Doden bij treinongeval in Drenthe
Bij een botsing tussen een lege materiaaltrein en een pantservoertuig zijn twee doden gevallen. Dat meldt een politiewoordvoerder.
Het ongeval gebeurde op een overweg van de oude provinciale weg tussen Assen en Beilen. De omgeving is afgezet vanwege elektrocutiegevaar. Over de oorzaak is nog niets bekend.
[Dit bericht is gewijzigd door SCH op 17-06-2003 12:58]
En is het vandaag toevallig nationale treinongeluk dag of iets dergelijks?
quote:Waarschijnlijk is de bovenleiding naar beneden gekomen en staat daar nog spanning op. Kun je beter niet in de buurt komen.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:02 schreef KreKkeR het volgende:
Overigens vaag dat de omgeving onder stroom staat.
Ik weet niet wat voor tank hoor maar hij zag er ongeveer zo uit. De kleur klopt iig
[Dit bericht is gewijzigd door H3NK op 17-06-2003 13:24]
is er al wat meer over bekend eigenlijk?
Bij Assen zit geloof ik veel landmacht (Johan Friso kazerne?) enzo dus ik neem aan dat het wel om Nederlanders gaat
quote:Dat is een Bradley fighting vehicle.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:15 schreef H3NK het volgende:
Ik weet niet wat voor tank hoor maar hij zag er ongeveer zo uit. De kleur klopt iig
[afbeelding]
quote:ja kan ook een YPR zijn natuurlijk die lijken er sterk op maar die kleur zou niet moeten kloppen volgens mij
Op dinsdag 17 juni 2003 13:43 schreef Disorder het volgende:[..]
Dat is een Bradley fighting vehicle.
quote:Ja precies daarom dacht ik dat het een bradley was.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:48 schreef sp3c het volgende:[..]
ja kan ook een YPR zijn natuurlijk die lijken er sterk op maar die kleur zou niet moeten kloppen volgens mij
quote:Sinds Werkspoor Utrecht in 1970 dicht ging niet meer, inderdaad.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:35 schreef sp3c het volgende:
alle treinstellen van de NS zijn voor zover ik weet allochtonen (jaja dat verklaart de vertraging) want we hebben volgens mij geen treinenbouwers meer in Nederland
quote:Vaag?
Op dinsdag 17 juni 2003 12:56 schreef SCH het volgende:
Het ongeval gebeurde op een overweg van de oude provinciale weg tussen Assen en Beilen.
Ben igg blij dat ik vanmiddag geen tentamen heb.
Pantservoertuig zal wel uit Havelte komen: open dag v/d landmacht.
(was wel ff schrikken toen ik hoorde dat er twee doden waren gevallen, vooral omdat me pa ook met pantservoertuigen rijd)
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 12:56 schreef SCH het volgende:
De omgeving staat onder stroom -net gebeurd, in Nederland.
bron: radio 1Doden bij treinongeval in Drenthe
Het ongeval gebeurde op een overweg van de oude provinciale weg tussen Assen en Beilen.
quote:Het klopt inderdaad dat er bij Assen veel landmacht zit. Vlakbij de plek van het ongeluk zit ook een groot oefenterrein van Defensie.
Bij Assen zit geloof ik veel landmacht (Johan Friso kazerne?) enzo dus ik neem aan dat het wel om Nederlanders gaat
Hoe dan ook is het weer erg triest dat er weer 2 jonge levens zijn weggevallen.
quote:Is dan al bekend of de slachtoffers in de tank zaten?
Op dinsdag 17 juni 2003 17:24 schreef ondeugend het volgende:Hoe dan ook is het weer erg triest dat er weer 2 jonge levens zijn weggevallen.
quote:Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Op dinsdag 17 juni 2003 13:39 schreef sp3c het volgende:
mwah ff serieus er zijn wel 2 doden gevallen natuurlijk héis er al wat meer over bekend eigenlijk?
quote:lijkt op een YPR
Op dinsdag 17 juni 2003 19:39 schreef -Mk- het volgende:
Deze is het:
quote:Een leopard had afhankelijk van de snelheid van de trein als een soort stootblok gewerkt
Op dinsdag 17 juni 2003 19:47 schreef laffer het volgende:[..]
lijkt op een YPR
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |