quote:
Hoi, weet iemand hoe dat progammatje heet met die 3 gasten die iets van Russiesch () praten oid?
1 gastje is mega breed en groot
1 gastje is een klein wurmpje
1 gastje is redelijk normaal enzoIk heb het gister gezien ergens 's avonds voor spongebob enzo en ik vond het redelijk grappig en zo
quote:The Amazing Adrenalini Brothers
Op donderdag 31 juli 2003 23:08 schreef MOD het volgende:
Hoi, weet iemand hoe dat progammatje heet met die 3 gasten die iets van Russiesch () praten oid?
1 gastje is mega breed en groot
1 gastje is een klein wurmpje
1 gastje is redelijk normaal enzoIk heb het gister gezien ergens 's avonds voor spongebob enzo en ik vond het redelijk grappig en zo
Alle afleveringen zijn online te bekijken: http://www.bbc.co.uk/cbbc/cartoons/webtoons/adrenalinis/
quote:PremTime
Op vrijdag 1 augustus 2003 16:52 schreef Jadakis het volgende:
Het is zo'n programma op Nederland 3, gepresenteerd door een gast die er een beetje Hindoe uit ziet. En hij gaat altijd opzoek naar problemen in maatschappij en dergelijke. T'is een beetje een soort "Breekijzer", maar dan met een betere gast, geen probleem oplossen maar bepaalde zaken aandacht geven en minder "agressief".Was wel vet, maar ben nu 't hele programma kwijt (naam)?
quote:thanks!
Op vrijdag 1 augustus 2003 16:55 schreef Duiveltja het volgende:
Uit gesloten topique
[..]
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:22 schreef De_Schaduw het volgende:[..]
The Amazing Adrenalini Brothers
Alle afleveringen zijn online te bekijken: http://www.bbc.co.uk/cbbc/cartoons/webtoons/adrenalinis/
quote:http://us.imdb.com/Name?Anansie,%20Skunk
Op maandag 4 augustus 2003 11:34 schreef Marla_Singer het volgende:
Uit welke film komt het nummer Carmen Quesy van Skunk Anansie ook al weer ???
De film Wavelengths is de enige die erbij staat, dus het zou die moeten zijn .
quote:Maar het nummer staat ook op de soundtrack van 15 Minutes:
Op maandag 4 augustus 2003 23:00 schreef mamamiep het volgende:[..]
http://us.imdb.com/Name?Anansie,%20Skunk
De film Wavelengths is de enige die erbij staat, dus het zou die moeten zijn
.
"Carmen Queasy"
Written by Keith Palmer, Skin and Alan Price
Performed by Maxim featuring Skin
Courtesy XL Recordings and Virgin Records Ltd.
Contains a sample of "House of the Rising Sun"
Performed by The Animals
Under license from EMI Records Limited
Het is overigens niet voor die film (of een andere, volgens mij) geschreven hoor.
quote:Uhm, nee dat is niet de film die ik bedoel... Ik heb Wavelengths nooit gezien dus...
De film Wavelengths is de enige die erbij staat, dus het zou die moeten zijn.
Ook 15 Minutes heb ik nooit gezien dus die kan het ook niet zijn eigenlijk...
Maar denk je dat ik nog weet welke film dat is
quote:Zit ook in een aflevering van Fastlane
Op dinsdag 5 augustus 2003 11:23 schreef Marla_Singer het volgende:
In de film die ik bedoel gaat t vooral om het stukje "Money making is a wonderfull thing....." Op een gegeven moment zijn de hoofdrolspelers op een geloof ik makkelijke manier veel geld aan het verdienen... En dan komt dit nummer erin !Maar denk je dat ik nog weet welke film dat is
't was een tekenfilm die zich afspeelde binnen 't menselijk lichaam (en af en toe een gesprek van de persoon in kwestie met een doktor ofzo), waar de helden de verpersoonlijking van het afweersysteem waren: mannen en vrouwen in witte pakken, die door het lichaam zweefden in een soort witte ufo's met allemaal functies.. Ze zaten in een cockpit met allemaal knoppen.
Ze 'vochten' tegen virussen en bacterieën, die erg leuk afgebeeld werden.
Wie o wie weet wat dit was? Ik heb er vroeger ontzettend van genoten, en zou 't graag nog eens willen zien
quote:Wat was je favoriete TV-programma in je jonge jaren ?
Op woensdag 6 augustus 2003 22:35 schreef MacBeth het volgende:
Ik kan me herinneren dat ik ooit als kleuter (eind jaren 80) ontiegelijk vaak een bepaalde tekenfilm van 'n videoband keek... Totdat er plotseling 't 8 uur journaal opstond, papa had zomaar 'n videoband gepakt om 't op te nemen![]()
't was een tekenfilm die zich afspeelde binnen 't menselijk lichaam (en af en toe een gesprek van de persoon in kwestie met een doktor ofzo), waar de helden de verpersoonlijking van het afweersysteem waren: mannen en vrouwen in witte pakken, die door het lichaam zweefden in een soort witte ufo's met allemaal functies.. Ze zaten in een cockpit met allemaal knoppen.
Ze 'vochten' tegen virussen en bacterieën, die erg leuk afgebeeld werden.
Wie o wie weet wat dit was? Ik heb er vroeger ontzettend van genoten, en zou 't graag nog eens willen zien
Er Was Eens Het Leven (of De Mens) dus.
quote:jaaa klopt, die serie was top ze hadden ook zo'n serie over geschiedenis...
Op woensdag 6 augustus 2003 22:41 schreef CeeJee het volgende:[..]
Wat was je favoriete TV-programma in je jonge jaren ?
quote:Bij deze hou ik van je
Op woensdag 6 augustus 2003 22:41 schreef CeeJee het volgende:[..]
Wat was je favoriete TV-programma in je jonge jaren ?
quote:phone boot
Op donderdag 7 augustus 2003 03:39 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik zoek een film waarin de hele tijd een gijzeling in een telefooncel te zien is. Dus de hele film lang
quote:ik ga m zsm kijken, weet het zelf niet.. bedankt iig!
Op donderdag 7 augustus 2003 03:43 schreef Steve-O het volgende:[..]
phone boot
quote:OW SORRY HOOR
Op donderdag 7 augustus 2003 11:05 schreef TK421 het volgende:[..]
BOOTH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |