Er is een leuk rapport van de BBC over echte kruizingen, dit gebeurt zoals bij muildieren, dus echte celfusie:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/sci/tech/813466.stm
Wordt ook wel geclaimd door kinderboerderijen. Net zoals muildieren onvruchtbaar. Dit is door een aantal wetenschappers ook in het lab geprobeerd na te bootsen, met erg laag succes, maar wel mogelijk.
Daarnaast vond ik nog verwijzingen naar experimenten waar ze de embryonale cellen gewoon door elkaar roeren. Doordat de signalen tussen de cellen onderling van geit en schaap op elkaar lijken groeit het gewoon uit tot een dier, maar helaas dus niet gefuseerde cellen, maar gewoon 'om en om', oftewel een mozaiekje.
quote:Je hebt blijkbaar een bepaalde snaar getriggerd bij mensen
Op woensdag 28 mei 2003 23:05 schreef M.ALTA het volgende:[..]
doordenkertje ?
Ik ben me nog beperkt bewust dat ik in een matrix leef.
Ik wil eruit, maar ik zie (Dit topic bijv.) hoe sterk de matrix is voor anderen.Moet je zien wat een schrikreacties ik teweeg brengt met een aanname, ik heb nog nooit zovvel posts in 1 uur moeten beantwoorden in 1 topic.
quote:Hmmmm.... volgende keer toch maar een veiligheidsbril opzetten als ik mijn kalktabletten-voor-stevige-botten in een glas water mik....
Op woensdag 28 mei 2003 23:10 schreef M.ALTA het volgende:[..]
off-topic: water brandt inderdaad als je er calcium ingooit.
quote:pss denk liever na voordat je iets blaat ..zelfs je off-topic posts kloppen niet
Op woensdag 28 mei 2003 23:13 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Als je wist hoe blij ik was met die ontkenningen
Ik heb nog nooit zoveel posts gekregen om mijn (?) ongelijk te (kunnen) krijgen.
quote:offtopic : ehhhhhhh water kan niet branden aangezien het volledig verbrandt waterstof is. Als je Calcium in water gooit is er een redoxreactie tussen het water en de Kalium. De Kalium wordt K+ en het water wordt omgezet in o.a. waterstof. De hitte die vrij komt steekt het waterstof in de fik waardoor er weer water ontstaat.
Op woensdag 28 mei 2003 23:10 schreef M.ALTA het volgende:
off-topic: water brandt inderdaad als je er calcium ingooit.
Tot zover een kort lesje scheikunde.
grr, door die domme opmerking maakte ik de fout dat ik Calcium tot de zeer onedele-metalen classificeerde
quote:Het ging o.a. om de waarneming van katten van de 4e dimensie.
Op woensdag 28 mei 2003 23:10 schreef mvt het volgende:[..]
Oja, dat topic. ctrl-f : DNA. Niks gevonden. klik eens op het posticoontje in dat topic van de posting waar dit schijnbaar verklaard wordt.
Ik weet niet in hoeverre ze het DNA van katten als gesequenced hebben, maar er is nog niets bijzonders daarin gevonden.
[..]
quote:Ja, nog niet nodig.
en nu eens een antwoord wat ergens op slaat.
Als katten opeens een stuk DNA hebben met een ander nucleotinezuur dan is er wat belangrijks aan de hand. Maar tot nu toe is dit niet gevonden.
[..]Tot nu toe is het enige wat je van de bewering kan zeggen is dat er andere theoriën zijn die het ontstaan van katten en varkens verklaren waar geen Aliens voor nodig zijn (demosticatie).
quote:de restvariabele, als die niet te verklaren zou zijn , dan pas de stap naar aliens, lijkt mij voorzichtig logisch, ja.
En er is geen DNA bewijs dat er buitenaards DNA in de katten zit (geef bijvoorbeeld maar eens een paar Alien chromosomen). Laat staan dat er bewijs zou zijn dat de bewering van de openingspost zonder buitenaards ingrijpen mogelijk zou kunnen zijn.
En de aannames kloppen niet.
Aanname: ik ben nog niet overtuigd van je stellingen, hoewel ze van een hoog kwalitiatief gehalte zijn.
quote:* Lord Dreamer kijkt ineens heel anders naar z'n glaasje sap met calcium
Op woensdag 28 mei 2003 23:15 schreef mvt het volgende:[..]
offtopic : ehhhhhhh water kan niet branden aangezien het volledig verbrandt waterstof is. Als je Calcium in water gooit is er een redoxreactie tussen het water en de calcium. De calcium wordt Ca2+ en het water wordt omgezet in o.a. waterstof. De hitte die vrij komt steekt het waterstof in de fik waardoor er weer water ontstaat.
Tot zover een kort lesje scheikunde.
[Dit bericht is gewijzigd door Lord Dreamer op 28-05-2003 23:18]
quote:*kuch* zelfbevestigende psychose *kuch*
Op woensdag 28 mei 2003 23:13 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Als je wist hoe blij ik was met die ontkenningen
Ik heb nog nooit zoveel posts gekregen om mijn (?) ongelijk te (kunnen) krijgen.
quote:Doe ik full-time; al 3 jaar.
Op woensdag 28 mei 2003 23:15 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
pss denk liever na voordat je iets blaat ..zelfs je off-topic posts kloppen niet
of verdiep je eerst in de gen technologie voordat je iets aanhaalt.
quote:Waar haal je eigenlijk die 4 aliens weg, hij heeft het over 4 nucleinezuren, niet 4 aliens. Of weet je nog niet helemaal wat nucleinezuren zijn?
Op woensdag 28 mei 2003 22:59 schreef M.ALTA het volgende:
rest-variabele: idd.
Je laatste zin was voor mij heel belangrijk.
idd 4. aliens weet ik nog niet.
quote:Waar kan ik die aliens mailen dat ze nog moeten blijven oefen want het experiment op jou is wat mislukt
Op woensdag 28 mei 2003 23:19 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Doe ik full-time; al 3 jaar.
ohw pak bij 3 WC's altijd de linker deur. dat is je exit.
quote:Kleine NAatje CAls MaG... etc. etc.
Op woensdag 28 mei 2003 23:15 schreef mvt het volgende:
grr, door die domme opmerking maakte ik de fout dat ik Calcium tot de zeer onedele-metalen classificeerde
quote:Goeie score dus.
Op woensdag 28 mei 2003 23:14 schreef MasterPeace het volgende:[..]
Je hebt blijkbaar een bepaalde snaar getriggerd bij mensen
off-topic:
Ja, ik raak iets wat buiten de matrix ligt.
En dan valt men uit evenwicht. grappig
quote:thks, ok
Op woensdag 28 mei 2003 23:14 schreef Heron_Ymus het volgende:
Voor de geintresseerden, over 'scheiten' , toch nog iets W...Er is een leuk rapport van de BBC over echte kruizingen, dit gebeurt zoals bij muildieren, dus echte celfusie:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/sci/tech/813466.stm
Wordt ook wel geclaimd door kinderboerderijen. Net zoals muildieren onvruchtbaar. Dit is door een aantal wetenschappers ook in het lab geprobeerd na te bootsen, met erg laag succes, maar wel mogelijk.Daarnaast vond ik nog verwijzingen naar experimenten waar ze de embryonale cellen gewoon door elkaar roeren. Doordat de signalen tussen de cellen onderling van geit en schaap op elkaar lijken groeit het gewoon uit tot een dier, maar helaas dus niet gefuseerde cellen, maar gewoon 'om en om', oftewel een mozaiekje.
quote:hmm, nog steeds geen verklaring dat het DNA van katten iets heeft wat niet normaal is
Op woensdag 28 mei 2003 23:17 schreef M.ALTA het volgende:
Het ging o.a. om de waarneming van katten van de 4e dimensie.
quote:de restvariabelen die je vind bij katten (en niet bij andere diersoorten) noemen we het gevolg van evolutie, hoe klein het ook is in het geval van de huiskat tov de leeuw. Het is mutatie van genen (iets wat ongeveer 10.000x per dag gebeurd per cel in i
de restvariabele, als die niet te verklaren zou zijn , dan pas de stap naar aliens, lijkt mij voorzichtig logisch, ja.
quote:Let op de PUNT achter de 4.
Op woensdag 28 mei 2003 23:20 schreef Heron_Ymus het volgende:[..]
Waar haal je eigenlijk die 4 aliens weg, hij heeft het over 4 nucleinezuren, niet 4 aliens. Of weet je nog niet helemaal wat nucleinezuren zijn?
quote:Hoef je niet bang voor te zijn, voor dat sequencen worden bepaalde enzymen gebruikt die alleen de standaard set lezen...
Op woensdag 28 mei 2003 23:10 schreef mvt het volgende:
Als katten opeens een stuk DNA hebben met een ander nucleotinezuur dan is er wat belangrijks aan de hand. Maar tot nu toe is dit niet gevonden.
quote:sorry, is al geedit
Op woensdag 28 mei 2003 23:18 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
* Lord Dreamer kijkt ineens heel anders naar z'n glaasje sap met calcium
quote:thanks, welterusten. Ik ken de weg.
Op woensdag 28 mei 2003 23:21 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Waar kan ik die aliens mailen dat ze nog moeten blijven oefen want het experiment op jou is wat mislukt
maar ik ga slapen.. trusten..
ohw pak bij 3 WC's altijd de linker deur. dat is je exit.
ik ga nu pitten, jullie moeten het nu zonder mij doen.
quote:Trusten!
Op woensdag 28 mei 2003 23:24 schreef M.ALTA het volgende:[..]
thanks, welterusten. Ik ken de weg.
ik ga nu pitten, jullie moeten het nu zonder mij doen.
Ik ga even mijn kat vermoorden, Tha damn Reptilian!
Ik zie weer alleen maar wilde claims, en dit keer heb je er niet eens linkjes naar dubieuze sites op gezet! Anyway, topics als deze horen in TRU. "Diverse bronnen op het net" zijn niet genoeg om dit een wetenschappelijke status te geven.
En om het topic nog wat sjeu te geven worden termen als "4e demensie" en "reptilian" etc.etc. erdoor gegooid.
What's next? Gaan we ons afvragen of de paardebloemen van de krokodillen afstammen die eigenlijk misschien per ongeluk wel de kinderen van aliens zijn die genetisch gemanipuleerde aardappelen hebben gegeten? Want "diverse bronnen die niet nader genoemd worden" zeggen dat?
Nice try, maar ik daggut ut toch maar nie. .
Slotteke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |