Ik ben niet helemaal eerlijk geweest tegen een aantal mensen. Ik noem Yvonne in het bijzonder, en eigenlijk ook niet tegen mezelf.
Vanmiddag heb ik Eminem's laatste album gekocht...
Eminem is een persoon waar ik al tijden over loop te zaniken en zeuren. Hoe vreselijk hij wel niet is, etc. etc.
Ik ben zelfs erg kwaad geworden op Yvonne, omdat zij hem verdedigde.
Dit heb je echter niet verdiend, Yvonne. Mijn oprechte excuses. Al tijden vind ik Eminem prima muziek maken. Zijn clips laten me niet bepaald koud, ik word er eerder warm van.
Maandenlang heb ik, ook tegen mezelf, volgehouden dat ik Eminem niks vond. Terwijl ik het eigenlijk gewoon gaaf vond.
Maar ja, Eminem staat natuurlijk bekend om zijn anti-gay lyrics en mijn vriend heeft een enorme hekel aan 'm. Elke keer als hij op TV was deed ik ook mee: "Nou vreselijk inderdaad, belachelijk. Gatver!"
Hoppa, dat is voorbij.Ik vind Eminem goed, okee?
Ik ga nu eindelijk de muziek luisteren die ik leuk vind. En als ik zin heb dan ruk ik me verdomme af op die geile videoclips. Fuck op (zie je, even plaatje luisteren, ik leer snel ). Ik ga doen waar ik zelf zin in heb.
Als Youp van het Hek (lees: iemand die ook overal tegenaan trapt) nichten afzeikt dan hoor je er ook niemand over. En nu staat de wereld op z'n kop? Stel je niet aan.
Voor de meeste van jullie zal bovenstaande dus wel onzin lijken, maar voor mij is het bloedserieus. Een soort keerpunt in m'n leven. Al lijkt het misschien maar een verhaaltje over een omstreden cd.
Yvonne, nogmaals sorry dat ik toen niet eerlijk tegen je was. Dit is meteen mijn statement voor de rest van de wereld.
Ik ben weer een stukje meer 'ik'.
quote:Mijn antwoord hierop staat in mijn post:
Op 22 februari 2001 19:04 schreef L-X het volgende:
Kon je dit niet ff naar haar emailen of melden in de chat? No offense hoor, maar ik dacht ff dat je doodging of iets anders verschrikkelijks toen ik keek naar de kop.
quote:Ik had de behoefte om dit te vertellen. De behoefte om publiekelijk mijn excuses aan te bieden en de behoefte om publiekelijk te vertellen dat ik weer wat trotser ben op mezelf.
Op 22 februari 2001 18:08 schreef Gellarboy het volgende:
Dit is meteen mijn statement voor de rest van de wereld.
Wat mensen verder wel of niet van Eminem vinden, sataN, is de discussie niet. Daar zijn plenty topics over in het M&TV forum. Wat ik voor mezelf heel belangrijk vind, is dat ik nu eindelijk iets gedaan heb waar ik al maanden behoefte aan had.
Beelzebub? Hoezo ben ik nog een beter acteur dan je al dacht?
quote:Toch lief dat je je zorgen maakte trouwens.
Op 22 februari 2001 19:04 schreef L-X het volgende:
maar ik dacht ff dat je doodging of iets anders verschrikkelijks toen ik keek naar de kop.
quote:Ach joh dat wist ik heus wel, sta maar weer op hoor.
Ik ben niet helemaal eerlijk geweest tegen een aantal mensen. Ik noem Yvonne in het bijzonder, en Manono en eigenlijk ook niet tegen mezelf
quote:Wonderlijk at een prijsje al niet kan doen he...
Ik vind Eminem toch gewoon goed, okee?
Je hebt wel eens ergere dingen mooi gevonden, ik noem geen namen want dan raken we maar weer in de war. Veel plezier in elk geval!
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 22-02-2001 19:30]
voor Manono
Gellar Klasse!!!
quote:Iedereen die als een puber overal tegenaan ramt is meteen een facist?? Of wil je je stelling verder onderbouwen?
Op 22 februari 2001 20:13 schreef buzzer het volgende:
Sja, je hebt principes of je hebt ze niet.
Ik zou nooit iets kopen van een facist.
quote:En weer bedankt voor het beeld. Volgende dia asjeblieft...
En als ik zin heb dan ruk ik me verdomme af op die geile videoclips.
[checkt beschikbaarheid van slaappillen]
(ps: )
quote:Dat moest je eigenlijk met een vette knipoog lezen. Aangezien je bijgedraaid bent dus. Of had je dit gevoel toen ook al?
Op 22 februari 2001 19:18 schreef Gellarboy het volgende:
(...)Beelzebub? Hoezo ben ik nog een beter acteur dan je al dacht?
quote:Zelf zou ik hem niet echt een fascist willen noemen (in tegenstelling tot de meeste 'gangsta's' verheerlijkt hij nl. niet geweld, wat een kenmerk van het fascisme is).
Op 22 februari 2001 22:07 schreef Gellarboy het volgende:
Iedereen die als een puber overal tegenaan ramt is meteen een facist?? Of wil je je stelling verder onderbouwen?
Maar een zak is het wel. Die uitlatingen van hem kunnen gewoon niet (ongeacht of er een paar mensen zijn die er niet mee zitten, zoals bijv. Gellarboy)... hij hoeft van mij die Grammy's of wat dan ook niet te krijgen.
Dat zo'n kneus zomaar alles kan zeggen vind ik eigenlijk een beetje niet kunnen.
AFGANG!
quote:Ik weet het niet... Ik denk het wel. Ik vond alleen dat ik het niet leuk -mocht- vinden, uit principe. Eminem doet niet lief over homo's en daarom -mag- ik het niet leuk vinden.
Op 22 februari 2001 22:12 schreef beelzebub het volgende:
Of had je dit gevoel toen ook al?
Stel je voor, dat ik met een andere homo praat en zeg: "Ik vind Eminem leuk!"... Wat zouden ze daar van zeggen???
Fuck them, ze accepteren me NU toch ook niet. Dan kan Eminem er ook nog wel bij. Zal mij godverdomme m'n reet roesten wat de één of andere Reguliersrelnicht van mij vindt.
Hmmm, komt wel een hoop frustratie uit ineens. Is wel ff fijn.
Ik ga pitten! Schrijft allen 22 februari in uw agenda als de dag dat Gellarboy uit de kast kwam. Hoera, de eerste verhetero'de flikker. Heb ik aan jullie te danken. En ik vind het geen seconde jammer.
Eerst doe je jaren je best om door hetero's geaccepteerd te worden en nu blijkt dat je uitgekotst wordt door de gayscene, omdat je je niet gedraagt als standaard nicht. De enigen die me gewoon accepteren zijn, ehm, jullie eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |