Hier maar ff verder
quote:Maar ook ff hier geplaatst
Op donderdag 24 juli 2003 19:35 schreef Troel het volgende:
Lily, jouw zoontje heeft een liesbreuk...Kan je mij vertellen wat de huisarts daarover zei qua tijd in het ziekenhuis enzo en hersteltijd?? Zit er dik in dat ik er ook een te pakken heb :S
quote:Had ik het niet goed gedaan
Op donderdag 24 juli 2003 20:03 schreef bastardhost het volgende:
* bastardhost veegt het bankje schoon
en
en
ok.. ik had niet goed gekeken.. 't was mooi schoon
quote:Tnx
Op donderdag 24 juli 2003 20:11 schreef bastardhost het volgende:
Ik ben van het poetserige type
en het heeft hier net wéér geregend..en
enok.. ik had niet goed gekeken.. 't was mooi schoon
quote:Oke, thanx... die nieuwsgierigheid is ook weer bevredigd!
Op donderdag 24 juli 2003 19:38 schreef Rewimo het volgende:
Moussy en ik hebben een online Fok!relatieWe kennen elkaar alleen van hier, maar het klikt 'gewoon' erg goed tussen ons. Ik heb erg meegeleefd met haar wel en wee rond Mink, zoals meer mensen hier. In tegenstelling tot wat je misschien denkt, hebben we elkaar (nog) niet persoonlijk ontmoet, maar ooit gaat dat een keer lukken op een livechat
quote:Ik zit aan de thee, 1 zakkie zoethout en 1 zakkie venkel:
Op donderdag 24 juli 2003 20:13 schreef bastardhost het volgende:
Nou, bakkie doen dan maar?
Wie wil er ook een puntje?
[Dit bericht is gewijzigd door melonovy op 24-07-2003 20:46]
Onze koelkast is echt , zo groot, zo glimmend schoon, zo koud
* Lois neemt nog een koud glaasje limonade*
Je bent lekker aan het aftellen berney. Vind je het werk niet leuk of vind je het bedrijf niet leuk? Of is het gewoon weer wennen om hele dagen van huis te zijn?
Ik ga deze week voor het eerst weer 2 hele dagen werken (ben begonnen met 4 uur per week, toen 6 uur enz enz enz) en om 4 uur wil ik wel weer naar huis. Dan is het weer genoeg geweest, lekker naar mijn mannetje toe. Toen heb ik Peet maar weer gebeld, die was namelijk thuis bij Bram, het kinderdagverblijf heeft zomersluiting. Heb Bram horen brabbelen en toen was het weer goed.
Ik had dit echt niet van mezelf verwacht, tjongejonge wat een muts ben ik af en toe.
HIJ SLAAPT! En hij is zelfs nog niet uit bed gevallen!
We (nou ja, ik dus) ben wel een ongelofelijke sufferd hoor, dit is echt wel heel genant: We hadden al een tijdje een dekbedje voor Jorden. Maar die was voor in het ledikant.
Nou zag ik vandaag een advertentie van de Lidl, kinderdekbedje + kussen, afmeting 100*140, voor maar 11,99. Dus heb ik aan Marco gevraagd of hij dat vandaag wilde halen. Geheel in de veronderstelling dat deze maat een tussenmaat voor juniorbedjes was.
Vanavond heb ik dat nieuwe dekbedje opgelegd. Zit ik net op de bank, bedenk ik me dat het dus dezelfde maat heeft als wat we al hadden!
Wat een oen he? Komt gewoon omdat ik in de war was met de maten van het ledikantje, 60*120.
Ach, nu hebben we een dekbedje voor bij opa en oma d'r bij, of voor op vakantie.... Maar ja, 't was dus niet nodig geweest....
Even compleet iets anders, iets waar ik toch enorm van geschrokken ben. Vanmiddag om half 6 reden wij onze straat in, we zagen toen een auto de bocht doorscheuren aan het einde van de straat (bij ons huis), bijna de stoeprand rammend om vervolgens zowat onze heg en voortuin in te vliegen en slippend de andere kant weer op te gaan. Wij keken elkaar al aan en zeiden tegelijk "zo goed dat we daar niet net liepen of Eva buiten aan het spelen was".
Toen wij bij ons huis aan het parkeren waren zagen we die auto verderop, dwars midden op de weg staan en de bestuurder was zijn maag aan het legen ernaast.
Daarna stapte hij in, en zwieberde weer verder, duidelijk straalbezopen. Helaas konden we het kenteken niet noteren om door te geven aan de politie.
Ongelooflijk dat er zulke mensen zijn die nog gaan rijden.
Stel je toch voor dat wij daar net gelopen hadden met Eva/
quote:tjees, dat je straalbezopen in een auto stapt is al hartstikke stom, maar dat je dan ook nog door een woonwijk gaat scheuren
Op donderdag 24 juli 2003 21:25 schreef Lois het volgende:
Even compleet iets anders, iets waar ik toch enorm van geschrokken ben. Vanmiddag om half 6 reden wij onze straat in, we zagen toen een auto de bocht doorscheuren aan het einde van de straat (bij ons huis), bijna de stoeprand rammend om vervolgens zowat onze heg en voortuin in te vliegen en slippend de andere kant weer op te gaan. Wij keken elkaar al aan en zeiden tegelijk "zo goed dat we daar niet net liepen of Eva buiten aan het spelen was".
Toen wij bij ons huis aan het parkeren waren zagen we die auto verderop, dwars midden op de weg staan en de bestuurder was zijn maag aan het legen ernaast.
Daarna stapte hij in, en zwieberde weer verder, duidelijk straalbezopen. Helaas konden we het kenteken niet noteren om door te geven aan de politie.
echt balen dat je het kenteken niet hebt kunnen opschrijven, want zo iemand moet echt aangepakt worden, voordat er idd ongelukken gaan gebeuren
quote:Vind jij jezelf een muts, omdat jij je kleine ventje mist?! Ik vind van niet hoor, dat is dus gewoon het oergevoel, daar ben je moeder voor. Het zo mutsiger geweest zijn als je hem niet zou missen!
Op donderdag 24 juli 2003 21:14 schreef Karin het volgende:
Heb Bram horen brabbelen en toen was het weer goed.
Ik had dit echt niet van mezelf verwacht, tjongejonge wat een muts ben ik af en toe.
quote:Nou get! Heel erg beangstigend, zulke &(*^($^@)($^door je straat. Dan voel je je toch niet veilig...
Op donderdag 24 juli 2003 21:25 schreef Lois het volgende:
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 19:38 schreef Rewimo het volgende:
Moussy en ik hebben een online Fok!relatieWe kennen elkaar alleen van hier, maar het klikt 'gewoon' erg goed tussen ons. Ik heb erg meegeleefd met haar wel en wee rond Mink, zoals meer mensen hier. In tegenstelling tot wat je misschien denkt, hebben we elkaar (nog) niet persoonlijk ontmoet, maar ooit gaat dat een keer lukken op een livechat
Tuuk gaat dat een keer lukken!!
quote:Vertel eens, waar kwam de nieuwsgierigheid vandaan? Dáár ben ik nou weer nieuwsgierig naar
Op donderdag 24 juli 2003 20:25 schreef melonovy het volgende:
Oke, thanx... die nieuwsgierigheid is ook weer bevredigd!
Volgens mij moeten we ergens in het midden van Nederland maar een FOK!bankje gaan plaatsen, dit is veel te leuk zo
Ik schrok me vanavond ook het apelazerus. Ondanks dat ik die documentaire van gister niet gezien heb, maar wel al had gezien was ik toch wel van de rel vandaag. Dat ging ik maar eens botvieren op de badkamer. Toen ik de douchecabine stond te ontkalken, dacht ik dat dat welmakkelijker kon, dus hup, kleren uit en aan het werk. Ondertussen waren Peet en rené boodschappen doen en toen ze thuis kwamen kwam René er gezellig bij, even snel douchen met zijn tweetjes. Ik was klaar, afgedroogd en wel, hobbel in mijn blote hol mijn slaapkamer in, staat daar mijn zwagertje Ik weet niet wie er meer in shock was, maar ik denk dat hij dat was
Mijn schoonouders waren even gekomen om naar de babykamer te kijken. Mn zwagertje heeft in ieder geval beide babykamers gezien
Lois, schrikken he.... Een paar jaar geleden hebben wij zo een ferrari in de voortuin gehad Kind had de boodschappenauto van mama even meegenomen.
Bah wat een rotdag vandaag zeg... twee kinderen uit hun hum en een kerel die nu nog steeds aan het werk is
al vanaf 8 uur vanmorgen... koters liggen nu gelukkig te slapen....
Jeetje Lois wat een f*&^%&^(&(*&ing kl*&()()(_^$#^%ak zeg die bezopen automobilist, mag lijen dat ie ergens anders tegen een lantaarpaal of boom is geknald. Serves him right!!!!!
Moussy
ken er niet meer van zeggen
Ik zat net (20.00 uur) naar net 5 alder hey ziekenhuis te kijken en daar was een operatie te zien van een babietje wat 15 weken te vroeg was geboren, ze was maar 800 gram!!!!!!!
quote:Ja, Children's Hospital, kijk ik ook altijd naar, ook op de BBC. Prachtige serie.
Op donderdag 24 juli 2003 22:00 schreef Angel22 het volgende:
Ik zat net (20.00 uur) naar net 5 alder hey ziekenhuis te kijken en daar was een operatie te zien van een babietje wat 15 weken te vroeg was geboren, ze was maar 800 gram!!!!!!!
800 gram, 't is niks hè... Ze konden haar bloeddruk niet eens meten. Gelukkig is alles helemaal goedgekomen met haar
net zoals dat ene meisje dat kanker heeft... ik weet dat ze het niet overleeft... want dit zijn herhalingen, maar om dat grietje zo te zien knokken.... dan zit ik echt met tranen in mijn ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |