Het zijn allemaal leuke mensen. Maar ik mis denk ik toch een vriendin ofzo. Ben niet hopeloos ofzo. Maar vrienden alleen is ook niet alles. Ik dacht vaak dat ik best zonder vriendin kon leven. Toch mis iemand die ik speciale aandacht kan geven en waar ik speciale aandacht van terug krijg.
Pffff moet me niet er al te lang mee bezig houden.
De kater valt mee hier. Ondanks dat ik tot 0400 ben doorgegaan
En een voor Dian en Devv!
Ik weet niet meer wat ik wel of niet moet voelen.
Eigenlijk moet ik me over alle gevoelens heenzetten, om weer een beetje nomaal aan de slag te kunnen. Maar dat lukt niet.
quote:Tuurlijk komt dat wel weer en veel suc6 met school!
Op woensdag 18 juni 2003 10:40 schreef texelonia het volgende:
Beter dan gisteravond gelukkig, maar nog niet geweldig. Komt wel weer hopelijk.
Zo maar eerst even douchen en aankleden enzow. En als het lukt maar weer met schoolwerk beginnen...En een
voor Dian en Devv!
Net mn 1e tentamen achter de rug en het was echt een drama Nu 4 uur lang wachten op mn volgende tentamen, ondertussen ervoor aan het leren.. En dan als ik thuis kom weer de hele avond leren, en morgen weer, en dan nog een week + herkansingen daarna
Tevreden met mezelf, met m'n vrienden en met het feit dat ik het besluit heb genomen minder te computeren en me meer met andere dingen bezig te houden
Durven ze me in een Nissan Microbe te proppen...tssssssk :|
Ik wil gillen of zo
Ik had in 3e blok 2 lessen stagebegeleiding gemist, en je mag er maar eentje missen. Ik zei dat toen tegen die leraar, en die zei toen dat het niet erg was omdat ie ook naar verslagen enzow keek. Nou krijg ik dus vandaag een brief met een extra opdracht!!! Omdat ik anders een onvoldoende krijg
Staat er bij:
Je kunt de gemaakte opdracht meenemen naar het stagegesprek, of eerder opsturen.
Mijn stagegesprek is vanmiddag!!!!!!!!
KUTZOOI.
Heb het helemaal gehad met alles.... Er hoeft nog maar *dit* te gebeuren en ik ga echt instorten.....
quote:Gewoon even aankaarten dat dit een beetje irreel is. Dan is er vast wel een redelijke oplossing.
Op woensdag 18 juni 2003 12:29 schreef texelonia het volgende:
Waarom als ik me net weer wat beter voel, moet er weer iets gebeuren om alles te verpesten??? Nu dus weer die klote school...Ik had in 3e blok 2 lessen stagebegeleiding gemist, en je mag er maar eentje missen. Ik zei dat toen tegen die leraar, en die zei toen dat het niet erg was omdat ie ook naar verslagen enzow keek. Nou krijg ik dus vandaag een brief met een extra opdracht!!! Omdat ik anders een onvoldoende krijg
Staat er bij:
Je kunt de gemaakte opdracht meenemen naar het stagegesprek, of eerder opsturen.
Mijn stagegesprek is vanmiddag!!!!!!!!KUTZOOI.
Heb het helemaal gehad met alles.... Er hoeft nog maar *dit* te gebeuren en ik ga echt instorten.....
Niet gelijk bij ieder foutje van je school instorten hoor, als ik dat op de SvJ had gedaan dan was ik nu aan de elektroschock
quote:Kun je niet even met hem praten dan over dat jullie dat afgesproken hadden? Is toch ook niet helemaal eerlijk.. En dat je die opdracht niet in een paar uurtjes af hebt moeten ze toch wel begrijpen
Op woensdag 18 juni 2003 12:29 schreef texelonia het volgende:
Waarom als ik me net weer wat beter voel, moet er weer iets gebeuren om alles te verpesten??? Nu dus weer die klote school...
Het komt echt allemaal wel weer goed, komop lieverd! veel suc6 met je stagegesprek vanmiddag
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 18-06-2003 12:34]
quote:Idd, dit is geen doen.
Op woensdag 18 juni 2003 12:32 schreef Ripley het volgende:[..]
Gewoon even aankaarten dat dit een beetje irreel is. Dan is er vast wel een redelijke oplossing.
Niet gelijk bij ieder foutje van je school instorten hoor, als ik dat op de SvJ had gedaan dan was ik nu aan de elektroschock
Voel me ok. Moet binnen nu en 15 minuten wel iets gaan doen, anders wordt het weer zo'n so-so dagje.
Gek dat ik daar nu pas over na denk..
quote:wat een fijne conclusies
Op woensdag 18 juni 2003 12:36 schreef Tally het volgende:
Ik heb gisteravond een filmpje gezien van toen ik nog klein was.. Jeetje wat benik veranderd.. Van een meisje dat haar mond maar weinig open deed (ja alleen met eten dan en dat was de hele dag) naar iemand die eindelijk voor haar mening uit durft te komen.. Iemand die der mond nu de hele dag open heeft om te praten ipv te eten.. Iemand die nu gelukkig is.. Een goede band heeft met haar moeder.. Das vroeger ook wel eens anders geweest.. Iemand die het naar der zin heeft..Gek dat ik daar nu pas over na denk..
Afgezien van dat gedoe wel best eigenlijk Beetje flieft enzo
Ja, vind je het gek met deze onderbezetting gotverdomme!
Het frustreert me mateloos dat mensen met allerlei kutklusjes aan komen zetten terwijl er stapels urgente zooi ligt die nog afgehandeld moet worden. Doe dat dan even zelf stom rund!!!!
Stelletje arrogante eikels, ik heb het helemaal gehad; met alles en iedereen.
quote:Erg is dat he.. Zo`n sfeer op je werk.. Hier is op woensdag een onderbezetting waar je u tegen zegt.. Als je er wat van gaat zeggen tegen de afdelingshoofd krijg je te horen dat hij het wil laten excaleren.. Laten ontploffen zoals hij dat noemt..
Op woensdag 18 juni 2003 12:38 schreef Noayla_ het volgende:
Leuk, zo'n negatieve sfeer op je werk; je werkt je verdomme te pletter en men kan alleen maar zeiken over kleine dingetjes die niet goed gaan.![]()
Ja, vind je het gek met deze onderbezetting gotverdomme!
![]()
Het frustreert me mateloos dat mensen met allerlei kutklusjes aan komen zetten terwijl er stapels urgente zooi ligt die nog afgehandeld moet worden. Doe dat dan even zelf stom rund!!!!
Stelletje arrogante eikels, ik heb het helemaal gehad; met alles en iedereen.
Eigenlijk ook wel een beetje boos vandaag...
Ik stond/sta op breken.
K*T stageverslagen en presentaties
Goede vriendin (weer) ernstig ziek
En nog een probleem dat te ingewikkeld is om op te schrijven
Een weekje nix doen en nadenken, dat is wat ik nodig heb......
voor de rest gaat het wel ok met me, zometeen weer werken en volgende week ook.
quote:Dat zal een lekker winstgevend bedrijf zijn
Op woensdag 18 juni 2003 12:56 schreef Whistler112 het volgende:
update: zit nu op me werkplek, en ze houden nog steeds pauze
en hier krijg ik dan 7.7 euro per uur voor
Het wordt echt niks meer zo...
Als ik dingen niet inlever krijg ik een onvoldoende, maar alles wordt zo kut geprint dat ik het onmogelijk zo in kan leveren...
quote:is dit t *meld het hier als je pauze hebt-topic*
Op woensdag 18 juni 2003 12:56 schreef Whistler112 het volgende:
update: zit nu op me werkplek, en ze houden nog steeds pauze
en hier krijg ik dan 7.7 euro per uur voor
gaat echt nergens over
ontopic: duffffff te lang uitgeslapen terwijl ik straks moet werken
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 13:40 schreef -Sum- het volgende:[..]
is dit t *meld het hier als je pauze hebt-topic*
![]()
gaat echt nergens over
quote:Kop op Texelonia, leraren begrijpen heeel soms leerlingen. Gewoon de waarheid vertellen, en dan zeggen ze van 'stuur maar via de meel' oid
Op woensdag 18 juni 2003 13:27 schreef texelonia het volgende:
Probeer je het toch nog allemaal te redden voor school, werkt die printer weer niet mee....Het wordt echt niks meer zo...
Als ik dingen niet inlever krijg ik een onvoldoende, maar alles wordt zo kut geprint dat ik het onmogelijk zo in kan leveren...
Ik voel me al maanden super goed!
Alles gaat perfect, behalve dat ik eik liever naar Darwin wil dan hier in Sydney in een Internet cafe te werken. Jah, ik kan natuurlijk zo in een vliegtuig stappen. maar dit is zulk makkelijk werk dat ik deze kans gewoon niet kan laten liggen. (en ik moet nog een mail aan m'n vrienden typen wat ik ook al 2 maanden??? niet heb gedaan). De tijd gaat gewoon veel te snel
quote:Fijn dat we dat allemaal mogen weten
Op woensdag 18 juni 2003 15:07 schreef Whistler112 het volgende:
'k heb alweer pauze, tot morgenochtend.lekker dus.
Edit: voeg daar ook nog maar een dosis vermoeidheid en eenzaamheid aan toe
[Dit bericht is gewijzigd door Christine op 18-06-2003 15:24]
Ik wil iets hebben. Ik zou bij God niet weten wat. Iets onaantastbaars. IK WIL HET! IK WEET VERDOMME NIET WAT! Er heerst een bepaalde spanning... Ergens diep binnenin... Wazig!
was wel lekker rustig dagje verder, maar als ik me ga zitten vervelen ga ik me nog meer klote voelen....
ga vanavond lekker spelletje Kolonisten van Catan spelen met wat hele goeie vrienden dus das wel weer leuk
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 15:13 schreef Christine het volgende:
Buikpijn.... voel me raar...
Edit: voeg daar ook nog maar een dosis vermoeidheid en eenzaamheid aan toe
Zojuist mn 2e tentamen van vandaag verkloot Nu even rustig zitten en dan verder leren voor morgen, heb alleen vanavond de tijd en weet nog niet eens waar het over gaat...
quote:Bikkelbabes.
Op woensdag 18 juni 2003 13:40 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me nu net zo'n bikkel als Shmoopy, want mijn werk ging probleemloos
Iedereen was heel aardig en bezorgd, en de paar uurtjes die ik heb gewerkt verliepen helemaal vlekkeloos, alles precies op tijd af.
quote:Dat is ook niet jouw verantwoordelijkheid.
Op woensdag 18 juni 2003 07:45 schreef Whistler112 het volgende:
en baal er een beetje van dat ik iemand gister niet weer rustig heb kunnen praten, maarjah 'k wilde dan ook slapen enzo, en was zelf ook fucked.
Ontopic:
Wel goed, ik ben om 4 uur pas echt opgestaan.. dus lekker uitgerust.
En ik ga zometeen mijn medicijnen maar weer eens nemen..
quote:Wees welkom!
Op woensdag 18 juni 2003 17:14 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik voel me nieuwsgierig want ik kom hier net voor het eerst kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |