abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11234185
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 23:14 schreef Par4n0id het volgende:
Moet jij maar es meemaken als een heel goede vriend in een autoongeluk doodgaat, dan doe jij wel huilie huilie zeker, kansloze mongool.
Is inderdaad heel erg. Maar spui je frustraties ff op een andere manier, wil je?
;(
  donderdag 19 juni 2003 @ 23:16:49 #27
55133 OrganicIron
while !asleep() sheep++;
pi_11234256
quote:
Daarom zijn de duitse autosnelwegen ook zo veel veiliger dan de Nederlandse, is er daar een snelheidslimiet dan houdt men er zich over het algemeen wel aan omdat er wel een goede reden voor zal zijn. In Nederland wil de overheid graag voor ons nadenken...
Rond de grote steden gelden er idd snelheidslimieten en op de lange stukken lekker blazen (ook niet lang overal).
Maar laat nederland (vooral randstad) nou net 1 grote stad zijn zowat. Helemaal in/rond de spits echt belachelijk.
Het wordt tijd voor electronische bewijzering, camera's meten de doorstroom. Is het rustig basissnelheid + 30, is het druk basissnelheid - XXX, optimale doorstroom in en uit de spites!
pi_11234306
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 23:08 schreef Par4n0id het volgende:

[..]

Haha de ts is nu toch ook helemaal pissed, dat is juist wat de regering ermee wilt bereiken. Dat de mensen die de boete krijgen volgende keer wel beter nadenken.

-edit quote-

Ze hebben wel wat beters te doen, zoals (zie bovenstaande post) controleren op asociaal rijgedrag, ik vind 100 km/h langs wegwerkzaamheden of dronken rijden veel erger dan iemand die op een lege snelweg (zelfs fors) te hard rijdt. Maar in Den Haag denkt men daar anders over. Mensen zoals jij die dit soort ongein uitkramen horen zelf niet eens in het verkeer thuis... "Ga dood" tjonge, how low can you go... Om het nog maar niet te hebben over het gebruik van het woord kanker.

* Jalu rijdt trouwens niet in een "k* sportwagen" maar in een brave gezinsauto die op een Nederlandse snelweg bij 170 km/h niet opeens levensgevaarlijk is als hij dat in Duitsland van de wetgever best mag rijden. Mensen zoals jij, die, als ze iemand met 150 aan zien komen er gauw voorschieten met 120 omdat "die klootzak toch niet harder mag" die maken het verkeer op de Nederlandse autosnelweg gevaarlijk...

[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 19-06-2003 23:41]

pi_11234342
euhm
als het rustig is kan je hard dat is een
twee is dat 190 eigenlijk net iets TE hard is. Rijd nooit harder dan 50km te hard behalve in buitenland...

suc6 met trugkrijgen van je auto. Met de boete zal je vast nog niet zo zitten, je auto kan je ook al goed betalen :p

Grtz JP | visit http://www.jpschadde.nl
pi_11234380
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 23:15 schreef Huilie het volgende:

[..]

Is inderdaad heel erg. Maar spui je frustraties ff op een andere manier, wil je?

Nee dat komt door asociale rijders zoals jullie, en niets anders. Als iedereen gewoon even snel zou rijden zou iedereen altijd overal sneller komen (geen files ed) en zou het een stuk veiliger zijn. Maar nee, meneer kapsones (en ik zie hier behoorlijk wat van die types) moet weer es iedereen inhalen en denkt dat ie alles kan. Totdat er in een keer iets gebeurd, waarmee hij weer anderen de dood mee in moet slepen.
Disclaimer: gepost met toestemming van de betrokkenen[br] Ga nooit in discussie met een idioot. Ze halen je omlaag naar hun niveau en kloppen je met ervaring.
pi_11234387
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 23:15 schreef Huilie het volgende:

[..]

donderdag 19 juni 2003 @ 23:20:34 #32
55133 OrganicIron
while !asleep() sheep++;
pi_11234395
Par4n0id vind je dat soort reacties nou echt gek op jou posts?
Als jij een bericht eens fatsoenlijk uitschrijft en de topicstarter niet meteen loopt uit te maken voor alles wat god verboden heeft en ziektes die je niet wilt hebben, misschien dat de reacties op jouw posts dan ook wat beeter aansluiten op jouw verwachtingen...

en nee ik hoop nooit een vriend/dierbare te verliezen op zo'n nare manier!

donderdag 19 juni 2003 @ 23:21:24 #33
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11234426
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 23:17 schreef Jalu het volgende:

[..]

* Jalu rijdt trouwens niet in een "k* sportwagen" maar in een brave gezinsauto die op een Nederlandse snelweg bij 170 km/h niet opeens levensgevaarlijk is als hij dat in Duitsland van de wetgever best mag rijden. Mensen zoals jij, die, als ze iemand met 150 aan zien komen er gauw voorschieten met 120 omdat "die klootzak toch niet harder mag" die maken het verkeer op de Nederlandse autosnelweg gevaarlijk...

Oe ja, hun bloed kan ik inderdaad wel drinken..
Ik gooi dan meestal vol mn groot licht aan net zolang dat ze weer opzij stappen.. of moet er rechts voorbij kunnen komen.

The truth was in here.
pi_11234431
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 23:14 schreef Par4n0id het volgende:
Moet jij maar es meemaken als een heel goede vriend in een autoongeluk doodgaat, dan doe jij wel huilie huilie zeker, kansloze mongool.
Als je nog wat lagere scheldwoorden gebruikt weet je de ander vast te overtuigen van je gelijk.
pi_11234434
quote:
Jongen ik rijd nog niet eens auto, en dat zou ik zoiezo niet doen. Maar als jij met 200 gaat racen op de snelweg en iemand rijdt toevallig op de linkerbaan met 130/140 dan heb je ook zo een flinke kettingbotsing.

Disclaimer: gepost met toestemming van de betrokkenen[br] Ga nooit in discussie met een idioot. Ze halen je omlaag naar hun niveau en kloppen je met ervaring.
pi_11234461
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 23:21 schreef Par4n0id het volgende:

[..]

Jongen ik rijd nog niet eens auto, en dat zou ik zoiezo niet doen. Maar als jij met 200 gaat racen op de snelweg en iemand rijdt toevallig op de linkerbaan met 130/140 dan heb je ook zo een flinke kettingbotsing.

Dat zeg je nu. Ik rij ook nog niet auto/motor maar ben niet zo hypocriet om nu al te zeggen dat ik nooit te hard ga rijden.
pi_11234464
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 23:20 schreef Par4n0id het volgende:

[..]

Nee dat komt door asociale rijders zoals jullie, en niets anders. Als iedereen gewoon even snel zou rijden zou iedereen altijd overal sneller komen (geen files ed) en zou het een stuk veiliger zijn. Maar nee, meneer kapsones (en ik zie hier behoorlijk wat van die types) moet weer es iedereen inhalen en denkt dat ie alles kan. Totdat er in een keer iets gebeurd, waarmee hij weer anderen de dood mee in moet slepen.

Knap dat je in een paar regels tekst kunt zien of iemand kapsones heeft. In dit topic heeft er nog maar 1 iemand kapsones, en dat ben jij. Het spijt me dat je een vriend verloren hebt door een auto-ongeluk, maar dat is niet de schuld van niemand in dit topic.
pi_11234479
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 23:20 schreef Par4n0id het volgende:

[..]

Zegt iemand die NET 16 is geworden. Kom maar terug als je ECHT aan het verkeer deelneemt i.p.v. alle mensen in sportieve auto's over 1 kam te scheren. Sukkel
;(
pi_11234511
Ik gebruikte in het begin tegen de TS geen grof taalgebruik, dit deed ik tegen diegene die zo nonchalant deed over iets waarmee de meeste niet natuurlijke doden vallen in nederland. Je rijd 80 kilometer harder dan de rest van al de andere weggebruikers en denk je dan serieus dat je nog snel kan remmen als iemand toevallig naar links gaat. Door die *** mensen die denken dat ze alles kunnen en mogen word het verkeer zo gevaarlijk.
pi_11234553
quote:
Dat zeg je nu. Ik rij ook nog niet auto/motor maar ben niet zo hypocriet om nu al te zeggen dat ik nooit te hard ga rijden.
Ik bedoelde daarmee dat ik niet met 120 voor een auto die 200 rijdt zou springen (vooral uit zelfbelang hoor) Dat ik zelf te hard ga rijden denk ik wel, maar niet 200, dat is gewoon te lomp.
pi_11234580
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 23:21 schreef Par4n0id het volgende:

[..]

Jongen ik rijd nog niet eens auto, en dat zou ik zoiezo niet doen.

Ah dat verklaart een boel
quote:
Maar als jij met 200 gaat racen op de snelweg en iemand rijdt toevallig op de linkerbaan met 130/140 dan heb je ook zo een flinke kettingbotsing.
Zeg je dat ook tegen die KLPD-ers die elk jaar vele auto's in de prak rijden omdat zij dat wel (denken te) kunnen? Trouwens, ook op de autosnelweg hoor je te spiegelen, en komt er een snellere verkeersdeelnemer aan, dan ga je aan de kant, ook al vind jij dat hij/zij veel te snel rijdt. Zo is de wet.
Het zal maar die onopvallende politieauto die op weg is naar dat auto-ongeluk waar je het eerder over had.
pi_11234685
quote:
Zegt iemand die NET 16 is geworden. Kom maar terug als je ECHT aan het verkeer deelneemt i.p.v. alle mensen in sportieve auto's over 1 kam te scheren. Sukkel
Ik zit ook vaak in de auto en denk je dat ik blind ben ofzo. Ik zie die gasten toch voorbijflitsen. En dat iemand die ik ken aan zoiets is overleden heeft er WEL mee te maken. Er gaan super veel mensen dood in het verkeer en een belangrijke oorzaak daarvan zijn de hardrijders. En ik irriteer me dood aan mensen die denken dat het toch niks uitmaakt, want er gaat toch nooit iets fout. Onder die asociale rijders neem ik ook die business typetjes die 200 in hun mercedes rijden, en echt niet alleen die sport wagens. Er zullen vast wel wat sport wagens zijn die normaal rijden. Maar waarom zou je een sport wagen kopen om zo zacht te rijden.
pi_11234691
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 23:26 schreef Par4n0id het volgende:

[..]

Ik bedoelde daarmee dat ik niet met 120 voor een auto die 200 rijdt zou springen (vooral uit zelfbelang hoor) Dat ik zelf te hard ga rijden denk ik wel, maar niet 200, dat is gewoon te lomp.

Totdat eens een keer in een z-4 mag rijden.

[Dit bericht is gewijzigd door Marruk op 19-06-2003 23:33]

pi_11234721
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 23:24 schreef Par4n0id het volgende:
Ik gebruikte in het begin tegen de TS geen grof taalgebruik, dit deed ik tegen diegene die zo nonchalant deed over iets waarmee de meeste niet natuurlijke doden vallen in nederland. Je rijd 80 kilometer harder dan de rest van al de andere weggebruikers en denk je dan serieus dat je nog snel kan remmen als iemand toevallig naar links gaat. Door die *** mensen die denken dat ze alles kunnen en mogen word het verkeer zo gevaarlijk.

Oh, ben jij er zo-eentje.. Die zelf wel mag wat anderen te verwijten valt... Nogmaals, het grootste deel van de verkeersdoden in Nederland valt NIET door snelheidsovertredingen maar door totaal andere oorzaken. Als je de propagandistisch gepresenteerde cijfers van het CBS en 3VO goed bekijkt, dan zul je dat beamen.
En die cijfers worden ze propagandistisch gepresenteerd omdat die snelheidscontroles zulke lucratieve bezigheden zijn voor de Staat. Hou jezelf niet voor de gek door te denken dat er bij de beleidsmakers op dat gebied ook maar 1 enkel iemand is die daadwerkelijk gelooft dat hij daar ALLEEN voor de verkeersveiligheid mee bezig is, want dan ging men wel subiet andere prioriteiten stellen, zoals drank-rijden, gordelcontroles, asociaal rijgedrag, enz. enz.
pi_11234722
Als je van baan gaat wisselen dien je de volgende procedure te volgen:
Binnenspiegel, buitenspiegel, dode hoek. Na enkele seconden kijk je nog een keer in je binnenspiegel en vervolgens schuif je een baan op.

Als je nog een keer in je binnenspiegel kijkt kan je schatten hoe snel de andere auto gaat.

Je hebt dan twee keuzes, je wacht ff of je geeft gas en gaat weer snel naar rechts.

Het is niet zo ingewikkeld om auto te rijden.

Ik rij overigens alleen te hard op de snelweg. In de bebouwde kom is het onverantwoord om hard te rijden.

Kleine kinderen op de motorkap zie ik niet zitten.

Vink = conform akkoord
pi_11234762
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 23:24 schreef Par4n0id het volgende:
Ik gebruikte in het begin tegen de TS geen grof taalgebruik, dit deed ik tegen diegene die zo nonchalant deed over iets waarmee de meeste niet natuurlijke doden vallen in nederland.
Oh, dan is het goed natuurlijk.
quote:
Je rijd 80 kilometer harder dan de rest van al de andere weggebruikers en denk je dan serieus dat je nog snel kan remmen als iemand toevallig naar links gaat.
Ik kan, met 4 x schijven onder de auto, binnen 2 seconden 80 km/h van mijn snelheid afhalen, inderdaad. De truuk is alleen dat je zorgt dat dat niet nodig is. Anticiperen heet dat. Leer je nog wel als je rijles gaat nemen.

Verder is deze discussie natuurlijk te dom voor woorden, en off-topic. Klote voor de TS, dat gaat een flinke boete worden. Maar dat is het risico als je te laag vliegt.

pi_11234775
quote:
Zeg je dat ook tegen die KLPD-ers die elk jaar vele auto's in de prak rijden omdat zij dat wel (denken te) kunnen? Trouwens, ook op de autosnelweg hoor je te spiegelen, en komt er een snellere verkeersdeelnemer aan, dan ga je aan de kant, ook al vind jij dat hij/zij veel te snel rijdt. Zo is de wet.
Het zal maar die onopvallende politieauto die op weg is naar dat auto-ongeluk waar je het eerder over had.
Zo draai je de schuld om, de schuld is niet dat degene die zich wel aan de wet houden voor de te hard rijdenden rijden. Maar de schuld ligt gewoon bij diegene die harder dan de toegestane snelheid rijden. Iedereen irriteert zich rot aan de rot jeugd die alle regels overtreed, terwijl ze zelf te hard rijden en zichzelf van geen kwaad bewust zijn. De te hard rijdenden moeten gewoon langzamer rijden, daar ligt de schuld, wet is wet. Je hebt je er maar aan te houden.
pi_11234862
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 23:31 schreef Par4n0id het volgende:

[..]

Ik zit ook vaak in de auto en denk je dat ik blind ben ofzo. Ik zie die gasten toch voorbijflitsen. En dat iemand die ik ken aan zoiets is overleden heeft er WEL mee te maken. Er gaan super veel mensen dood in het verkeer en een belangrijke oorzaak daarvan zijn de hardrijders.

Check je feiten.
quote:
En ik irriteer me dood aan mensen die denken dat het toch niks uitmaakt, want er gaat toch nooit iets fout. Onder die asociale rijders neem ik ook die business typetjes die 200 in hun mercedes rijden, en echt niet alleen die sport wagens.
Asociaal rijden is iets heel anders dan snel rijden. Wie is er in bovenstaand voorbeeld asocialer; diegene die 150 km/h rijdt of diegene die met 120 km/h gauw zijn auto ervoor gooit omdat hij voor eigen rechter wil spelen
quote:
Er zullen vast wel wat sport wagens zijn die normaal rijden. Maar waarom zou je een sport wagen kopen om zo zacht te rijden.
Nee, inderdaad, misschien moeten we sportwagens dan maar verbieden. Moeten we ook gelijk de winkels verbieden om nog een schaar te verkopen, daar kun je ook iemand mee doden.
pi_11234971
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 23:34 schreef Par4n0id het volgende:

[..]

Zo draai je de schuld om, de schuld is niet dat degene die zich wel aan de wet houden voor de te hard rijdenden rijden. Maar de schuld ligt gewoon bij diegene die harder dan de toegestane snelheid rijden.

Waarom dan? Diegene die niet goed in zijn spiegels kijkt ziet vroeg of laat ook jou over het hoofd terwijl je braaf 119 km/h sukkelt.
Het Nederlandse verkeersbeleid zorg er alleen maar voor dat mensen er niet meer zelf over nadenken of iets wel of niet verantwoord is want dat doet de overheid wel voor ze. In Nederland is het notabene zelfs al nodig om signalering met een snelheidbeperking aan te zetten bij dichte mist, want ander blijven veel van dit soort brave mensen braaf 119 rijden. Het mag immers...
  donderdag 19 juni 2003 @ 23:42:30 #50
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_11234993
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 22:58 schreef oxi het volgende:
eikel

ik hoop dat ze je rijbewijs nooit meer teruggeven.

en eigenlijk zou hij ook nooit meer in de buurt van een auto mogen komen
Asjemenou
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')