abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juli 2003 @ 14:05:05 #1
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_11664669
Jaja nog maar een poging omdat het vandaag weer nationale chemtraildag is. Het weer voor vandaag:

Een paar jaar geleden had je veel van die dagen met een mooie strakke blauwe lucht. Tegenwoordig worden dit soort dagen steeds zeldzamer, overal, ook in Nederland. Een aantal jaren geleden zag je wel 's een contrail die je vrijwel meteen erachteraan zag verdwijnen. Tegenwoordig zie ik chemtrails die veel te lang blijven hangen. Zie foto: niet alleen maar rechte strepen, zo was het ook vandaag boven me hoofd.

Een aantal jaren geleden zag je soms een paar lullige contrails, vandaag de dag zie ik chemtrails (zoals in "niet-normale-contrails"), op sommige dagen te opvallend veel.

Wat de bedoeling is van deze chemtrails: daar ben ik nog niet over uit, dit blijft speculeren. Maar ondertussen wordt oa het klimaat er niet veel beter op.

Voor veel informatie lijkt dit me 1 van de beste sites: http://home1.gte.net/quakker/documents/chemtrails_over_america.htm

Hier de "chemtrails smoking gun" : http://www.lightwatcher.com/chemtrails/smoking_gun.html

(Deze heb ik nog steeds niet helemaal doorgenomen maar zal dit snel doen, het is incl. alle links redelijk veel).

Reacties als "onzin", "waanbeelden", "paranoia" etc. zonder reden waarom, daar heb ik geen trek in, b.v.d.

Het Nieuws voor vandaag: [b]http://www.nso.lt/chemtrails/faq.htm[/b]
pi_11664795
zijn die niet gewoon afkomstig van vliegtuigen?
  woensdag 9 juli 2003 @ 14:14:53 #3
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_11664817
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 14:13 schreef Rizla het volgende:
. Lees ff deel 1 en 2 anders. (Al heb je wel gelijk volgens mij)
pi_11664842
Die chemtrails, allemaal heel leuk en aardig. Maar als de regering (of welke organisatie dan ook) per se een goedje over de bevolking wil uitstrooien, waarom is dat goedje (chemtrail) dan niet onzichtbaar?.
  woensdag 9 juli 2003 @ 14:17:13 #5
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_11664862
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 14:13 schreef Rizla het volgende:
Volgens sommigen niet...

En dat het er steeds meer worden is inderdaad vreemd... lijkt wel of er steeds vaker gevlogen wordt...

wacht...

ER WORDT STEEDS MEER GEVLOGEN!

10 tegen 1 dat je 100 jaar geleden geen enkele chemtrail had...

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  woensdag 9 juli 2003 @ 14:17:34 #6
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_11664872
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 14:16 schreef MarkzMan_X het volgende:
Die chemtrails, allemaal heel leuk en aardig. Maar als de regering (of welke organisatie dan ook) per se een goedje over de bevolking wil uitstrooien, waarom is dat goedje (chemtrail) dan niet onzichtbaar?.
Dat is geheim.
  FOK!fotograaf woensdag 9 juli 2003 @ 14:19:31 #7
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_11664903
Die 2e foto, is die gemaakt door met behulp van Photoshop?

Mocht t een echte sataliet foto zijn (wat ik een beetje betwijfel) dan zouden de sporen afkomstigkunnen zijn van patrouilevluchten. Maar deze sporen zijn relatief wel een heel stuk dikker dan de sporen op de eerste foto.

quote:
Wat de bedoeling is van deze chemtrails: daar ben ik nog niet over uit, dit blijft speculeren. Maar ondertussen wordt oa het klimaat er niet veel beter op.
Kan het niet zo zijn dat door de klimaatveranderingen (straalstromen, temperatuur en vochtigheid) de condensatie strepen nu langer blijven hangen, niet verdampen of verwaaien?

En als het inderdaad een soort van gif is, waarom zakt het niet dan? waarom blijft hethangen op dezelfde hoogte en zien we de sporen niet (langzaam) naar de aarde toe zakken?

[Dit bericht is gewijzigd door Ronhui op 09-07-2003 14:22]

woensdag 9 juli 2003 @ 14:19:38 #8
28498 smoking2000
dpkg-reconfigure reality
pi_11664904
Ze doen dat zeker alleen in westerse landen, want toen ik in Hongarije was heb er niet 1 gezien, totdat we weer bij Frankfurt airport kwamen
pi_11664906
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 14:17 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Dat is geheim.

Het is moeilijk hier niet lacherig over te doen. Ik probeer dan ook serieus te blijven.
Want naast dus het feit dat regering/secret organisation veel beter een onzichtbaar goedje zouden kunnen gebruiken (dan schudt je iig heel wat conspiracy theorists van je af),
zou ik graag willen weten of er data bestaan van meetapparatuur (zelfde stuff die meten als er een bio/chem-attack komt) die op een *normale* dag rare "readings" geven.
  woensdag 9 juli 2003 @ 14:19:50 #10
693 ChOas
pi_11664907
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 14:16 schreef MarkzMan_X het volgende:
Omdat misschien de Illuminati het niet doen, maar de Reptillians, en die willen de Iluminati verdacht maken

Mijn god, ik heb teveel van deze topics gevolgt....

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_11664943
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 14:19 schreef ChOas het volgende:

[..]

Omdat misschien de Illuminati het niet doen, maar de Reptillians, en die willen de Iluminati verdacht maken

Mijn god, ik heb teveel van deze topics gevolgt....:{

Juist, een antwoord is er niet.
Ik zou het wel weten als ik de bevolking dmv bep. stoffen wilde beïnvloeden. Ik ga gewoon naar de waterzuiveringsinstallaties en doe daar een goedje in (makkelijk: de waterschappen behoren tot de overheid).
Maar nee, het moet heel omslachtig met *chemtrails*, die ook nog eens met het blote oog zijn te zien: veel te omslachtig als je het mij vraagt.
  woensdag 9 juli 2003 @ 14:27:17 #12
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_11665026
Het is inderdaad moeilijk om niet te geinen. Maar serieus de verklaringen achter dit "complot" zijn zo vergezocht en lang niet zo logisch als de normale verklaringen, dat het je heel moeilijk wordt gemaakt dit serieus te nemen.
pi_11665265
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 14:27 schreef ShaoliN het volgende:
Het is inderdaad moeilijk om niet te geinen. Maar serieus de verklaringen achter dit "complot" zijn zo vergezocht en lang niet zo logisch als de normale verklaringen, dat het je heel moeilijk wordt gemaakt dit serieus te nemen.
Het is gewoon veel te omslachtig als je het mij vraagt. Je moet letterlijk duizenden piloten onder de duim houden (omdat ze nl. het geheim niet mogen verklappen).
Wat te denken aan de groundcrews die de chemische substanties op de vliegtuigen moeten laden.

Er zijn gewoon teveel mensen bij betrokken.

Hier de *chemtrail* oogst bij mij thuis (midden NL).

1tje maar... De bevolking hier is zeker al dom genoeg .

Wel spooky: toen ik met m'n webcam bezig was, vloog er net een militaire helikopter over .

pi_11665299
Ze gaan soms wel erg ver met het beschuldigende vingertje:
" We believe Russian scalar longitudinal EM wave interferometers are actively attempting to manipulate and control the jet stream and weather over the United States. They are creating drought in the United States."
http://home1.gte.net/quakker/documents/chemtrails_over_america.html

Sorry hoor. Iemand moet de schuld krijgen van het gewijzigde klimaat maar men zal nooit bij zichzelf te rade gaan. Hypocriete Amerikanen! Nee de Russen hebben het gedaan. Weer een 'schurkenstaat' op het lijstje van Dubya

Eigen brokjes eerst.
pi_11665486
hmm net ook even een foto'tje gemaakt... zijn er toch best veel eigeluk..

fototoestel neemt een beetje donkere foto's.. nix aan ge-edit verder :

dordrecht zuid holland.. wel vlakbij rotterdam airport.. vliegtuigen van schiphol zie ik ook wel vliegen gok ik

woensdag 9 juli 2003 @ 14:52:41 #16
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_11665522
The other side of Chemtrails

Uit bovenstaande link het volgende:

Contrails zijn er al sinds vliegtuigen hoogtes bereiken waar het kouder is als ongeveer 5 graden celsius. Ze kunnen erg lang blijven hangen als de lucht vochtig genoeg is.

Waterstof, afkomstig van de brandstof, en zuurstof vormen smaen water, wat snel bevriest tot ijskristallen. Als het koud genoeg is zullen deze kristallen zich gaan gedragen als gewone wolken. (cirrus wolken).
Als de lucht te droog is zal de contrail verdwijnen. Dit kan snel gaan maar ook even duren.

Door technologische vooruitgang zijn de motoren efficienter geworden waardoor er meer brandstof verbrandt en er meer waterstof vrijkomt, zodat er ook meer water kan vormen, en dus meer contrails.

Ook zorgt de vooruitgang ervoor dat de verbranding op een lagere temperatuur kan gebeuren, wat ook weer een gunstig effect heeft op contrail vorming.

De contrails hebben, evenals cirrus wolken, een klein effect op het klimaat. Ze reflecteren warmte afkomstig van de aarde.

En dit is dan ook nog wel interressant:

quote:
Active since 1997, the chemtrails hoax came to prominence during 1999 as millennium fears increased and originally focused on claims of poison chemicals designed to kill. Those dire predictions have not come to fruition. Later claims have focused on the idea that chemtrails are a form of amelioration of global warming. In fact, such geoengineering proposals have been made by prominent scientists, but assume that aerosols for blocking sunlight would be emitted high into the stratosphere, far higher than the contrails observed in the upper troposphere.
Gebruik dus gewoon je verstand in deze.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  woensdag 9 juli 2003 @ 15:11:26 #17
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_11665902
Tot nu toe ben ik nou niet bepaald onder de indruk van jullie intelligentie. Misschien is het een goed idee om de "smoking gun" link even goed door te nemen, dan leer je op z'n minst dat het niet erg wijs is om hier lacherig over te doen, aangezien er genoeg bronnen staan vermeld. Er wordt ook een boek vermeld van ruim boven de 900 pagina's mbt dit onderwerp. "Geoengineering", maar dat is natuurlijk ook allemaal uit een duim gezogen om jullie te entertainen.

Als ik ermee klaar ben zal ik een kleine samenvatting in het Nederlands schrijven, misschien dat sommigen van jullie er dan al iets meer van snappen.

Oordelen gaat jullie makkelijk af, nu nog leren je ergens in te verdiepen met een gezonde open-mind.

[Dit bericht is gewijzigd door ParAlien op 09-07-2003 15:12]

Het Nieuws voor vandaag: [b]http://www.nso.lt/chemtrails/faq.htm[/b]
  FOK!fotograaf woensdag 9 juli 2003 @ 15:11:39 #18
18921 freud
Who's John Galt?
pi_11665905
* freud zal ook eens mooie plaatjes maken in Delft

Hey ParAlien, bedankt voor het me voorstellen aan het chemtrail idee he, ik kan nu niet meer normaal naar de lucht kijken .

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_11665978
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 15:11 schreef ParAlien het volgende:
Tot nu toe ben ik nou niet bepaald onder de indruk van jullie intelligentie. Misschien is het een goed idee om de "smoking gun" link even goed door te nemen, dan leer je op z'n minst dat het niet erg wijs is om hier lacherig over te doen, aangezien er genoeg bronnen staan vermeld. Er wordt ook een boek vermeld van ruim boven de 900 pagina's mbt dit onderwerp. "Geoengineering", maar dat is natuurlijk ook allemaal uit een duim gezogen om jullie te entertainen.

Als ik ermee klaar ben zal ik een kleine samenvatting in het Nederlands schrijven, misschien dat sommigen van jullie er dan al iets meer van snappen.

Oordelen gaat jullie makkelijk af, nu nog leren je ergens in te verdiepen met een gezonde open-mind.

Ik wacht met smart op de samenvatting (en flames m.b.t. intelligentie komt een beetje onvolwassen over, maar dat terzijde).
En de hoeveelheid pagina's die er over geschreven zijn zegt heel weinig.
Want zoals je zelf weet zijn er zat schrijvers heden ten dage die met zelfverzonnen verhalen die ze presenteren als 'waar' heel veel geld verdienen. Zo'n onderwerp als chemtrails kan daar makkelijk onder vallen.
  woensdag 9 juli 2003 @ 15:17:55 #20
34949 MacMeester
MacMini schopt kont!
pi_11666030
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 14:52 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Waterstof, afkomstig van de brandstof, en zuurstof vormen smaen water, wat snel bevriest tot ijskristallen. Als het koud genoeg is zullen deze kristallen zich gaan gedragen als gewone wolken. (cirrus wolken).
Als de lucht te droog is zal de contrail verdwijnen. Dit kan snel gaan maar ook even duren.

Door technologische vooruitgang zijn de motoren efficienter geworden waardoor er meer brandstof verbrandt en er meer waterstof vrijkomt, zodat er ook meer water kan vormen, en dus meer contrails.

Ik heb nog niet vaak gehoord dat er bij verbranding van de brandstof van vliegtuigen waterstof vrijkomt. Waterstof is een brandstof op zich, wat bij verhitting pas 'verbrandt' tot water (zie space shuttle). Dat er water cq condens vrijkomt bij de verbranding in straalmotoren is normaal, er komt zelfs water uit de uitlaat van je auto...
Ik weet niet hoeveel condens een turbinemotor vrijgeeft maar dat zou stukken minder in verhouding moeten zijn tov een staalmotor
De gene die probeert te bewijzen dat zijn geloof beter is dan dat van een ander, begrijpt de betekenis van religie niet.
meer esotherisch
  woensdag 9 juli 2003 @ 15:19:50 #21
693 ChOas
pi_11666066
quote:

<FLAME>

Speel toch GVD niet gelijk op de man! daar zal je alleen maar meer mensen tegen je in het harnas jagen...

Kom met feiten, niet verhalen.

[Stephen Roberts]
  woensdag 9 juli 2003 @ 15:20:42 #22
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_11666079
Heb je dat verhaaltje gelezen van die engelse vliegtuig monteur????
En wat vond je daar van marksman...

ik denk dat jij gelijk hebt hoor daar niet van...
veelste omslachtig allemaal....

Tis gewoon verbrande kerosine en meer niet....
Maar dan blijft t wel chemisch...
ik zie hier geen samenzwering in......

☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_11666092
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 15:19 schreef ChOas het volgende:

[..]

Speel toch GVD niet gelijk op de man! daar zal je alleen maar meer mensen tegen je in het harnas jagen...

Kom met feiten, niet verhalen.

Ja precies, zolang ParAlien het gevoel heeft dat hij boven de "non-believers" staat, is een discussie schier onmogelijk.
Om dan een 'argument' van intelligentie er bij te halen moet ik gelijk lachen. Die vent kent mij niet eens.

Vind ie het raar dat deze (op zich interessante) topics altijd op slot worden gegooid.

woensdag 9 juli 2003 @ 15:23:16 #24
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_11666110
quote:
"Geoengineering", maar dat is natuurlijk ook allemaal uit een duim gezogen om jullie te entertainen.
Heb je mijn post wel gelezen?
quote:
In fact, such geoengineering proposals have been made by prominent scientists, but assume that aerosols for blocking sunlight would be emitted high into the stratosphere, far higher than the contrails observed in the upper troposphere.
En MacMeester, hoe dat precies zit met condens weet ik niet, misschien heb ik het verkeerd vertaald, origineel stond er:
quote:
Contrails form when hydrocarbon fuel is burned and combines with oxygen. Hydrogen from the fuel, plus oxygen, yields water, which freezes quickly into ice crystals
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_11666112
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 15:20 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Heb je dat verhaaltje gelezen van die engelse vliegtuig monteur????
En wat vond je daar van marksman...

ik denk dat jij gelijk hebt hoor daar niet van...
veelste omslachtig allemaal....

Tis gewoon verbrande kerosine en meer niet....
Maar dan blijft t wel chemisch...
ik zie hier geen samenzwering in......

Nee, dat verhaal ken ik niet. Heb je daar een link van?
Ik kom nl. pas net kijken bij dit chemtrail gebeuren. De vorige topics meed ik altijd omdat er teveel geflamed werd, daar voelde ik me niet echt bij thuis zogezegd.

Maar is dat dus het verhaal van een monteur die claimt dat hij zulke chemische substanties in vliegtuigen moest plaatsen?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')