abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juli 2003 @ 07:42:04 #1
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_12060380
Ik ben vorige week namens FOK! naar de GAME ON tentoonstelling in Tilburg geweest. Het is een tentoonstelling over de cultuurinvloeden van games en op games. Leuk en aardig maar je kunt vooral gewoon veel gamen!

Nou goed, ik was in ieder geval ERG enthousiast erover . Eindelijk pong kunnen spelen tegen m'n vriendin en ook kunnen laten zien wat nou dat Outrun is waar ik het al jaren over heb .

Voor de mensen die nog willen gaan is er een recensie op de FP te lezen over de tentoonstelling (http://frontpage.fok.nl/review.fok?doc=1107). Ik heb bovendien een korting kunnen regelen voor FOK!kers dus wanneer je op de laatste bladzijde van de review kijkt vind je een tegoedbon die je kunt uitprinten en inleveren bij de kassa. Just so you know

edit: vraagje: Ik had er zelf tot een paar weken geleden nog nooit van gehoord, maar bij GAME ON zelf vonden dat ze gigantisch in het nieuws waren geweest. Lag het nu aan mij of heb ik ze gewoon nergens langs zien komen? Nu moet ik wel toegeven dat ik geen Nederlandse game-tijdschriften lees, alleen Engelse, dus misschien dat het daar aan ligt?

Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
pi_12060386
quote:
Op maandag 28 juli 2003 07:42 schreef MrSubtle het volgende:

Voor de mensen die nog willen gaan is er een recensie op de FP te lezen over de tentoonstelling (http://frontpage.fok.nl/review.fok?doc=1107).

SPAM!

Heb er een heel stuk van op Gamekings gezien. Zag er inderdaad erg leuk uit. Alleen Tilburg is zo ver weg.

gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_12060389
Ik ben er al heen geweest deze maand en het was een supertentoonstelling

Die nostalgie die ik daar bij sommige delen kreeg joh

Ik ga zeker nog wel een keer, dus die korting zou ik goed kunnen gebruiken

maandag 28 juli 2003 @ 07:54:41 #4
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_12060397
Ik had eerst helemaal geen linkje willen pasten (ivm spam) maar dat voelde dan ook weer zo stom dus heb ik het er maar weer tussen geplakt
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
pi_12060453
"namens FOK!" .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_12060597
Het is uitgebreidt in het journaal geweest ja. Volgens mij heeft het zelfs nog bij ons in de krant gestaan maargoed aangezien Tilburg in NB ligt en ik daar ook woon...

Ik zou er eigenlijk ook wel naartoe willen maar ik heb geen tijd.

Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  maandag 28 juli 2003 @ 09:33:38 #7
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_12061159
quote:
Op maandag 28 juli 2003 07:42 schreef MrSubtle het volgende:
...namens FOK!...
.
quote:
...Ik heb bovendien een korting kunnen regelen...
.
quote:
edit: vraagje: Ik had er zelf tot een paar weken geleden nog nooit van gehoord, maar bij GAME ON zelf vonden dat ze gigantisch in het nieuws waren geweest. Lag het nu aan mij of heb ik ze gewoon nergens langs zien komen? ...
Ja, dat ligt aan jou. Het is al maanden bekend dat dit plaats gaat vinden.
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
pi_12063392
GAME ON, Tilburg

Maar gaaf van die kortingbon Marco! Bedankt!

pi_12066310
quote:
Op maandag 28 juli 2003 09:33 schreef Zooi het volgende:

[..]

.
[..]

.
[..]

Ja, dat ligt aan jou. Het is al maanden bekend dat dit plaats gaat vinden.

Ik zie de grap niet helemaal, leg eens uit...
Powered by JanetjeŽ
  maandag 28 juli 2003 @ 14:05:42 #10
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_12066787
quote:
Op maandag 28 juli 2003 13:48 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Grap is een beetje dat we een meeting van Games&Consoles zouden hebben daarzo. En nu hebben we wel korting maar geen meeting
pi_12066856
Ik ga er nog wel ens heen voor het afelopen is, misschien volgende week ofzo. Er is best veel publiciteit over geweest hoor, in kranten en ook wel op tv.
  maandag 28 juli 2003 @ 17:20:20 #12
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_12071782
quote:

[..]

Cynisch bedoeld.
  maandag 28 juli 2003 @ 18:55:42 #13
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_12073497
quote:

[..]

Ik snap hem ook niet helemaal...
quote:
Op maandag 28 juli 2003 08:09 schreef Jarno het volgende:
"namens FOK!" .
Inderdaad. Als reviewer ben ik er heen geweest om voor FOK! een kijkje te nemen. Zo vreemd?
quote:
Op maandag 28 juli 2003 14:05 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Grap is een beetje dat we een meeting van Games&Consoles zouden hebben daarzo. En nu hebben we wel korting maar geen meeting

Ouch dat wisiknie ... maar het kan natuurlijk alsnog? Tentoonstelling staat nog een maand.
  maandag 28 juli 2003 @ 22:53:12 #14
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_12078978
quote:
Op maandag 28 juli 2003 18:55 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Ik snap hem ook niet helemaal...
[..]

quote:
Op maandag 28 juli 2003 17:20 schreef Zooi het volgende:

[..]

Cynisch bedoeld.

- Ik heb je recencie gelezen, en hij was best aardig.
- Als je eens wat meer in [GAM] zou komen had je 1) geweten dat er al lang een topic over het zelfde onderwerp was, en 2) dat het al maanden bekend was dat dit er aan zit te komen.
- Namens FOK komt een beetje arrogant over. Wie is 'fok'? De users zijn wat fok is, en ik weet zeker dat je niet namens mij een kijkje bent gaan nemen. Hoe moet ik het me verder voorstellen? "Namens FOK"? Heb je een uitgeprinte badge opgespeld? Je gemeld bij de ingang en gratis toegang geeist? etc?

Niet lullig bedoeld, maar het komt bij mij over als iets wat met veel bombarie neergezet wordt (i.e.: ik ben namens fok wezen kijken, ik heb korting kunnen regelen) maar eigenlijk een beetje misplaatst is. Je doet de moeite om ergens naar toe te gaan, daar een verhaaltje over te schrijven en vervolgens doe je niet eens de moeite om de search te gebruiken om na te gaan of hier al een algemeen topic over bestond, c.q. wat er allemaal al over besproken is.

Je reviews zijn best aardig, je doet zeker je best, maar wellicht is het verstandiger om iets meer in GAM te komen kijken en mee te lezen zodat je weet wat er hier gebeurd? Iedere andere user die dezelfde topicpost had gedaan als OP, had kennis kunnen maken met een direct slotje en een verwijzing naar de juiste plaats.

[Dit bericht is gewijzigd door Zooi op 28-07-2003 23:30]

dinsdag 29 juli 2003 @ 01:40:08 #15
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_12082649
quote:
Op maandag 28 juli 2003 11:35 schreef Khadgar het volgende:
GAME ON, Tilburg

Maar gaaf van die kortingbon Marco! Bedankt!

Pis op relnicht, ik was nog eerder
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_12084092
Oh, je bent reviewer. Zeg dat dan.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_12277677
zijn al topics over
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')