de juten helemaal over de zeik, ze wilden hem meenemen naar het bureau als hij nog verder zou gaan. wat kan een agent je maken als je zulke shit tegen hem zegt? en op wat voor een grond?
thanks all.
maar ach jah ... mischien kijk ik wel teveel Peter R de Vries.
quote:Hij kan toevallig 10 gram heroïne in je binnenzak vinden.
Op woensdag 9 juli 2003 02:11 schreef Salvad0R het volgende:
wat kan een agent je maken als je zulke shit tegen hem zegt? en op wat voor een grond?thanks all.
quote:whehe mastro.
Op woensdag 9 juli 2003 02:17 schreef tong80 het volgende:[..]
Hij kan toevallig 10 gram heroïne in je binnenzak vinden.
quote:dat komt hij nog wel, let maar op gek.
Op woensdag 9 juli 2003 02:18 schreef Steve-O het volgende:
straxx komt boebiedoe nog in opsporing verzocht
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 02:18 schreef Steve-O het volgende:
straxx komt boebiedoe nog in opsporing verzocht
quote:ik miste die usericon al
Op woensdag 9 juli 2003 02:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
[ontopic]
Ze kennen je alleen een boete geven voor het beledigen van een ambtenaar in functie
quote:Dat soort taalverloedering mag alleen als je in Den Haag woont.
Op woensdag 9 juli 2003 02:22 schreef Steve-O het volgende:
Ze kennen je..
quote:ik woon in zaanstad
Op woensdag 9 juli 2003 02:25 schreef Lamon het volgende:[..]
Dat soort taalverloedering mag alleen als je in Den Haag woont.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 09-07-2003 09:10]
Maar als je zegt. Ik vind dat het een paardenlul is. IPV ik vind je een paardenlul. Dat mag dan weer wel
Er gaat een verhaaltje rond dat als je zegt 'ik vind u een klootzak', een agent je nx kan maken, omdat het een mening is. Maar ik weet het echt niet zeker. Want het kan ook gewoon belediging van ambtenaar in functie zijn.
quote:Beledigen van een ambtenaar in functie betekend dat je iets zegt wat niet gepast is tegen de ambtenaar in funcite. Als je gewoon in de ruimte gaat schelden kan hij je niks maken. Want je hebt het niet tegen hem
Op woensdag 9 juli 2003 09:18 schreef ChrisJX het volgende:
Waarom verbaast het me niet dat boebiedoe dit zei?Er gaat een verhaaltje rond dat als je zegt 'ik vind u een klootzak', een agent je nx kan maken, omdat het een mening is. Maar ik weet het echt niet zeker. Want het kan ook gewoon belediging van ambtenaar in functie zijn.
quote:Een vriend van me heeft dat gehad.. Kwam bij Julianapop *dont ask* vandaan..
Op woensdag 9 juli 2003 07:30 schreef Tyntje het volgende:
Je eigen mening zeggen, door steeds ik vindt jouw ........ of ik vindt dat ....
bleef zo een beetje doorgaan.. Stonden ze bij de snackbar .. stond die politieagent ineens tegen die gozer aangedrukt.. Politieagent.. nah wat moet je nou..
Hij weer: Ok.. ik vind JOU een stakker..
politieagent doet zijn handschoentjes aan.. slaat em in mekaar met een mannetje of 5 .. sprayt een lading pepperspray in zijn gezicht.. toen werd die gozer dus helemaal wild.
afijn.. hij in een cel. zonder medische hulp
Pepperspray mag je dus alleen maar in korte stoten van max. 1 seconde gebruiken, en daarna met speciaal spul ontsmetten
Dat hadden ze dus niet gedaan.
En die politieagent zat op freefight.. Lidmaatschap werd ook meteen maar opgezegd.. Want freefight, dat doe je maar in je eigen tijd
Hadden de duitsers in 44 45 maar de oorlog gewonnen. Dus die rechter zegt hoezo? Zegt die lijp. Nou niet dat het recht systeem dan goed was geweest. Maar dan wisten we teminste van af de eerste minuut waar we aan toe waren geweest. En nu niet
Heeft hem een leuk bedragje gekost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |