quote:oei, sterkte... probeer de moed erin te houden...
Op dinsdag 27 mei 2003 22:36 schreef Party_P het volgende:
ik heb er allemaal steeds minder zin in(leven)
quote:Ja, soms kan het heel erg tegen zitten.
Op dinsdag 27 mei 2003 22:36 schreef Party_P het volgende:
ik heb er allemaal steeds minder zin in(leven)
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 22:45 schreef Moonah het volgende:[..]
Ja, soms kan het heel erg tegen zitten.
En soms kan dat 'soms' heel lang duren.
Maar toch, als je eraan werkt, kan het leven ook weer zooo leuk zijn.
Huppetee! Aan de slag ermee!
Succes.
quote:het lukt me niet meer, begin maart was ik echt helemaal kapot van binnen (had gekke ideen in me kop), het ging een tijdje goed, maar helaas neig ik weer naar die kant, ik heb een paar weken de vechtlust (en veel goeie afleiding) gehad, maar de vechtlust raakt op, ik voel het gewoon, ik weet gewoon niet meer
Op dinsdag 27 mei 2003 22:45 schreef Moonah het volgende:[..]
Ja, soms kan het heel erg tegen zitten.
En soms kan dat 'soms' heel lang duren.
Maar toch, als je eraan werkt, kan het leven ook weer zooo leuk zijn.
Huppetee! Aan de slag ermee!
Succes.
opgelucht over opdracht die gelukkig op tijd is afgekomen, erg belangrijk enzo, en docente die niet echt soepel is als je iets later in wil leveren... Thank God, tis af!
verder eigk net als vanmiddag... waardeloos, nutteloos en leeg... bah, word tijd dat t es wat beter gaat
quote:Praten met mensen die je vertrouwt. Vertel wat er in je omgaat en hulp zoeken. Kom op meid man! Sorry!
Op dinsdag 27 mei 2003 23:16 schreef Party_P het volgende:
ik weet gewoon niet meer*tranen in ogen heeft*
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 27-05-2003 23:40]
quote:Nou...
Op dinsdag 27 mei 2003 23:17 schreef miss_bleu het volgende:
"alles en iedereen krijg een middelvinger" moment.![]()
Kus voor jou
quote:Hèhèhè, je veronderstelt dat een hoogst labiele persoonlijkheid die het even niet meer ziet zitten van het vrouwelijk geslacht is?
Op dinsdag 27 mei 2003 23:19 schreef Moonah het volgende:[..]
Kom op meid!
On-topic,
ik heb last van een problematisch dilemma; doorgaan met m'n huidige studie, ja of nee.
quote:Dat probleem heb ik dus nu zo goed als opgelost
Op dinsdag 27 mei 2003 23:21 schreef Uncle_Sam het volgende:
On-topic,ik heb last van een problematisch dilemma; doorgaan met m'n huidige studie, ja of nee.
quote:ja
Op dinsdag 27 mei 2003 23:21 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Hèhèhè, je veronderstelt dat een hoogst labiele persoonlijkheid die het even niet meer ziet zitten van het vrouwelijk geslacht is?
On-topic,
ik heb last van een problematisch dilemma; doorgaan met m'n huidige studie, ja of nee.
eerstejaars? toen had ik ook zon menopauze maar ik ben doorgegaan.. na de twijfel .. later on valt studeren namelijk vies mee lekker relex.
quote:Yep, een sjaars. Het gaat bij mij niet zozeer om het feit of ik er daadwerkelijk mee stop, maar eerder om het wel of niet switchen van studie.
Op dinsdag 27 mei 2003 23:23 schreef cYbErTiM het volgende:[..]
ja
eerstejaars? toen had ik ook zon menopauze maar ik ben doorgegaan.. na de twijfel .. later on valt studeren namelijk vies mee
lekker relex.
... ja ik weet dat ik zo'n alert heb ingesteld maar toch!!
quote:Voeg me ff toe als je wilt
Op dinsdag 27 mei 2003 23:16 schreef Party_P het volgende:[..]
[..]het lukt me niet meer, begin maart was ik echt helemaal kapot van binnen (had gekke ideen in me kop), het ging een tijdje goed, maar helaas neig ik weer naar die kant, ik heb een paar weken de vechtlust (en veel goeie afleiding) gehad, maar de vechtlust raakt op, ik voel het gewoon, ik weet gewoon niet meer
*tranen in ogen heeft*
Ontopic:
volgens mij begin ik een beetje last te krijgen van hetzelfde syndroom als de fokker die de post boven me geplaatst heeft
Njah, gelukkig is er nog muziek
[Dit bericht is gewijzigd door Pascalle27 op 27-05-2003 23:30]
quote:Jah. maar in een life time kan je echt niet alles leren.
Op dinsdag 27 mei 2003 23:25 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Yep, een sjaars. Het gaat bij mij niet zozeer om het feit of ik er daadwerkelijk mee stop, maar eerder om het wel of niet switchen van studie.
Zie het als een metafoor:
Je wordt verliefd, trouwt (of kiest natural voor haar).
En je ziet op een dag een mooier meisje waar je bij wilt zijn... en toch blijf je bij de oude till the end
Het begint weer zomer te worden... en hoe ik dat weet? Neej, geen Piet Paulusma de 2e, maar dan begin ik altijd ziekjes te worden...
Nu last van me rug, van me armen en me nek, en last van me keel en neus... zoals ik elke zomer begin...
Ach, heb het tot nu toe altijd nog overleefd dus....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |