quote:je moet wel mannetjes putters neerzetten met een smetteloos verleden natuurlijk.... nadeel is wel dat er meer schietincidenten zullen zijn, waar natuurlijk ook onschuldigen bij kunnen sneuvelen..
Op dinsdag 27 mei 2003 13:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik me dan een stuk onveiliger ga voelen
quote:Ik denk dat ie te dicht bij een machinegeweer heeft gestaan.
Op dinsdag 27 mei 2003 13:59 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Gaatje in je hoofd of zo?
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 13:57 schreef Mariel het volgende:
*Kijkt naar titel*
*Kijkt naar topicstarter**Lacht even en gaat weer verder
*
Om een of andere manier lijkt het me niet bevordelijk voor de publieke veiligheid als er zoveel zware wapens op straat zijn... ook niet voor het gevoel van vrijheid trouwens...
quote:Nee he dat zorgt nou niet bepaald voor een prettig leefklimaat op elke hoek een politie post joepie
Op dinsdag 27 mei 2003 14:05 schreef Skimmer het volgende:
Op zich een goeie stelling... de politie staat is immers een van de meest geslaagde expirimenten van de moslim wereld...Om een of andere manier lijkt het me niet bevordelijk voor de publieke veiligheid als er zoveel zware wapens op straat zijn... ook niet voor het gevoel van vrijheid trouwens...
quote:ja daar heb je gelijk in, het was ook een uiterste dat ik schetste, waar ik naartoe wil is het feit dat stadswachten en particuliere beveiligers geen drol te vertellen hebben en dat criminelen dat ook weten en misbruik van kan maken.. Met een betere regelgeving daaromtrent en bijvoorbeeld pepperspray en handboeien komen we al een heel eind.
Op dinsdag 27 mei 2003 14:05 schreef Skimmer het volgende:
Op zich een goeie stelling... de politie staat is immers een van de meest geslaagde expirimenten van de moslim wereld...Om een of andere manier lijkt het me niet bevordelijk voor de publieke veiligheid als er zoveel zware wapens op straat zijn... ook niet voor het gevoel van vrijheid trouwens...
quote:Was ook mijn reactie.
Op dinsdag 27 mei 2003 13:57 schreef Mariel het volgende:
*Kijkt naar titel*
*Kijkt naar topicstarter**Lacht even en gaat weer verder
*
quote:Maar daar zijn het ook particuliere beveiligers voor die hebben geen opleiding gehad en weten dan ook niet, zoals een agent als het goed is wel, hoe ze met wapens om moeten gaan. Ik moet er niet aan denken dat de gemiddelde stadswacht of beveiligingsbeambte me in de boeien kan slaan en half blindspuitne met pepperspray omdat ik door een voetgangers gebied fiets
Op dinsdag 27 mei 2003 14:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ja daar heb je gelijk in, het was ook een uiterste dat ik schetste, waar ik naartoe wil is het feit dat stadswachten en particuliere beveiligers geen drol te vertellen hebben en dat criminelen dat ook weten en misbruik van kan maken.. Met een betere regelgeving daaromtrent en bijvoorbeeld pepperspray en handboeien komen we al een heel eind.
quote:Kijk dat ben ik dan wel met je eens. De commerciele beveiligers zouden meer bevoegdheden, en meer plichten moeten krijgen. Handboeien dragen, wapenstok gebruiken...
Op dinsdag 27 mei 2003 14:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ja daar heb je gelijk in, het was ook een uiterste dat ik schetste, waar ik naartoe wil is het feit dat stadswachten en particuliere beveiligers geen drol te vertellen hebben en dat criminelen dat ook weten en misbruik van kan maken.. Met een betere regelgeving daaromtrent en bijvoorbeeld pepperspray en handboeien komen we al een heel eind.
quote:Zijn die dingen zo zwaar? Jammer, anders zou ik me wel willen verlagen tot stadswacht. Lekker stoer tussen massa's winkelend publiek... Af en toe mensen afschrikken door op ze te richten.... Gewoon om te laten zien dat ik bad-ass-motherfucking stadswacht ben natuurlijk.
Op dinsdag 27 mei 2003 14:00 schreef KaAzKoP_ het volgende:
Ik denk niet dat die mensen er zin in hebben om de hele dag 30 kilo mee te zeulen.
quote:En door labiele personen als jij ben ik heel blij dat het systeem in ons mooie landje niet zo werkt...
Op dinsdag 27 mei 2003 14:16 schreef Sharkdoggie het volgende:[..]
Zijn die dingen zo zwaar? Jammer, anders zou ik me wel willen verlagen tot stadswacht. Lekker stoer tussen massa's winkelend publiek... Af en toe mensen afschrikken door op ze te richten.... Gewoon om te laten zien dat ik bad-ass-motherfucking stadswacht ben natuurlijk.
Respect, daar draait het in feite om. Als je naar een nederlandse agent kijkt, die nog het drukkertje van z'n holster af moet halen bij calamiteiten, dan snap ik dat men respectloos is. Gewoon dikke geweren geven, of in ieder geval met getrokken wapen een verdachte benaderen. Dan wordt het allemaal een stukje duidelijker wie hier nu van het gezag is. Ik ben voor, ik heb tenslotte geen reden om met ze in aanraking te komen.
quote:Respect is idd. ver te zoeken bij de gemiddelde nederlandse politieagent. Toch denk ik dat voor respect niet meteen met een geweer rond hoef te lopen maar bijv. minder softe uitstraling te hebben zou voldoende zijn. (bijv. agenten die vaker met wapenstok tuig neerslaan zouden al meteen meer respect van mij krijgen)
Op dinsdag 27 mei 2003 14:20 schreef Coelho het volgende:
Hehe, eindelijk iemand die ziet hoe het moet. Ben laatst nog in Egypte geweest. We hadden een tussenlanding, wij moesten blijven zitten omdat we nog door moesten. Omdat het zo warm was, mochten we wel even op de trap staan. Sta je daar op een leeg stuk asfalt met je vliegtuig en 5 militairen met mitrailleurs staan daar een beetje respect te scheppen. Denk je nou echt dat er iemand die trap af durfde?Respect, daar draait het in feite om. Als je naar een nederlandse agent kijkt, die nog het drukkertje van z'n holster af moet halen bij calamiteiten, dan snap ik dat men respectloos is. Gewoon dikke geweren geven, of in ieder geval met getrokken wapen een verdachte benaderen. Dan wordt het allemaal een stukje duidelijker wie hier nu van het gezag is. Ik ben voor, ik heb tenslotte geen reden om met ze in aanraking te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |