Gerbilisme
Het inbrengen van een hamster of een dergelijk knaagdier in je anus alwaar het prikkelingen verzorgt door het feit dat het beweegt. Niet gewenst vanwege eenzijdige afkeurende reacties (lees: voornamelijk kotssmilies)
Koekie Kwak
een 'urban legend' alhoewel het niet daarom hier niet mag. Bij koekie kwak, cracker trek of ookie cookie zoals het ook wel genoemd wordt, masturberen een groepje mannen in een kringetje met in het midden een cracker, koekje of broodje. De mannen komen klaar op deze etensware, en diegene die het laatst klaarkomt dient het ondergespoten etensware te nuttigen.
Niet gewenst vanwege eenzijdige afkeurende reacties (lees: voornamelijk kotssmilies)
Jezelf Pijpen
De naam dekt de lading al. Dit is voor sommige mannen weggelegd, voor de meesten niet. Een discussie hierover is niet gewenst omdat het (kennelijk)onzinreacties oplevert.
Poepsex
Iets wat maar heel weinig mensen doen. Derhalve en vanwege het feit dat dit niet de meest frisse manier is om van elkaar te genieten is dit topic niet gewenst. ook in dit geval is er spraken van de eenzijdige smilies
Plassex
Direct verwant aan Poepsex en om dezelfde redenen niet gewenst.
Animal sex
Dieren moet je in hun waarde laten. Mensen horen het met mensen te doen. Afgezien van het morele aspect is er natuurlijk het feit dat ook een onderwerp als dit lolbroeken op het topic aantrekt
Onsmakelijke Fetisjes
Geil je op doorbloede maandverbandjes? Laat je je graag onderkotsen omdat dat je opwindt. Hou dat lekker voor je en ga op zoek naar 'special interest' sites waar mensen komen die jouw fetish delen. Niet alleen omdat sommige fetishes onsmakelijk zijn om te lezen, maar ook omdat er vrijwel niet op normaal gereageerd kan worden zijn dergelijke onderwerpen hier niet gewenst.
Je maakt Brechtje toch ook geen Ouder(s) of PTA-mod?
quote:ik heb ze derhalve maar eens genoteerd en samengevat. Ik ben heel vrij verder qua sex en vindt dat je over alles moet kunnen discussieren.
Op zaterdag 26 juli 2003 09:05 schreef SunChaser het volgende:
Ze zijn in zoverre ongewenst dat Extreme te weinig affiniteit heeft met sex en de beleving ervan. De onderwerpen die jij aansnijdt mochten van andere mods altijd wel. En in de opini van velen in Sex zijn dat goede onderwerpen. Maar Extreme heeft zo weinig ervaring dat hij deze dingen als vreemd en als vies beschouwt.
Maar goed, hij gooit ze op slot en dat is zijn taak en dat moet hij naar zijn inzicht, terwijl hij rekening houdt met de policy, doen.
Ik denk dat een lijst van 'verboden onderwerpen' dan wel makkelijk is om in de policy op te nemen.
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 26-07-2003 09:10]
quote:Dat is zijn taak helemaal niet, dat is een bijkomend verschijnsel. Hij moet ervoor zorgen dat SEX niet ontspoort. Dat hij bepaalt welke onderwerpen hier niet mogen vind ik dan ook een kwalijke zaak.
Op zaterdag 26 juli 2003 09:07 schreef MikeyMo het volgende:
Maar goed, hij gooit ze op slot en dat is zijn taak
quote:ooit eens een tijd geleden geopend: Ik vind Extreme eigenlijk niet zo goed in SEX
Op zaterdag 26 juli 2003 09:05 schreef SunChaser het volgende:
Ze zijn in zoverre ongewenst dat Extreme te weinig affiniteit heeft met sex en de beleving ervan. De onderwerpen die jij aansnijdt mochten van andere mods altijd wel. En in de opinie van velen in Sex zijn dat goede onderwerpen om een normale discussie over te voeren. Maar Extreme heeft zo weinig ervaring op seksueel gebied dat hij deze dingen als vreemd en als vies beschouwt. Imho kan hij beter de discussie in goede banen leiden dan ze allemaal zonder pardon sluiten. Sterker nog, dit subforum past helemaal niet bij Extreme.Je maakt Brechtje toch ook geen Ouder(s) of PTA-mod?
Maar Extreme is ook wel cool als user, alleen soms in mijn ogen ziet hij dingen te snel als onzin. Helaas zijn er ooke en heleboel users die sommige SEX topics al snel als onzin zien en daardoor de boel gaan verstieren.
quote:In mijn functie mag ik topics verplaatsen naar andere fora als ze verkeerd zijn neergezet. Ik kan verder niet lezen in ADMIN, maar wel verplaatsen.
Op zaterdag 26 juli 2003 09:14 schreef Dirk het volgende:
SunChaser, ik zie het nu pas. Wat is in GODSNAAM Fok!verhuiscrew?
quote:Anders ga je even niet offtopic
Op zaterdag 26 juli 2003 09:14 schreef Dirk het volgende:
SunChaser, ik zie het nu pas. Wat is in GODSNAAM Fok!verhuiscrew?
Overigens vind ik Extreme prima op zijn plek in SEX. Veel van de topics die jij hierboven noemt zijn enkel en alleen bedoeld om reacties uit te lokken. Als een topic echt serieus is, zal die echt wel open blijven.
quote:Niet dus. De Koekiekwak-topics warens serieus en er waren ook serieuze reacties. Toch doet Extreme het dicht omdat hij zich niet kan voorstellen dat dit echt is. En dat was slechts 1 voorbeeld.
Op zaterdag 26 juli 2003 09:16 schreef detulp050 het volgende:
Als een topic echt serieus is, zal die echt wel open blijven.
En de meeste topics zijn niet bedoeld om uit te lokken. Bovendien is het aan de mod om dan orde op zaken te stellen en dan doe je niet door het op slot te flikkeren.
quote:Dus m.a.w. zou je überhaupt geen topics mogen openen wat bij andere
Op zaterdag 26 juli 2003 09:16 schreef detulp050 het volgende:[..]
Anders ga je even niet offtopic
Overigens vind ik Extreme prima op zijn plek in SEX. Veel van de topics die jij hierboven noemt zijn enkel en alleen bedoeld om
reacties uit te lokken. Als een topic echt serieus is, zal die echt wel open blijven.
quote:Ik kan in de search geen koekiekwaktopic vinden
Op zaterdag 26 juli 2003 09:20 schreef SunChaser het volgende:[..]
Niet dus. De Koekiekwak-topics warens serieus en er waren ook serieuze reacties. Toch doet Extreme het dicht omdat hij zich niet kan voorstellen dat dit echt is. En dat was slechts 1 voorbeeld.
En de meeste topics zijn niet bedoeld om
uit te lokken. Bovendien is het aan de mod om dan orde op zaken te stellen en dan doe je niet door het op slot te flikkeren.
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 09:25 schreef detulp050 het volgende:[..]
Ik kan in de search geen koekiekwaktopic vinden
Wie heeft er wel eens Kwakkie Koek gespeeld?
En dit was ook een serieus topic, met een luchtig onderwerp, oke, maar wel serieus.
Heb jij je wel eens afgetrokken op een Wehkamp?
quote:Want het topic had niets te maken met seksualiteit.
Topics die niets met seksualiteit te maken hebben zullen verplaatst worden naar een beter plekje. In sommige gevallen kan er ook besloten worden het topic op slot te gooien.
quote:Ookie Cookie; echt of urban legend? is open, staat ook in GC omdat hij van Extreme niet open mocht blijven in SEX, de GC mod had er echter geen problemen mee
Op zaterdag 26 juli 2003 09:25 schreef detulp050 het volgende:[..]
Ik kan in de search geen koekiekwaktopic vinden
crackertrek of het witte-boterhammen-spel (Staat in SEX, gesloten door Extreme)
Wie heeft er wel eens Kwakkie Koek gespeeld? (Staat in SEX, gesloten door Extreme)
Kwakkie koek (Staat in ONZ gesloten omdat het een lemming is )
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 26-07-2003 09:34]
quote:Zo extreem is Extreme dus niet
Op zaterdag 26 juli 2003 09:28 schreef SunChaser het volgende:[..]
![]()
Wie heeft er wel eens Kwakkie Koek gespeeld?
En dit was ook een serieus topic, met een luchtig onderwerp, oke, maar wel serieus.
Heb jij je wel eens afgetrokken op een Wehkamp?
quote:Jij bent niet voor niks mod van V&A
Op zaterdag 26 juli 2003 09:33 schreef detulp050 het volgende:
Mijns insziens heeft het meer te maken met
Laat iedereen toch zijn gang gaan man, je bent niet verplicht om die topics te lezen hoor
quote:spoiler:
Op zaterdag 26 juli 2003 09:36 schreef Tomek het volgende:
Laat iedereen toch zijn gang gaan man, je bent niet verplicht om die topics te lezen hoor
quote:Ik kan er wel [TK] voorzetten hoor
Op zaterdag 26 juli 2003 09:34 schreef SunChaser het volgende:[..]
Jij bent niet voor niks mod van V&A
quote:dit topic is bedoeld voor Extreme zodat hij het op kan nemen in de policy van SEX...
Op zaterdag 26 juli 2003 09:36 schreef Tomek het volgende:
Nee, DIT topic is zinvol.Laat iedereen toch zijn gang gaan man, je bent niet verplicht om die topics te lezen hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |