quote:
Op woensdag 11 juni 2003 19:11 schreef hallodagg het volgende:
OOOO jullie snappen het niet. Ik praate expres zo maar van mezelf praat k gewoon ABN maak je niet zo druk. Mijn ervaringen met halfbloed meisjes: tot op 4 dagen terug had k een halfbloedmeisje! Maar k heb haar gedumpt. K heb ook zwarte vrienden maare ik ga egt niet die 'slang' helemaal overnemen, blijf gewoon mezelf.
quote:prachtig
Op woensdag 11 juni 2003 19:13 schreef poebeertjuh het volgende:
Donderbruin vermoeden dat een slotje niet lang op zich laat wachten
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 19:13 schreef poebeertjuh het volgende:
Donderbruin vermoeden dat een slotje niet lang op zich laat wachten
quote:..voor de info
Op woensdag 11 juni 2003 17:05 schreef hallodagg het volgende:
Ik val op zwarte meisjes(halfbloedjes) dus als ik dan een mooi halfbloedje langs zie lopen hou ik me ogen niet in me zakIn ieder geval het valt mij vaak op(niet altijd) dat ze mij gewoon keihard dissen omdat ik toevallig een 'bakra' ben. Kijken ze egt zo van:''wat kijk je blanke' of ook vaak zo van: 'als je zwarte was misschien...'. Heel irri vind ik dat. Een meisje moet tog blij zijn als een mooie jongen als ik(hehe hoezo arrogantie)
--> ik maak een fa2 met jou
naar hun kijkt. Maar nee hoor omdat k blank ben kijken ze expres niet of kijken ze vies. En ik heb dit vaak genoeg meegemaakt om ut een beetje in te schatten!!! Wat vinden jullie hiervan?
[Dit bericht is gewijzigd door rubstar op 11-06-2003 19:18]
Laat ze zich lekker te hoog vinden.....
Zoek je gewoon iets anders lekkers uit zou ik zeggen.
(wel gewoon nederlands blijven typen fun)
[Dit bericht is gewijzigd door stay_fun op 11-06-2003 19:20]
misschien is de poster wel een beetje geestelijk niet zo ok enzo en dan zitten jullie hem (haar? ) af te zeiken
niet dat ik het helemaal volg, geloof dat ie iets wilt zeggen dat donkere meisjes vinden dat je meer dan respect voor ze moet hebben ofzo. dat ze willen dat je hun gewoontes enzo overneemt.
edit: ohh na die quote van nummer 1 ist wel duidelijk
verder vinnik z'n taalgebruik beetje irri wel
quote:blij jij gewoon lekker jezelf jongen
Op woensdag 11 juni 2003 19:11 schreef hallodagg het volgende:
OOOO jullie snappen het niet. Ik praate expres zo maar van mezelf praat k gewoon ABN maak je niet zo druk. Mijn ervaringen met halfbloed meisjes: tot op 4 dagen terug had k een halfbloedmeisje! Maar k heb haar gedumpt. K heb ook zwarte vrienden maare ik ga egt niet die 'slang' helemaal overnemen, blijf gewoon mezelf.
*proest*
quote:Nee je stapt in een bar op een hele lelijke dame af onder het motto:
Op woensdag 11 juni 2003 19:20 schreef racoon2002 het volgende:
maar wat is nu het probleem dan, dat donkere meisjes je niet willen, zal vast niet komen omdat je blank bent, of je hebt van die diepgaande relaties die niet verder komen dan, ow jij ziet er wel lekker uit, > neuken?
"Misschien is ze wel heeel erg lief ........."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |