abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juni 2003 @ 10:10:07 #51
54031 Levensgenieter
De Grijzen komen eraan!!!!!!!!
pi_11187173
pfffff gisteren dus een soort van laat verjaardagsfeest gehad van mij. Bier en goldstrike erbij. Op zich was het wel een leuke avond, maar toch mis ik wat. Ik weet het niet goed.

Het zijn allemaal leuke mensen. Maar ik mis denk ik toch een vriendin ofzo. Ben niet hopeloos ofzo. Maar vrienden alleen is ook niet alles. Ik dacht vaak dat ik best zonder vriendin kon leven. Toch mis iemand die ik speciale aandacht kan geven en waar ik speciale aandacht van terug krijg.

Pffff moet me niet er al te lang mee bezig houden.

De kater valt mee hier. Ondanks dat ik tot 0400 ben doorgegaan

ADOS: soms zeg je dat gewoon. En soms geloof je niets dan duisternis. En hoe moet je dan verder?
  woensdag 18 juni 2003 @ 10:40:00 #52
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_11187720
Beter dan gisteravond gelukkig, maar nog niet geweldig. Komt wel weer hopelijk.
Zo maar eerst even douchen en aankleden enzow. En als het lukt maar weer met schoolwerk beginnen...

En een voor Dian en Devv!

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_11187737
Eigenlijk gaat het wel heel erg goed
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_11187769
Raar.
Heel raar.

Ik weet niet meer wat ik wel of niet moet voelen.
Eigenlijk moet ik me over alle gevoelens heenzetten, om weer een beetje nomaal aan de slag te kunnen. Maar dat lukt niet.

pi_11187835
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 10:40 schreef texelonia het volgende:
Beter dan gisteravond gelukkig, maar nog niet geweldig. Komt wel weer hopelijk.
Zo maar eerst even douchen en aankleden enzow. En als het lukt maar weer met schoolwerk beginnen...

En een voor Dian en Devv!

Tuurlijk komt dat wel weer en veel suc6 met school!

Net mn 1e tentamen achter de rug en het was echt een drama Nu 4 uur lang wachten op mn volgende tentamen, ondertussen ervoor aan het leren.. En dan als ik thuis kom weer de hele avond leren, en morgen weer, en dan nog een week + herkansingen daarna

pi_11188351
Gewoon goed

Tevreden met mezelf, met m'n vrienden en met het feit dat ik het besluit heb genomen minder te computeren en me meer met andere dingen bezig te houden

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 18 juni 2003 @ 11:55:37 #57
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_11189274
t gaat wel ok vandaag:)
Heb mn vervangend vervoer gekregen voor mn eigen oto omdat die naar de spuiter moet:)

Durven ze me in een Nissan Microbe te proppen...tssssssk :|

Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
pi_11189631
Niet geweldig... ik ben alleen maar bezig met mezelf en hoe ik voor anderen ben, en tja, als ik (en anderen) dan niet tevreden over mij ben (/zijn)...
amper beweegt het woord amper in de wind die nergens is
  woensdag 18 juni 2003 @ 12:21:16 #59
54750 koala2002
Lief beertje of toch niet?
pi_11189911
Voel me best owkee
Behalve dat de ene kant van mn hoofd echt vol snot zit
Nee, het gaat gewoon prima..
houden zo dus
Schilder me rood, geef me de kleur van je hartstocht!
We're one, but we're not the same.
pi_11189918
blergh, ik voel me down. De situatie word alleen maar uitzichtlozer als het zo door gaat. Zelfs het licht aan de horizon is verdwenen.

Ik wil gillen of zo

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  woensdag 18 juni 2003 @ 12:22:11 #61
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11189941
schoon, ff douchen is lekker
  woensdag 18 juni 2003 @ 12:29:09 #62
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_11190105
Waarom als ik me net weer wat beter voel, moet er weer iets gebeuren om alles te verpesten??? Nu dus weer die klote school...

Ik had in 3e blok 2 lessen stagebegeleiding gemist, en je mag er maar eentje missen. Ik zei dat toen tegen die leraar, en die zei toen dat het niet erg was omdat ie ook naar verslagen enzow keek. Nou krijg ik dus vandaag een brief met een extra opdracht!!! Omdat ik anders een onvoldoende krijg

Staat er bij:
Je kunt de gemaakte opdracht meenemen naar het stagegesprek, of eerder opsturen.
Mijn stagegesprek is vanmiddag!!!!!!!!

KUTZOOI.

Heb het helemaal gehad met alles.... Er hoeft nog maar *dit* te gebeuren en ik ga echt instorten.....

©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 18 juni 2003 @ 12:32:00 #63
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_11190160
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 12:29 schreef texelonia het volgende:
Waarom als ik me net weer wat beter voel, moet er weer iets gebeuren om alles te verpesten??? Nu dus weer die klote school...

Ik had in 3e blok 2 lessen stagebegeleiding gemist, en je mag er maar eentje missen. Ik zei dat toen tegen die leraar, en die zei toen dat het niet erg was omdat ie ook naar verslagen enzow keek. Nou krijg ik dus vandaag een brief met een extra opdracht!!! Omdat ik anders een onvoldoende krijg

Staat er bij:
Je kunt de gemaakte opdracht meenemen naar het stagegesprek, of eerder opsturen.
Mijn stagegesprek is vanmiddag!!!!!!!!

KUTZOOI.

Heb het helemaal gehad met alles.... Er hoeft nog maar *dit* te gebeuren en ik ga echt instorten.....

Gewoon even aankaarten dat dit een beetje irreel is. Dan is er vast wel een redelijke oplossing.

Niet gelijk bij ieder foutje van je school instorten hoor, als ik dat op de SvJ had gedaan dan was ik nu aan de elektroschock

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_11190193
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 12:29 schreef texelonia het volgende:
Kun je niet even met hem praten dan over dat jullie dat afgesproken hadden? Is toch ook niet helemaal eerlijk.. En dat je die opdracht niet in een paar uurtjes af hebt moeten ze toch wel begrijpen Zo onredelijk zullen ze ook weer niet zijn...

Het komt echt allemaal wel weer goed, komop lieverd! veel suc6 met je stagegesprek vanmiddag

[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 18-06-2003 12:34]

pi_11190195
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 12:32 schreef Ripley het volgende:

[..]

Gewoon even aankaarten dat dit een beetje irreel is. Dan is er vast wel een redelijke oplossing.

Niet gelijk bij ieder foutje van je school instorten hoor, als ik dat op de SvJ had gedaan dan was ik nu aan de elektroschock

Idd, dit is geen doen.
Als jij vandaag die opdracht binnen krijgt en vanmiddag al af moet hebben... daar is geen beginnen aan.
Lambo of Rekt
  woensdag 18 juni 2003 @ 12:35:33 #66
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_11190241
Hoorde van vriendin dat ze CUM LAUDE geslaagd is.... altijd al geweten dat ze talent had.

Voel me ok. Moet binnen nu en 15 minuten wel iets gaan doen, anders wordt het weer zo'n so-so dagje.

Confidence through competence
pi_11190259
Ik heb gisteravond een filmpje gezien van toen ik nog klein was.. Jeetje wat benik veranderd.. Van een meisje dat haar mond maar weinig open deed (ja alleen met eten dan en dat was de hele dag) naar iemand die eindelijk voor haar mening uit durft te komen.. Iemand die der mond nu de hele dag open heeft om te praten ipv te eten.. Iemand die nu gelukkig is.. Een goede band heeft met haar moeder.. Das vroeger ook wel eens anders geweest.. Iemand die het naar der zin heeft..

Gek dat ik daar nu pas over na denk..

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_11190288
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 12:36 schreef Tally het volgende:
Ik heb gisteravond een filmpje gezien van toen ik nog klein was.. Jeetje wat benik veranderd.. Van een meisje dat haar mond maar weinig open deed (ja alleen met eten dan en dat was de hele dag) naar iemand die eindelijk voor haar mening uit durft te komen.. Iemand die der mond nu de hele dag open heeft om te praten ipv te eten.. Iemand die nu gelukkig is.. Een goede band heeft met haar moeder.. Das vroeger ook wel eens anders geweest.. Iemand die het naar der zin heeft..

Gek dat ik daar nu pas over na denk..

wat een fijne conclusies
pi_11190304
Doodmoe, maar dan vooral tussen de oren. Meerdere weken nu al bezig met het rondkrijgen van alle dingen voor mijn nieuwe baan, maar je moet niet denken dat er veel mensen meewerken

Afgezien van dat gedoe wel best eigenlijk Beetje flieft enzo

The prettiest people do the ugliest things
  woensdag 18 juni 2003 @ 12:38:10 #70
19105 Noayla_
Love me tender
pi_11190307
Leuk, zo'n negatieve sfeer op je werk; je werkt je verdomme te pletter en men kan alleen maar zeiken over kleine dingetjes die niet goed gaan.

Ja, vind je het gek met deze onderbezetting gotverdomme!

Het frustreert me mateloos dat mensen met allerlei kutklusjes aan komen zetten terwijl er stapels urgente zooi ligt die nog afgehandeld moet worden. Doe dat dan even zelf stom rund!!!!

Stelletje arrogante eikels, ik heb het helemaal gehad; met alles en iedereen.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_11190340
Noayla_

ontopic: ben doodmoe

pi_11190398
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 12:38 schreef Noayla_ het volgende:
Leuk, zo'n negatieve sfeer op je werk; je werkt je verdomme te pletter en men kan alleen maar zeiken over kleine dingetjes die niet goed gaan.

Ja, vind je het gek met deze onderbezetting gotverdomme!

Het frustreert me mateloos dat mensen met allerlei kutklusjes aan komen zetten terwijl er stapels urgente zooi ligt die nog afgehandeld moet worden. Doe dat dan even zelf stom rund!!!!

Stelletje arrogante eikels, ik heb het helemaal gehad; met alles en iedereen.

Erg is dat he.. Zo`n sfeer op je werk.. Hier is op woensdag een onderbezetting waar je u tegen zegt.. Als je er wat van gaat zeggen tegen de afdelingshoofd krijg je te horen dat hij het wil laten excaleren.. Laten ontploffen zoals hij dat noemt.. Dat betekend dus dat ik weer een keer jankend aan zn bureau moet komen staan en zeggen dat ik me elke woensdag ga zieken melden.. Met andere woorden.. Hij wil het laten ontploffen over mijn rug.. Jammer dat het zo moet lopen..

Eigenlijk ook wel een beetje boos vandaag...

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_11190432
Volgende week eindelijk vakantie

Ik stond/sta op breken.

K*T stageverslagen en presentaties
Goede vriendin (weer) ernstig ziek
En nog een probleem dat te ingewikkeld is om op te schrijven

Een weekje nix doen en nadenken, dat is wat ik nodig heb......

pi_11190527
ok LOL, ik heb van 10:30 tot 11:15 pauze gehad. van 11:45 tot 12:05 weer. toen van 12:05 tot 12:30 gewerkt, en nu weer pauze. en ben ff fabriek uitgelopen en naar kantoor gegaan, zit nu op de helpdesk, waar me moeder normaal werkt. (van it-afdeling). zit hier nu dus in me eentje in een kantoor hier te internetten, lekker vaag.

voor de rest gaat het wel ok met me, zometeen weer werken en volgende week ook.

woensdag 18 juni 2003 @ 12:47:55 #75
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_11190556
En ineens heb ik vakantiekriebels , maar nog ab-so-luut geen vakantieplannen whatso-ever Damn... Ik heb zin in Zuid-Frankrijk ofzo...
12-5-03 -- Beroepslieverd en amateurkreng -- 29-5-2003 -- 14-11-2003
pi_11190731
update: zit nu op me werkplek, en ze houden nog steeds pauze
en hier krijg ik dan 7.7 euro per uur voor
pi_11190892
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 12:56 schreef Whistler112 het volgende:
Dat zal een lekker winstgevend bedrijf zijn Hebben ze niet nog mensen nodig?
  woensdag 18 juni 2003 @ 13:27:37 #78
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_11191460
Probeer je het toch nog allemaal te redden voor school, werkt die printer weer niet mee....

Het wordt echt niks meer zo...

Als ik dingen niet inlever krijg ik een onvoldoende, maar alles wordt zo kut geprint dat ik het onmogelijk zo in kan leveren...

©Dumbo
  woensdag 18 juni 2003 @ 13:40:36 #79
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_11191760
Ik voel me nu net zo'n bikkel als Shmoopy, want mijn werk ging probleemloos
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 18 juni 2003 @ 13:40:52 #80
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_11191772
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 12:56 schreef Whistler112 het volgende:
is dit t *meld het hier als je pauze hebt-topic*

gaat echt nergens over

ontopic: duffffff te lang uitgeslapen terwijl ik straks moet werken

woensdag 18 juni 2003 @ 13:42:25 #81
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_11191817
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 13:40 schreef -Sum- het volgende:

[..]

is dit t *meld het hier als je pauze hebt-topic*

gaat echt nergens over

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_11191879
Auw hoofd, nog steeds!
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  Voormalig Sport Koningin woensdag 18 juni 2003 @ 14:11:28 #83
35237 Nuongirl
pi_11192605
Prima
Zowel manlief als dochterlief zijn vandaag lekker thuis.
En daar genieten we nu van ( en van het mooie weer )
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  woensdag 18 juni 2003 @ 14:35:41 #84
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_11193249
Verdrietig.
pi_11193402
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 13:27 schreef texelonia het volgende:
Probeer je het toch nog allemaal te redden voor school, werkt die printer weer niet mee....

Het wordt echt niks meer zo...

Als ik dingen niet inlever krijg ik een onvoldoende, maar alles wordt zo kut geprint dat ik het onmogelijk zo in kan leveren...

Kop op Texelonia, leraren begrijpen heeel soms leerlingen. Gewoon de waarheid vertellen, en dan zeggen ze van 'stuur maar via de meel' oid
  woensdag 18 juni 2003 @ 14:50:39 #86
9772 Wozzy
fun 4 life
pi_11193676
Hoi!

Ik voel me al maanden super goed!

Alles gaat perfect, behalve dat ik eik liever naar Darwin wil dan hier in Sydney in een Internet cafe te werken. Jah, ik kan natuurlijk zo in een vliegtuig stappen. maar dit is zulk makkelijk werk dat ik deze kans gewoon niet kan laten liggen. (en ik moet nog een mail aan m'n vrienden typen wat ik ook al 2 maanden??? niet heb gedaan). De tijd gaat gewoon veel te snel

pi_11194078
'k heb alweer pauze, tot morgenochtend.

lekker dus.

Voormalig Sport Koningin woensdag 18 juni 2003 @ 15:09:21 #88
35237 Nuongirl
pi_11194127
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 15:07 schreef Whistler112 het volgende:
'k heb alweer pauze, tot morgenochtend.

lekker dus.

Fijn dat we dat allemaal mogen weten
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  woensdag 18 juni 2003 @ 15:13:56 #89
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_11194247
Buikpijn.... voel me raar...

Edit: voeg daar ook nog maar een dosis vermoeidheid en eenzaamheid aan toe

[Dit bericht is gewijzigd door Christine op 18-06-2003 15:24]

woensdag 18 juni 2003 @ 15:46:34 #90
38507 Ronny2K
Hypocrite opportunist...
pi_11195066
Ik wil naar huis. Ik heb 't er mee gehad voor vandaag...

Ik wil iets hebben. Ik zou bij God niet weten wat. Iets onaantastbaars. IK WIL HET! IK WEET VERDOMME NIET WAT! Er heerst een bepaalde spanning... Ergens diep binnenin... Wazig!

... Don't infect me with your poison...
pi_11195136
alleen en klote.....

was wel lekker rustig dagje verder, maar als ik me ga zitten vervelen ga ik me nog meer klote voelen....

ga vanavond lekker spelletje Kolonisten van Catan spelen met wat hele goeie vrienden dus das wel weer leuk

Doei.
pi_11195369
opgeknapt na een tukkie
pi_11195982
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 15:13 schreef Christine het volgende:
Buikpijn.... voel me raar...

Edit: voeg daar ook nog maar een dosis vermoeidheid en eenzaamheid aan toe

Zojuist mn 2e tentamen van vandaag verkloot Nu even rustig zitten en dan verder leren voor morgen, heb alleen vanavond de tijd en weet nog niet eens waar het over gaat...

pi_11197057
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 13:40 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me nu net zo'n bikkel als Shmoopy, want mijn werk ging probleemloos
Bikkelbabes.

Iedereen was heel aardig en bezorgd, en de paar uurtjes die ik heb gewerkt verliepen helemaal vlekkeloos, alles precies op tijd af.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_11197464
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 07:45 schreef Whistler112 het volgende:
en baal er een beetje van dat ik iemand gister niet weer rustig heb kunnen praten, maarjah 'k wilde dan ook slapen enzo, en was zelf ook fucked.
Dat is ook niet jouw verantwoordelijkheid.
Ligt aan het tijdstip waarop iemand belt onder andere ook

Ontopic:
Wel goed, ik ben om 4 uur pas echt opgestaan.. dus lekker uitgerust.
En ik ga zometeen mijn medicijnen maar weer eens nemen..

pi_11197713
*Klein hoeraatje voor mezelf* Ik kwam er vanmiddag opeens achter dat ik ook iets kon ondernemen zonder omgeven te zijn door anderen (heel handig als er niet veel anderen zijn), bijvoorbeeld in mijn eentje een cadeautje kopen.
En vanavond een feestje waar ik best wel veel zin in heb.
  woensdag 18 juni 2003 @ 17:14:06 #97
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_11197808
Ik voel me nieuwsgierig want ik kom hier net voor het eerst kijken
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_11197911
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 17:14 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik voel me nieuwsgierig want ik kom hier net voor het eerst kijken
Wees welkom!
  woensdag 18 juni 2003 @ 17:25:30 #99
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_11198126
dank je
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  woensdag 18 juni 2003 @ 17:31:44 #100
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_11198300
Voel me goed, heb al 2 verslagen af van de 4, die ene laat ik staan en ga voor de her, nu geen zin in Die andere tiep ik zo af, ben al halverwege Daarna een week vrij Geen geld das wel minder, want leuke dingen kosten over het algemeen geld Dan maar een hele week slapen ofzo
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')