Nou goed, ik was in ieder geval ERG enthousiast erover . Eindelijk pong kunnen spelen tegen m'n vriendin
en ook kunnen laten zien wat nou dat Outrun is waar ik het al jaren over heb
.
Voor de mensen die nog willen gaan is er een recensie op de FP te lezen over de tentoonstelling (http://frontpage.fok.nl/review.fok?doc=1107). Ik heb bovendien een korting kunnen regelen voor FOK!kers dus wanneer je op de laatste bladzijde van de review kijkt vind je een tegoedbon die je kunt uitprinten en inleveren bij de kassa. Just so you know
edit: vraagje: Ik had er zelf tot een paar weken geleden nog nooit van gehoord, maar bij GAME ON zelf vonden dat ze gigantisch in het nieuws waren geweest. Lag het nu aan mij of heb ik ze gewoon nergens langs zien komen? Nu moet ik wel toegeven dat ik geen Nederlandse game-tijdschriften lees, alleen Engelse, dus misschien dat het daar aan ligt?
quote:SPAM!
Op maandag 28 juli 2003 07:42 schreef MrSubtle het volgende:
Voor de mensen die nog willen gaan is er een recensie op de FP te lezen over de tentoonstelling (http://frontpage.fok.nl/review.fok?doc=1107).
Heb er een heel stuk van op Gamekings gezien. Zag er inderdaad erg leuk uit. Alleen Tilburg is zo ver weg.
Die nostalgie die ik daar bij sommige delen kreeg joh
Ik ga zeker nog wel een keer, dus die korting zou ik goed kunnen gebruiken
Ik zou er eigenlijk ook wel naartoe willen maar ik heb geen tijd.
quote:
Op maandag 28 juli 2003 07:42 schreef MrSubtle het volgende:
...namens FOK!...
quote:
...Ik heb bovendien een korting kunnen regelen...
quote:Ja, dat ligt aan jou. Het is al maanden bekend dat dit plaats gaat vinden.
edit: vraagje: Ik had er zelf tot een paar weken geleden nog nooit van gehoord, maar bij GAME ON zelf vonden dat ze gigantisch in het nieuws waren geweest. Lag het nu aan mij of heb ik ze gewoon nergens langs zien komen? ...
quote:Ik zie de grap niet helemaal, leg eens uit...
Op maandag 28 juli 2003 09:33 schreef Zooi het volgende:[..]
.
[..]
.
[..]Ja, dat ligt aan jou. Het is al maanden bekend dat dit plaats gaat vinden.
quote:Grap is een beetje dat we een meeting van Games&Consoles zouden hebben daarzo. En nu hebben we wel korting maar geen meeting
Op maandag 28 juli 2003 13:48 schreef Dubbeldrank het volgende:[..]
Ik zie de grap niet helemaal, leg eens uit...
quote:Cynisch bedoeld.
quote:Ik snap hem ook niet helemaal...
quote:Inderdaad. Als reviewer ben ik er heen geweest om voor FOK! een kijkje te nemen. Zo vreemd?
Op maandag 28 juli 2003 08:09 schreef Jarno het volgende:
"namens FOK!".
quote:Ouch dat wisiknie
Op maandag 28 juli 2003 14:05 schreef Khadgar het volgende:[..]
Grap is een beetje dat we een meeting van Games&Consoles zouden hebben daarzo. En nu hebben we wel korting maar geen meeting
quote:
Op maandag 28 juli 2003 18:55 schreef MrSubtle het volgende:[..]
Ik snap hem ook niet helemaal...
[..]
quote:- Ik heb je recencie gelezen, en hij was best aardig.
Op maandag 28 juli 2003 17:20 schreef Zooi het volgende:[..]
Cynisch bedoeld.
Niet lullig bedoeld, maar het komt bij mij over als iets wat met veel bombarie neergezet wordt (i.e.: ik ben namens fok wezen kijken, ik heb korting kunnen regelen) maar eigenlijk een beetje misplaatst is. Je doet de moeite om ergens naar toe te gaan, daar een verhaaltje over te schrijven en vervolgens doe je niet eens de moeite om de search te gebruiken om na te gaan of hier al een algemeen topic over bestond, c.q. wat er allemaal al over besproken is.
Je reviews zijn best aardig, je doet zeker je best, maar wellicht is het verstandiger om iets meer in GAM te komen kijken en mee te lezen zodat je weet wat er hier gebeurd? Iedere andere user die dezelfde topicpost had gedaan als OP, had kennis kunnen maken met een direct slotje en een verwijzing naar de juiste plaats.
[Dit bericht is gewijzigd door Zooi op 28-07-2003 23:30]
quote:Pis op relnicht, ik was nog eerder
Op maandag 28 juli 2003 11:35 schreef Khadgar het volgende:
GAME ON, TilburgMaar gaaf van die kortingbon Marco! Bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |