quote:Dan moeten we dit seizoen maar kampioen worden hè.
Foppe stopt na dit seizoenKomend seizoen wordt het laatste waarin Foppe de Haan hoofdtrainer is van S.C. Heerenveen. Het bestuur maakte vandaag bekend dat in goed overleg te hebben besloten.
Voorzitter Riemer van der Velde maakte vandaag bekend dat de langst zittende oefenmeester uit de Eredivisie na dit seizoen zijn functie zal neerleggen. Foppe de Haan (60) heeft zelf een moment gekozen om te stoppen. Van der Velde benadrukt het belangrijk te vinden dat het afscheid op een zelfgekozen moment komt, en niet door (slechte) resultaten wordt ingegeven. Afgelopen seizoen stond De Haan in de winterstop onder druk om ermee te stoppen, door de tegenvallende resultaten. Uiteindelijk sloot hij het seizoen af met een zevende plek.
Foppe de Haan zal aan de club verbonden blijven in een andere functie. Over de opvolging is nog niets definitief. Al langer wordt aangenomen dat Gertjan Verbeek terug naar Heerenveen zal komen. Hij is nu oefenmeester Heracles.
http://sc.heerenveen.org/?p=actueel/nieuws/2013
quote:Tsja, hij had het met jou moeten overleggen of niet?
Op dinsdag 22 juli 2003 13:11 schreef Magistic het volgende:
Huh...?Vreemd, ik heb dit nog helemaal niet gehoord en dat terwijl ie naast me woont.
Een beetje interesse voor de buren is nooit verkeerd, maar nog nix noppes nades gehoord.
quote:TD maken
Op dinsdag 22 juli 2003 13:23 schreef DIGGER het volgende:
Balsemmen, in een hoekje zetten, spotje erop, glasplaatje ervoor en voor eeuwig laten staan.
Eerst Korbach, toen Ten Cate, nu Foppe en strax Koeman
quote:Westerhof ook.
Op dinsdag 22 juli 2003 14:48 schreef Doopy-X- het volgende:
jammer, 1 van de meest sympatieke mensen in het nederlandse voetbal die ook verdwijnd.....Eerst Korbach, toen Ten Cate, nu Foppe en strax Koeman
Maar 't is maar goed dat er doorstroming is. Ik ben wel heel erg benieuwd wat Heerenveen gaat doen als het om opvolging gaat. Foppe blijft in ieder geval nog actief bij de club.
De belangrijkste opties zijn: Jan de Jonge en Gertjan Verbeek.
Het lijkt mij niet echt voor de hand liggend dat er een 'naam' van buiten wordt gehaald, of het moet zijn om een leemte op te vullen, tot dat Verbeek zover is bijvoorbeeld.
quote:Westerhof is goeie gast, alleen beetje grijze mus
Op dinsdag 22 juli 2003 15:03 schreef SCH het volgende:[..]
Westerhof ook.
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 15:17 schreef planethugo het volgende:
zou tijd worden, die beste man is al behoorlijk scheel
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 15:17 schreef planethugo het volgende:
zou tijd worden, die beste man is al behoorlijk scheel
Beetje raar dat die site dat niet meldt .
en volgens mij komt t van de site
qua aardige mensen: onze bert (van marwijk) is er oook nog
quote:Nee. Want wat heeft GJ nou ooit bereikt.
Op dinsdag 22 juli 2003 17:17 schreef Eilanden het volgende:
Fulton en SCH, zien jullie Verbeek ook als ideale opvolger van Foppe?
Lijkt me niet slecht, een frisse wind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |