*just a thought*
Wie schrijft er even een nette dreigbrief? natuurlijk een kogeltje er bij in het enveloppie, werkt altijd
zijn top 10 en zijn belachelijk maken van de regering en anderen
maar Letterman en Conan mogen van mij ook zo weer op de buis
De top 10 bij Letterman was inderdaad altijd briljant.
Fox heeft een tijd geleden Letterman uitgezonden, maar dat sloeg niet aan dus hebben ze hem er weer af gehaald.
Misschien nog wel liever meteen heel NBC en CBS op de kabel
quote:Dream on
Op woensdag 30 juli 2003 19:31 schreef Mennosson het volgende:Misschien nog wel liever meteen heel NBC en CBS op de kabel
quote:Ik kijk het regelmatig!
Op woensdag 30 juli 2003 17:49 schreef Natrix het volgende:
Ik zou graag de Late Show met David Letterman weer terugzien op de Nederlandse buis. Zeker in de zomertijd wanneer er niets leuks is op tv is dit heerlijke wegzak-televisie.
Wil jij het ook graag terug , laat je stem horen ! Misschien luistert er iemand naar ons !
Als je MSNBC Europe hebt op je kabelTV dan kun je naar de Tonight Show met Jay Leno kijken, gevolgd door Conan O'Brien. Zit bij veel exploitanten echter in het digitale pakket.
David Letterman
Jay Leno
Conan O'Brien
quote:Dat gaat niet gebeuren. Uitzendtrechten enzo.... kost allemaal teveel geld, en daar draait het om tegenwoordig
Op woensdag 30 juli 2003 19:31 schreef Mennosson het volgende:
Misschien nog wel liever meteen heel NBC en CBS op de kabel
Ik zou gewoon eens een paar TV stations benaderen..... en het vragen! Hoe meer stemmen, hoe meer kans.... zal ik ook es een mailtje sturen naar RTL ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |