Kijk dus maar wat je met Fok! Voetbaltoto #2 doet, maar als het aan mij ligt gaat ie dicht tot topic 1 vol is....
quote:Wat mij betreft ook.
Op zondag 17 augustus 2003 23:20 schreef Yeahinho het volgende:
Ik weet niet wie er bepaalt of er een nieuw topic ergens over wordt gemaakt (topicstarter of modjes), maar iig niet pekelKijk dus maar wat je met Fok! Voetbaltoto #2 doet, maar als het aan mij ligt gaat ie dicht tot topic 1 vol is....
quote:Mag je best posten, maar dan in het topic dat nog open is/was.
Op maandag 18 augustus 2003 00:58 schreef pekel het volgende:
Ok, die topic had ik niet mogen openen. Maar ik mag toch wel wat behulpzaam zijn en ff de uitslagen posten van de Fok! Voetbaltoto voor een keertje? Of is dit teveel gevraagd?
Zo ja, trek ik me terug uit de Fok! Voetbaltoto.
quote:Maar nu begint DutchGooner zo, omdat ik de uitslag/tussenstand postte
Op maandag 18 augustus 2003 01:04 schreef golfer het volgende:[..]
Mag je best posten, maar dan in het topic dat nog open is/was.
Geen nieuwe topics openen voordat de oude vol zijn.
quote:Hij stopt ermee, volgens hem dankzij mij. Dus ik stop er ook mee, dankzij hem.
Op maandag 18 augustus 2003 00:50 schreef DutchGooner het volgende:
Ik trek bij deze mijn handen er vanaf.
Als er mensen zijn die niet het geduld hebben om te wachten op de resultaten totdat deze voetbalsupporter die WEL naar het stadion is geweest terug is heb ik er weinig zin in
quote:Hierbij wens ik jou succes.
Op maandag 18 augustus 2003 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
Man wat lul je nou?
Ik heb nooit om jouw cq iemands hulp gevraagd en iedereen weet dat ik er vanavond niet was dus dat de resultaten wat later kwamen.
Ik probeerde zsm de resultaten hier te plaatsen anders heeft had het uiteraard geen zin.
Het is gebleken dat jij wel direct de resultaten kan plaatsen dus dan wens ik je verder veel succes
offtopic: Ik bedank je alvast voor de 6 punten, zal toch niet meer dan een simpele 4-0 worden voor Emmen. Misschien valt er nog wat te slopen in jullie brakke amateurstadion.
quote:jij snapt er weinig van he?
Op maandag 18 augustus 2003 01:19 schreef pekel het volgende:[..]
Hierbij wens ik jou succes.
![]()
Ik trek me maar terug.
Of anders mag je ook wel je zin, post ik de resultaten wel.offtopic: Ik bedank je alvast voor de 6 punten, zal toch niet meer dan een simpele 4-0 worden voor Emmen. Misschien valt er nog wat te slopen in jullie brakke amateurstadion.
weet nou precies hoe laag ik je in moeten schatten,eikeltje
quote:Dit is trouwens een moderatietopic, geen reltopique
Op maandag 18 augustus 2003 01:25 schreef DutchGooner het volgende:[..]
jij snapt er weinig van he?
weet nou precies hoe laag ik je in moeten schatten,eikeltje
Ik wou behulpzaam zijn, jij wil dat niet hebben. Dan kun je zeggen "Bedankt pekel maar ik wil niet dat je dat doet". Dan weet ik er van. Simpel.
Maar we zien wel wat er gaat overblijven van het FCDB-stadionnetje.....
quote:Jouw bedanken?
Op maandag 18 augustus 2003 01:27 schreef pekel het volgende:[..]
Dit is trouwens een moderatietopic, geen reltopique
.
Ik wou behulpzaam zijn, jij wil dat niet hebben. Dan kun je zeggen "Bedankt pekel maar ik wil niet dat je dat doet". Dan weet ik er van. Simpel.
Maar we zien wel wat er gaat overblijven van het FCDB-stadionnetje.....
quote:Ok,
Op maandag 18 augustus 2003 01:30 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Jouw bedanken?
Dat doe ik alleen als ik je hulp had ingeroepen...
quote:Je doet je leeftijd eer aan, kleuter!
Op maandag 18 augustus 2003 01:32 schreef pekel het volgende:Tot 5 maart.
.
quote:Indeed.
Op maandag 18 augustus 2003 10:44 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Je doet je leeftijd eer aan, kleuter!
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 13:02 schreef DIGGER het volgende:
* DIGGER wacht ook wel op DG met z'n voorspellingen, wat mij betreft sluit Golfer zelfs dit hele topic en maakt DG een nieuwe aan
quote:Maar wil hij dat wel?
Op maandag 18 augustus 2003 13:55 schreef golfer het volgende:
Deze gaat dicht, DG mag nieuwe openen.
quote:Done.
Op maandag 18 augustus 2003 13:09 schreef DIGGER het volgende:
Golfer: Fok! Voetbaltoto 2003/2004 Deel 2
[..]
De eer is verder aan DG om een nieuwe te openen.
quote:Hoezo niet?
Op maandag 18 augustus 2003 15:57 schreef pekel het volgende:
Najah, verder posten in VBL lijkt me niet slim.
Je bent van harte welkom, zolang je je plaats kent!
quote:Daar heeft het geen ruk mee te maken, het gaat erom of je op sociaal gebied je plek kent.
Op maandag 18 augustus 2003 15:57 schreef pekel het volgende:
Najah, verder posten in VBL lijkt me niet slim.
Als iemand anders dat hele 'beste club' toernooi (of hoe de titel ook precies luidde) van je uit het niets had overgenomen en op de vragen mbt onduidelijkheden, gerageerd had naar zijn eigen visie, dan had je dat toch ook niet sociaal en normaal gevonden?
Dit is gewoon net zo iets.
Logisch dat je door diverse users hierop wordt gewezen, temeer daar DutchGooner een gewaardeerd user hier is en die Toto ook nog eens de interesse heeft van velen.
Maar afgezien daarvan is er toch niks aan de hand? Wat belet je om gewoon ff excuus te maken en gezellig verder te gaan met posten?
quote:Goed verwoord, praat het uit, leer ervan en blijf gezellig in VBL posten
Op maandag 18 augustus 2003 17:46 schreef DIGGER het volgende:[..]
Daar heeft het geen ruk mee te maken, het gaat erom of je op sociaal gebied je plek kent.
Als iemand anders dat hele 'beste club' toernooi (of hoe de titel ook precies luidde) van je uit het niets had overgenomen en op de vragen mbt onduidelijkheden, gerageerd had naar zijn eigen visie, dan had je dat toch ook niet sociaal en normaal gevonden?
Dit is gewoon net zo iets.
Logisch dat je door diverse users hierop wordt gewezen, temeer daar DutchGooner een gewaardeerd user hier is en die Toto ook nog eens de interesse heeft van velen.
Maar afgezien daarvan is er toch niks aan de hand? Wat belet je om gewoon ff excuus te maken en gezellig verder te gaan met posten?
quote:Amen.
Op maandag 18 augustus 2003 18:27 schreef TalkShowHost het volgende:Goed verwoord, praat het uit, leer ervan en blijf gezellig in VBL posten
Deze bespiegelingen kunnen mi ook best verder in het andere topic
Uch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |