De link is http://www.metal-vulcan.com/fokpunk/fokpunk.htm
Let bij het invullen er wel even op dat je maximaal 2 albums van dezelfde artiest invult en de best of albums erbuiten laat.
De uitslag komt waarschijnlijk eind augustus in dit forum te staan. Misschien is het in de tussentijd wel leuk om je lijstje ook hier te posten, zodat er misschien wat discussies over komen. Ook kun je in dit topic terecht met al je vragen over albums waar je over twijfelt of andere dingen die onduidelijk zijn.
Maak er wat moois van.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 24-07-2003 16:24]
quote:Sugarkane is niet oud
Op donderdag 24 juli 2003 16:13 schreef NullPointer het volgende:
mjah Sonic Youth, ouwe shit zoals sugar kane was wel leuk, maar dat nieuwe van hun suckt..
quote:Hmm.. een van de beste punk-albums allertijden is een compilatie van Nederlandse bandjes, Als Je Haar Maar Goed Zit, en frankly, die stond in mijn top 3 om in te leveren...
- Geen best-offs of compilaties, wel soundtracks en live-albums.
Ervaring is een beetje dat dat soort albums meestal geen kans maken...
En ook een beetje om ervoor te zorgen dat die "Very best of..." albums er een beetje uitblijven.
quote:Misschien gezien de jeugde userbase van FOK! niet heel veel kans nee, maar het is de plicht van Ons Ouderen om de wijsheid die we op Onze Weg vergaard hebben over te dragen aan de Jeugdigen
Op donderdag 24 juli 2003 16:28 schreef Seborik het volgende:
Nou ja, als er veel mensen bezwaar maken tegen die regel, wil ik hem wel schrappen.Ervaring is een beetje dat dat soort albums meestal geen kans maken...
En ook een beetje om ervoor te zorgen dat die "Very best of..." albums er een beetje uitblijven.
Overigens een zeer bekende plaat (geloof dat ie ook op CD is verschenen uiteindelijk) die elke punk uit de jaren 80 wel kent. Het is niet zo zeer een compilatie in retrospect, maar meer een bundeling van krachten door kleine bandjes die nooit een hele LP vol zouden krijgen EN die fatsoenlijk op de markt konden brengen. Daarnaast hadden de meeste van die bandjes maar 1 "hit", de rest was NOG slechter
Maar goed, U is de baas..
Contents: Bad Religion/NOFX/SOIA/Refused/SexP/Cro Mags en meer.
[Dit bericht is gewijzigd door Coolgoza op 24-07-2003 16:40]
quote:kijk op allmusic
Op donderdag 24 juli 2003 16:37 schreef Riert het volgende:
Scheisse.
Hoe heet die plaat van De Boegies ook alweer met "Stampot Boerenstront" * "Penose Punk".... en ik daxcht dat "Meh" er ook op stond.
quote:Volgens mij niet
Op donderdag 24 juli 2003 16:34 schreef ranja het volgende:
Is dat dat album waar ook Tröckener kecks op staat, in hun begindagen?
quote:Tja, post je eigen lijstje zou ik zeggen.
Op donderdag 24 juli 2003 16:40 schreef Coolgoza het volgende:
Tussenstand!
Tussenstand!
Tussenstand!
quote:Al gedaan. Helaas.
Op donderdag 24 juli 2003 16:39 schreef ranja het volgende:[..]
kijk op allmusic
De mijne is trouwens ook ingestuurd... Met onder onder andere: Milo Goes to College, Fresh Fruit for Rotting Vegetables, And Out Come the Wolves en No Control...
[Dit bericht is gewijzigd door clowntje op 24-07-2003 17:00]
quote:Leuk dat je die noemt. Op deel 2 sta ik nog met mijn eerste bandje. Heel slecht, maar wel mijn eerste vinyl, toen ik 16 was ofzo.
Hmm.. een van de beste punk-albums allertijden is een compilatie van Nederlandse bandjes, Als Je Haar Maar Goed Zit, en frankly, die stond in mijn top 3 om in te leveren...
Poison Grils - Where's the Pleasure
The Cramps - Off the Bone
Sonic Youth - Bad Moon Rising
The Birthday Party - Prayers On Fire
Boegies - Wij Zijn Zwijn
Toy Dolls - Dig That Groove Baby
New Model Army - No Rest for the Wicked
Dead Kennedies - Plastic Surgery Disasters
The Stranglers - No More Heroes
New York Dolls - The New York Dolls
Ik ga nog wel spijt krijgen van ze snel invullen
-edit-slordigheidje