonge leeftijd al aardig wat hangen. Waarom BV daar wel en hier in NL niet. Iets heeft er toch duidelijk invloed op. Maar de vraag is nu wat
Ik denk dat het vegetariėr zijn er weinig mee van doen heeft.. ik ken meisjes/vrouwen die vegetarisch zijn en enorme memmen hebben dusss..
quote:Invloed betekend geen uitsluiting van de andere kant...
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:45 schreef JaZekerZ het volgende:
...
Ik denk dat het vegetariėr zijn er weinig mee van doen heeft.. ik ken meisjes/vrouwen die vegetarisch zijn en enorme memmen hebben dusss..
[Dit bericht is gewijzigd door Jereon op 05-08-2003 09:50]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |