In de topic-titel is "Monkeys" trouwens fout gespeld.
quote:...was toch The Monkees, met Michael Nesmith?
Op dinsdag 1 juli 2003 21:29 schreef motown het volgende:
Nog niet gehoord. Gezien het gebrek aan inspiratie tegenwoordig met al die covers die ze dan maar weer uit de kast trekken, zou het me overigens niets verbazen. Dat ze dan werkelijk zo ver gaan om een groep te coveren die zelf oorspronkelijk hoofdzakelijk covers maakte, dat is al helemaal van de gekken.In de topic-titel is "Monkeys" trouwens fout gespeld.
The Thrills
Big Sur
Klik de site aan, dan hoor je het hele nummer.
http://www.thethrills.com/
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 01-07-2003 21:57]
quote:De band The Thrills is één van OOR's huidige troetelkindjes, geloof ik. Op zich geen slechte band, met redelijk degelijke, non-offensieve popliedjes, maar ook niet veel meer dan dat; ik hou er persoonlijk een beetje een "mwa"-gevoel aan over. Eerste single Santa Cruz vond ik op zich wel aardig, maar andere nummers die ik van hen gehoord heb waren toch net iets te veel van hetzelfde om me er werkelijk verder in te willen verdiepen.
Op dinsdag 1 juli 2003 21:34 schreef SunChaser het volgende:The Thrills
Big Sur
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 01-07-2003 22:18]
'Stiekem' vind ik veel Monkees-nummers best wel leuk, eigenlijk. Die 'Head'-film is ook lekker maf.
quote:Klik de site maar eens aan, dan hoor je de song: http://www.thethrills.com/
Op dinsdag 1 juli 2003 21:55 schreef Zander het volgende:
Het fragmentje lijkt eigenlijk helemaal niet op de Monkees' themesong,
[nutteloze trivia-mode] Ik geloof dat Big Sur in Californie in de jaren 50 of 60 de de locale 'hangout' was van Jack Kerouac en Allen Ginsberg.
quote:Mwah, op zich hou ik wel van die Sixties-sound, maar dit nummer is niet zo bijzonder, vind ik op het eerste gehoor.
Op dinsdag 1 juli 2003 22:03 schreef SunChaser het volgende:
Is dit soort muziek jouw smaak Zander.
-edit-
de m *kuch* p3 klinkt wel zuiver.
Dus ik vraag me af of dit slechts een gimmick is van The Thrills.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 01-07-2003 22:11]
quote:Omdat de Monkees zelf ook een gimmick waren?
Op dinsdag 1 juli 2003 22:08 schreef MikeyMo het volgende:
mensen die nummers van de Monkees gaan coveren kunnen dat enkel als gimmick doen...
quote:o.a.
Op dinsdag 1 juli 2003 22:08 schreef SunChaser het volgende:[..]
Omdat de Monkees zelf ook een gimmick waren?
En Davy Jones ken ik alleen van zijn gastoptredens bij My Two Dads
quote:Relatief nieuwe groep, inderdaad. Hun debuutalbum is pas net 2 dagen uit, geloof ik...
Op woensdag 2 juli 2003 09:04 schreef SunChaser het volgende:
Is het een nieuwe groep ofzo. Lijkt wel of niemand ze kent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |