Alleen op de softwarecdrom na (alle nieuwe software is te downloaden via de website van frontierlabs) is alles compleet.
-Nex IIe Digital Audio Player White
-Trendy kop-telefoon
-Beschermhoes
-6 x Verwisselbare Frontjes
-Handleiding
-USB kabel
ik denk dat rond de 80 euro wel redelijk is. zo niet hoor ik het graag
Misschien is het wel handig om te zeggen hoeveel MB ie bevat
*verdwaald topic signaleert*
de speler werkt op compactflash kaartjes. zoals ik em nu wil verkopen zit er geen kaartje bij, die zul je zelf moeten kopen. is overigens heel gemakkelijk aan te komen
quote:juist topic , verkeerd forum bedoel je
Op zaterdag 7 juni 2003 17:53 schreef chrdek het volgende:
oops verkeerde topic!
FB -> V&A.
Niet veel winkels verkopen deze trouwens.
Maarre, zonder kaartje kan je er ongeveer iets van 80 - 100 euro voor vragen, dit omdat ie 2de hands is, geen geheugen heeft en de nieuwe versie al uit is.
Maarre, de NEX IIe is een goed apparaatje, service van FL is goed en maken ook geen beloftes die ze niet na komen.
Had ooit eens een knopje dat was afgebroken omdat ik m iets te hard liet vallen. Naja, in garantie periode, binnen 3 weken gerepareerd, lange tijd zat er in dat ik m met die gewonde post had gestuurd, maar toen ik m terug had, had ik weer een batterijklepje wat ik kwijt was, nieuw tasje en een nieuwe cover. Was zeer tevreden over de service, helaas liet ik m een maand later weer vallen, en toen was ie weer een knopje kwijt, en dit was na de garantie periode
Maar diegene die m wil hebben, goede keus.
ik zag via een mp3speler site dat deze speler zonder geheugen 140 euro moet kosten (nieuw, met garantie uiteraard), daarom dacht ik dat 80 euro wel redelijk is.
quote:owkee PeeJie_ voor 75 ¤ is die van jou!
Op zaterdag 7 juni 2003 19:23 schreef PeeJie_ het volgende:
¤70,-
:edit je kan me mailen of op msn toevoegen, mijn email is chrdek@hotmail.com
[Dit bericht is gewijzigd door chrdek op 07-06-2003 19:38]
quote:ik denk dat je geluk gaat hebben PeeJie_
Op zondag 8 juni 2003 18:35 schreef PeeJie_ het volgende:
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |