quote:Je zult maar sinds vanochtend vakantie hebben en slechts 3 meter van je TV zitten met de TDF op!
Op maandag 14 juli 2003 12:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemiddag...!Je zal vandaag en morgen maar vrij zijn, dit weer hebben en op 500 meter van het strand wonen..!
Welk een weelde
We hebben een nieuwe vrouwelijke voetbal-fan in ons midden: BeetleBabe!
WELKOM in ons cafe........rondje van de zaak lijkt me Golfer?
quote:Als ze hools durft te betreden is het eerste drankje (mits geen breezer) gratis voor haar.
Op maandag 14 juli 2003 14:53 schreef Doopy-X- het volgende:
JA HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!We hebben een nieuwe vrouwelijke voetbal-fan in ons midden: BeetleBabe!
quote:Oké eerste werkuren in deze nog in aanbouw zijnde gebouw gelegen in een bouwput achter de rug. Het was even pionieren dus: geen koffiezetaoutomaten nog, half werkende airco. Mijn telefoon was nog niet aangesloten, maar heb wel een I-book en nieuwe mobiele telefoon kunnen ritselen.
Op zondag 13 juli 2003 23:54 schreef golfer het volgende:Geen idee, merk het morgen wel. Zal even pionieren worden de eerste tijd, want wij zijn eerste bedrijf die intrek nemen in een gebouw dat eigenlijk nog in aanbouw is. Nauwelijks fasciliteiten daar en maar hopen dat de airco wel al werkt met de te verwachten hitte de komende dagen.
Hoop morgen een notebook aan te treffen, want de inbrekers hebben al toegeslagen in het gebouw en er een aantal gestolen.
Met een beetje improviseren en geluk komt er vandaag toch nog een krant uit.
quote:Goh Doopy, je bent er wel erg blij mee he. Kom anders een keer buiten, daar zijn ook vrouwen.
Op maandag 14 juli 2003 14:53 schreef Doopy-X- het volgende:
JA HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!We hebben een nieuwe vrouwelijke voetbal-fan in ons midden: BeetleBabe!
quote:DD, zoals je in het awards-uitslagen-topic kan lezen heb ik mijn eigen vrouwtje thuis en verder kom ik van het vrouwelijk geslacht geen aandacht te kort.
Op maandag 14 juli 2003 15:39 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Goh Doopy, je bent er wel erg blij mee he. Kom anders een keer buiten, daar zijn ook vrouwen.
Vind het gewoon gezellig.
Jankerd.
Waarom zou ik hier niet binnen durven komen?
En een glaasje fris is goed hoor, moet nog rijden
*sinas geeft*
quote:NIET!
Op maandag 14 juli 2003 15:50 schreef olavski het volgende:
Welkom dame, zoals je ziet hebben ze alweer zitten bekvechten maar da's gebruikelijk voor hools.
quote:
Op maandag 14 juli 2003 15:20 schreef golfer het volgende:[..]
Als ze hools durft te betreden is het eerste drankje (mits geen breezer) gratis voor haar.
ik heb zeker mijn leeftijd tegen
quote:klopt, ksssssst, scheer je weg ouwe taart, we hebben nu een jong bloempje gevonden!!!
Op maandag 14 juli 2003 15:56 schreef just me het volgende:[..]
das discriminatie; ik moest een rondje geven om binnen te mogen komen
quote:En het klinkt alsof Foopy niet kan wachten om dit bloempje te plukken
Op maandag 14 juli 2003 16:00 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
klopt, ksssssst, scheer je weg ouwe taart, we hebben nu een jong bloempje gevonden!!!
quote:Nee, je hebt je club tegen: zodra er iemand binnenkomt die voor die meelopers is, krijg je meteen wat te zuipen. Nou, dan maar liever niks of gewoon betalen. Wil je iets van de drinken misschien just me?
Op maandag 14 juli 2003 15:56 schreef just me het volgende:[..]
quote:Dan moet je echt wat aan je oren gaan laten doen
Op maandag 14 juli 2003 16:17 schreef Eilanden het volgende:[..]
En het klinkt alsof Foopy niet kan wachten om dit bloempje te plukken
![]()
![]()
quote:volgens mij heb jij slecht geslapen vannacht
Op maandag 14 juli 2003 16:21 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Nee, je hebt je club tegen: zodra er iemand binnenkomt die voor die meelopers is, krijg je meteen wat te zuipen. Nou, dan maar liever niks of gewoon betalen. Wil je iets van de drinken misschien just me?
quote:Ik mocht eerst niet eens naar binnen en ben wel een 'meeloper'
Op maandag 14 juli 2003 16:21 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Nee, je hebt je club tegen: zodra er iemand binnenkomt die voor die meelopers is, krijg je meteen wat te zuipen.
En (dat geldt vooral voor Kustme) we gaan hier niet, ik herhaal niét steeds schoonmaken.
Dat mogen die viezerikken zelf doen
Laat je niet bangmaken, ze dreigen wel eens dat ze je op de bar laten liggen, en vastplakken aan de barkrukken, tja...
dat zou wel eens kunnen gebeuren.
ik hoop niet dat je verstand hebt van voetbal
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 14-07-2003 16:38]
quote:Alsof de gemiddelde man dat hier heeft .....
Op maandag 14 juli 2003 16:34 schreef Bluezz het volgende:ik hoop niet dat je verstand hebt van voetbal
![]()
quote:euuum, sorry hoor maar WIE heeft gezegd dat jij je mond open mocht doen? Muil houwe en mooi zitten!
Op maandag 14 juli 2003 16:34 schreef Bluezz het volgende:
BB welkom!
Tot dusver ben je de 4e vaste groupie hier in Hools.En (dat geldt vooral voor Kustme) we gaan hier niet, ik herhaal niét steeds schoonmaken.
Dat mogen die viezerikken zelf doen
Laat je niet bangmaken, ze dreigen wel eens dat ze je op de bar laten liggen, en vastplakken aan de barkrukken, tja...
dat zou wel eens kunnen gebeuren.ik hoop niet dat je verstand hebt van voetbal
![]()
quote:BB, dit is nou Cart_man.........je gaat vanzelf van hem
Op maandag 14 juli 2003 16:35 schreef Cart_man het volgende:
lieve uitspraak
quote:
Op maandag 14 juli 2003 15:56 schreef just me het volgende:
Met jou maak ik het volgende week wel goed als we proberen samen rondje te gaan golfen, LustMe.
quote:bah, al die players die ze hier tegenwoordig binnen laten
Op maandag 14 juli 2003 16:40 schreef golfer het volgende:[..]
Met jou maak ik het volgende week wel goed als we proberen samen rondje te gaan golfen, LustMe.
quote:Nobody loves me
Op maandag 14 juli 2003 16:39 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
BB, dit is nou Cart_man.........je gaat vanzelf van hem [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |