abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 juli 2003 @ 20:03:23 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_11994010
vervolg van "Het Speeltuinbankje" deel 3

Hier maar ff verder

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 24 juli 2003 @ 20:03:59 #2
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_11994027
* bastardhost veegt het bankje schoon en gaat ff koffie zetten
Shaven..... not furred
  donderdag 24 juli 2003 @ 20:04:35 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_11994040
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 19:35 schreef Troel het volgende:
Lily, jouw zoontje heeft een liesbreuk...

Kan je mij vertellen wat de huisarts daarover zei qua tijd in het ziekenhuis enzo en hersteltijd?? Zit er dik in dat ik er ook een te pakken heb :S

Maar ook ff hier geplaatst
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 juli 2003 @ 20:06:47 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_11994092
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 20:03 schreef bastardhost het volgende:
* bastardhost veegt het bankje schoon
Had ik het niet goed gedaan

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 24 juli 2003 @ 20:11:23 #5
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_11994210
Ik ben van het poetserige type
en het heeft hier net wéér geregend..

en
en

ok.. ik had niet goed gekeken.. 't was mooi schoon

Shaven..... not furred
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 juli 2003 @ 20:12:33 #6
13151 crew  Rewimo
pi_11994240
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 20:11 schreef bastardhost het volgende:
Ik ben van het poetserige type
en het heeft hier net wéér geregend..

en
en

ok.. ik had niet goed gekeken.. 't was mooi schoon

Tnx Dat wilde ik maar even horen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 24 juli 2003 @ 20:13:55 #7
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_11994285
Nou, bakkie doen dan maar?
Shaven..... not furred
pi_11994571
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 19:38 schreef Rewimo het volgende:
Moussy en ik hebben een online Fok!relatie We kennen elkaar alleen van hier, maar het klikt 'gewoon' erg goed tussen ons. Ik heb erg meegeleefd met haar wel en wee rond Mink, zoals meer mensen hier. In tegenstelling tot wat je misschien denkt, hebben we elkaar (nog) niet persoonlijk ontmoet, maar ooit gaat dat een keer lukken op een livechat
Oke, thanx... die nieuwsgierigheid is ook weer bevredigd!
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 20:13 schreef bastardhost het volgende:
Nou, bakkie doen dan maar?
Ik zit aan de thee, 1 zakkie zoethout en 1 zakkie venkel:
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_11994629
oja, ik heb appeltaart, jummie.... gisteren zelf gebakken. Ik had streepjescodes nodig voor mijn schort ... Maar de appeltaart is dus wel erg lekker!

Wie wil er ook een puntje?

[Dit bericht is gewijzigd door melonovy op 24-07-2003 20:46]

Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 juli 2003 @ 20:35:10 #10
13151 crew  Rewimo
pi_11994791
Ja, lekker, appeltaart! Maar voor mij ook liever thee, sorry Bastardhost Vanille graag, dank je
pi_11994858
Zo kijk je effe niet en hup deeltje vier alweer. .
pi_11994890
Ik blijf nog hééél lang zitten vanavond....
Jorden slaapt - ehm, herstel: gaat slapen, als het goed is - vandaag voor het eerst in een groot bed. Op dit moment klinken de laatste klanken van het voorleesverhaal, maar of hij echt gaat slapen en niet de hele tijd uit het bed gaat klimmen? Ik heb er een hard hoofd over.... We zullen zien....
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 juli 2003 @ 20:54:07 #13
13151 crew  Rewimo
pi_11995159
Moet je er een Bob-dekbedhoes op leggen, dan blijft ie wel liggen Christan gaat maar al te graag zijn Bobbed in 's avonds. Ehm, eens in de 2 weken of zo speelt ie stiekem nog een uurtje Hoewel hij 's avonds wel braaf zegt: mag niet meer uit hè mama
  Jubileum moderator donderdag 24 juli 2003 @ 20:56:31 #14
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11995214
Ben benieuwd Nausicaa hoe dat zal gaan.

Onze koelkast is echt , zo groot, zo glimmend schoon, zo koud

* Lois neemt nog een koud glaasje limonade*

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!fossiel donderdag 24 juli 2003 @ 21:14:24 #15
2628 Karin
pi_11995597
Doe mij maar een flinke punt Melonovy. Wij hebben om kwart voor 6 al gegeten, zo vroeg ben ik helemaal niet gewend, ben net al op koekjesjacht geweest hier. Ik zal er natuurlijk wel aan moeten wennen om eerder te eten als Bram ook mee gaat eten.

Je bent lekker aan het aftellen berney. Vind je het werk niet leuk of vind je het bedrijf niet leuk? Of is het gewoon weer wennen om hele dagen van huis te zijn?

Ik ga deze week voor het eerst weer 2 hele dagen werken (ben begonnen met 4 uur per week, toen 6 uur enz enz enz) en om 4 uur wil ik wel weer naar huis. Dan is het weer genoeg geweest, lekker naar mijn mannetje toe. Toen heb ik Peet maar weer gebeld, die was namelijk thuis bij Bram, het kinderdagverblijf heeft zomersluiting. Heb Bram horen brabbelen en toen was het weer goed.
Ik had dit echt niet van mezelf verwacht, tjongejonge wat een muts ben ik af en toe.

pi_11995766
Ha, koud sinsaasappelsapje, lekker Lois!

HIJ SLAAPT! En hij is zelfs nog niet uit bed gevallen!

We (nou ja, ik dus) ben wel een ongelofelijke sufferd hoor, dit is echt wel heel genant: We hadden al een tijdje een dekbedje voor Jorden. Maar die was voor in het ledikant.
Nou zag ik vandaag een advertentie van de Lidl, kinderdekbedje + kussen, afmeting 100*140, voor maar 11,99. Dus heb ik aan Marco gevraagd of hij dat vandaag wilde halen. Geheel in de veronderstelling dat deze maat een tussenmaat voor juniorbedjes was.
Vanavond heb ik dat nieuwe dekbedje opgelegd. Zit ik net op de bank, bedenk ik me dat het dus dezelfde maat heeft als wat we al hadden! Wat een oen he? Komt gewoon omdat ik in de war was met de maten van het ledikantje, 60*120.
Ach, nu hebben we een dekbedje voor bij opa en oma d'r bij, of voor op vakantie.... Maar ja, 't was dus niet nodig geweest....

Jubileum moderator donderdag 24 juli 2003 @ 21:25:38 #17
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11995818
Vandaag zijn de bestelde stickers gekomen van Nijntje voor Eva's kamer. We hadden ook 2 deurknopjes erbij besteld voor de kledingkast en dat dat een goede keus was bleek net wel toen Jeroen ze erop had gemaakt.
Eva stond er werkelijk bij te schateren, zo geinig vond ze die deurknopjes.

Even compleet iets anders, iets waar ik toch enorm van geschrokken ben. Vanmiddag om half 6 reden wij onze straat in, we zagen toen een auto de bocht doorscheuren aan het einde van de straat (bij ons huis), bijna de stoeprand rammend om vervolgens zowat onze heg en voortuin in te vliegen en slippend de andere kant weer op te gaan. Wij keken elkaar al aan en zeiden tegelijk "zo goed dat we daar niet net liepen of Eva buiten aan het spelen was".
Toen wij bij ons huis aan het parkeren waren zagen we die auto verderop, dwars midden op de weg staan en de bestuurder was zijn maag aan het legen ernaast.
Daarna stapte hij in, en zwieberde weer verder, duidelijk straalbezopen. Helaas konden we het kenteken niet noteren om door te geven aan de politie.
Ongelooflijk dat er zulke mensen zijn die nog gaan rijden.
Stel je toch voor dat wij daar net gelopen hadden met Eva/

Eva ♥ en Iris ♥
pi_11995956
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 21:25 schreef Lois het volgende:

Even compleet iets anders, iets waar ik toch enorm van geschrokken ben. Vanmiddag om half 6 reden wij onze straat in, we zagen toen een auto de bocht doorscheuren aan het einde van de straat (bij ons huis), bijna de stoeprand rammend om vervolgens zowat onze heg en voortuin in te vliegen en slippend de andere kant weer op te gaan. Wij keken elkaar al aan en zeiden tegelijk "zo goed dat we daar niet net liepen of Eva buiten aan het spelen was".
Toen wij bij ons huis aan het parkeren waren zagen we die auto verderop, dwars midden op de weg staan en de bestuurder was zijn maag aan het legen ernaast.
Daarna stapte hij in, en zwieberde weer verder, duidelijk straalbezopen. Helaas konden we het kenteken niet noteren om door te geven aan de politie.

tjees, dat je straalbezopen in een auto stapt is al hartstikke stom, maar dat je dan ook nog door een woonwijk gaat scheuren

echt balen dat je het kenteken niet hebt kunnen opschrijven, want zo iemand moet echt aangepakt worden, voordat er idd ongelukken gaan gebeuren

Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 juli 2003 @ 21:34:16 #19
13151 crew  Rewimo
pi_11996006
Jeetje Lois, er zal maar net iemand lopen zeg. Wat jammer dat jullie het kenteken niet konden opnemen
  Jubileum moderator donderdag 24 juli 2003 @ 21:36:44 #20
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_11996058
Wij woonden voorheen midden in het centrum van dit pittoreske stadje en daar was dit schering en inslag op zaterdagnacht. Dat is dan ook wel gebruikelijk, op zaterdagavond nabij allerlei kroegen.
Nu, op klaarlichte dag, midden in een kinderrijke woonwijk is het ineens hele andere koek.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_11996068
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 21:14 schreef Karin het volgende:
Heb Bram horen brabbelen en toen was het weer goed.
Ik had dit echt niet van mezelf verwacht, tjongejonge wat een muts ben ik af en toe.
Vind jij jezelf een muts, omdat jij je kleine ventje mist?! Ik vind van niet hoor, dat is dus gewoon het oergevoel, daar ben je moeder voor. Het zo mutsiger geweest zijn als je hem niet zou missen!
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 21:25 schreef Lois het volgende:
Nou get! Heel erg beangstigend, zulke &(*^($^@)($^door je straat. Dan voel je je toch niet veilig...
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † donderdag 24 juli 2003 @ 21:41:38 #22
7074 moussy
kuttekop
pi_11996161
* ik schuif aan met mijn tompoes, ik heb er nog 1, vecht er maar om
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 19:38 schreef Rewimo het volgende:
Moussy en ik hebben een online Fok!relatie We kennen elkaar alleen van hier, maar het klikt 'gewoon' erg goed tussen ons. Ik heb erg meegeleefd met haar wel en wee rond Mink, zoals meer mensen hier. In tegenstelling tot wat je misschien denkt, hebben we elkaar (nog) niet persoonlijk ontmoet, maar ooit gaat dat een keer lukken op een livechat

Tuuk gaat dat een keer lukken!!

quote:
Op donderdag 24 juli 2003 20:25 schreef melonovy het volgende:
Oke, thanx... die nieuwsgierigheid is ook weer bevredigd!
Vertel eens, waar kwam de nieuwsgierigheid vandaan? Dáár ben ik nou weer nieuwsgierig naar

Volgens mij moeten we ergens in het midden van Nederland maar een FOK!bankje gaan plaatsen, dit is veel te leuk zo

Ik schrok me vanavond ook het apelazerus. Ondanks dat ik die documentaire van gister niet gezien heb, maar wel al had gezien was ik toch wel van de rel vandaag. Dat ging ik maar eens botvieren op de badkamer. Toen ik de douchecabine stond te ontkalken, dacht ik dat dat welmakkelijker kon, dus hup, kleren uit en aan het werk. Ondertussen waren Peet en rené boodschappen doen en toen ze thuis kwamen kwam René er gezellig bij, even snel douchen met zijn tweetjes. Ik was klaar, afgedroogd en wel, hobbel in mijn blote hol mijn slaapkamer in, staat daar mijn zwagertje Ik weet niet wie er meer in shock was, maar ik denk dat hij dat was

Mijn schoonouders waren even gekomen om naar de babykamer te kijken. Mn zwagertje heeft in ieder geval beide babykamers gezien

Lois, schrikken he.... Een paar jaar geleden hebben wij zo een ferrari in de voortuin gehad Kind had de boodschappenauto van mama even meegenomen.

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_11996565
Isser nog plehek???????? Anders pak ik wel een stoel bij....

Bah wat een rotdag vandaag zeg... twee kinderen uit hun hum en een kerel die nu nog steeds aan het werk is al vanaf 8 uur vanmorgen... koters liggen nu gelukkig te slapen....

Jeetje Lois wat een f*&^%&^(&(*&ing kl*&()()(_^$#^%ak zeg die bezopen automobilist, mag lijen dat ie ergens anders tegen een lantaarpaal of boom is geknald. Serves him right!!!!!

Moussy ken er niet meer van zeggen

Ik zat net (20.00 uur) naar net 5 alder hey ziekenhuis te kijken en daar was een operatie te zien van een babietje wat 15 weken te vroeg was geboren, ze was maar 800 gram!!!!!!!

Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 juli 2003 @ 22:02:52 #24
13151 crew  Rewimo
pi_11996599
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 22:00 schreef Angel22 het volgende:
Ik zat net (20.00 uur) naar net 5 alder hey ziekenhuis te kijken en daar was een operatie te zien van een babietje wat 15 weken te vroeg was geboren, ze was maar 800 gram!!!!!!!
Ja, Children's Hospital, kijk ik ook altijd naar, ook op de BBC. Prachtige serie.

800 gram, 't is niks hè... Ze konden haar bloeddruk niet eens meten. Gelukkig is alles helemaal goedgekomen met haar

pi_11996882
Ik had helemaal kippevel over me hele lichaam.... Ze was verdorie nog lichter dan een pak suiker!!!!!
Maar ik kijk meestal wel naar dat soort series en zit me eigen dan gelukkig te prijzen dat ik twee gezonde kinderen heb....

net zoals dat ene meisje dat kanker heeft... ik weet dat ze het niet overleeft... want dit zijn herhalingen, maar om dat grietje zo te zien knokken.... dan zit ik echt met tranen in mijn ogen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')