Ik voel alsof veel mensen, incluis mij, toe zijn aan een nieuw begin.
Ik stel dit echter uit tot morgen....
quote:Maar je wordt er wel meer lief van gemaakt dan kapot, toch?
Op donderdag 24 juli 2003 02:30 schreef DJ_Robbie het volgende:
Ik voel de drank behoorlijk zitten
desondanks los je er niks mee op
quote:Vrolijk ben ik wel nu ja
Op donderdag 24 juli 2003 02:31 schreef Stereotomy het volgende:[..]
Maar je wordt er wel meer lief van gemaakt dan kapot, toch?
quote:Hmmm, je bent aangeschoten nu he? Dan is NU je kans: pak die telefoon en bel haar wakker, morgen herinner je er toch niks meer van en kansloos is het toch al.
Op donderdag 24 juli 2003 02:33 schreef DJ_Robbie het volgende:[..]
Vrolijk ben ik wel nu ja
Maar dat meisje dat ik leuk vind, gaat niks worden
quote:That's the point ik weet al dat het niks gaat worden omdat ik haar al gesproken heb.
Op donderdag 24 juli 2003 02:34 schreef Stereotomy het volgende:[..]
Hmmm, je bent aangeschoten nu he? Dan is NU je kans: pak die telefoon en bel haar wakker, morgen herinner je er toch niks meer van en kansloos is het toch al.
Aan de andere kant als ik niks laat merken en zo doorga, kan ik wel over haar dromen omdat ze me een fijn gevoel geeft.
Dilemma
quote:Ik weet wat je bedoelt..
Op donderdag 24 juli 2003 03:24 schreef ArmaniMania het volgende:
Whoops had ik bijna opschreven op wie ik zo verliefd ben. Jeetje dit heb ik nog nooit gehad, zolang. Ik denk ook niet dat ze het weet, tenminste ik laat het niet blijken, misschien moet ik het risico maar nemen en dat als het niet wederzijds is maar niet op die meeting gaan.Aan de andere kant als ik niks laat merken en zo doorga, kan ik wel over haar dromen omdat ze me een fijn gevoel geeft.
Dilemma
Maar ok.... Fliefd dus
En zenuwachtig voor vanavond.
en geen zin om te werken.
quote:Jezus man, zeg het gewoon, alsof het niet al duidelijk is..
Op donderdag 24 juli 2003 03:24 schreef ArmaniMania het volgende:
Whoops had ik bijna opschreven op wie ik zo verliefd ben. Jeetje dit heb ik nog nooit gehad, zolang. Ik denk ook niet dat ze het weet, tenminste ik laat het niet blijken, misschien moet ik het risico maar nemen en dat als het niet wederzijds is maar niet op die meeting gaan.Aan de andere kant als ik niks laat merken en zo doorga, kan ik wel over haar dromen omdat ze me een fijn gevoel geeft.
Dilemma
ik dus ook gisteravond:
begin vol goede moed, maar dat is zo klote, je schrijft iets op van "ik ga zus of zo doen" (dat zegt dan je gezondverstand), maar terwijl je dat typt denk je gelijk van "maar ik wil dit of dat"
met gevolgd dat toch niet duidelijk wordt en je weer terug bij af bent
Grappig, je begint met schrijven om het duidelijker te maken,
Maar aan het eind ben je er niets mee op geschoten
verliefd en verloren .......
maar gelukkig heb ik de muziek nog, betekend ook heel veel voor mij, maakt altijd wat goed.
Whoohoo! .
Wee mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |