abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer woensdag 30 juli 2003 @ 10:43:52 #1
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_12108691
Het valt me op dat hier op fok echt ALLES dat ook maar enigszins een afwijking is op borderline wordt geschoven. Iedereen die dagelijks vreemdgaat of de partner regelmatig de huid volscheld heeft het EN schuift het daar ook op af. Het lijkt wel een besmettelijke ziekte, want tien jaar geleden wist de gemiddelde Nederlander niet eens van het bestaan van deze afwijking.

Nou zal me dat allemaal aan m'n reet roesten eigenlijk, maar waar ik me dan dus wel gigantisch aan stoor is dat deze mensen omdat ze het woord borderline hebben laten vallen dus met fluwelen handschoenen aangepakt moeten worden. Wat een bullshit. Niet alles in het leven is daarop af te schuiven en zelfs al is het dat wel, dan is het nog geen reden om dan maar niet kwaad op zo iemand te worden. Ze hebben geen vrijbrief in de binnenzak om daar elke fout mee af te wimpelen.

Als je echt borderline hebt, dan is dat heel vervelend hoor, maar het loopt hier dus echt af en toe de spuigaten uit met al die excuusjes....

(zo en dan nu in het goede forum. Svp bagger achterwege laten.)

woensdag 30 juli 2003 @ 10:44:53 #2
25937 Roger-Wilco
The n00b is back
pi_12108707
Doe er even wat linkjes bij krea....
Ik weet het beter
  † In Memoriam † woensdag 30 juli 2003 @ 10:47:36 #3
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_12108752
nog een reactie op Heeft half Fok tegenwoordig borderline?
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 10:37 schreef Just-Dennis het volgende:

[..]

Dan lees je het toch gewoon niet

Soms denk ik dat de mensen die simuleren èn de mensen die zich eraan ergeren,
in vele opzichten gelijk zijn.

Bovendien doet dit topic ook geen recht aan mensen die daadwerkelijk in de knoei zitten.

toevoeging: hopenlijk deze wel.

woensdag 30 juli 2003 @ 10:48:30 #4
8389 astra
...met peugeot 307SW!
pi_12108779
Ik ben dus niet de enige die het opvalt...
Astra is papa! van Lars
  woensdag 30 juli 2003 @ 10:49:40 #5
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12108797
Men heeft of borderline, of is gewoon depressief, half vrouwelijk fok heeft anorexia gehad, kinderen hebben allemaal ADHD you name it...

Maar ja, daar is het R&P forum ook een beetje voor, aandacht trekken met je zgn kwaaltjes

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 30 juli 2003 @ 10:49:45 #6
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_12108798
scherp!

pi_12108800
Ook als je geen borderline hebt, maar je wil er graag voor doorgaan, spoor je niet helemaal.
  woensdag 30 juli 2003 @ 10:50:14 #8
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12108807
Ik ken in het echt een iemand die daadwerkelijk krast en daarvoor ook in behandaling is geweest, eeen iemand op een behoorlijk grote kennissenkring. Een willekeurige blik in het R&P forum doet je vermoeden dat half fok graag zo nu en dan een mes door z'n huid laat glijden.

Voorbeeld: in een B&H topic laat een bekende fokster gewoon tussendoor ff weten dat ze "zo mager was toen ze anorexia had" en in een borderline topic loopt ze ook vaak haar geestelijke gemoedstoestand loopt te posten. En zo zijn er meerdere stille wateren die hun diepste gronden ff tussen neus en lippen door posten alsof het de normaalste zaak van de wereld is

[..]
pi_12108812
Ik snap heel goed wat kreator bedoelt. En er zijn meer van dit soort modeziektes: ADHD, automutilatie etc. etc. Natuurlijk weet ik ook dat het heel, heel vervelend is als je echt 1 van deze ziektes hebt. Maar het is inderdaad storend hoe sommige mensen bij elke ziekte zichzelf herkennen of soms zelfs mee te lijken doen aan een trend. Het komt op mij zelfs hypochondraal over.

Volgens mij zit ook een deel van dit soort irritaties in al de zelfdiagnoses die mensen denken te kunnen doen. Testje op internet, wat vraagjes in R&P: hup, ik heb borderline.

Als er echt iets mis is met je, ga dan naar een dokter en doe er wat mee.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Official ESF Kreviewer woensdag 30 juli 2003 @ 10:50:19 #10
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_12108814
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 10:47 schreef NorthernStar het volgende:

Bovendien doet dit topic ook geen recht aan mensen die daadwerkelijk in de knoei zitten.

Dat doet het wel. Ik zeg dat het vervelend is voor mensen die er daadwerkelijk last van hebben, maar de verhouding op fok is zo ontzettend scheef, dat ik hiermee echt maar heel weinig zou bereiken als ik daadwerkelijk de 'echte' probleemgevallen zou gaan uitzonderen.
  woensdag 30 juli 2003 @ 10:50:22 #11
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_12108815
Borderliners die met fluwelen handschoentjes willen worden aangepakt, zijn niet goed bezig, maar het slaat echt nergens op om dan maar meteen alle borderliners over 1 kam te scheren. Ze zitten gewoon wat complexer in elkaar en reageren daarom wat anders.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 30 juli 2003 @ 10:50:41 #12
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12108820
Als je borderline of een andere hippe stoornis hebt dan moet je op een specifiek forum daarvoor gaan zitten...

Hoeveel fokkers hebben nou daadwerkelijk de kennis om daarmee om te gaan?

[..]
  woensdag 30 juli 2003 @ 10:50:50 #13
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_12108823
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 10:49 schreef MikeyMo het volgende:
Men heeft of borderline, of is gewoon depressief, half vrouwelijk fok heeft anorexia gehad, kinderen hebben allemaal ADHD you name it...

Maar ja, daar is het R&P forum ook een beetje voor, aandacht trekken met je zgn kwaaltjes

En daar hebben we Mikeymo de onwetende weer
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 30 juli 2003 @ 10:50:52 #14
53316 smegmakrijger_3d
.....and smegma for all!
pi_12108824
Keer wat van die imitatie-patienten met mensen laten werken die het WEL moeilijk hebben.
Indoor swimming, suburban living.
  woensdag 30 juli 2003 @ 10:51:25 #15
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12108831
als je aan mij ondergekratse armen laat zien en sigaretafdrukken op je borsten ben ik best bereid een luisterend oor te geven, maar verwacht van mij geen geknuffel op een forum waarvan 50% loopt te piepen dat ze krassen of borderline hebben...
[..]
pi_12108835
Zwaktebod.
  woensdag 30 juli 2003 @ 10:52:10 #17
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12108850
voor diegene die het niet weten: ik heb even mijn opmerkingen uit het amdere topic hiernaar toe verplaatst aangezien de discussie hier overnieuw begint
[..]
  woensdag 30 juli 2003 @ 10:52:36 #18
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_12108856
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 10:49 schreef MikeyMo het volgende:

precies!
maar jah over zelfverminking mochten geen topics meer
dus dat snap ik eigenlijk niet...
als iemand met anorexia of weet ik veel wat rondloopt mag het daar wel over...
vind ik eigenlijk beetje tegenstrijdig maar jah..

gwoon ff afreageer post niet opletten

In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  woensdag 30 juli 2003 @ 10:52:56 #19
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12108863
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 10:50 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

En daar hebben we Mikeymo de onwetende weer

ik weet meer dan je denkt en ik heb ook meer meegemaakt dan je denkt, ik loop er alleen niet zo mee te strooien. Lang leve de lol is meer mijn motto!

[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 30-07-2003 10:53]

[..]
  woensdag 30 juli 2003 @ 10:53:02 #20
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_12108869
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 10:50 schreef MikeyMo het volgende:
Als je borderline of een andere hippe stoornis hebt dan moet je op een specifiek forum daarvoor gaan zitten...
Sorry hoor, maar ik stoor me echt GIGANTISCH aan dit soort posts. Zou je ff normaal willen doen als je geen kennis van zaken hebt? Niemand heeft borderline voor zijn lol hoor..
  woensdag 30 juli 2003 @ 10:53:15 #21
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_12108874
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 10:43 schreef Kreator het volgende:
Het valt me op dat hier op fok echt ALLES dat ook maar enigszins een afwijking is op borderline wordt geschoven. Iedereen die dagelijks vreemdgaat of de partner regelmatig de huid volscheld heeft het EN schuift het daar ook op af. Het lijkt wel een besmettelijke ziekte, want tien jaar geleden wist de gemiddelde Nederlander niet eens van het bestaan van deze afwijking.

Nou zal me dat allemaal aan m'n reet roesten eigenlijk, maar waar ik me dan dus wel gigantisch aan stoor is dat deze mensen omdat ze het woord borderline hebben laten vallen dus met fluwelen handschoenen aangepakt moeten worden. Wat een bullshit. Niet alles in het leven is daarop af te schuiven en zelfs al is het dat wel, dan is het nog geen reden om dan maar niet kwaad op zo iemand te worden. Ze hebben geen vrijbrief in de binnenzak om daar elke fout mee af te wimpelen.

Als je echt borderline hebt, dan is dat heel vervelend hoor, maar het loopt hier dus echt af en toe de spuigaten uit met al die excuusjes....

(zo en dan nu in het goede forum. Svp bagger achterwege laten.)

Enne jong, beetje last van borderline?
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  Official ESF Kreviewer woensdag 30 juli 2003 @ 10:53:16 #22
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_12108875
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 10:50 schreef Ripley het volgende:
Ik snap heel goed wat kreator bedoelt. En er zijn meer van dit soort modeziektes: ADHD, automutilatie etc. etc. Natuurlijk weet ik ook dat het heel, heel vervelend is als je echt 1 van deze ziektes hebt. Maar het is inderdaad storend hoe sommige mensen bij elke ziekte zichzelf herkennen of soms zelfs mee te lijken doen aan een trend. Het komt op mij zelfs hypochondraal over.

Volgens mij zit ook een deel van dit soort irritaties in al de zelfdiagnoses die mensen denken te kunnen doen. Testje op internet, wat vraagjes in R&P: hup, ik heb borderline.

Precies, Rip. het geldt natuurlijk net zo hard voor alle andere fok-kwaaltjes zoals die broodmesfiguren. Men wil gewoon aandacht. Ik snap dan alleen niet zo goed WAAROM men dan op deze manier om aandacht gaan lopen schreeuwen op fok. Alsof dat echt helpt...

Dat is dus eigenlijk gelijk mijn vraag: Waarom zou je in godsnaam gaan liegen over een aandoening die je dus niet hebt? Doe je dat echt om 3 knuffelreacties te krijgen?

pi_12108881
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 10:50 schreef SEMTEX het volgende:
Borderliners die met fluwelen handschoentjes willen worden aangepakt, zijn niet goed bezig, maar het slaat echt nergens op om dan maar meteen alle borderliners over 1 kam te scheren. Ze zitten gewoon wat complexer in elkaar en reageren daarom wat anders.
Wat heb je liever iedereen individueel? dat kan niet.. is onmogelijk. en zal nooit gaan gebeuren.. er is een reden waarom ze over 1 kam geschoren worden..
Deal with it; rock 'n roll
  woensdag 30 juli 2003 @ 10:53:52 #24
14827 Kogando
Modelprutser
pi_12108890
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 10:50 schreef Ripley het volgende:

Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  woensdag 30 juli 2003 @ 10:53:54 #25
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12108891
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 10:53 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik stoor me echt GIGANTISCH aan dit soort posts. Zou je ff normaal willen doen als je geen kennis van zaken hebt? Niemand heeft borderline voor zijn lol hoor..

Tuurlijk niet maar mensen lopen wel vaak net te doen alsof ze het hebben...
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')