dan vlak naast je een grietje van 14: krijgen we zo Vijftig Cent?
Voor je: Papa en zoonlief (10?) de halve avond strak voor zich uit kijkende. Het zoontje in het begin met de vingers in de oren. Vader had z'n zondagse shirt aan
ook irritant: bijna niemand kende Cypress Hill leek wel, correctie... bijna niemand onder de 18 kende Cypress Hill
Ik ben geeneens die hard hiphopper en ik kende een groot deel van hun repertoire...
Alleen achter me was het wel grappig: een vader was met beide zoons die een jaartje of 12-13 waren en alledrie zaten ze aan het bier... dat zag er wel leuk uit!
quote:ja, het publiek bij de voorverkoop gaf al enigzins aanwijzingen daarvoor
Op donderdag 19 juni 2003 09:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Errm, vraagje. Had je dat zeg maar niet van te voren kunnen verwachten?
ow well. als je het maar leuk hebt gehad
quote:Moet je m'n minirecensie lezen in het concert topic
Op donderdag 19 juni 2003 09:17 schreef Ixian_Herald het volgende:
en dan toch gaan? kan me er iets bij voorstellen maar om nou een hele avond met kinderen en poldergangsters door te brengen...ow well. als je het maar leuk hebt gehad
Volgende keer hopelijk een Rammstein concert in de HMH ofzo, dat is pas leuk publiek! Stadions zijn voor houseparties!
quote:jah, samen met irene moors
Op donderdag 19 juni 2003 09:24 schreef Dirty_Harry het volgende:
Eminem.... zat die vroeger niet bij "Kinderen voor Kinderen"????
Jammer dat ik er niet bij was. Had ik ook m'n gangsta outfit aangedaan. Was ik denk ik de enige neger geweest
quote:gewoon een Levi's spijkerbroek, air max, Nike shirt.. gewoon m'n dagelijkse grijze muis die zich niet zonodig hoeft uit te sloven op kledinggebied outfit
Op donderdag 19 juni 2003 09:27 schreef Pikkebaas het volgende:
Hoe zag jij eruit MikeyMo ??Jammer dat ik er niet bij was. Had ik ook m'n gangsta outfit aangedaan. Was ik denk ik de enige neger geweest
quote:Geen netje of theedoek op je hoofd ?? Geen pleiser op je wang ??
Op donderdag 19 juni 2003 09:28 schreef MikeyMo het volgende:[..]
gewoon een Levi's spijkerbroek, air max, Nike shirt.. gewoon m'n dagelijkse grijze muis die zich niet zonodig hoeft uit te sloven op kledinggebied outfit
Voelde je je niet heel alleen daar ??
quote:broeders....? werk je in een ziekenhuis...
Op donderdag 19 juni 2003 09:33 schreef Pikkebaas het volgende:
Was eigenlijk wel leuk geweest. Samen met wat vrienden (broeders) in volledige moederneukende slechtebillenneger outfit een beetje die wiggers bangmaken
quote:Dat lijkt me ook ja
Op donderdag 19 juni 2003 09:33 schreef Dirty_Harry het volgende:
Ik vraag me wel een af of zo'n "artiest" niet in een stuip ligt zodra hij van 't podium afstapt..... zo'n compleet stadion vol met van die losers met van die theedoeken in hun haar en behangen met nepgoud moet je toch op de lachspieren gaan werken...
quote:dat vroeg ik me dus ook al af, tijdens het concert... het zijn je fans maar volgens mij ben je er helemaal niet blij mee...
Ik vraag me wel een af of zo'n "artiest" niet in een stuip ligt zodra hij van 't podium afstapt..... zo'n compleet stadion vol met van die losers met van die theedoeken in hun haar en behangen met nepgoud moet je toch op de lachspieren gaan werken...
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 09:34 schreef Dirty_Harry het volgende:[..]
broeders....? werk je in een ziekenhuis...
![]()
Ja zoiets, ik weet niet hoe ik anders mijn etnische vrienden moet omschrijven. Ik heb zowel blanke als niet-blanke vrienden en soms is het handig om wat onderscheid te kunnen maken.
Vandaar.
quote:er zijn er genoeg die 'normaal' waren alleen vallen die niet op en irriteer je je niet aan hun... het zijn die juist opvallen die je irriteren...
Op donderdag 19 juni 2003 09:29 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Geen netje of theedoek op je hoofd ?? Geen pleiser op je wang ??
Voelde je je niet heel alleen daar ??
quote:Ik zou niet meer bijkomen van het lachen in elk geval.
quote:'t is volgens mij hetzelfde als met K3... denk je een meidengroepje te beginnen blijken alleen kleuters je muziek leuk te vinden..... Voel je je dan ff genaaid...
Op donderdag 19 juni 2003 09:35 schreef MikeyMo het volgende:[..]
dat vroeg ik me dus ook al af, tijdens het concert... het zijn je fans maar volgens mij ben je er helemaal niet blij mee...
quote:Kleuters zijn echt enthousiast... voor al die breezahjeugd ben je een wegwerpartiest die max 2 albums meegaat...
Op donderdag 19 juni 2003 09:40 schreef Dirty_Harry het volgende:[..]
't is volgens mij hetzelfde als met K3... denk je een meidengroepje te beginnen blijken alleen kleuters je muziek leuk te vinden..... Voel je je dan ff genaaid...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |