abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 mei 2003 @ 13:03:39 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10731321

Bewust op zoek naar aids

Het is in Amerika onder homoseksuelen een trend om op jacht te gaan naar het aidsvirus. 'Barebacking' wordt dit genoemd. Via internet kunnen geïnteresseerden met elkaar contact maken, op speciale feestjes hopen de mannen 'het geschenk' te kunnen ontvangen. De gestoorde zoekers ('Bugchasers') verheerlijken de 'Giftgivers' zelfs. De documentaire 'The Gift' laat zien hoe er verlangd wordt naar aids, maar toont ook het besef wanneer besmette homoseksuelen geconfronteerd worden met de gevolgen.

Vanavond op TV: NED3, 00.07 uur

ps. wist niet of ik dit in FTR of SEX moest plaatsen

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 28 mei 2003 @ 13:03:52 #2
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10731325
What will they think of next Iedereen probeert het virus zo weinig mogelijk te verpreiden en te vernietigen en zij gaan het bewust oplopen
[..]
pi_10731379
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 13:03 schreef MikeyMo het volgende:
What will they think of next Iedereen probeert het virus zo weinig mogelijk te verpreiden en te vernietigen en zij gaan het bewust oplopen
Kun je niet beter eerst vanavond effe kijken. Misschien word je er wijzer van???? of niet...
Do what thou wilt shall be the whole of the Law.
pi_10731383
preventief ruimen...
het moedwillig in stand houden en promoten van een dodelijke ziekte is massamoord...
opknopen die lijers ...

(oud nieuws trouwens)

pi_10731408
hmmm

inter-ass-sting (ff goed leze)

maarehh, wel ziekke lui daarzo ik denk dat ik wel ff ga kijken

offtopic
: *** United States of Psychedelica ***
---===---===---===---===---===---===---
Jesus, did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?
C11H15NO2

He's just admiering the shape of your skull

woensdag 28 mei 2003 @ 13:08:29 #6
17075 extreme
-wannahave-
pi_10731463
Besmettingsparty

maar wel ziek idd..

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  woensdag 28 mei 2003 @ 13:09:04 #7
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10731481
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 13:05 schreef IAK_SAKKAK het volgende:

[..]

Kun je niet beter eerst vanavond effe kijken. Misschien word je er wijzer van???? of niet...

ja, tuurlijk kan ik gaan kijken, denkd at ik dat ook wel doen, maar zeg nou zelf aan de hand van dit artikel kun je toch wel enigzins opmaken dat het niet normaal is...

Heb jij Aids? Oh neuk me maar dan, want dan krijg ik het ook!

[..]
pi_10731515
Ik schat in dat het zo'n beetje op hetzelfde niveau staat als van die vrouwen die zichzelf verminken, of mensen die zelfmoord plegen.
  woensdag 28 mei 2003 @ 13:13:48 #9
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10731596
wellicht dat er een gedachte achter zit van "als we allemaal besmet zijn dan hoeven we onooit meer bang te zijn het te worden, we hoeven niet meer te kloten met condooms e.d." Wellichtd at het komt doordat je steeds vaker hoort dat mensen met HIV niet perse aids hoeven te krijgen vanwege allemaal aidsremmers die er tegenwoordig bestaan.
[..]
pi_10731601
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 13:09 schreef MikeyMo het volgende:
ja, tuurlijk kan ik gaan kijken, denkd at ik dat ook wel doen, maar zeg nou zelf aan de hand van dit artikel kun je toch wel enigzins opmaken dat het niet normaal is...
Nee, daarom maar kun je ook geen conclusies trekken. Ik heb geen idee wat iemand beweegt om op jacht te gaan naar het HIV-virus. Zelfmoordmotieven?
pi_10731668
Eigenlijk is het niet meer dan logisch dat mensen die toch niets kunnen doen voor het voortbestaan van het ras, uiteindelijk in een zelfvernietigend patroon komen en dus bewust destructie op zoeken.
  woensdag 28 mei 2003 @ 13:47:22 #12
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10732404
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 13:13 schreef IAK_SAKKAK het volgende:

[..]

Nee, daarom maar kun je ook geen conclusies trekken. Ik heb geen idee wat iemand beweegt om op jacht te gaan naar het HIV-virus. Zelfmoordmotieven?

"De documentaire 'The Gift' laat zien hoe er verlangd wordt naar aids, maar toont ook het besef wanneer besmette homoseksuelen geconfronteerd worden met de gevolgen."

ik denk nietd at zelfmoordmotieven hiervan deel uitmaken. Ze hebben immers van die "feestjes" en Hiv en Aids werken gewoon te traag om als zelfmoordmiddel te dienen. Als je dood wiltdan wil je dat nu en dan heeft een ziekte die je pas over 20 jaar dood kan laten gaan niet echt veel zin...

[..]
pi_10732479
Barebacking is bij mijn weten puur het neuken(/pijpen) zonder condoom, niet het bewust op zoek gaan aidsvirus.
C’est Davie :o)
  woensdag 28 mei 2003 @ 13:51:34 #14
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_10732501
Ik ken wel een verhaal over jongeren op Cuba die naar rockmuziek luisterden en daarvoor opgepakt werden. Die hebben toen door middel van injectie spuiten bloed bij elkaar geinjecteerd en elkaar zo besmet uit protest tegen de regering die hun vrijheid afnam.

Ze waren in de veronderstelling dat tegen de tijd dat ze aids kregen er wel een medicijn zou zijn. Doordat hun methode van infecteren ontzettend goed werkt kregen ze echter allemaal binnen de kortste keren full-blown aids en overleden ze grotendeels binnen een jaar nadat ze geinfecteerd waren.

Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_10732510
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 13:47 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

"De documentaire 'The Gift' laat zien hoe er verlangd wordt naar aids, maar toont ook het besef wanneer besmette homoseksuelen geconfronteerd worden met de gevolgen."

ik denk nietd at zelfmoordmotieven hiervan deel uitmaken. Ze hebben immers van die "feestjes" en Hiv en Aids werken gewoon te traag om als zelfmoordmiddel te dienen. Als je dood wiltdan wil je dat nu en dan heeft een ziekte die je pas over 20 jaar dood kan laten gaan niet echt veel zin...

Akkoord.
  woensdag 28 mei 2003 @ 13:55:04 #16
33209 Juggernaut
E36 BMW 318iS executive
pi_10732593
van mij mogen ze. ruimt mooi op. Zolang ik d'r maar niks mee te maken krijg. maar ik ga niet naar zulke dingen dus dat zal wel meevallen
Heb je nog bloed onder je nagels?
  woensdag 28 mei 2003 @ 14:13:01 #17
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10733002
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 13:55 schreef Juggernaut het volgende:
van mij mogen ze. ruimt mooi op. Zolang ik d'r maar niks mee te maken krijg. maar ik ga niet naar zulke dingen dus dat zal wel meevallen
Nee, maar er zal er een tussen zitten die een vrouw pakt of die een biseksuele gozer pakt en vervolgens hem of haar besmet waardoor de besmetting zich verspreid...

stel je voor de biseksuele baas van je vriendin pakt haar op kantoor, besmet haar en vervolgens ben jij al trouwe heteroseksueel de lul.

Laat het ze alstjeblieft niet doen zeg...

[..]
  woensdag 28 mei 2003 @ 23:24:28 #18
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10745761
pver een half uurtje

VPRO's Import: The gift Nederland 3, 00:07

[..]
  woensdag 28 mei 2003 @ 23:54:37 #19
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10746597
zo dus...
[..]
pi_10748511
Ik heb het dus net gezien. Wat een doodenge documentaire! Ook wel erg vooroordeelbevestigend. ,,Ik ken geen enkele homo van 45 die NIET hiv-positief is" zei een van de mannen. Wat moet Amerika een achterlijk land zijn, als je alleen op deze docu afgaat. Gelukkig is dit op een erg laat tijdstip uitgezonden. Ik snap gewoon niet dat de voorlichting daar zo slecht zou zijn. (...) Ben gewoon sprakeloos en voel me echt raar nu, omdat ik zelf ook homo ben. My God, je gaat gvd toch niet onveilig vrijen???? Of je nu homo of hetero bent... Het is, alsof ik nu helemaal niemand meer kan vertrouwen, zelfs geen test...
pi_10748681
Russisch roulette

maar dan anders

zucht
pi_10748822
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 01:13 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb het dus net gezien. Wat een doodenge documentaire! Ook wel erg vooroordeelbevestigend. ,,Ik ken geen enkele homo van 45 die NIET hiv-positief is" zei een van de mannen. Wat moet Amerika een achterlijk land zijn, als je alleen op deze docu afgaat. Gelukkig is dit op een erg laat tijdstip uitgezonden. Ik snap gewoon niet dat de voorlichting daar zo slecht zou zijn. (...) Ben gewoon sprakeloos en voel me echt raar nu, omdat ik zelf ook homo ben. My God, je gaat gvd toch niet onveilig vrijen???? Of je nu homo of hetero bent... Het is, alsof ik nu helemaal niemand meer kan vertrouwen, zelfs geen test...
Dat was nou juist zo zuur aan deze documentaire, dat zelfs de mensen die ertegen ageerden zich niet konden ontrekken aan het idee dat AIDS onvermijdelijk was.

De enige die zich wel nadrukkelijk realiseerde hoe vernietigend die AIDS fixatie werkt voor de gemiddelde homo leek die man die zijn vriend 8 jaar terug had verloren te zijn.

donderdag 29 mei 2003 @ 08:25:13 #23
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10751397
Ik kreeg er ook een naar gevoel van. Dat mensen omdat ze het toch wel krijgen er een feestje van maken waarbij ze het ontvangen. Die gozer metd at videodagboek wat zich er toe heeft laten verleiden en er nu spijt van had wqas welz ielig hoor (alhoewel hij het aan zichzelf te danken had) wat echt een contrast was van die gozer die in dat sexhuis woonde en zichzelf moedwillig heeft laten besmetten en daar geen spijt van had.

Maar je moet je wel realiseren dat deze docu voornamelijk ging over homo's uit San Fransisco. Het is volgens mij niet zo dat heel Amerika vol met homo's zit die zich laten besmetten of expres onveilig seks hebben omdat ze het toch wel krijgen...

[..]
pi_10751430
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 08:25 schreef MikeyMo het volgende:
Ik kreeg er ook een naar gevoel van. Dat mensen omdat ze het toch wel krijgen er een feestje van maken waarbij ze het ontvangen. Die gozer metd at videodagboek wat zich er toe heeft laten verleiden en er nu spijt van had wqas welz ielig hoor (alhoewel hij het aan zichzelf te danken had) wat echt een contrast was van die gozer die in dat sexhuis woonde en zichzelf moedwillig heeft laten besmetten en daar geen spijt van had.

Maar je moet je wel realiseren dat deze docu voornamelijk ging over homo's uit San Fransisco. Het is volgens mij niet zo dat heel Amerika vol met homo's zit die zich laten besmetten of expres onveilig seks hebben omdat ze het toch wel krijgen...

Dat denk ik dus ook, dat zoiets zich alleen voor kan doen als mensen een gevoel van onvermijdelijkheid krijgen. Zoals in een stad als San Francisco waar de problemen zich ongetwijfeld concentreren.
  donderdag 29 mei 2003 @ 08:50:18 #25
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10751444
die instelling is wel te begrijpen als de achterliggende gedachten bij feesten is "ga er maar van uit dat iedereen besmet is" Tja, en als je dan iedereen die besmet is zorgeloos onbeschermde sex ziet hebben dan kun je je enigzins gaan afvragen... waarom laat ik me niet besmetten en ben ik van al die zorgen af (maar ja, dan komen er nieuwe zorgen want die medicatie is echt niet geweldig zoials we hebben kunnen zien)
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')