Wat ik best vreemd vond was dat Neo aan het vechten was in dat kasteel. Op een gegeven moment houd hij iets van een zwaard tegen met z,n hand. En dan zie je bloed op de grond vallen. Er word dan gezegt. Zie je wel hij is enkel mens. De andere waar hij mee vecht hebben geen verwondingen. Maar nu komt het. Die tweeling zit met z,n hand tussen die deur. Er word op geschoten. En wat zien we? Bloed
Waarom bloeden zij wel. Maar als die vrouw haar hoofd word in geslagen iets eerder door neo zie je niets. Zelfde geld voor de man die het zwaard in z,n lijf krijgt. Geen bloed te zien
En zo zijn er ook "fouten" te zien in de film volgens sommige mensen. Als Neo aan het vechten is met die chinees zie je op de eerste tafel een potje omvallen met stokjes er in. Als de camera terug gaat naar die tafel staat dat potje er weer Veel mensen zeggen dat het een fout is. Maar toen ik dat zag gebeuren moest ik meteen aan agent denken. Want als iets 2X gebeurd dan zijn de agents in de buurd. Klopt ook wel. Want iets later ligt neo op de grond te rollen met een stuk of 100 agents
( of denk ik nu te ver door )
quote:Heb ik iets gemist?
Op zondag 8 juni 2003 17:55 schreef ook_gek het volgende:
Maar als die vrouw haar hoofd word in geslagen iets eerder door neo.
Neo heeft toch niet tegen een vrouw gevochten?
quote:Die vijanden in de hal waren van vampieren, de twins zijn weer iets anders. Ze hoeven dus niet allemaal aan dezelfde regels te voldoen.
Op zondag 8 juni 2003 17:55 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb hem zelf 5X gezien. En ik vind hem erg goed. Je kan heel veel dingen bedenken.Wat ik best vreemd vond was dat Neo aan het vechten was in dat kasteel. Op een gegeven moment houd hij iets van een zwaard tegen met z,n hand. En dan zie je bloed op de grond vallen. Er word dan gezegt. Zie je wel hij is enkel mens. De andere waar hij mee vecht hebben geen verwondingen. Maar nu komt het. Die tweeling zit met z,n hand tussen die deur. Er word op geschoten. En wat zien we? Bloed
![]()
Waarom bloeden zij wel. Maar als die vrouw haar hoofd word in geslagen iets eerder door neo zie je niets. Zelfde geld voor de man die het zwaard in z,n lijf krijgt. Geen bloed te zien![]()
quote:Zeker wel dat het een vrouw was.
Op zondag 8 juni 2003 20:56 schreef victorinox het volgende:[..]
Heb ik iets gemist?
Neo heeft toch niet tegen een vrouw gevochten?
" Verdome, Wijf. Je hebt het laatste van mij nog niet gezien.
En dan nog iets. Op de snelweg gevechten word er op een gegeven moment op een vrachtwagen gevochten met smith. Hij word geraakt door het zwaard. En wat schept ons verbazing? Hij bloed ook. (hele kromme gedachte gang ) Zal hij 1 van de eerdere personen geweest zijn die The one moest zijn??? Immers Neo is de 6de persoon...... ( erg krom geef toe )
Als neo vecht met die chinees. Dan springen ze op de eerste tafel. Neo schopt een beker met stokjes er af. Let maar eens goed op. Camera gaat omhoog. Camera gaat omlaag en die beker staat er weer. In de matrix 1 hebben we gezien dat iets 2X gebeurd dat er dan een agent in de buurd is. Want die beker valt er later weer van af. ( fout of toeval? )
Want voor de gene die de film gezien hebben. Komen er vlak na het gevegt en de verhalen heel veel agents.
En dan nog iets.
Als neo door de deur gegaan is naar de sorce. En dat gesprek heeft. Word hem verteld dat al z,n voor gangers gevaalt hebben wegens de keus die ze moesten maken. Een machine heeft geen emotie de mens wel. Je ziet op de beelde hoe de 5 eerste personen die The one moesten zijn reageren. Gek genoeg zijn dat allemaal Neo,s. Dit kan 2 dingen betekenen. Of Neo is ook een deel van the matrix en is het niet meer dan een code. Of er zijn meerdere matrixen.....
Wat wij zien is de Matrix deel 6. Versie 6 met andere woorden. Waarom zit neo ook in deel 1 TM 6. En waarom is the matrix dan opnieuw begonnen. Het lijkt wel als of the matrix zich zelf reset en elke keer verbeterd word. En neo speelt daar een grote rol in. Want in de voor gaande delen was hij ook een deel van het programma. Want je ziet z,n eerdere reactie,s terug op die schermen. Je ziet dat Neo zegt op het ene scherm 2X ahaah 4X hahah 3 keer hhaah. 5 ja vast. Elke keer de zelfde Reactie. Maar elke keer een andere verise van de Matrix. Alleen deze keer weet Neo wat het is. Het nieuwe programma heeft het ouwe programma overschreven. Omdat het beter is dan het voor gaande.
Zo is er nog iets.
The orakel zegt dat de programma,s zich zelf hacken. De vraag van neo is waarom dat is? Ze verteld dat programma,s worden gewist. Omdat er betere zijn of omdat het niet meer nodig is. De programma,s verstoppen zich. Of gaan terug naar de sorce.
Neo is een programma. Hij is de 6de versie. Want de matrix is aan z,n 6de deel bezich. En neo heeft in die eerste 5 gezeten. En elke keer is Neo beter geworden. Het programma hackt het andere programma. Want tot nu toe is Neo elke keer gewist kennelijk. Neo is NU op weg naar de sorce. Om daar te zorgen dat hij niet gehackt word of over schreven word.
Weer iets heel geks om te zeggen. Maar het zet je aan het denken. Niet waar???
[Dit bericht is gewijzigd door ook_gek op 09-06-2003 01:37]
Teveel van dezelfde vechtscenes en vleugje Starwars vermengd met Superman.
Sommige stripverhalen zijn spannender.
Denk niet dat ik deel 3 nog ga bekijken.
quote:het was idd een vrouw, maar met dat "verdomme, wijf" wordt dat mokkel bedoeld die de keymaker aan Neo heeft overgedragen
Op maandag 9 juni 2003 01:18 schreef ook_gek het volgende:
Zeker wel dat het een vrouw was.
In dat gevecht in het kasteel waar hij die kogels tegen houd. Het lijkt een vent. Maar als Neo haar kop in slaat zegt die gozer het volgende." Verdome, Wijf. Je hebt het laatste van mij nog niet gezien.
Die hele scene met die fransman en zn vrouw was ook wel cool "French is a beautiful language, especially for cursing. It's like whiping your ass with silk."
quote:jullie bedoelen zie aziaat die op het einde van het gevecht op de grond ligt?
Op maandag 9 juni 2003 13:36 schreef BdR het volgende:[..]
het was idd een vrouw, maar met dat "verdomme, wijf" wordt dat mokkel bedoeld die de keymaker aan Neo heeft overgedragen
Dat is dus echt geen vrouw.
quote:Tja het is jammer dat ze in de film zelf weinig verhaal stoppen en veel (TE) kleine details, maar als je even zoekt op internet, bijv ook het theorientopic hier in dit subforum. Dan wordt het al veel interresanter en ontdek je dat er een gigantisch(weliswaar voorlopig nog vaag) verhaal in zit.
Op maandag 9 juni 2003 01:30 schreef golfer het volgende:
Vanavond met Bluezz en haar kids dus ook naar bios geweest en Reloaded bekeken.
Haalt het niet bij deel 1 en afgezien van de knappe Special Effects kon het flinterdunne verhaaltje mij ook niet boeien.Teveel van dezelfde vechtscenes en vleugje Starwars vermengd met Superman.
Sommige stripverhalen zijn spannender.
Denk niet dat ik deel 3 nog ga bekijken.
quote:Ik weet niet hoe vaak jij hem gezien heb maar het is wel degelijk een vrouw. Het geeft zelfs borsten! Ik heb de film 5X gezien. En geloof me het is een VROUW.
Op maandag 9 juni 2003 13:38 schreef victorinox het volgende:[..]
jullie bedoelen zie aziaat die op het einde van het gevecht op de grond ligt?
Dat is dus echt geen vrouw.
Daar durf ik wel een maand ban op te zetten als ik niet gelijk heb.
quote:En ik heb de film 3X gezien in de bios.
Op maandag 9 juni 2003 14:10 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik weet niet hoe vaak jij hem gezien heb maar het is wel degelijk een vrouw. Het geeft zelfs borsten! Ik heb de film 5X gezien. En geloof me het is een VROUW.
Daar durf ik wel een maand ban op te zetten als ik niet gelijk heb.
We hebben het wel toch over dezefde persoon?
Het gaat om die middelste gast :
[Dit bericht is gewijzigd door victorinox op 10-06-2003 09:39]
quote:Mensen slaan ook steeds het thema leven over... Dansen is niets meer dan vieren dat je leeft...
Op maandag 9 juni 2003 18:11 schreef Pietjuh het volgende:
Ik snap niet dat iedereen die dansscene zou stom vond. Ik vond het best vermakelijkAls je die neukstukjes wegdenkt
quote:We hebben het over de zelfde persoon ja.
Op maandag 9 juni 2003 15:49 schreef victorinox het volgende:[..]
En ik heb de film 3X gezien in de bios.
Als ik de DVD heb zal ik er nog eens goed naar kijken, maar ik blijf erbij dat het een man is.We hebben het wel toch over dezefde persoon?
Het gaat om die middelste gast :
[afbeelding]
quote:Volgens mij zegt die: "Goddamn woman you will be the end of me" wat letterlijk vertaald betekend: je wordt nog eens mijn dood. En dat slaat toch echt op zijn vrouw persephone, omdat die the Keymaker liet bevrijden door Neo, Morpheus en Trinity en de Merovingian dus weer de confrontatie moest aangaan wat mislukte.
Op maandag 9 juni 2003 01:18 schreef ook_gek het volgende:[..]
Zeker wel dat het een vrouw was.
In dat gevecht in het kasteel waar hij die kogels tegen houd. Het lijkt een vent. Maar als Neo haar kop in slaat zegt die gozer het volgende." Verdome, Wijf. Je hebt het laatste van mij nog niet gezien.
De betreffende Quote (Linker muisknop, Doel opslaan als)
quote:of wanneer iemand de regels in The Matrix kan verbreken, kan die dat ook in de echte wereld...
Op dinsdag 10 juni 2003 09:26 schreef Thomaash het volgende:
Ik denk dat er nu een matrix in de matrix zit. De wereld van Zion is eigenlijk ook een Matrix. Dat is te zien doordat Neo die wereld ook begrijpt en de Sintinels kan stoppen
quote:Er is een heel mooi spoiler topic aangemaakt, daar kun je alle theorien kwijt:
Op dinsdag 10 juni 2003 12:32 schreef ook_gek het volgende:
SPOILERS
[Dit bericht is gewijzigd door MrWilliams op 13-06-2003 23:11]
De film is geweldig voor wat betreft de beelden, maar op sommige momenten was ik het verhaal en de logica (indien aanwezig) kwijt.
Agent Smith maakt blijkbaar geen deel meer uit van de Matrix en is voor zichzelf begonnen als een soort van virus?? Heb ik dat nou goed begrepen??
quote:
Op zondag 29 juni 2003 10:47 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Een keer kijken is blijkbaar niet genoeg...De film is geweldig voor wat betreft de beelden, maar op sommige momenten was ik het verhaal en de logica (indien aanwezig) kwijt.
Agent Smith maakt blijkbaar geen deel meer uit van de Matrix en is voor zichzelf begonnen als een soort van virus?? Heb ik dat nou goed begrepen??
AMSTERDAM - Een 19-jarige jongen uit Fairfax (Virginia) heeft zijn ouders doodgeschoten terwijl hij zich in de virtuele werkelijkheid van de film The Matrix dacht te bevinden. De tiener bekende dinsdag voor de rechtbank schuld aan de dubbele moord en illegaal wapenbezit.
Joshua Cooke schoot zijn ouders thuis neer. Zijn vader zat net aan de telefoon met de 19-jarige zus van de jongen. Zij hoorde de schoten. Nadat hij de moorden had gepleegd, belde de jongen de politie en zei: "Ik heb mijn ouders vermoord. Ik heb ze overhoop geknald met een geweer."
De advocaten van de jongen verdedigen hem met het argument dat hij goed en kwaad had verwisseld omdat hij dacht in een film te leven. De jongen kan in het uiterste geval veroordeeld worden tot 20 jaar gevangenisstraf.
Het verhaal was saai, langdradig, bracht niks nieuws en had een flut-einde.
Zelfs de special-effects brachten niks nieuws, de bullet-time scenes ook niet, dit is bij elke film natuurlijk wel zo, maar bij deze film viel het gewoon erg op dat er niks nieuws inzat.
En dan bereikt Neo die witte kamer op het eind.............. en dan..................verhaaltje, einde film.
In deel 3 maakt zijn mamma hem zeker wakker om te zeggen dat ie een nachtmerrie had !!!
quote:5 volle topics over Reloaded en jij vraagt je af wat iedereen er van vindt?
Op vrijdag 11 juli 2003 12:18 schreef thesnake het volgende:
Ik vraag me af wat de fokkers van 'Matrix Reloaded' vinden!!!!
quote:worst...post...ever!
Op vrijdag 11 juli 2003 12:18 schreef thesnake het volgende:
Ik vraag me af wat de fokkers van 'Matrix Reloaded' vinden!!!!
Persoonlijk vond ik hem echt erg tegenvallen. Een hoop gedoe en gevecht, er vallen absoluut geen doden of blijvend gewonden, en dan die flut-scene met die honderden 'agents smith' bahbah bah:(Het verhaal was saai, langdradig, bracht niks nieuws en had een flut-einde.
Zelfs de special-effects brachten niks nieuws, de bullet-time scenes ook niet, dit is bij elke film natuurlijk wel zo, maar bij deze film viel het gewoon erg op dat er niks nieuws inzat.
En dan bereikt Neo die witte kamer op het eind.............. en dan..................verhaaltje, einde film.
In deel 3 maakt zijn mamma hem zeker wakker om te zeggen dat ie een nachtmerrie had !!!
ok das niet helemaal waar, maar t is duidelijk dat je er niks aan vond en dat staat lijnrecht tegenover mijn mening. ik vindt reloaded de beste film van 2003 zover. een verhaal dat niet zo meeslepend is als t eerste, maar niet slecht, t laat t menselijke aspect zien van deze werkelijkheid. de actiescenes, in ieder geval the burly brawl, de openingsscene en de snelweg, waren stuk voor stuk vernieuwend en super opwindend. het verhaaltje van the architect vreselijk interessant, geeft een kijk in t denken van de machine en geeft heel onverwachte info over neo en the matrix.
werkelijk een geweldige film in mijn mening
quote:jouw mening is anders ook niet alles hoor
Op vrijdag 11 juli 2003 17:10 schreef Astronaut_Jones het volgende:[..]
worst...post...ever!
ok das niet helemaal waar, maar t is duidelijk dat je er niks aan vond en dat staat lijnrecht tegenover mijn mening. ik vindt reloaded de beste film van 2003 zover. een verhaal dat niet zo meeslepend is als t eerste, maar niet slecht, t laat t menselijke aspect zien van deze werkelijkheid. de actiescenes, in ieder geval the burly brawl, de openingsscene en de snelweg, waren stuk voor stuk vernieuwend en super opwindend. het verhaaltje van the architect vreselijk interessant, geeft een kijk in t denken van de machine en geeft heel onverwachte info over neo en the matrix.
werkelijk een geweldige film in mijn mening
quote:Niet Neo is al zes keer tot de source teruggekeerd. Na elke opbouw van de mensheid is er een 'the one' ontstaat, zes keer in totaal. (telkens andere personen).
Op dinsdag 10 juni 2003 12:32 schreef ook_gek het volgende:
Hij is immers al 6X richting sorce gegaan.
Maar goed, dat dit topic nog leeft zeg. Zijn jullie nog niet uitgepraat over the Matrix?
The Matrix Reloaded DVD is to be released on October 14 2003, and we have the full details on the two disc DVD pack.
TECHNICAL DETAILS
Anamorphic Widescreen
Discs: 2
Audio:Dolby Digital 5.1, 2.0 & French 5.1
Video: 2.35:1 widescreen transfer
Subtitles: English, French, Spanish
FEATURES
- Preload: Get a behind the scenes overview of The Matrix Reloaded with on-location footage and interviews with cast and crew
- The Matrix Unfolds: A fascinating look at the Matrix phenomenon and its amazing cultural impact
- The Freeway Chase: Behind the scenes footage shows the viewer how the mind-blowing scene was captured on film.
- What is The Animatrix?: A glimpse into the history and the intrigue of the Animatrix.
- Enter The Matrix: Making of the best-seller video game and the groundbreaking technology used to create it. Your exclusive opportunity to step inside the world of Enter the Matrix.
- 2003 MTV Movie Awards: Matrix Reloaded Parody
- Get Me An Exit: Matrix-inspired advertising.
- Weblinks: To the official Matrix website.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |