quote:en van 1 van die helie's daar heb ik nu een filmpje van
Op dinsdag 17 juni 2003 12:51 schreef Disorder het volgende:[..]
Nieuwshelicopters. Daar hebben ze er veel van in de VS, en vooral in NY. Dat verklaarde ook het hoge aantal camerastandpunten die een stuk hoger dan de grond waren.
[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 17-06-2003 13:52]
quote:Wil je weten waar ik UFO's in zie? In onbekende vliegende voorwerpen waarvan men niet weet wat het is.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:53 schreef -CRASH- het volgende:[..]
Zie je nou dat jij overal ufos in ziet...
quote:
waar foto 13 bij staat is een passagiers vliegtuig
Er zijn 2 of 3 luchthavens in de buurt
quote:Stuur een mail naar de site, ze vroegen om bewijs voor een helikopter blijkbaar kan jij ze dat geven.
laatste foto is een politie heli die ook opnames had gemaakt
die wilden mensen redden maar er was geen mogelijkheid om te landen
en je kon niks zien door de rook... er was een heel interview met die
mensen van de heli...
wordt toch eens wakker
quote:Jij ook niet met je helikopterverklaring.
Op dinsdag 17 juni 2003 12:57 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Je maakt jezelf niet echt geloofwaardig met deze "ufo's" ParAlien.
quote:Zie filmpje, download ook de vertraagde filmpjes in close-up. Als je daar een helikopter in kan zien, kom je als skeptisch persoon niet echt geloofwaardig over.
Stukje tekst van die site:
Skeptics say its a helicopter) IF you have proof this is a helicopter.. email it to us and we will remove item.
Bewijs eerst maar eens dat het geen helicopter is.
quote:Dat het een UFO is, dat is wel duidelijk. Niemand kan
Op dinsdag 17 juni 2003 13:53 schreef ParAlien het volgende:[..]
Wil je weten waar ik UFO's in zie? In onbekende vliegende voorwerpen waarvan men niet weet wat het is.
knip
Er wordt in dit topic gespeculeerd over wat het zou kunnen
zijn, zoals een raket, of een vogel.
Een raket vind ik niet geloofwaardig, omdat die, als je op
de filmpjes afgaat, minstens 40 meter lang zou moeten zijn.
Als de raket achter de WTC toren langsvliegt, schat ik
met mijn timmermans-oog dat hij in ieder geval langer moet zijn
dan de helft van de breedte van de toren (die 60 x 60 meter als
oppervlak had):
Ik geef toe, het is geen wetenschap, maar een inschatting van
mijn kant.
Zou het een vogel zijn die voor de toren langsvliegt, veel
dichter bij de camera, dan kun je daaruit de snelheid verklaren
waarmee het object beweegt en ook de "wazigheid": de camera
staat immers scherpgesteld op de torens, die veel verder wegstaan
dan een vogel die omlaagduikt van het gebouw waar de filmer voor staat. Dit laatste is ook een schatting, maar wel een met argumenten.
In dit hele topic wordt de "vogeltheorie" uitvoerig besproken door ver-schillende mensen, die soms zelfs gebruik maken van het materiaal
dat zou moeten aantonen dat het een raket zou zijn geweest.
Voor mij is het dus makkelijker aan te nemen dat het een vogel was, dan bijvoorbeeld een raket.
quote:Helicopter. Klein wit puntje is de staart rotor, groot wit puntje is de cockpit. De rotot zelf zie je niet want die is te ver af (van dichtbij zie je rotors nauwelijks).
Op dinsdag 17 juni 2003 11:41 schreef ParAlien het volgende:
Willen jullie nog meer 'vogeltjes', 'vuiltjes' of 'vliegjes' zien?
Filmpje van dichtbij van dit object.
http://balder.prohosting.com/ufotheat/wtc1-z.mpg
Lijkt me toch heel duidelijk een heli.
quote:Wat vind je van nr. 2 en 3?
Op dinsdag 17 juni 2003 15:18 schreef Refragmental het volgende:[..]
Helicopter. Klein wit puntje is de staart rotor, groot wit puntje is de cockpit. De rotot zelf zie je niet want die is te ver af (van dichtbij zie je rotors nauwelijks).
Kijk ook naar het filmpje, beweegt niet snel en lijkt dus echt op een helicopter, wat ook logisch lijkt gezien het feit dat veel nieuwsreportages in de VS vanuit de helicopter worden gedaan.
Hoe ik het kan bewijzen... tja, ik trek logische conclusies, ik zie hier dan ook absoluuuuuuuut geen UFO (UFO als in door aliens bestuurd object) in.Filmpje van dichtbij van dit object.
http://balder.prohosting.com/ufotheat/wtc1-z.mpgLijkt me toch heel duidelijk een heli.
quote:Die ga ik zo bekijken.
Op dinsdag 17 juni 2003 15:22 schreef ParAlien het volgende:[..]
Wat vind je van nr. 2 en 3?
quote:Er is geen enkele reden om aan te nemen dat dat ook geen helicopters zijn. Foto 3 is zo ontzettend vaag dat er helemaal niets zinnigs over valt te zeggen.
Op dinsdag 17 juni 2003 15:22 schreef ParAlien het volgende:
Wat vind je van nr. 2 en 3?
Waarom moet het meteen een UFO zijn? (in de zin van niet normale verschijnselen)
#3 is alleen een klein stipje te zien, kun je totaal niks uit maken hoe ver je ook inzoomt, dit kan dus vanalles zijn van Heli tot boeing tot alien mothership. Dit filmpje is niks waard dus.
als je de pict niet ziet dan copy en past
quote:Nee joh! Da's een UFO met een antenne!
Op dinsdag 17 juni 2003 19:33 schreef -CRASH- het volgende:
1 van die serie heli's die de hele tijd rond de WTC gebouwen vloog.
quote:Zat ook geluid bij...
Op dinsdag 17 juni 2003 20:02 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
Nee joh! Da's een UFO met een antenne!
quote:Die filmpjes op het video-gedeelte (http://www.clowning.nl/ufo/video-overzicht-e.html) zien er over het algemeen nep uit, op enkele uitzonderingen na. Alle filmpjes van TASC lijken gemaakt. Ik zal even mijn persoonlijke analyse geven
Op zaterdag 19 juli 2003 02:32 schreef Pardoes het volgende:
Achterhaald tipje:
Zie filmpje en analyse WTC-ufo, toen ze nog dachten dat het echt was:
http://www.clowning.nl/ufo
bij video's, de bovenste. Zitten trouwens wat andere bij die je ook niet overal tegen komt. Interessant.
De volgende filmpjes lijken mij wel echt:
De bewegingen, de lichten zelf, het ziet er heel echt uit. Bij veel nepfilmpjes is de kwaliteit van de beelden slecht, maar ziet de ufo er zelf vaak goed uit omdat deze later is toegevoegd. Hier is dat gewoon niet te zien.
Wat mij betreft kan dit van alles zijn.
Volgens mij wordt hier de lens van de camera zelf opgenomen. Dit fenomeen komt vaker voor. De vage stukjes die voor het 'object' langs zweven zijn zeer sterk ingezoomde beelden die over de lens 'bewegen'.
Bovenstaande filmpjes zijn als echt bewezen. Deze filmpjes zijn zelfs op CNN te zien geweest, vanwege de rumoer die ontstond nadat deze lichten waren gezien.
Deze ziet er ook echt uit, en ze schijnen van Nasa zelf afkomstig te zijn.
The following UFO photographs are undeniably the best in the world. They were all taken by Billy Meier between 1975 and 1979 in various parts of Switzerland before the age of computers! These "demonstration flights" by the extraterrestrials were undertaken in order to demonstrate their anti-gravity propulsion and invisibility methods, as well as to provide Billy Meier with the most compelling, clear UFO photographs ever taken. Some of these photos were scientifically examined in the early 1980s and determined to be authentic.
www.andyettheyfly.com/asgallery.htm
quote:Ik zat even te lezen en ja hoor: Switzerland. Dat verhaal is zeker al een tiental keer op TV geweest met de mededeling dat 100% fake is.
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:32 schreef MasterPeace het volgende:
Photo Gallery of the Billy Meier contactsThe following UFO photographs are undeniably the best in the world. They were all taken by Billy Meier between 1975 and 1979 in various parts of Switzerland before the age of computers! These "demonstration flights" by the extraterrestrials were undertaken in order to demonstrate their anti-gravity propulsion and invisibility methods, as well as to provide Billy Meier with the most compelling, clear UFO photographs ever taken. Some of these photos were scientifically examined in the early 1980s and determined to be authentic.
www.andyettheyfly.com/asgallery.htm
Leuk, maar fake - dat zullen vele UFOlogen ook beamen.
quote:Niet alles is fake, lees het boek "Zij kwamen van 400 lichtjaren ver" van Gary Kinder maar eens, die heeft de hele Meier zaak jarenlang ondezocht
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:35 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Ik zat even te lezen en ja hoor: Switzerland. Dat verhaal is zeker al een tiental keer op TV geweest met de mededeling dat 100% fake is.
Die kerel, Billy Meier, leidt een (UFO)sekte - en om leden te werven heeft hij zelf die foto's gemaakt m.b.v. een simpele techniek. Namelijk twee keer een foto maken (dus 1 van een landschap, 1 van een nep-UFO op schaal gemaakt), en dat laten afdrukken op 1 film.Leuk, maar fake - dat zullen vele UFOlogen ook beamen.
quote:juist ja...
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:50 schreef BobaFett het volgende:[..]
Niet alles is fake, lees het boek "Zij kwamen van 400 lichtjaren ver" van Gary Kinder maar eens, die heeft de hele Meier zaak jarenlang ondezocht
quote:Oh, je hebt het boek dus gelezen, kom eens met wat beter bewijs dan een vage geocity site
Op vrijdag 1 augustus 2003 18:57 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
juist ja...
quote:Een boek is net zoveel bewijs als een verrotte website als je het mij vraagt.
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:04 schreef BobaFett het volgende:[..]
Oh, je hebt het boek dus gelezen, kom eens met wat beter bewijs dan een vage geocity site
http://meiercase.0x2a.info/meiercase/001/index.php
Books
- UFO... Contact from the Pleiades - Vol I (English), Elders, Lee and Elders, Brit, GENESIS III Productions Ltd., Phoenix , September 1979
- UFO... Contact from the Pleiades: a preliminary investigation report (English), Stevens, Wendelle C., Wendelle Stevens, Tucson , January 1982
- UFO... Contact from the Pleiades - Vol II (English), Elders, Lee and Elders, Brit, GENESIS III Productions Ltd., Phoenix , January 1983
- Light Years - An investigation into the Extraterrestrial Experiences of Eduard Meier (English), Kinder, Gary, North Atlantic Monthly Press, New York , February 1987
- Message from the Pleiades, volume 1 (English), Stevens, Wendelle C., UFO Photo Archives , January 1988
- UFO... Contact from the Pleiades: a supplementary investigation report (English), Stevens, Wendelle C., Wendelle Stevens, Tucson , January 1989
- Celestial Teachings (English), Deardorff, James, Wild Flower Press , January 1990
- Message from the Pleiades, volume 2 (English), Stevens, Wendelle C., UFO Photo Archives , January 1990
- ...und sie fliegen doch! (German), Moosbrugger, Guido, Hesemann Verlag , January 1991
- Verzeichnis authentischer Farb-Photos (German), Meier, 'Billy' Eduard Albert, FIGU , January 1991
- Message from the Pleiades, volume 3 (English), Stevens, Wendelle C., UFO Photo Archives , January 1991
- Spaceships of the Pleiades: The Billy Meier Story (English), Korff, Kal K., Prometheus Books , January 1995
- Message from the Pleiades, volume 4 (English), Stevens, Wendelle C., UFO Photo Archives , January 1995
Articles
- Funfer-V-Formation von UFO's (German), Meier, 'Billy' Eduard Albert, Ufo Nachrichten , No. 36, August 1959
- Eduard Meier - Prophet der Neuzeit ? (German), Arends, Michael, Rimsting , January 1976
- Besuch aus dem Weltall: Die Frau, die von einem anderen Stern kam (German), von Jacobi, Ilse, Quick , July 1976
- A Most Remarkable Recurring UFO Case (English), Stevens, Wendelle C., Argosy UFO Magazine , p. 38, May 1977
- Open Letter to Genesis III (English), Lorenzen, Jim, APRO Bulletin , Vol. 28, No. 2, pp. 1-3, August 1979
- More Ado about Meier (English), Lorenzen, Jim, APRO Bulletin , Vol. 28, No. 5, pp. II-III, November 1979
- New View of Pleiades (English), Hall, Richard, MUFON UFO Journal , No. 150, p. 8, August 1980
- The Meier Incident - The Most Infamous Hoax in Ufology (English), Korff, Kal K., MUFON UFO Journal , No. 154, pp. 3-6, December 1980
- The Meier photographs - Hoax from the Pleiades (English), Korff, Kal K., UFO Report , Vol. 8, No. 6, pp. 14-21 and 44, December 1980
- Billy Meier is No Hoaxer! (English), Stevens, Wendelle C., Second Look , Vol. 3, No. 3, pp. 9 and 44, March 1981
- The Billy Meier Hoax (English), Korff, Kal K., Frontiers of Science , Vol. 3, No. 3, pp. 31-33, March 1981
- Kal Korff and the Meier 'Hoax': a Response (English), Stevens, Wendelle C., MUFON UFO Journal , No. 164, October 1981
- Kal Korff and the Meier 'Hoax': a Response (English), Stevens, Wendelle C., MUFON UFO Journal , No. 165, November 1981
- 'Contact from the Pleiades' in Fact and Fiction: A Categorical Response to Wendelle Stevens and Genesis III (English), Korff, Kal K. and Moore, William L., Moore , January 1982
- Response to Stevens (English), VonKevickzky, Kolman, MUFON UFO Journal , No. 169, pp. 16-17, March 1982
- 'Contact from the Pleiades' in Fact and Fiction (English), Korff, Kal K. and Moore, William L., MUFON UFO Journal , No. 173, pp. 3-8, July 1982
- Ufology - According to Whom? (English), Lorenzen, Jim, APRO Bulletin , Vol. 32, No. 7, pp. 3-5, January 1984
- Occultness and Ambiguity (English), Deardorff, James, MUFON UFO Journal , No. 208, pp. 5-10, August 1985
- The Meier case (English), Deardorff, James, MUFON UFO Journal , No. 211, pp. 11 and 18, November 1985
- Pro Meier (English), Stacy, Dennis, MUFON UFO Journal , No. 226, p. 21, February 1987
- Light Years: an open letter (English), Kinder, Gary, MUFON UFO Journal , No. 228, pp. 3-8, April 1987
- Photographs and red faces (English), Eberhart, George, International UFO Reporter , p. 19, July 1987
- Reassessing the Meier case (English), Stacy, Dennis, MUFON UFO Journal , pp. 3-4 and 22, January 1988
- Pendulum from the Pleiades (English), Maccabee, Bruce, International UFO Reporter , Vol. 32, No. 7, pp. 11-12 + 22, January 1989
- Billy, no; Ed, yes (English), Maccabee, Bruce, International UFO Reporter , Vol. 32, No. 7, pp. 16-19 + 24, May 1989
- A refutation of false claims and distortions by Korff (English), Deardorff, James, Internet , January 1996
- Die Meier-Kontroverse: Neue Vorwürfe (German), Buergin, Luc, UFO-Kurier , No. 18, April 1996
- The camera never lies? (English), Brookesmith, Peter, UFO updates mailing list, internet , January 1997
- The Meier Case: UFO Contactee Revealed? (English), Hesemann, Michael, Magazin 2000plus , Vol. 10, pp. 64-71, October 1998
- Beyond great UFO photos: an inquiry into the Billy Meier case (English), Horn, Michael, UFO magazine , March 1999
En die geocities site somt alleen op wat er qua onderzoek naar Billy Meier gebeurd is.
Hier uitgebreider:
http://meiercase.0x2a.info/meiercase/001/article.php?id=51
Dat onderzoek is er dus degelijk geweest.
http://www.rense.com/1.imagesE/BC-Ufo.gif
(gestabiliseerde gif bewerking van een filmpje, hier te vinden)
Ziet er zeer realistisch uit, als zelfbenoemd expert kan ik zeggen dat het niet om een fake gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |