quote:ja, maar als ik ga stappen wil ik er liever ook niet aan herinnerd worden dat roken slecht voor je gezondheid is...eigenlijk wil ik er sowieso niet aan herinnerd worden
Op maandag 21 juli 2003 14:14 schreef Douchekop het volgende:
edit: quote weg op verzoek gebruiker.
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 24-07-2003 16:23]
quote:heel herkenbaar
Op maandag 14 juli 2003 01:08 schreef GWD het volgende:
Euh ... wat ik wel vaak heb gehad dan sta ik met een meisje te praten en dan ben ik veel te zat en dan gaat alles leuk enzo, en dan loop je met je sigaret tegen haar arm aan.... dan kun je het verder dus vergetenOf dat je drinken over haar nieuwe schoenen laat vallen
maar echte blunders in nuchtere toestand, nee kan ik me niet echt herinneren.
Owja wel trouwens, was nog op de middelbare school, zat een meisje bij mij in de klas (ik was 1x blijven zitten zij was nogal een jonge leerling) maar die was dus bijna 2 jaar jonger als ik, die vraagt mij dus mee naar de bioscoop ... wel een keer of 10 en ik zeg steeds nee met in mijn achterhoofd dat ze veel te jong is.
Kom ik haar laatst weer tegen, zo'n ongelofelijk lekker wijf (om het zo maar eens uit te drukken) dat ik me wel door mijn kop had willen schieten
, en zij maar vrolijk vertellen dat ze altijd verliefd op mij was op de middelbare school.
Maarja, als ik haar wel had gehad had ik een heleboel andere weer niet gehad en was ik misschien wél zo'n relatie man geworden enzo. en daar zit ik nou ook niet bepaald op te wachten, het lot zal het wel zo gewild hebben
Maar het is nu wel extra makkelijk dat meisje te scoren
als je nog geen vriendin heb
quote:Ik was ook in de circosia, damn ben ik je tegengekomen of niet
Op zaterdag 19 juli 2003 18:20 schreef Douchekop het volgende:
edit: quote weg op verzoek gebruiker.
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 24-07-2003 16:22]
Die jongen versiert een meisje in de kroeg. Zij vraagt aan hem of ie mee naar haar huis gaat. Zij woont nog thuis, maar haar ouders zouden pas veel later thuis komen. Van het 1 komt het ander en op een gegeven moment is hij haar van achteren aan het nemen in het midden van de woonkamer. Allemaal leuk en aardig totdat ineens haar ouders in de woonkamer vol verbazing staan de kijken naar hun dochter met blijkbaar nieuwe vriend. Afijn... hun zich schamen en die ouders zo snel ze konden naar boven.
De volgende dag, hij was wel zo dapper om te blijven slapen, komt hij samen met dat meisje beneden, waar de ouders met een ontbijt aan tafel op hun zitten te wachten. Hij redelijk ongemakkelijk zitten eten en die pa zegt helemaal niets tegen hem en verschuild zich constant achter zijn krant. Op een gegeven moment verontschuldigt dat meisje zich en gaat naar haar kamer om iets vrouwelijks te doen. Dus hij zit alleen met die ouders aan tafel. En nu komt het: die pa doet zijn krant naar beneden, kijkt die jongen strak aan en zegt 'WOEF' en vervolgens gaat ie de krant weer lezen...
Strakke actie!
Ik sta met m'n vrienden aan de bar. (wij staan altijd aan de bar, anders moet je steeds met die dienbladen lopen )
Op een gegeven moment tikt een jongen me op m'n schouder. Er was een meisje en die wilde even aan mij kont voelen
Ze zat 2 meter achter me op een kruk en voor ik het wist stond ik al naast haar. Ze kneep me vol in m'n billetjes en kneep erna nog 3 andere in hun kont.
Ik snapte het niet echt maar het bleek een wedstrijd te zijn, tikt ze me weer aan. "Jij hebt gewonnen , mag ik nu aan je ballen voelen ?"
Ik houd m'n handen onder haar borsten en zei iets in de richting van, voor wat hoort wat..
Daar was ze het niet mee eens en ik draaide me om en liep weg.
Al die andere gasten keken nog eens naar mij of het wel allemaal goed met me ging. Maar kom op he, ik laat me toch niet door een kroegeslet aan m'n ballen zitten. (was wel een bloedmooie meid!)
Of toch wel ? Ik vraag me af wat er was gebeurd als ik het toeliet...
Beetje blunder..
quote:Bwhahaha, geweldig!!!!!
Op maandag 21 juli 2003 17:08 schreef Oliver het volgende:blabla 'WOEF' blabla
quote:En zo hoort het
Op maandag 21 juli 2003 17:25 schreef wimpie-bosboom het volgende:
De verhalen worden steeds vager.
Ik kwam niet meer bij toen hij deze vertelde echt
Die jongen komt dus weer. Pakt een andere stoel en gaat tegenover haar zitten, komt er ineens zo'n domme uitspraak uit terwijl hij wees naar haar:
"toen ik net daar zat was het uitzicht stukken beter"
Nou zij helemaal boos de hele avond door. Was ook een beetje erg domme opmerking, maar iedereen behalve dat meisje lag wel dubbel van het lachen.
----
Ik was al een meisje een paar x tegengekomen in de stad. Ff gezellig mee gekletst. Nou ja op het laatst telefoonnummer uitgewisseld en de week erna gebelt en gesmst. De week erna hadden we wat afgesproken. Was hartstikke leuk. Zij vond het ook top. Ze had het al eens gehad tijdens het bellen over zoenen e.d. Toen zette ik haar bij huis af en toen moest het er maar van komen. Ik had de auto nog niet uitgezet of ze stond al naast de auto Ze woonde in een doodlopende straat dus ik moest de auto draaien. Reed ik dus weer langs haar huis, stond ze daar nog. Wat doe ik blijf ik gewoon in de auto zitten en zeg nog ff slaap lekker e.d.
Ik rijd weg met mijn domme kop en was de straat nog niet uit en heb haar toen maar een smsje gestuurd. Kreeg ik er 1 terug dat ze niks voor niks bij haar huis bleef wachten, ze stond te wachten tot ik uit de auto kwam zodat we konden zoenen.
quote:Ik snap hem niet?
Op maandag 21 juli 2003 19:26 schreef Envinyatar het volgende:
Vriend van me vertelde deze gisteren tegen me:
Hij was samen met een meisje gaan zwemmen in t zwembad en op gegeven moment zat hij haar onder te spetteren met water en toen zei die 'Dit doen ze ook met walvissen'Ik kwam niet meer bij toen hij deze vertelde echt
Spuiten
quote:Waarschijnlijk omdat dat meisje dik was of omdat hij een domme opmerking wou maken en van dat meisje af wou
Op dinsdag 22 juli 2003 12:50 schreef daNpy het volgende:[..]
Ik snap hem niet?
Nat spetteren en walvissen?Spuiten
Mijn interesse was meteen ver te zoeken.
quote:De blunder was dat jij afknapte omdat zij wilde zoenen?
Op dinsdag 22 juli 2003 13:23 schreef Asap het volgende:
Ik gezellig met een meid praten en dansen, zegt ze tegen een vriend van me: Wanneer geeft hij nou een kus?Mijn interesse was meteen ver te zoeken.
quote:Omdat ik zelf niet genoeg actie ondernam en daarnaast dat ze het zelf ook niet deed, maar vroeg waarom ik geen actie onderneem.
Op dinsdag 22 juli 2003 15:37 schreef Eros het volgende:[..]
De blunder was dat jij afknapte omdat zij wilde zoenen?
Voor mij was de lol eraf toen ik dat hoorde, geen spanning meer, dus heb ik geen interesse meer.
Ik was gisteravond uit gegaan met een vriend. Maar ff een blonde meid versiert, wat mee gezoend enzow, blijkt ze 26 te zijn..... oeps. Mja, was toch wel een leuke ervaring.
quote:Das geen versierblunder man!! Das juist top!! Respect!!
Op maandag 28 juli 2003 00:13 schreef MartijnGizmo het volgende:
Ik heb er weer 1, olee.....Ik was gisteravond uit gegaan met een vriend. Maar ff een blonde meid versiert, wat mee gezoend enzow, blijkt ze 26 te zijn..... oeps. Mja, was toch wel een leuke ervaring.
goed gedaan! Geen blunder
quote:dat heb ik vorig jaar gehad, maar dan andersom.... maar ja na mijn eerst jointje en de nodige alcohol zag ik het ook allemaal niet meer....
Op maandag 28 juli 2003 00:13 schreef MartijnGizmo het volgende:
Ik heb er weer 1, olee.....Ik was gisteravond uit gegaan met een vriend. Maar ff een blonde meid versiert, wat mee gezoend enzow, blijkt ze 26 te zijn..... oeps. Mja, was toch wel een leuke ervaring.
Na een tijdje achter hun geloopt te hebben willen hun een huis binnen gaan. Een vriend maakt duidelijk dat hij wel even met ze gaat praten. Echt op zo;n manier van "Laat het maar aan mij over dan komt het wel goed!".
Relax denk je op zo'n moment, we gaan zo lekker met een groep meiden wat drinken en misschien nog wel meer!
Meiden staan wat aan de deur van een woning te rommelen, vriend komt daar aan lopen en zegt:"Hey, is dat soms een hoeren huis?"..............
Meiden boos, wij verschrikkelijk gelachen en maar snel door gelopen!
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 00:59 schreef CrashOne het volgende:
Meiden staan wat aan de deur van een woning te rommelen, vriend komt daar aan lopen en zegt:"Hey, is dat soms een hoeren huis?"..............Meiden boos, wij verschrikkelijk gelachen en maar snel door gelopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |