Ik hoorde niks totdat ik met mijn oor tegen de buiten(muur) ben gaan luisteren.. als je idd een dreun tegen die muur geeft gaat er keihard gezoem beginnen alsof er een nest wespen zit
Het stomme is dat het een buitenmuur betreft; boven zijn slaapkamer is een platdak waar teer opligt dus hoe kan er nu in godsnaam een nest zoemende beesten zitten? Ik ben al buiten wezen kijken en het enige wat ik me kan voorstellen is dat het voegwerk tussen de stenen van de buitenmuur is gaan brokkelen en dat daar een gezellig nest zit..
Balen op deze vroege zonnige ochtend en ik zal dus tot maandag moeten wachten tot ik de wespen-bestrijdingsdienst kan bellen
quote:welnee, fuck niet met hun en ze fucken ook niet met jou
Op zaterdag 2 augustus 2003 09:50 schreef Barb het volgende:
Getver, wespen zijn echt kutbeesten,.
Laat lekker zitten, van de winter rotten ze zelf wel op en dan maak je ff dat gaatje dicht...
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 02-08-2003 09:53]
quote:Dan zal ik eerst een ladder moeten zoeken die minstens 5 meter hoog kan komen
Op zaterdag 2 augustus 2003 09:52 schreef R2cksson het volgende:
Laat lekker zitten, van de winter rotten ze zelf wel op en dan maak je ff dat gaatje dicht...
quote:Dan laat je het gaatje open, ze doen echt niks zolang jij ze niet gaat etsen...
Op zaterdag 2 augustus 2003 09:53 schreef just me het volgende:[..]
Dan zal ik eerst een ladder moeten zoeken die minstens 5 meter hoog kan komen
quote:Wel, wespen zijn wel rotbeesten. Ik heb geen zin in gezoem om mijn glas drinken als ik lekker op een terrasje zit.
Op zaterdag 2 augustus 2003 09:51 schreef MikeyMo het volgende:
welnee, fuck niet met hun en ze fucken ook niet met jou
quote:Harrie en Cynix slapen vannacht op Katja's oude kamer en die zullen zelf genoeg gezoem in hun hoofd hebben
Op zaterdag 2 augustus 2003 09:55 schreef SunChaser het volgende:
Laat Harrie vannacht maar op zijn kamer slapen dan!
quote:ik ben niet van plan om maar iets te doen! ik heb heilig ontzag voor die steek-krengen!
Op zaterdag 2 augustus 2003 09:55 schreef R2cksson het volgende:
Dan laat je het gaatje open, ze doen echt niks zolang jij ze niet gaat etsen...
quote:Jij bent zeker ook zo'n figuur die panisch om zich heen gaat meppen enzo...
Op zaterdag 2 augustus 2003 09:57 schreef Barb het volgende:[..]
Wel, wespen zijn wel rotbeesten. Ik heb geen zin in gezoem om mijn glas drinken als ik lekker op een terrasje zit.
Achterlijke figuren zijn dat...
Maar, je moet ze echt boos maken voordat ze wat doen, of zoals MikyMo(?) het zei, niet met ze fokken, dan fokken ze ook niet met jou
er zijn mensen die ook allergisch zijn voor wespensteken!
quote:Nee heerlijk dat gezoem om je oren
Op zaterdag 2 augustus 2003 09:59 schreef R2cksson het volgende:[..]
Jij bent zeker ook zo'n figuur die panisch om zich heen gaat meppen enzo...
Achterlijke figuren zijn dat...
quote:JustJunior is niet echt blij met dat gezoem achter de muur en ligt nu op een andere kamer te slapen
Op zaterdag 2 augustus 2003 09:59 schreef trekdrop het volgende:
Dan zal ik JustJunior maar in de gaten houden dat JJ niet een wesp heel erg boos maakt. Mensen vinden het niet fijn om 1000 keer geprikt te wordenMaar, je moet ze echt boos maken voordat ze wat doen, of zoals MikyMo(?) het zei, niet met ze fokken, dan fokken ze ook niet met jou
wij fokken wel hier maar niet met wespen
quote:dat denk ik ook niet maar ik baal gewoon..
Op zaterdag 2 augustus 2003 10:03 schreef SunChaser het volgende:
Maar JM, ik denk dat 2 dagen niet veel uitmaakt hoor.
quote:Nou joh, die 10 seconden dat ze om je heen hangen...
Op zaterdag 2 augustus 2003 10:00 schreef bbrother het volgende:[..]
Nee heerlijk dat gezoem om je oren
quote:Kan ik me voorstellen. Kost altijd duur, zo'n grap.
Op zaterdag 2 augustus 2003 10:05 schreef just me het volgende:[..]
dat denk ik ook niet maar ik baal gewoon..
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 10:06 schreef SunChaser het volgende:[..]
Kan ik me voorstellen. Kost altijd duur, zo'n grap.
Gewoon het gat dichtsmeren en die beesten sterven wel vanzelf lijkt mij.
quote:Dan zoeken ze helemaal een weg naar binnen.
Op zaterdag 2 augustus 2003 10:08 schreef 303 het volgende:
Gewoon het gat dichtsmeren en die beesten sterven wel vanzelf lijkt mij.
quote:Hahahaha ik ga dus never nooit zo hoog een ladder op met het risico gestoken te worden! Ik bel maandag wel de wespen-bestrijdingsdienst lijkt me wel zo verstandig
Op zaterdag 2 augustus 2003 10:08 schreef 303 het volgende:
Kan je niet van een buurman ofzo een ladder lenen en met een pot albastine naar boven klimmen?Gewoon het gat dichtsmeren en die beesten sterven wel vanzelf lijkt mij.
heb ik ook nog eens een muis in de keuken rondhuppelen
quote:En vanavond een geile neukfurby in bed. Boffert.
Op zaterdag 2 augustus 2003 10:14 schreef just me het volgende:
* just me is toch zo bevoorrecht..heb ik ook nog eens een muis in de keuken rondhuppelen
quote:Kost veel
Op zaterdag 2 augustus 2003 10:06 schreef SunChaser het volgende:[..]
Kan ik me voorstellen. Kost altijd duur, zo'n grap.
Wij hebben thuis ook zo'n nest tusen buiten- en binnenmuur gehad. De verdelgingsdienst heeft de beestjes er vakkundig uitgerookt.
quote:geile neukfurby krijgt zijn eigen bedje.. dat is idd boffen voor hem
Op zaterdag 2 augustus 2003 10:15 schreef SunChaser het volgende:[..]
En vanavond een geile neukfurby in bed. Boffert.
Je betaald geloof ik per verdieping, dus het kan erg duur worden. Begane grond is nog wel te doen.. maar als ze een ladder nodig hebben...
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 10:22 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik zag net een wesp..
had ik vandaag al gezegd...
quote:Leestekens?
Op zaterdag 2 augustus 2003 10:22 schreef babyfeet het volgende:
Wij hebben dat dus ook gehad en ze rade ons aan het zelfde spul bij de boerenbont te halen kost 6 euro en als hun komen over de 100 euro dat scheeld een heel stuk het is een poeder die je erin moet doen en wij haden het mooi opgelost onder in die bus met dat spul een gaatje maken en dan een bus met lucht dat rietje in dat gaatje doen en blazen en aan de opening van die bus met poeder iets langs en rond aanvast maken en dan blazen maar binnen een dag dood inplaats dat je 3 a 4 dagen moet wachten want bij ons zijn ze dus naar binnen gekomen
we hadden het binnen dus al dichtgesmeert met albestine maar helaas dezelfde dag zaten ze nog binnen ze vreten zich echt overal door heen ze kunnen zelfs door beton
Ezel...
quote:Oh nee, het was toch een vlieg.
Op zaterdag 2 augustus 2003 10:22 schreef just me het volgende:[..]
dit is geen onzin
had ik vandaag al gezegd...
.
quote:vlieg met me mee..
Op zaterdag 2 augustus 2003 10:23 schreef PrivateRyan het volgende:[..]
Oh nee, het was toch een vlieg.
.
.
quote:Ja joh, als je een wespennest hebt gewoon laten zitten, kan jou het schelen.
Op zaterdag 2 augustus 2003 09:52 schreef R2cksson het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom ze weg moeten? Ze doen toch niks verkeerds daar?Laat lekker zitten, van de winter rotten ze zelf wel op en dan maak je ff dat gaatje dicht...
Nee, daar moet je echt iets aan doen hoor.
Als het wespen zijn kun je in geval van huurhuis de woningbouw bellen en anders sowieso de gemeente.
Als het bijen zijn zoek je in de gouden gids een imker in de buurt en grote kans dat je die erg blij maakt als hij het nest op mag halen.
Maar niet te lang mee wachten hoor. Als ze in je huis kunnen komen en gaan zwermen ben je mooi klaar.
quote:een eigen huis.. een plek onder de zon
Op zaterdag 2 augustus 2003 10:29 schreef NorthernStar het volgende:Als het wespen zijn kun je in geval van huurhuis de woningbouw bellen en anders sowieso de gemeente.
Maar niet te lang mee wachten hoor. Als ze in je huis kunnen komen en gaan zwermen ben je mooi klaar.
ik heb aleens een wespennest op zolder gehad en dat was geen pretje dus idd maandagochtend meteen bellen
quote:Gewoon laten zitten ja, tenzij er kleine kinderen last van kunnen hebben
Op zaterdag 2 augustus 2003 10:29 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Ja joh, als je een wespennest hebt gewoon laten zitten, kan jou het schelen.
Nee, daar moet je echt iets aan doen hoor.
Als het wespen zijn kun je in geval van huurhuis de woningbouw bellen en anders sowieso de gemeente.
Als het bijen zijn zoek je in de gouden gids een imker in de buurt en grote kans dat je die erg blij maakt als hij het nest op mag halen.
En in je huis gaan ze heus niet zwermen...
Ik ken je niet en ik vind je nu al een ezel. Waarom? Je doet alsof je een deskundige bent...
quote:O dat vind ik heel erg
Op zaterdag 2 augustus 2003 10:32 schreef R2cksson het volgende:[..]
Gewoon laten zitten ja, tenzij er kleine kinderen last van kunnen hebben
En in je huis gaan ze heus niet zwermen...
Ik ken je niet en ik vind je nu al een ezel. Waarom? Je doet alsof je een deskundige bent...
Maarruh, heb er 2 keer een nest gehad!
Eerste keer is het door de woningbouw weggehaald en 2e keer heb ik het zelf gedaan, was nog maar een kleintje. Het raatje ligt nog in een doosje in de kast.
quote:Nou, wat ben jij stoer zeg
Op zaterdag 2 augustus 2003 10:38 schreef NorthernStar het volgende:[..]
O dat vind ik heel erg
Maarruh, heb er 2 keer een nest gehad!![]()
Eerste keer is het door de woningbouw weggehaald en 2e keer heb ik het zelf gedaan, was nog maar een kleintje. Het raatje ligt nog in een doosje in de kast.
Bang voor een wesp...
quote:Wat loop je nou te narren man!
Op zaterdag 2 augustus 2003 10:42 schreef R2cksson het volgende:[..]
Nou, wat ben jij stoer zeg
Bang voor een wesp...
Als ik tussen de insecten wil leven ga ik wel in het bos slapen.
quote:Dat je bang bent voor een paar kleine wespen...
Op zaterdag 2 augustus 2003 10:49 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Wat loop je nou te narren man!
Als ik tussen de insecten wil leven ga ik wel in het bos slapen.
quote:En ook voor spinnen!
Op zaterdag 2 augustus 2003 10:51 schreef R2cksson het volgende:[..]
Dat je bang bent voor een paar kleine wespen...
Ik heb zelfs garantie
quote:waar willen ze garantie op geven dan
Op woensdag 6 augustus 2003 18:14 schreef just me het volgende:
En vanmorgen is het wespennest vakkundig door de ongedieren-bestrijdingsdienst aangepakt!Ik heb zelfs garantie
quote:Misschien dat ze niet terugkomen, slimpie, en zo wel fixen ze het gratis..
Op woensdag 6 augustus 2003 20:51 schreef ook_gek het volgende:[..]
waar willen ze garantie op geven dan
quote:Zo'n busje heb ik ook in m'n schuur liggen voor het geval wespen tussen de spouwmuur gaan zitten. Merk: AA TOR-EX Super.
Wij hebben dat dus ook gehad en ze rade ons aan het zelfde spul bij de boerenbont te halen kost 6 euro en als hun komen over de 100 euro dat scheeld een heel stuk het is een poeder die je erin moet doen en wij haden het mooi opgelost onder in die bus met dat spul een gaatje maken en dan een bus met lucht dat rietje in dat gaatje doen en blazen
Blijkt heavy shit te zijn. Een soort WMD voor wespen ofzo
quote:jaja... gebruiken en dan ook meteen just me junior RIP?
Op woensdag 6 augustus 2003 21:52 schreef csar het volgende:[..]
Zo'n busje heb ik ook in m'n schuur liggen voor het geval wespen tussen de spouwmuur gaan zitten. Merk: AA TOR-EX Super.
Blijkt heavy shit te zijn. Een soort WMD voor wespen ofzo
quote:Wel 36,30
Op woensdag 6 augustus 2003 22:20 schreef SunChaser het volgende:
Hoe duur kostte het JM?
maar goed.. ik heb vanavond geen wespen meer gezien dus dat is een goed teken! JustJunior slaapt weer op zijn eigen kamer en zal wel geen last meer van gezoem hebben!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |