abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11463605
Met een paar vrienden heb ik redelijk impulsief besloten om naar Marokko te gaan. Heeft iemand ervaringen met het huren van auto's daar? Ik heb al het een en ander op internet gezocht, er zijn zat auto's te huren voor goeie prijzen, maar toch zou ik willen weten of iemand nog tips/ervaringen op dit gebied heeft?
"I know you believe that you hunderstand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant..."
  maandag 30 juni 2003 @ 14:38:51 #2
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_11463772
Wij hebben een Mitsubischi Pajero gehuurd toen we daar waren. (Marrakech) De wegoppervlakken (vooral buiten de stad) lenen zich niet echt voor gewone bandjes. En het is leuker... Maar wij hebben de auto pas in Marokko geregelt bij een lokaal zaakje. Het is alleen aan te raden dat je frans spreekt.
pi_11464010
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:38 schreef Kresj het volgende:
Wij hebben een Mitsubischi Pajero gehuurd toen we daar waren. (Marrakech) De wegoppervlakken (vooral buiten de stad) lenen zich niet echt voor gewone bandjes. En het is leuker... Maar wij hebben de auto pas in Marokko geregelt bij een lokaal zaakje. Het is alleen aan te raden dat je frans spreekt.
Een Pajero zou ik ook wel willen maar we willen het een beetje goedkoop houden (we zijn pauperstudenten)... die lokale zaakjes.. zijn die allrisk-technisch en voorwaardentechnisch ook goed te vertrouwen?
"I know you believe that you hunderstand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant..."
pi_11464065
Marokko
  maandag 30 juni 2003 @ 14:53:50 #5
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_11464072
Of ze allemaal te vertrouwen zijn, waarschijnlijk niet. Maar anders hebben ze altijd nog de gewone zaken zoals: Hertz & Avis.

Verder is een auto huren in Marokko niet zo duur. Anders had ik ook geen Pajero genomen. Maar jeeps worden er gewoon erg veel verhuurd.

pi_11473768
Wat is niet duur??
Ik heb zelf het plan opgevat om in Oktober een paar weken richting Marokko te gaan, dus kan wel wat tips gebruiken.
pi_11620991
Ik denk dat we daar een Fiat Uno of een Fiat Palio (??) gaan huren. Iemand voorkeuren? Weet iemand uberhaupt iets over de Palio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')