Vooral bij deze films:
- The Sixth Sense (als hij over zijn oma aan zijn moeder verteld).
- Braveheart (het einde, met dat zakdoekje).
- Shindler's List (als hij die ring laat vallen).
Wat zijn jullie ergste jankmomenten?
quote:- Schindler's List (de scene met het rode meisje op de kar en ook de scene met de ring)
Op 16 februari 2001 10:15 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben op zich niet zo emotioneel, maar soms moet ik bij films toch wel een trantje wegpinkenVooral bij deze films:
- The Sixth Sense (als hij over zijn oma aan zijn moeder verteld).
- Braveheart (het einde, met dat zakdoekje).
- Shindler's List (als hij die ring laat vallen).Wat zijn jullie ergste jankmomenten?
Er zal vast nog wel meer zijn, maar ik weet ut even niet.
Kan ik nog de nick 'zovty' registreren?
quote:Had je hem maar op Dvd moeten halen
Op 16 februari 2001 10:18 schreef basjuh het volgende:
Dat was toen mijn pulp fiction video band werd opgegeten door de video![]()
* Als Matt Damon schreeuwt niet van Minnie Driver te houden
* Als Robin Williams blijft zeggen tegen Matt Damon: It's not your fault (ik ben dan niet meer te houden)
A League Of Their Own:
* Als Tom Hanks aan een van de speelsters vertelt dat haar man gedood is in de oorlog
Evita:
* Het nummer Lament dat Madonna zingt aan het einde van de film (prachtig gezongen met die trillende stem). Je ziet Evita niet sterven, alleen het licht gaat uit! Kippevel en janken tegelijk!
[Dit bericht is gewijzigd door Hapertje op 16-02-2001 10:59]
2) La Vita e Bella - als de vader voorbij komt marcheren en dan....
3)Gone with the wind - als het dochtertje van Scarlett en Rhett verongelukt
4)Sophie's Choice - als ze moet kiezen tussen haar kinderen
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 16-02-2001 11:13]
quote:Aaaargghhh...helemaal vergeten. Bij die film ben ik als 4 jarig jongetje nog de bioscoop uitgezet omdat ik de hele boel bij mekaar jankte
Op 16 februari 2001 11:07 schreef Ripley het volgende:
1) Als de moeder van Bambi wordt gedood en bambi alleen door de sneeuw loopt
Jeugdtrauma...
- E.T. toen ik m de eerste x zag iig als E.T. dood lijkt te zijn en het afscheid natuurlijk
- Als in Patch Adams de prille liefde van 'Robin Williams' vermoord wordt door de psychopaat die ze wilde helpen waardoor zijn wereld instort en zichzelf er de schuld van geeft en op de rand van een afgrond gaat staan.
- Romeo & Juliet aan het einde lijkt me duidelijk en als je dat einde niet kent moet je je schamen.
- Als in City of Angels de mens geworden engel zijn geliefde verliest had ik kunnen huilen maar bleef bij een klein traantje
R waren er misschien meer maar ik weet t niet meer dan.
Volgens mij helpt zielige/mmoie muziek ook erg bij het opwekken van de trantjes...
quote:Jaaaaa, exact!!
Op 16 februari 2001 13:50 schreef Strolie75 het volgende:
Volgens mij helpt zielige/mooie muziek ook erg bij het opwekken van de trantjes...
*doet Titanic muziek na*
"HaaaaahHaaaaaaaahaaaaaaahaaahaaahahaaaahaaaaAAAAAAAAA"
In de bioscoop moest ik iig huilen bij:
-Titanic (wanneer die vrouw haar twee kinderen naar bed brengt terwijl het schip zinkt)
-City of angels (wanneer de vrouw doodgaat..)
-The Patriot (zie City of Angels..)
Thuis:
-La vita e bella (de al genoemde scène)
-Romeo& Juliet (het einde)
-Bijna alle waargebeurde verhalenfilms
En nog véél meer, waar ik nu niet op kan komen.
quote:Dat was bij mij niet een kwestie van 'even een traantje wegpinken'.
Op 16 februari 2001 11:07 schreef Ripley het volgende:Sophie's Choice - als ze moet kiezen tussen haar kinderen
En bij Terms of endearment als dat jongste zoontje met die grote zwarte kijkers aan het bed van Debra Winger afscheid van haar neemt, net voor ze sterft...... Wow!!
- Romeo & Juliet ook natuurlijk, niet alleen het einde, eigenlijk de halve film door
- Ik ook van jou, het einde, maar ook tussendoor nog ergens
En nog véééééééél meer!! Ik lijk Fannetje wel
quote:Sjjjjjcccchhhtttttt....ik moet hem vanavond nog zien
Op 16 februari 2001 14:39 schreef Merel het volgende:
- Ik ook van jou, het einde, maar ook tussendoor nog ergens
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 16-02-2001 14:50]
quote:Ja, dat heb ik ook altijd als ik dat nummer hoor. Bruce, waar is het misgegaan met je, kerel
Op 16 februari 2001 13:46 schreef Machiel het volgende:
- Tegen het einde van Philadelphia als 'Tom Hanks' overal is afgewezen als Springsteen gaat zingen zegmaar.
quote:ècht janken doe ik nooit, maar ontroerd met een brok in de keel was ik bij:
Op 16 februari 2001 10:15 schreef Strolie75 het volgende:
Wat zijn jullie ergste jankmomenten?
- My Girl
- La Vita è Bella
- Schindler's List
- Higher Learning
En verre weg 't meest ontroerd was ik bij:
- Fucking Åmål
Toen kwam ik echt verdwaasd de bioscoop weer uit...
Ik moest wel een heeeel klein traantje wegpinken, als Jeffey Wigant in slow-motiuon zijn huiskamer binneloopt en zijn dochter op de bank ziet kijken naar de TV. Hij draait zich langzaaam naar de TV en ziet dat zijn interview TOCH uitgezonden wordt..
quote:Da's kut....je kunt ook je ogen dichtdoen en met een nagel eroverheen krassen...als je hele gevoelige vingers hebt kun je misschien nog iets meekrijgen
Op 16 februari 2001 15:35 schreef Verbal het volgende:
Bij 'Pulp Fiction', toen ik thuiskwam met de DVD, maar geen DVD-speler bleek te hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |