Ik zat vanmorgen in de auto en luisterde stenders vroeg daar draaide ze een nummer die half duits en half engels gezongen was. Rock achtig... Maar helaas geen pen bij de hand om iets op te schrijven en nu ben ik de naam en de titel kwijt van het liedje.... Kan iemand mij helpen????
iets met sunshine...?
quote:D*Note - Shed My Skin
Op donderdag 24 juli 2003 19:06 schreef FairyPrincess het volgende:
Kan iemand mij de artiest en titel geven van een dancenummer.
In de videoclip is een wat oudere man lekker in zijn eentje aan het dansen op het strand, iedereen zit hem wat vaag aan te kijken...iets met sunshine...?
quote:"Jeanny" van Falco?
Op donderdag 24 juli 2003 18:34 schreef Dropslurf het volgende:
He mensen ik ben op zoek naar een liedje (echt?? ja echt)Ik zat vanmorgen in de auto en luisterde stenders vroeg daar draaide ze een nummer die half duits en half engels gezongen was. Rock achtig... Maar helaas geen pen bij de hand om iets op te schrijven en nu ben ik de naam en de titel kwijt van het liedje.... Kan iemand mij helpen????
quote:Nena & Kim Wilde - Anywhere, Anyplace
Op donderdag 24 juli 2003 18:34 schreef Dropslurf het volgende:
He mensen ik ben op zoek naar een liedje (echt?? ja echt)Ik zat vanmorgen in de auto en luisterde stenders vroeg daar draaide ze een nummer die half duits en half engels gezongen was. Rock achtig... Maar helaas geen pen bij de hand om iets op te schrijven en nu ben ik de naam en de titel kwijt van het liedje.... Kan iemand mij helpen????
quote:The Beautiful South - "Don't Marry Her"
Op donderdag 24 juli 2003 18:27 schreef Bart-man het volgende:
Ik zoek trouwens nog wel een ander nummer. Het nummer wordt door een vrouw gezongen heel rustig en dan opeens (in datzelfde rustige tempo) de zin: "Don't marry her, fuck me".
Wie?
quote:Nogmaals...?
Op donderdag 24 juli 2003 09:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Gistere op ID&T Radio, clubbie nummer met text in de trant van "The Air is my only love..."Wie o wie?
quote:Thank You!!!
Op donderdag 24 juli 2003 19:15 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
The Beautiful South - "Don't Marry Her"
Ik probeer 'm te omschrijven. Een trance(achtig) nummer met het karakteristieke Roland Juno synthesizer geluid. Het nummer heeft geen vocalen. Wat wel opvallend is, is dat de basskick een aantal keer gelijk loopt met de melodie. Iedere keer dat er een nood wordt gespeeld hoor je tegelijkertijd een basskick.
Vage omschrijving, maar wellicht dat iemand het weet?
quote:Thank You, dat is 'm
Op donderdag 24 juli 2003 19:15 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
The Beautiful South - "Don't Marry Her"
Nu nog Maywood
quote:Het nummer werd aangekondigd met 'Floorfiller'... Ik heb niet terug kunnen vinden welke plaat deze week floorfiller is
Op donderdag 24 juli 2003 19:22 schreef AirwiN het volgende:
Rond kwart voor 7 vandaag (24 april) werd een tof housenummer gedraaid op 3FM. Helaas werd 'ie niet afgekondigd. Het was de plaat die voor Dreadlock Holiday van 10CC werd gedraaid.Ik probeer 'm te omschrijven. Een trance(achtig) nummer met het karakteristieke Roland Juno synthesizer geluid. Het nummer heeft geen vocalen. Wat wel opvallend is, is dat de basskick een aantal keer gelijk loopt met de melodie. Iedere keer dat er een nood wordt gespeeld hoor je tegelijkertijd een basskick.
Vage omschrijving, maar wellicht dat iemand het weet?
-edit: je kunt je vraag mailen aan redactie@3fm.nl met details als tijdstip en datum, dan zoeken ze t op voor je -
[Dit bericht is gewijzigd door LordAnger op 24-07-2003 21:40]
Het is een dansplaat, gezongen door een peroxide-blonde vrouw (kort steil haar).
Ze heeft een aparte naam. Van wat ik me kan herinneren doet de naam Duits aan...
Wie?
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 02:25 schreef kaminawanalaya het volgende:
ik zoek sinds een paar minuten naar dat ene trance achtige house nummer waarin die vrouw zingt: I don't wanna be aloooone, be aloooone, be alloooone. Er wordt nog wat meer in gezongen, maar dit is het couplet zeg maar. het is momenteel redelijk bekend! alvast bedankt!
Je gaat er mij (en een paar anderen) erg blij mee maken!
quote:Transplants. Leuke band.
Op donderdag 24 juli 2003 23:22 schreef _Flea_ het volgende:
Ik zoek een nummer dat op 3FM veel gedraaid wordt. Ik dacht of bij Denk aan Henk of bij Jacobus. Deze week kon je bellen als je een plaatje van die band hoorde en er werd gevraagd of je een donorcodicil had.
Ik dacht dat de titel iets van Djdj was ofzo. En het had iets met organen ofzo te maken (de naam van het bandje dan). Kan er niet opkomen
quote:Thnx
Op donderdag 24 juli 2003 23:33 schreef Citroentje het volgende:[..]
Transplants. Leuke band.
Dance dance dance ..blabla tonight.. blabla.. baby"
Kiss kiss kiss blabla... show me..."
Ik weet het vaag. Het was beetje top40 dance nummertje. Was tijdens de reportage van de Tilburgse Kermis voor de OB kijkers (komt zo weer)
quote:niemand ?
Op donderdag 24 juli 2003 01:45 schreef Roppenzo het volgende:
Vengaboys achter nummertje..Lijkt veel Op The Sunclub -- Fiesta (of sumemrjam 2003)
Een mannetje met een smurfestemmetje zegt vamos lalalala in het spaans.. dat zingt tie niet dat zegt tie.. en dan begint het refreintje met trompetten enzo..
was in spanje een jaar of 4 /5 geleden erg populair
Met die gezellige vogeltjes enzo
Alvast bedankt nachtdieren
quote:Dj luna - In control
Op donderdag 24 juli 2003 21:27 schreef LordAnger het volgende:[..]
Het nummer werd aangekondigd met 'Floorfiller'... Ik heb niet terug kunnen vinden welke plaat deze week floorfiller is
Iemand anders?
-edit: je kunt je vraag mailen aan redactie@3fm.nl met details als tijdstip en datum, dan zoeken ze t op voor je
-
quote:Denk dat je een nummer van Dumonde bedoelt, helaas kom ik even niet op de titel...
Op donderdag 24 juli 2003 22:08 schreef kaminawanalaya het volgende:[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |