Nou zal me dat allemaal aan m'n reet roesten eigenlijk, maar waar ik me dan dus wel gigantisch aan stoor is dat deze mensen omdat ze het woord borderline hebben laten vallen dus met fluwelen handschoenen aangepakt moeten worden. Wat een bullshit. Niet alles in het leven is daarop af te schuiven en zelfs al is het dat wel, dan is het nog geen reden om dan maar niet kwaad op zo iemand te worden. Ze hebben geen vrijbrief in de binnenzak om daar elke fout mee af te wimpelen.
Als je echt borderline hebt, dan is dat heel vervelend hoor, maar het loopt hier dus echt af en toe de spuigaten uit met al die excuusjes....
(zo en dan nu in het goede forum. Svp bagger achterwege laten.)
quote:Soms denk ik dat de mensen die simuleren èn de mensen die zich eraan ergeren,
Op woensdag 30 juli 2003 10:37 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
Dan lees je het toch gewoon niet
Bovendien doet dit topic ook geen recht aan mensen die daadwerkelijk in de knoei zitten.
toevoeging: hopenlijk deze wel.
Maar ja, daar is het R&P forum ook een beetje voor, aandacht trekken met je zgn kwaaltjes
Voorbeeld: in een B&H topic laat een bekende fokster gewoon tussendoor ff weten dat ze "zo mager was toen ze anorexia had" en in een borderline topic loopt ze ook vaak haar geestelijke gemoedstoestand loopt te posten. En zo zijn er meerdere stille wateren die hun diepste gronden ff tussen neus en lippen door posten alsof het de normaalste zaak van de wereld is
Volgens mij zit ook een deel van dit soort irritaties in al de zelfdiagnoses die mensen denken te kunnen doen. Testje op internet, wat vraagjes in R&P: hup, ik heb borderline.
Als er echt iets mis is met je, ga dan naar een dokter en doe er wat mee.
quote:Dat doet het wel. Ik zeg dat het vervelend is voor mensen die er daadwerkelijk last van hebben, maar de verhouding op fok is zo ontzettend scheef, dat ik hiermee echt maar heel weinig zou bereiken als ik daadwerkelijk de 'echte' probleemgevallen zou gaan uitzonderen.
Op woensdag 30 juli 2003 10:47 schreef NorthernStar het volgende:Bovendien doet dit topic ook geen recht aan mensen die daadwerkelijk in de knoei zitten.
Hoeveel fokkers hebben nou daadwerkelijk de kennis om daarmee om te gaan?
quote:En daar hebben we Mikeymo de onwetende weer
Op woensdag 30 juli 2003 10:49 schreef MikeyMo het volgende:
Men heeft of borderline, of is gewoon depressief, half vrouwelijk fok heeft anorexia gehad, kinderen hebben allemaal ADHD you name it...Maar ja, daar is het R&P forum ook een beetje voor, aandacht trekken met je zgn kwaaltjes
quote:precies!
Op woensdag 30 juli 2003 10:49 schreef MikeyMo het volgende:
Men heeft of borderline, of is gewoon depressief, half vrouwelijk fok heeft anorexia gehad, kinderen hebben allemaal ADHD you name it...Maar ja, daar is het R&P forum ook een beetje voor, aandacht trekken met je zgn kwaaltjes
gwoon ff afreageer post niet opletten
quote:ik weet meer dan je denkt en ik heb ook meer meegemaakt dan je denkt, ik loop er alleen niet zo mee te strooien. Lang leve de lol is meer mijn motto!
Op woensdag 30 juli 2003 10:50 schreef SEMTEX het volgende:[..]
En daar hebben we Mikeymo de onwetende weer
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 30-07-2003 10:53]
quote:Sorry hoor, maar ik stoor me echt GIGANTISCH aan dit soort posts. Zou je ff normaal willen doen als je geen kennis van zaken hebt? Niemand heeft borderline voor zijn lol hoor..
Op woensdag 30 juli 2003 10:50 schreef MikeyMo het volgende:
Als je borderline of een andere hippe stoornis hebt dan moet je op een specifiek forum daarvoor gaan zitten...
quote:Enne jong, beetje last van borderline?
Op woensdag 30 juli 2003 10:43 schreef Kreator het volgende:
Het valt me op dat hier op fok echt ALLES dat ook maar enigszins een afwijking is op borderline wordt geschoven. Iedereen die dagelijks vreemdgaat of de partner regelmatig de huid volscheld heeft het EN schuift het daar ook op af. Het lijkt wel een besmettelijke ziekte, want tien jaar geleden wist de gemiddelde Nederlander niet eens van het bestaan van deze afwijking.Nou zal me dat allemaal aan m'n reet roesten eigenlijk, maar waar ik me dan dus wel gigantisch aan stoor is dat deze mensen omdat ze het woord borderline hebben laten vallen dus met fluwelen handschoenen aangepakt moeten worden. Wat een bullshit. Niet alles in het leven is daarop af te schuiven en zelfs al is het dat wel, dan is het nog geen reden om dan maar niet kwaad op zo iemand te worden. Ze hebben geen vrijbrief in de binnenzak om daar elke fout mee af te wimpelen.
Als je echt borderline hebt, dan is dat heel vervelend hoor, maar het loopt hier dus echt af en toe de spuigaten uit met al die excuusjes....
(zo en dan nu in het goede forum. Svp bagger achterwege laten.)
quote:Precies, Rip. het geldt natuurlijk net zo hard voor alle andere fok-kwaaltjes zoals die broodmesfiguren. Men wil gewoon aandacht. Ik snap dan alleen niet zo goed WAAROM men dan op deze manier om aandacht gaan lopen schreeuwen op fok. Alsof dat echt helpt...
Op woensdag 30 juli 2003 10:50 schreef Ripley het volgende:
Ik snap heel goed wat kreator bedoelt. En er zijn meer van dit soort modeziektes: ADHD, automutilatie etc. etc. Natuurlijk weet ik ook dat het heel, heel vervelend is als je echt 1 van deze ziektes hebt. Maar het is inderdaad storend hoe sommige mensen bij elke ziekte zichzelf herkennen of soms zelfs mee te lijken doen aan een trend. Het komt op mij zelfs hypochondraal over.Volgens mij zit ook een deel van dit soort irritaties in al de zelfdiagnoses die mensen denken te kunnen doen. Testje op internet, wat vraagjes in R&P: hup, ik heb borderline.
Dat is dus eigenlijk gelijk mijn vraag: Waarom zou je in godsnaam gaan liegen over een aandoening die je dus niet hebt? Doe je dat echt om 3 knuffelreacties te krijgen?
quote:Wat heb je liever iedereen individueel? dat kan niet.. is onmogelijk. en zal nooit gaan gebeuren.. er is een reden waarom ze over 1 kam geschoren worden..
Op woensdag 30 juli 2003 10:50 schreef SEMTEX het volgende:
Borderliners die met fluwelen handschoentjes willen worden aangepakt, zijn niet goed bezig, maar het slaat echt nergens op om dan maar meteen alle borderliners over 1 kam te scheren. Ze zitten gewoon wat complexer in elkaar en reageren daarom wat anders.
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 10:50 schreef Ripley het volgende:
Ik snap heel goed wat kreator bedoelt. En er zijn meer van dit soort modeziektes: ADHD, automutilatie etc. etc. Natuurlijk weet ik ook dat het heel, heel vervelend is als je echt 1 van deze ziektes hebt. Maar het is inderdaad storend hoe sommige mensen bij elke ziekte zichzelf herkennen of soms zelfs mee te lijken doen aan een trend. Het komt op mij zelfs hypochondraal over.Volgens mij zit ook een deel van dit soort irritaties in al de zelfdiagnoses die mensen denken te kunnen doen. Testje op internet, wat vraagjes in R&P: hup, ik heb borderline.
quote:Tuurlijk niet maar mensen lopen wel vaak net te doen alsof ze het hebben...
Op woensdag 30 juli 2003 10:53 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Sorry hoor, maar ik stoor me echt GIGANTISCH aan dit soort posts. Zou je ff normaal willen doen als je geen kennis van zaken hebt? Niemand heeft borderline voor zijn lol hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |