quote:Het zit je ook niet mee hè?
Op dinsdag 17 juni 2003 17:14 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh echt helemaal fantastisch.Het is alleen maar uit met m'n vriend, ik heb ruzie, m'n poes gaat misschien dood vandaag door een epleptische aanval, ik heb een proefwerkweek die beslist of ik overga en ik weet niet of ik wel voorbereid ben.
Echt! Het kon gewoon NIET beter!
.
Zo, het is eruit.
voel me godverdomde alleen en het gaat weer helemaal de verkeerde kant op............
quote:Ow.. meisje
Op dinsdag 17 juni 2003 19:40 schreef Faithy het volgende:ik verpest alles, ik haat bepaalde mensen nu uit de grond van mn hart, en ik haat niet snel mensen...
voel me godverdomde alleen en het gaat weer helemaal de verkeerde kant op............
Ontopic: wel goed..
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 17-06-2003 21:24]
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 20:20 schreef Whistler112 het volgende:
denk dat ik maar eens dronken ga worden ofzo
Ontopic: ik ben moe, maar wel blij..
Een vriendin van me, die ik al een tijd niet gesproken had, belde net om iets
af te spreken, nu gaan we morgen gezellig iets doen Jippie!!
En ik voel me erg saai dat ik steeds hetzelfde meld
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, tijd voor een massage , een lekker muziekje (Elton John)
en mn vriend die ook ff een stukje zingt
[Dit bericht is gewijzigd door Pascalle27 op 17-06-2003 21:35]
Ik lees dat sommige mensen hier mij nodig hebben, dat ze iemand zoeken die graag ingestopt wil worden en die lieve dingetjes wil horen enzo... Hier ben ik! :-p
Rekkie, ik wens je sterkte vent! Ik kan me goed inleven hoe dat moet voelen, de leegte, de verbroken wederzijdse band, etc. Heel erg veel sterkte en ik hoop dat je je er goed doorheen werkt en ook dat het nog goed mag komen, want óók dat kan nog...
quote:Hoofdpijn gaat vaak weer over van een diepe slaap en dat komt mooi uit want je bent moe en de tijd is er ook nog naar. Sla je slag!
Op dinsdag 17 juni 2003 22:09 schreef Wolkje het volgende:
k heb hoofdpijn.. en ik ben moe..
Door paar stomme dingetjes kreeg ik enorm kutgevoel. Dat ging over in een enorme leegte. Nu nog steeds een leegte, en daardoor ook weer verdrietig. Maar op een manier dat het je allemaal niks kan schelen...
Snappen jullie het nog? Ach, het boeit wrs toch niemand...
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 22:53 schreef texelonia het volgende:
Ach, het boeit wrs toch niemand...
quote:...maar de belangrijke en zeer serieuze vergadering was snel afgelopen, en toen zijn we wijn gaan drinken bij iemand in de tuin
Op dinsdag 17 juni 2003 16:50 schreef sheila_na_gig het volgende:
Ik wil naar de kroeg met een stel vriendinnen die me allemaal vertellen dat HIJ een sukkel is, dat alle mannen hetzelfde zijn en dat IK tof ben.
Maar in plaats daarvan moet ik naar een belangrijke en zeer serieuze vergadering waar ik niet gemist kan worden. Morgen maar
Zie ik hem net, samen met Johan Stekelenburg, bij Vinger aan de Pols.
... ontroerende uitzending, zet je wel weer even aan het denken
Maar toch ook weer blij te horen dat het voor hen beiden naar omstandigheden redelijk gaat
dansen ging nog 100.000 keer beter dan verwacht, en verwachtte dat t goed ging, dussem
amc was wel errug klote maja... uiteindelijk ook goedgekomen
mix tussen en
dus... beetje
maar toch weer niet, snappie? ach, wie boeit
quote:Je weet dat dat niet waar is
Op dinsdag 17 juni 2003 22:53 schreef texelonia het volgende:
Ach, het boeit wrs toch niemand...
quote:idem.
Op dinsdag 17 juni 2003 23:24 schreef Yuki het volgende:
ach, wie boeit
ontopic: zie het allemaal niet zo zitten meer met school.. geen idee waar ik de tijd vandaan moet halen om nog te leren, en van de meeste vakken weet ik niet eens WAT ik moet leren en is de stof veel te vaag..
Ben ook nog eens doodmoe, maar kan niet gaan slapen omdat het morgen anders helemaal een drama wordt.. Van 8 tot 5 op school, en daarna weer 2 tentamens moeten leren, allemaal omdat ik vorige periode compleet gemist heb... Dat kan nooit....
Verder is mn hondje half verlamd, heb ik het bloedheet en mis ik weer iemand heel erg
Moet verder leren maar ik kan niet meer, zo bekaf.. Najah, kan bijna niet beter dus..
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 22:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Echt helemaal uitgeput en afgrijselijk kut. Ik voel me zo eenzaam als een waterbron in de woestijn.
En ik was nog wel van plan zoveel te doen voor school vandaag.. maar nee, ik heb gewoon geen hol uitgevoerd. En daar krijg ik dan een ruzie voor terug.
Kutzooi.
Voel me matig. Ik kan wel vrolijk doen maar het onvrolijke komt toch altijd weer boven, frequent, onzacht en inmiddels sinds vrij lang geleden.
quote:Probleem is: alles waar ik zin in heb en daaropvolgend actie onderneem gaat goed, heel goed zelfs, dan komt er een moment dat ik tegen mezelf zeg: en NU MOET je verder en dan gaat het mis. Al 3, 4 keer gebeurt, alleen is de dip nu groter dan ooit. Ik word hier zoooo moedeloos van. En nu zelfs angstig want ik voel dat het echt enorm bergafwaarts kan gaan als ik nu wéér in die valkuil trap.
Op maandag 16 juni 2003 22:02 schreef Moonah het volgende:[..]
Retorische vraag:
Is dit een tijdelijke oplossing, symptoombestrijding, of denk je dat 'pillen en poeders' de oorzaak weg zullen nemen?
Anyway, sterkte met jezelf.
30 jaar, je behoort in de kracht van je leven te zitten, maar psychisch gezien een oud omaatje. Het bekende kringetje dus. Verontrustend. Als ik maar weer een draai heb gevonden waar ik op door kan gaan, dan is het goed. Die stap naar die draai is verdomd lastig.
Het antwoord op de vraag lijkt me duidelijk; een tijdelijke oplossing dus.
(Ik ben overigens gewaarschuwd; ga NIET datgene doen omdat het van jezelf MOET, maar alleen wanneer je er echt zin in hebt, het moet weer gaan kriebelen. Toch lastig te accepteren, omdat het me te lang duurt. for god sake ik hoop dat het weer gaat kriebelen! Tussen NU en binnen een half jaar, - oh nee, geen termijnen stellen!
p.s. voel me al weer een klein beetje beter.
quote:Jezus, wat een zelfmedelijden.
Op woensdag 18 juni 2003 00:00 schreef texelonia het volgende:
Ik wou dat ik dood was......
Of nog beter, dat ik nooit geboren was.....
En met mij vele mensen denk ik......
quote:Ik wil ook strontverliefd zijn.
Op woensdag 18 juni 2003 00:08 schreef MrWilliams het volgende:
Bah, wat ben ik vervelend strontverliefd zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |