Pjederdy heeft zijn inzending teruggetrokken. Heb je op hem gestemd, en wil je je stem op een andere foto uitbrengen, stuur dan een mail naar jeroenh@fok.nl met je nieuwe top-3 en dan zal ik het voor je wijzigen. Vermeld ook duidelijk je username op FOK!.
einde van deze belangrijke mededeling
And now back to our regular programming:
Dames en heren, het stemmen op de foto's uit de Fotowedstrijd maart/juni 2003 kan nu beginnen.
Regels: heel simpel:
- Iedereen mag maar één keer stemmen. Bij meerdere keren stemmen wis ik alles behalve je laatste post. Maar ik neem aan dat dit niet nodig zal zijn.
- Als je een foto voor de wedstrijd hebt geplaatst mag je niet op je eigen foto stemmen.
- In dit topic alleen stemmen volgens onderstaand format, voor commentaar etc. is er dit topic: Fotowedstrijd Stemmen enzo - de Slowchat deel 4
- Het stemmen zelf gaat als volgt:
Kies de foto uit (http://forum.fok.nl/showtopic.php/325391) die je het mooiste vind, geef die drie punten. Kies de tweede uit, geef die twee punten. Kies de derde uit en - dit zal geen verrassing zijn - geef die 1 punt. Een voorbeeld voor de duidelijkheid:
User_1_met _mooiste_foto: 3 punten
User_2_met iets minder mooie foto: 2 punten
User_3_op de derde plaats: 1 punt
- Elke user mag maar één keer in je lijstje voorkomen.
- Het stemmen duurt tot 23-06-2003 om 23:59, dan zal dit topic gesloten worden. De stemmen worden dan geteld, en de winnaar wordt uitgeroepen!!
- Degene met de meeste punten is winnaar, de volgende heeft de 2e plaats, etc. Simpel en logisch. Is er een gedeelde eerst plaats, dan wint degene met de meeste '1e-plaats-stemmen', is ook dat gelijk dan is er een gedeelte 1e plaats. Hetzelfde geldt voor plaats 2 en 3.
Als geheugensteuntje hier de deelnemende foto's in het klein: (maar bekijk ze vooral op ware grootte in de Fotowedstrijd maart/juni 2003!)
[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 21-06-2003 11:12]
[Dit bericht is gewijzigd door Offy op 15-06-2003 05:15]
Lees de beginpost aub
[Dit bericht is gewijzigd door JeroenH op 15-06-2003 10:29]
[Dit bericht is gewijzigd door RaZmIR op 15-06-2003 11:23]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |