wat een debiele vorm van een identiteit aan je product geven
Welke mongool gaat nou met z'n koter zo een crossbaan op? Dan ben je echt lijp! Ik vind het al zo vreemd dat al die buggies tegenwoordig gemaakt lijken te worden om te kunnen rijden over vulkanische gronden in IJsland of door de woeste jungle van Bornobo
Iedereen die een buggy koopt gaat hem toch voornamelijk gebruiken in de stad? het is niet alsof Nederland vol ligt met onbegaanbaar terrein...
helaas doen deze plaatjes het niet zo goed:
op quinny.nl kun je ze wel goed bekijken
De producent overdrijft misschine wle met zo'n reclame, maar de boodschap komt in ieder geval wel duidelijk over
quote:ik denk het ook ja...
Op woensdag 30 juli 2003 11:08 schreef KinG_PopLa het volgende:
Hij is ook gemaakt zodat mannen ook met de buggy overstraat willen. Door het ding een beetje een cool uiterlijk te geven kan de man ook de baby "uitlaten". (wie doet wat in huis)
quote:lol!
Op woensdag 30 juli 2003 12:00 schreef WattaFakka het volgende:
En dan achter de crossmotor binden zeker?
quote:Vet!!! Díe had ik ook moet hebben!!!
Op woensdag 30 juli 2003 12:08 schreef MikeyMo het volgende:
oldskool
Pfffffff, die dingen verkopen als een tierelier. Dus eigenlijk is die fabrikant niet eens zo een heel domme weg ingeslagen
Het zijn wel hele gave kinderwagens btw, maar ff iets te duur voor mijn portomonee.....
quote:ja, je ziet ze nu overal, werd je een jaar geleden nog regelmatig van achter aangereden in drukke winkelstraten met die ouwe krengen, tegenwoordig kart men met die all terrain bandjes over je tenen heen...
Op woensdag 30 juli 2003 13:17 schreef bleiblei het volgende:
en verkopen dat die buggy's in de post van de TS doen....Pfffffff, die dingen verkopen als een tierelier. Dus eigenlijk is die fabrikant niet eens zo een heel domme weg ingeslagen
quote:Ja schop anders maar naar OUD
Op woensdag 30 juli 2003 13:35 schreef Angel22 het volgende:
Hmmm zou dit topic niet beter tot zijn recht komen in ouders?Het zijn wel hele gave kinderwagens btw, maar ff iets te duur voor mijn portomonee.....
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 18:38 schreef ook_gek het volgende:
stoere dingen man. Kan je er ook leuke velgen onder zetten. Van die *BLING* *BLING* velgen
quote:En dan zeker zo'n pimpnegertje erin?
Op woensdag 30 juli 2003 18:38 schreef ook_gek het volgende:
stoere dingen man. Kan je er ook leuke velgen onder zetten. Van die *BLING* *BLING* velgen
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 10:47 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
voor stoere vaders, ofzo?
quote:compleeet met gouden fopspeen
Op woensdag 30 juli 2003 20:28 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
En dan zeker zo'n pimpnegertje erin?
quote:en dobbelstenen aan de zonnekap
Op woensdag 30 juli 2003 20:32 schreef MikeyMo het volgende:[..]
compleeet met gouden fopspeen
quote:dan ga je van de heuvel af hoor
Op woensdag 30 juli 2003 21:17 schreef Patries86 het volgende:
geweldig voor je... mag ik erin ?
Ik heb zelf ook zo'n Quinny maar dan met 4 wielen. Inderdaad een hele stoere wagen. Mijn man vind het ook erg leuk om met de kinderwagen over straat te gaan. Alleen vinden al die oude mutsen dat nog heel vreemd ofzo, hij wordt altijd aangesproken op straat "zohee papa met de kleine op stap".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |