Dit soort dingen maken voor mij het abonnement méér dan waard maar helaas! Je kan ze niet eeuwig bewaren dus toen ik mijn kamer aan het opruimen was afgelopen week zijn ze allemaal bij het oud papier gegaan. Daarna kwam de vuilnisman langs om ze op te halen maar een negertje van midden 20 zag ze en haalde ze er allemaal uit. De mededeling van mijn vader dat hij dat vast niet mocht van z'n moeder haalde niets uit, hij had een fijne aanvulling op z'n salaris!
Deze week lag er weer eentje bij en het vuilnisnegertje ging in de bak kijken en zocht net zo lang tot hij er weer eentje had. Triomfantelijk hield hij hem weer omhoog en met een brede grijns besefte hij dat hij weer erotisch getint leesvoer had voor 's avonds in het bedje.
quote:hahaha
Op vrijdag 4 juli 2003 10:57 schreef TrenTs het volgende:
ik heb een tijdje al een abonnement op de Aktueel... goh wat kan ik soms toch lachen als er weer eens van die domme mensen instaan. Ze hebben elkaar bij de Aldi ontmoet en laten nu oh zo knus een foto maken dat zij in het winkelwagentje zit en hij met z'n gabber-outfit er stoer achterstaat; haar rots in de branding.
Of een vreselijk dikke ex-geditineerde met een kop als een spinnende kat die aan elke worstvinger een dikke gouden ring heeft en op de foto gaat met zijn 'aanwinst uit Limburg', om het zo maar eens te noemen. Het mens heeft meer weg van Thea uit Theo en Thea maar dat maakt dit bierworstje niet uit. Ze is ook lid van de 'club van stille mensen' en een gezellige foto dat hij aan tafel zit met haar en zij brieven schrijft voor d'r clubje kan dan ook niet uitblijven. Hij vraagt zich af of de jongens in Limburg soms met oogkleppen opliepen omdat ze nog single was. Nou, beste ex-bajesbeer, laat me je even uit de droom helpen: ze is vreselijk lelijk, dat zou wellicht een reden kunnen zijn.Dit soort dingen maken voor mij het abonnement méér dan waard maar helaas! Je kan ze niet eeuwig bewaren dus toen ik mijn kamer aan het opruimen was afgelopen week zijn ze allemaal bij het oud papier gegaan. Daarna kwam de vuilnisman langs om ze op te halen maar een negertje van midden 20 zag ze en haalde ze er allemaal uit. De mededeling van mijn vader dat hij dat vast niet mocht van z'n moeder haalde niets uit, hij had een fijne aanvulling op z'n salaris!
Deze week lag er weer eentje bij en het vuilnisnegertje ging in de bak kijken en zocht net zo lang tot hij er weer eentje had. Triomfantelijk hield hij hem weer omhoog en met een brede grijns besefte hij dat hij weer erotisch getint leesvoer had voor 's avonds in het bedje.
is dat verhaal van die neger echt waar? dan zou je toch spontaan over dat blad heen zeiken, zodat je ff lekker hard kan liggen als die weer zou zitten te graaien in jullie vuilnis
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 11:01 schreef the_predator het volgende:
moraal van dit verhaal?
quote:Het is echt waar... m'n vader vertelde het met groot plezier en net kwam-ie weer naar boven nadat die gast in de oud-papierbak had zitten graaien.
Op vrijdag 4 juli 2003 11:00 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
hahaha
is dat verhaal van die neger echt waar? dan zou je toch spontaan over dat blad heen zeiken, zodat je ff lekker hard kan liggen als die weer zou zitten te graaien in jullie vuilnis
quote:Negers willen ook de Aktueel lezen, voor de interviews uiteraard
moraal van dit verhaal?
quote:hahaha, ik hou echt niet van racistische opmerkingen (dacht dat dat hier het geval zou zijn), maar dit is wel erg grappig eigenlijk
Op vrijdag 4 juli 2003 10:57 schreef TrenTs het volgende:
ik heb een tijdje al een abonnement op de Aktueel... goh wat kan ik soms toch lachen als er weer eens van die domme mensen instaan. Ze hebben elkaar bij de Aldi ontmoet en laten nu oh zo knus een foto maken dat zij in het winkelwagentje zit en hij met z'n gabber-outfit er stoer achterstaat; haar rots in de branding.
Of een vreselijk dikke ex-geditineerde met een kop als een spinnende kat die aan elke worstvinger een dikke gouden ring heeft en op de foto gaat met zijn 'aanwinst uit Limburg', om het zo maar eens te noemen. Het mens heeft meer weg van Thea uit Theo en Thea maar dat maakt dit bierworstje niet uit. Ze is ook lid van de 'club van stille mensen' en een gezellige foto dat hij aan tafel zit met haar en zij brieven schrijft voor d'r clubje kan dan ook niet uitblijven. Hij vraagt zich af of de jongens in Limburg soms met oogkleppen opliepen omdat ze nog single was. Nou, beste ex-bajesbeer, laat me je even uit de droom helpen: ze is vreselijk lelijk, dat zou wellicht een reden kunnen zijn.Dit soort dingen maken voor mij het abonnement méér dan waard maar helaas! Je kan ze niet eeuwig bewaren dus toen ik mijn kamer aan het opruimen was afgelopen week zijn ze allemaal bij het oud papier gegaan. Daarna kwam de vuilnisman langs om ze op te halen maar een negertje van midden 20 zag ze en haalde ze er allemaal uit. De mededeling van mijn vader dat hij dat vast niet mocht van z'n moeder haalde niets uit, hij had een fijne aanvulling op z'n salaris!
quote:Volgens mij heeft hij iets tegen limburgers ofzo
moraal van dit verhaal?
quote:jah, of tegen vuilnisnegers
Op vrijdag 4 juli 2003 11:03 schreef vosss het volgende:[..]
Volgens mij heeft hij iets tegen limburgers ofzo
![]()
quote:Negers jatten alles wat je weggooit?
moraal van dit verhaal?
quote:haha, of iig zoiets
Op vrijdag 4 juli 2003 11:02 schreef TrenTs het volgende:[..]
Het is echt waar... m'n vader vertelde het met groot plezier en net kwam-ie weer naar boven nadat die gast in de oud-papierbak had zitten graaien.
Hmm.. er over heen pissen eh....
leg er een gebruikt condoom tussen, weet je meteen dat het ophoudt
quote:Nee maar die man kwam uit een bajes in Rotterdam, andere kan van het land dus.
Op vrijdag 4 juli 2003 11:03 schreef vosss het volgende:[..]
Volgens mij heeft hij iets tegen limburgers ofzo
![]()
quote:ook zoiets,.........
Op vrijdag 4 juli 2003 11:04 schreef Misanthroopia het volgende:
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
[Dit bericht is gewijzigd door Maud_Dib op 04-07-2003 11:07]
quote:Of tegen limburgse vuilnisnegers
Op vrijdag 4 juli 2003 11:04 schreef the_predator het volgende:[..]
jah, of tegen vuilnisnegers
quote:Driedubbele discriminatie!
Op vrijdag 4 juli 2003 11:05 schreef vosss het volgende:Of tegen limburgse vuilnisnegers
quote:Of tegen geile Limburgse vuilnisnegers
Op vrijdag 4 juli 2003 11:05 schreef vosss het volgende:[..]
Of tegen limburgse vuilnisnegers
quote:uhm...... in verhouding tot de benodigde scholing, is vuilnisophaler 1 van de best betaalde banen die je maar kunt krijgen!
Op vrijdag 4 juli 2003 11:05 schreef TheRoach het volgende:
Ja van zijn salaris kun je ook geen aktueel kopen en een televisie ofzo en zo is hij blij dat hij 's avonds wat te doen heeft
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 11:07 schreef Maud_Dib het volgende:[..]
Of tegen geile Limburgse vuilnisnegers
quote:die ook nogeens lelijk zijn en ex bajes klant
Op vrijdag 4 juli 2003 11:07 schreef Maud_Dib het volgende:[..]
Of tegen geile Limburgse vuilnisnegers
quote:Of tegen geile Limburgse vuilnisnegers met een brede grijns
Triomfantelijk hield hij hem weer omhoog en met een brede grijns besefte
quote:En bij de Aldi koopt
Op vrijdag 4 juli 2003 11:07 schreef vosss het volgende:die ook nogeens lelijk zijn en ex bajes klant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |