Ik geef toe, die case is aardig aan de prijs (sorry ik heb hem niet betaald, dus geen indicatie), maar als je vaak zwemt of duikt is dit toch een ultieme oplssing lijkt mij:
Voor de rest heb ik voornamelijk filmpjes gemaakt en die kan ik hier niet tonen, maar die zijn uiteraard nog spectaculairder en je hebt er zelfs redelijk geluid bij (je hoort duidelijk wanneer je in het water bent en wanneer niet). Omdat er meerdere Ixussen in het spel waren, heb ik even niet meer op mijn camera, maar als er mensen geinteresseerd zijn, kan ik hier later nog wat foto's plaatsen ...
In ieder geval hoop ik hier een duidelijk voorbeeld te geven van spelen met je digitale fototoestel ......
[Dit bericht is gewijzigd door sj44k op 29-05-2003 23:11]
quote:Dat staat dus op 1 van die filmpjes, ik heb hem aangezet en kijk dan vertwijfeld in de camera als ik in het water spring. De kwaliteit van die filmpjes is ook verbluffend. Het zat me niet bepaald lekker, ik heb net 500¤ voor die Ixus betaald en hij is me momenteel het dubbele waard, maar goed, die case is er voorgemaakt he, een beetje vertrouwenskwestie zeg maar ...
Op donderdag 29 mei 2003 23:06 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind het toch een eng idee, met je dure digitale camera onder water.
quote:idd... alst fout gaat ben je ff dik 600 euro kwijt..
Op donderdag 29 mei 2003 23:12 schreef miss_bleu het volgende:
Gaaf... maar ik zou echt als dd dood zijn dat het ding alsnog stuk zou gaan onder water
quote:Cool,
Op donderdag 29 mei 2003 23:26 schreef Skinkie het volgende:
M`n pa heeft duik lampen en laat ze testen door een enorme overdruk er op te zetten en vervolgens in een emmer met water te stoppen, als dat ding lek is komen er belletjes uit en anders gebeurd er niks
quote:In dit geval heb ik hem niet zelf gekocht, maar hij was bovendien 200¤ incluis verzenden en alles, kwestie van even rondzoeken .....
Op vrijdag 30 mei 2003 17:50 schreef DancePlaza het volgende:
¤ 269,- incl. 19% BTW (zonder camera) voor me a70jammer ..
quote:Heb je gezien wat die behuizingen kosten? Die dingen zijn allemaal meer dan 600 piek
Op donderdag 29 mei 2003 23:06 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind het toch een eng idee, met je dure digitale camera onder water.
Wel coole foto's zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |