Hoeveel fokkers hebben nou daadwerkelijk de kennis om daarmee om te gaan?
quote:Dat ben je ook. En ik ook. Volgens de knuffel-kras-kliek.
Op woensdag 30 juli 2003 10:24 schreef MikeyMo het volgende:
en ik maar denken dat ik een ongevoelige klootzak was toen ik het idee kreeg om een dergelijk topic als dit te openen
quote:Dragen die ook witte puntmutsen?
Op woensdag 30 juli 2003 10:27 schreef Kreator het volgende:[..]
Dat ben je ook. En ik ook. Volgens de knuffel-kras-kliek.
quote:Alleen als je van dit forum hulp verwacht. En anders gedraag je je maar (naar goed Nederlandsche gewoonte) net zoals iedereen.
Op woensdag 30 juli 2003 10:26 schreef MikeyMo het volgende:
Als je borderline of een andere hippe stoornis hebt dan moet je op een specifiek forum daarvoor gaan zitten...Hoeveel fokkers hebben nou daadwerkelijk de kennis om daarmee om te gaan?
* Litpho is allang blij dat de MPS-rage van een jaar of tien terug weer een beetje over is gewaaid
Ik weet hoe het is om met een psychiatrisch persoon om te gaan, zit er eentje in de familie, en weet dus hoe erg het kan zijn...
En ik hoop dat al die losers er eindelijk een keertje mee kappen om het maar daar op af te schuiven ipv eens goed in de spiegel te kijken, want dat durven ze niet, de lafaards!!!!!!!!!
kan je nog eens een interessante discussie krijgen...
quote:Ja, ik wil em wel opnieuw maken en em daar neerzetten.
Op woensdag 30 juli 2003 10:32 schreef extreme het volgende:
eigenlijk moeten we dit topic nu naar R&P zetten,kan je nog eens een interessante discussie krijgen...
quote:als je aan mij ondergekratse armen laat zien en sigaretafdrukken op je borsten ben ik best bereid een luisterend oor te geven, maar verwacht van mij geen geknuffel op een forum waarvan 50% loopt te piepen dat ze krassen of borderline hebben...
Op woensdag 30 juli 2003 10:27 schreef Kreator het volgende:[..]
Dat ben je ook. En ik ook. Volgens de knuffel-kras-kliek.
quote:kloontjes?
Op woensdag 30 juli 2003 10:29 schreef Litpho het volgende:
* Litpho is allang blij dat de MPS-rage van een jaar of tien terug weer een beetje over is gewaaid
quote:dat weet ik, volgens de beschrijving is een MPS'er een persoon met meer dan drie verschillende persoonlijkheden, volgens mij valt daar ook nu nog steeds minstens 30% van de fok-gebruikers onder: - kloontjes
Op woensdag 30 juli 2003 10:35 schreef Litpho het volgende:
Nee, MPS was toen net zo'n modeziekte als ADHD en Borderline nu. Hoogst irritant.
[Dit bericht is gewijzigd door RM-rf op 30-07-2003 10:37]
quote:Dat is helaas onderdeel van hun stoornis
Op woensdag 30 juli 2003 10:31 schreef Netsplitter het volgende:
En ik hoop dat al die losers er eindelijk een keertje mee kappen om het maar daar op af te schuiven ipv eens goed in de spiegel te kijken, want dat durven ze niet, de lafaards!!!!!!!!!
quote:gewoon ff verplaatsen, ik geloof dat Sunchaser dat kan
Op woensdag 30 juli 2003 10:33 schreef Kreator het volgende:[..]
Ja, ik wil em wel opnieuw maken en em daar neerzetten.
.
overigens was ik vanplan mijn geklaag hierover juist daar te plaatsen... laat ze maar komen die tere zieltjes met hun complexen...
quote:Nee, MPS was toen net zo'n modeziekte als ADHD en Borderline nu. Hoogst irritant
Op woensdag 30 juli 2003 10:34 schreef RM-rf het volgende:
kloontjes?
quote:Topic zal nooit ergens heen gaan want voor iemand die het "heeft" begrijpen wij hem/(waarschijnlijk een)haar niet enz enz dus dan krijg je een groep die gaat blaten dat het stom is en een groep die blaat van niet.. Dalijk loopt het hoog op en dan springt er een fokker voor de trein heb ik weer vertraging en is het allemaal kut..
Op woensdag 30 juli 2003 10:33 schreef Kreator het volgende:[..]
Ja, ik wil em wel opnieuw maken en em daar neerzetten.
.
quote:Ja en DAAR kan ik dus niet tegen hè. Dat soort opmerkingen. afschuiven. Goed punt.
Op woensdag 30 juli 2003 10:34 schreef Litpho het volgende:[..]
Dat is helaas onderdeel van hun stoornis
.
quote:Dan lees je het toch gewoon niet
Op woensdag 30 juli 2003 10:35 schreef Kreator het volgende:[..]
Ja en DAAR kan ik dus niet tegen hè. Dat soort opmerkingen. afschuiven. Goed punt.
quote:Dat zijn zulke sterke aanwijzingen,
Op woensdag 30 juli 2003 10:34 schreef MikeyMo het volgende:
laat ze maar komen die tere zieltjes met hun complexen...
Geweldig topic dit
Ik heb overigens geen borderline .
quote:Onzinnige dooddoener.
Op woensdag 30 juli 2003 10:37 schreef Just-Dennis het volgende:[..]
Dan lees je het toch gewoon niet
quote:Ja, das goed. Maar dan wel een serieuze discussie dus. Niet zoals dit.
Op woensdag 30 juli 2003 10:39 schreef Ripley het volgende:
Ik wil hem wel hebben, misschien is het wel verstandig om hem even opnieuw op te zetten. Als je hier even een slotje doet en hem opnieuw opent in R&P, krea?Ik heb overigens geen borderline
.
quote:Oh, daar heb ik ook last van. maar dan erger natuurlijk.
Op woensdag 30 juli 2003 10:39 schreef Kreator het volgende:
Neemt niet weg dat het me dus wel mag irriteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |