In ieder geval het valt mij vaak op(niet altijd) dat ze mij gewoon keihard dissen omdat ik toevallig een 'bakra' ben. Kijken ze egt zo van:''wat kijk je blanke' of ook vaak zo van: 'als je zwarte was misschien...'. Heel irri vind ik dat. Een meisje moet tog blij zijn als een mooie jongen als ik(hehe hoezo arrogantie)
--> ik maak een fa2 met jou
naar hun kijkt. Maar nee hoor omdat k blank ben kijken ze expres niet of kijken ze vies. En ik heb dit vaak genoeg meegemaakt om ut een beetje in te schatten!!! Wat vinden jullie hiervan?
quote:Niet heel raar als je zo arrogant overkomt, zijn er überhaupt mensen die interesse in je hebben?
Op woensdag 11 juni 2003 17:05 schreef hallodagg het volgende:
Ik val op zwarte meisjes(halfbloedjes) dus als ik dan een mooi halfbloedje langs zie lopen hou ik me ogen niet in me zakIn ieder geval het valt mij vaak op(niet altijd) dat ze mij gewoon keihard dissen omdat ik toevallig een 'bakra' ben. Kijken ze egt zo van:''wat kijk je blanke' of ook vaak zo van: 'als je zwarte was misschien...'. Heel irri vind ik dat. Een meisje moet tog blij zijn als een mooie jongen als ik(hehe hoezo arrogantie)
naar hun kijkt. Maar nee hoor omdat k blank ben kijken ze expres niet of kijken ze vies. En ik heb dit vaak genoeg meegemaakt om ut een beetje in te schatten!!! Wat vinden jullie hiervan?
[Dit bericht is gewijzigd door ForeverEternalFreak op 11-06-2003 17:12]
quote:En die in je fotoboek staat is nog je ex ofzo
Op woensdag 11 juni 2003 17:06 schreef weezer het volgende:
volgens mij overdrijf je lichtelijk, momenteel heb ik een relatie met een halfbloedje
quote:volgens mij dat type meisjes die aanvoelen welke mannen ze kunnen gebruiken voor een avondje drank en aandacht
Op woensdag 11 juni 2003 17:09 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Niet heel raar als je zo arrogant overkomt, zijn er überhaupt mensen die interesse in je hebben?
quote:Hoe weet je eigenlijk dat het komt doordat je blank bent?
Op woensdag 11 juni 2003 17:05 schreef hallodagg het volgende:
Ik val op zwarte meisjes(halfbloedjes) dus als ik dan een mooi halfbloedje langs zie lopen hou ik me ogen niet in me zakIn ieder geval het valt mij vaak op(niet altijd) dat ze mij gewoon keihard dissen omdat ik toevallig een 'bakra' ben. Kijken ze egt zo van:''wat kijk je blanke' of ook vaak zo van: 'als je zwarte was misschien...'. Heel irri vind ik dat. Een meisje moet tog blij zijn als een mooie jongen als ik(hehe hoezo arrogantie)
naar hun kijkt. Maar nee hoor omdat k blank ben kijken ze expres niet of kijken ze vies.
quote:bagger posten in onzin, niet dat het me wat kan schelen, maar houd troep in onzin en ga niet daarbuiten lopen strooien
Op woensdag 11 juni 2003 17:06 schreef Steve-O het volgende:
moet je is als zwarte piet verkleed gaan en dan nog is proberen
Kortom : vertel eens wat er dan juist zo mooi is aan jezelf, en vertel eens of je ervaring hebt met halfbloed meiden?
[Dit bericht is gewijzigd door Stimodrol op 11-06-2003 17:14]
quote:* -En4Cer- kijkt fotoboek en ziet iets héél anders als een half-bloedje.
Op woensdag 11 juni 2003 17:06 schreef weezer het volgende:
volgens mij overdrijf je lichtelijk, momenteel heb ik een relatie met een halfbloedje
Bedoel je een halve Rus ofzo?
quote:Echt niet. Je gaat je toch niet anders voor doen om leuk te zijn voor een zwart wijf dat alleen maar op zwarte valt. Dan ben je wel heel triest...
Op woensdag 11 juni 2003 17:09 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Nou het is vaak natuurlijk ook nogal een cultuurverschil. Met de haflbloedjes zal het wel meevallen maar met volbloedjes is het lastig om hier tussen te komen, zeker aangezien ze qua discriminatie zich al echt niet zo welkom voelen.
Je zult dus misschien via een vriendin/vriend proberen een beetje jezelf in te burgeren.
En dat ze zich niet welkom voelen, daar maken ze het zelf naar met zo'n instelling.
quote:[offtopic] half turks-half pools misschien ??[/offtopic]
Op woensdag 11 juni 2003 17:10 schreef Atreidez het volgende:[..]
En die in je fotoboek staat is nog je ex ofzo
Voor de topicstarter: uhm... ik denk niet dat het eraan ligt afdat je blank bent of niet... ik heb er geen problemen mee in iedergeval.
Als ik jou was zou ik wat verder kijken naar kleur, misschien ben je gewoon niet knap..
wat betekent dit: Een meisje moet tog blij zijn als een mooie jongen als ik(hehe hoezo arrogantie)
naar hun kijkt.
[Dit bericht is gewijzigd door ramsesii op 11-06-2003 17:14]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |