abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11658158
ok net waren we dus (boebiedoe, draztic & ik) aangehouden voor het fietsen zonder licht, en uiteraard kreeg alleen fucking ik een boete,
alleen kon boebiedoe zijn smoel niet houden en zegt "nou nou, jullie hebben het wel bereikt in jullie leven, bonnetjes uitschrijven"

de juten helemaal over de zeik, ze wilden hem meenemen naar het bureau als hij nog verder zou gaan. wat kan een agent je maken als je zulke shit tegen hem zegt? en op wat voor een grond?

thanks all.

pi_11658181
alles wat ie wil .....
de rechters in NL zijn zo corrupt als maar kan op het gebied van politie zaken ....

maar ach jah ... mischien kijk ik wel teveel Peter R de Vries.

Het zijn altijd de Kipjes die achter de Miepjes aanlopen en niet andersom :P
pi_11658188
Als ze wilen kunnen ze een boete geven voor het "Beledigen van een ambtenaar in functie"
  Trouwste user 2022 woensdag 9 juli 2003 @ 02:17:33 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_11658204
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 02:11 schreef Salvad0R het volgende:
wat kan een agent je maken als je zulke shit tegen hem zegt? en op wat voor een grond?

thanks all.

Hij kan toevallig 10 gram heroïne in je binnenzak vinden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_11658210
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 02:17 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hij kan toevallig 10 gram heroïne in je binnenzak vinden.

whehe mastro.
pi_11658215
straxx komt boebiedoe nog in opsporing verzocht
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_11658220
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 02:18 schreef Steve-O het volgende:
dat komt hij nog wel, let maar op gek.
pi_11658229
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 02:18 schreef Steve-O het volgende:

FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_11658236
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 02:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

[afbeelding]

ik miste die usericon al

[ontopic]

Ze kennen je alleen een boete geven voor het beledigen van een ambtenaar in functie

pi_11658255
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 02:22 schreef Steve-O het volgende:
Ze kennen je..
Dat soort taalverloedering mag alleen als je in Den Haag woont.
pi_11658267
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 02:25 schreef Lamon het volgende:

[..]

Dat soort taalverloedering mag alleen als je in Den Haag woont.

ik woon in zaanstad
pi_11658399
ej BOE kap es met onder mijn naam posten dikke lijer
nee gek, geintje.. kom we gaan thee zuipen beneden...
  woensdag 9 juli 2003 @ 04:15:33 #13
28588 BaBy-G
mini me...
pi_11658494
stomme apen...
ze moeten eens wat meer achter moordenaars en verkrachters aanzitten in plaats van die nutteloze acties...
en dan nog denken dat ze heel wat zijn...! gewoon om misselijk van te worden...
i've got the cleanest, meanest penis you've ever seenest... :P
  woensdag 9 juli 2003 @ 06:37:26 #14
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_11658558
biggen? Ik had alweer Animal Farm-visioenen.....
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 9 juli 2003 @ 07:30:29 #15
12747 Tyntje
Toppertje!
pi_11658615
Je eigen mening zeggen, door steeds ik vindt jouw ........ of ik vindt dat ....
  woensdag 9 juli 2003 @ 08:24:29 #16
57546 Masta-t
King and Queen of Cheese
pi_11658754
Het is zelfs zo; als we een bonnetje schrijven voor fout parkeren op de prive auto van meneer agent; dan wordt vriendelijk doch dringend verzocht deze te seponeren... "Want je zal ons maar eens nodig hebben met een lastig geverbaliseerd persoon"
Disclaimer: Alles wat hierboven staat is onzin. De steen des aanstoots zit in je hoofd. Degene die aanstoot neemt is kortzichtig. Respect is belangrijk. Onnodig kwetsen is slecht. Per ongeluk is niet erg. De Blauwe Banaan HEEFT echt het antwoord!
pi_11659053
Er zijn onlangs plannen gemaakt en worden binnenkort ook uitgevoerd om mensen strenger aan te pakken indien ze een ambtenaar in functie beledigen. ¤ 100 boete ofzo zonder pardon
pi_11659079
Waarom ga je dan ook niet met de auto?
Do what thou wilt shall be the whole of the Law.
  woensdag 9 juli 2003 @ 09:07:04 #19
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11659099
de waarheid is hard...

[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 09-07-2003 09:10]

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_11659128
Belediging van ambtenaar in functie. En dat kost je nog best wel wat.
  woensdag 9 juli 2003 @ 09:16:32 #21
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11659197
Beledigen van een ambtenaar in functie is nog een duur geintje. heb ik een keer gehad. In de gulden tijdperk ( de goeie ouwe tijd ) Koste me dat 100 gulden. En dan zeggen. Mooi dan kan ik je nu dus kapot schelden is niet echt aan te raden

Maar als je zegt. Ik vind dat het een paardenlul is. IPV ik vind je een paardenlul. Dat mag dan weer wel

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_11659219
Waarom verbaast het me niet dat boebiedoe dit zei?

Er gaat een verhaaltje rond dat als je zegt 'ik vind u een klootzak', een agent je nx kan maken, omdat het een mening is. Maar ik weet het echt niet zeker. Want het kan ook gewoon belediging van ambtenaar in functie zijn.

woensdag 9 juli 2003 @ 09:21:38 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11659262
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 09:18 schreef ChrisJX het volgende:
Waarom verbaast het me niet dat boebiedoe dit zei?

Er gaat een verhaaltje rond dat als je zegt 'ik vind u een klootzak', een agent je nx kan maken, omdat het een mening is. Maar ik weet het echt niet zeker. Want het kan ook gewoon belediging van ambtenaar in functie zijn.

Beledigen van een ambtenaar in functie betekend dat je iets zegt wat niet gepast is tegen de ambtenaar in funcite. Als je gewoon in de ruimte gaat schelden kan hij je niks maken. Want je hebt het niet tegen hem Maar stel dat het waar is dat jij je mening mag geven. Je gaat het nooit redden. Jij zegt ik vind. Agent zal verklaren dat hij iets anders gehoord heeft. Agent zal eerder geloof worden dus dat word al best moeilijk. Jou word tegen die van een agent. Dat ga je vrij makkelijk verliezen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 9 juli 2003 @ 09:22:16 #24
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_11659269
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 07:30 schreef Tyntje het volgende:
Je eigen mening zeggen, door steeds ik vindt jouw ........ of ik vindt dat ....
Een vriend van me heeft dat gehad.. Kwam bij Julianapop *dont ask* vandaan..
Hij ging naar huis, eerst nog even wat eten bij de snackbar.. en daarna naar bed omdat ie de volgende dag om 7 uur in de auto moest zitten.
Rijdt er steeds een politie auto langs, die gasten bleven maar provoceren en aankijken.. zij: wat moeten jullie nou? politie blijft kijken .. zij: ik vind jullie stakkers..

bleef zo een beetje doorgaan.. Stonden ze bij de snackbar .. stond die politieagent ineens tegen die gozer aangedrukt.. Politieagent.. nah wat moet je nou..
Hij weer: Ok.. ik vind JOU een stakker..

politieagent doet zijn handschoentjes aan.. slaat em in mekaar met een mannetje of 5 .. sprayt een lading pepperspray in zijn gezicht.. toen werd die gozer dus helemaal wild.
afijn.. hij in een cel. zonder medische hulp

Pepperspray mag je dus alleen maar in korte stoten van max. 1 seconde gebruiken, en daarna met speciaal spul ontsmetten
Dat hadden ze dus niet gedaan.

En die politieagent zat op freefight.. Lidmaatschap werd ook meteen maar opgezegd.. Want freefight, dat doe je maar in je eigen tijd

Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  woensdag 9 juli 2003 @ 09:26:03 #25
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_11659321
Oh en in een rechtbank een ambtenaar in functie beledigen is ook niet al te slim. Zo heeft ooit een kennis van mij het volgende gezegt toen hij z,n boete had laten voor komen. Op een gegeven moment word er gevraagt of je zelf nog je verhaal kwijt wil. En hij zij het volgende.

Hadden de duitsers in 44 45 maar de oorlog gewonnen. Dus die rechter zegt hoezo? Zegt die lijp. Nou niet dat het recht systeem dan goed was geweest. Maar dan wisten we teminste van af de eerste minuut waar we aan toe waren geweest. En nu niet

Heeft hem een leuk bedragje gekost

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')